Abi valla çok karışık :D Forddada aynı motor diyorlar jaguardada anlamadım gitti :)
Printable View
2.7 motor jaguarlar, range roverlar hava da uçuşuyor.
Arabanın modelini de yükselticez anlaşılan :)
2.7 ve 3.0 dizel İngiliz arabalarından uzak durun. Son kez uyarıyorum. yaa nolcak diye alıp vay yandım 'abi zaten arabayı satıcam ucuza bitirelim' diye sürüm sürüm sürünürsünüz. Sona forum'da Burak B16 hakkında diye konu açıp; 2.7 jaguar aldık motor yatak sardı 60 bin tl paramız gitti diye konu açarsınız. Ben uyarımı yapayım
Motoru askıya almanın en kolay yolu şase ile kupayı ayırmak.. :)
https://i.ytimg.com/vi/z0QFLaw25WQ/maxresdefault.jpg
Kupa şasi ilişkisi bu, ustanın da bakışını atmaya gerek yok dimi :)
2013’den beri Vogue kullanıcısıyım
18’ Facelift şuan valide kullanıyor , bakımdan bakıma gidiyoruz çok şükür sorun sıkıntı yok başka bir konuda yeni kasalarda 2013’den itibaren sorunların tamamen olmasa da eski kasalara nazaran azaldığını ve şaseden ayrılma mevzusu kalmadığı için kafa rahat alınabileceğini belirtmiştim.
2.7 den uzak dur mumkunse kac.
Range genel olarak ariza istatistikleri sinifinda daima birincidir...
Konunun kilitlenmesi için
2 fotoğraf atılmıştır
Bu 2 foto 2.7 tüm lr rr ların neden alınmayacağını gösteren temsili fotolardır
Usta fotosunu arttırıyorum
http://imgim.com/sinsi.jpg
konuya bakınca ilgimi çeken sadece öyle olmuş, felancanın başına şu gelmiş diye ilerliyor. bir kişide kardeşim ben kullandım başıma bu geldi dememiş.
fiyat aralığı çok değişik bir arac. şu anda konuyu acan kardesımızın bahsettıği 2,7 tdv 6 nın güncel piyasasına baktığınızda 96000 ila 265000 arasında değişken bir rakkam var.
sadece görütüsü güzel range dir diye gidip 100000 liraya alırsanız k.bakmayın tabıkıde o masrafları yapacaksınız.
ben kullanıyorum 2. RR ımı aldım gayet keyfim yerinde. yıne değiştireyim yine isterim hatta kısmet olursa SDV .
ilk aracım 2,7 tdv idi geçen yıl sattım fakat aracım daha 88000 km de idi sattığımda. tabi piyasaya göre pahalı alıp pahalı da sattım.(yaklasık olarak 20bın km kullandım bakımları dahıl benı rahatsız eden ne sorunu var ıse yaptırdım harcamalarım 7 bın lıra)
ikinci aracım 3,0 tdv bayı cıkıslı bayı bakımlı hatasız aldım. 250k uzerı para verdıgınız araca ufak tefek eksikleri ve bakımına tabıkıde 10 bın lıra bakım butcesı ayırmak zorundayım yaptırdıgım surecede çok sukur problem yok.
bazen nekadar ekmek okadar kofte dıyoruz. aslan besleyen yemıne katlanır dıyoruz.
300,000 km de q7 ye, 150,000 tl ye de suv grubuna binilmez. (q 7 kötü demiyorum)
evet ben al diyorum :) ama herkes almasın bozuk bu arabalar..
alın verin ekonomiye can verin tabiki servisler ustalar taşmı yesin @B16
O yem'den kasıt yakıt, bakım ve vergi ücreti olarak adlandırıyoruz. Burada bahsedilen konu araçların motorlarının sorunlu olması ve saatli bomba gibi ne zaman yatak saracağının bilinmemesi. Ben ne sizin gibi babayiğitler gördüm motor yatak sarıp komple motor alınacağı zaman 'yav burak gardaşım bunu ucuza çözelim satacam zaten' diyen.
Motor iç parçaları satılmıyor sizin başınıza gelmemiş belli. Eşşek'den düşenin halinden eşşek'den düşen anlar misali allah korusun ama başınıza yatak sarma mevzusu gelince o zaman aslan yem ilişkisini irdelersiniz.
Az önce kontrol ettim komple 2.7tdv şuan 78.000 tl ve aldın aldın 20 gün sonra ki fiyat 95.000 tl ingiltere motor fiyatına zam yapmış. he bu fiyata işçilik ve muayene masrafları dahil değil.
Hadi hayırlı işler
Kendi ülkelerindeki forumlarda bile aşırı sorunlu ve tahmin edilemeyen sorunlu bir araç ailesi olduğu kabul edilirken eski seri RR'lerin buna itiraz etmek düşündürüyor :)
Yılbaşında Londraya gidiyorum, gittiğimde fiyatlar değişmiş ise halkı yanlış bilgilendirmekten ve ayrımcılıktan dava açarım. SS aldım fiyatları. @B16
O değil de bunlara Amerikadaki gibi Chevrolet V8 filan koysak çok tatlı olur. Airmaticleri de iptal edip yükseltme kiti. Deme keyfime. Eski Jaguarlara çok yapıyorlar V8 swap.
captiva kullanıyor şuan benim şirkette günde 200 km yapıyor
tank mübarek daha tık demedi 2 aydır
RR olsaydı şuan neler olurdu düşünemiyorum
Captivanın kupayı RR ile değiştirsek miss gibi olur :D
aslanın yemini göze alan öleceğinide göze alır. çok şükür problem yaşamadım.
RR dan bahsetmiyorum benimde arıza yapan yatak saran sanzıman kıran araclarım oldu ama gidip ustaya yada bir arkadasıma ya şunu bi halledelim satıcam zaten yürüsün yeter demedim.
kullanıcı olarak düzgün arac bakın tamam rakkamları ucuk olmasın ama cokta ucuza alıp yahnisini yapmayın manasında yorumladım.
her türlü arabayı alırken ozellikle bu forumdakı herkes ince eleyip sık dokuyor eminiz. RR larda tabikide daha fazla problemli araclar ama bukadar binen kullanan var bukadarda cenaze değil.
ben buraya yorum atarkende yanlış anlamayın, aracım maslakta motokarda kupası sökük işlemde.
almak binmek isteyen göze alır biner. o derece :D
arac sahıbi piyasa düşsün istermi tabiki savunacak diye komikte olmayalım.
zamanında tutkuyla birçok arac bındık hepsınede masraf yaptık. seviyoruz huyumuz pis :)
:) Çok güzel duruyor ayrılıncada :D :D
Ustalar zaten tüm lüks sayılabilecek arabalara öyle bakmıyorlarmı abi :) Range e daha mı farklı :D
İşte bende onu anlamıyorum abi kullanıcılarada soruyorum bazıları çok memnun bazıları Allah belasını versin diyor kadayı kırmak üzereyim :)
Genel arızaları atlattık abi sadece motor konusu askıda kaldı onuda 2.7 herkes kötü diyor 3.6tdv8'i araştırmaya başladım.
:D :D
Anlamadığım konu tam olarakda bu abi :) kafayı kırmış durumdayım yolda giderken sürekli range arıyorum ve görüncede ''Lan bunlar nası gidiyor bu kadar arızalıysa''diyorum kullanıcılarına soruyorum yarısı al yarısı kafayı mı yedin sen diyorlar valla kafayı yedim herhalde :D
:) :)
İşte bu olay korkuttu :D
:D Gönül istiyor abi o yüzdendir belkide :) Hani bi umut arıza yapmaz :D
:D :D
:D :D
Abi tam ne güzel gidiyodun aracımın kupası sökük şekilde dedin :D :D Alan adam zaten göze almıştır diyorum bende ama yinede şans işi gibi geliyor :)
:D :D
Vallahi bu kadar yorumun üzerine hala ısrarcı isen bence mermiye kafa atıyorsun. Allah yardımcın olsun.
Buldum aşağıdaki yazıydı, işçilik hariç 21 bin liracıkmış.
Post linki:http://www.techturkey.com/forum/sohb...ml#post8413579
Birde o konuda bu maliyete şöyle bir yorum vardı :D
Yukarıdakı postta bahsettıgım rakamlar 4-5 sene oncesının kuruna goreydı onu hatırlatayım.
Kotu haberı ıse verıyorum: 510k kılometreye kadar dayanmadı 495 binde yine turbo kucagımıza geldı. İsin kotu yanıysa guncel kurlar uzerınden utopik rakamlara yapıldıktan sonra yataklardan minimal de olsa ses geldigi anlasildi simdi keske direk sandık atsaymisiz diyoruz isin tadi kacti yani.
Eger cebinizde 1 range parası daha yoksa range almayın sozu klise degil gercegin ta kendisidir.
Borusanı zengin etmek istiyorsanız ve mottonuz 'siker misin sabaha mı bırakırsın' ise Range Rover tam size göre bir araba.