var,izmirde 1 adet mevcut sunroof suz...;)
Printable View
Uygulamadan kastım viraj içinde agresif bir kullanım ile gaza tam anlamıyla yüklenmek değil. Basit bir viraj içerisindede düşük devir yüksek viteste bile araba bu eğilimi gösteriyor yani örnek vermem gerekirse gaz konumunun %20-30 olduğunu ve bu şekilde viraja girildiğini düşünelim çok az gaz verilse dahi araba direk kaymaya başlıyor ve tutunamıyor bunun bence önemli sebeplerinden biri aşırı hafif ve hassas olan direksiyonu. Tabiiki FWD araçların karakteristiği budur ama araçtan araca fark var Megane RS beni fazlasıyla viraj içinde tedirgin etmişti anlatmak istediğim bu.
tabiki...dyno gecemizden bir foto var onu ekleyeyim..;)
http://img98.imageshack.us/img98/2179/1042647005t.jpg
katsana bu araçı bizim ekibe:D
ee katılı ztn..:D
guzel gıdıyo ıste ne bılıyım, :D Selcuk abı daha ıyı acıklar dynoda 236 hp verdı stock arac..
Arkadaşlar bi hastalandık hastanede yattık konuya kimler yazmış kimler herkese teşekkür ederim ilginiz için ben yukarıdakı yazılardan sunu çıkarıyorum sanırım hak vericeksiniz
1) Fiyatına ve donanımına göre alınıcak bir araba
2) Modlanmayıp standart halde binilecek ideal bir araç
3) Sınırları zorlanacak bir araç değil ( not: tr deki imkanlarla tuning parça açısından )
Kısacası Arabasından daha fazlasını isteyıp zaman ve para harcayacak birisi için ideal bir araba değil:D:D:D
maşallahı var cidden güzel yürüyen ve tertemiz bir araç....sadece eksoz var araçta turbo olduğu içinde dyno da ufak bir değişiklik gösterdi değer olarak...
rica ederim..;)
geçmiş olsun..aynen sonuç bundan ibaret..;)