bs type-r'dan sonra fn2'ye olan sevgim daha da arttı. Eski fk2 kullanıcısı olarak iç dizaynına bayılıyordum zaten aracın, satıp da tek özlediğim arabadır kendisi :/
fn2
ep3
bs type-r'dan sonra fn2'ye olan sevgim daha da arttı. Eski fk2 kullanıcısı olarak iç dizaynına bayılıyordum zaten aracın, satıp da tek özlediğim arabadır kendisi :/
.
bizlere ep3 ve fn2 leri tanitip sevdirenlere selam olsun![]()
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
ep3 daha hard, fn2 daha soft duruyor bence, ep3 diyorum bende
ama yenilikler herşeyi değiştirebilir.
K-TEC RACİNG
(RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)
bende oyumu ep3 den yana kullandım,bence ep3 daha agresıf..
GÖKHAN
532 225 48 10
hondacıyım ben,heryerde sıkışırım..
fn2 kesinlikle ilerliyen zamanlarda daha degerlenecetir. 3 5 sene önce typer ep3 nedir bilmezdim tip olarak bakardım olaya arabalara.fakat meraklısı olunca aracın tipide karızmasıda insanın gözünde ayrı bir rol alıyor.. fn2 tasarım olarak cok daha başarılı kolpit donanım daha çok gazlama uyandırcak araç. ep3 kolpit ve ön farları ve yüksek arac hissinde bu yuzden ısınamadım hiç motoruna sesine kulak hasta.. fakat her türlü adını üzerinde FN2 fena2
306 gtı6 ep3 fn2 106gtı evo 8 s2000 başka yok bence
vtı alcagıma ep3 alırım ep3alcagıma fn2 alırım fakat 50ye fn2 alcagıma Evo alırımöyle bir şeçim geriye dönersem evo'ya para yoksa 306 gti alırım.gti den sonra evo VIII
Türkiye 10 yıldır özel olarak Cumhuriyete, Atatürk'e, devrimlere karşı öfkeyle, kinle, nefretle doldurulmuş insanlar tarafından yönetiliyor.
4wd fn2 yaptılar yurtdısında ne tahtından bahsedıyoruz))
Eğer yanlış değilse böyle bir araç var.
800hp garrett gt 4088 turbo+nos
k24 toda block
toda cams
mugen race header
76mm custom catback
fully programable ecu
exedy race clutch
brembo 6pot calipers
4wd conversion
steering wheel paddle shift conversion
![]()
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)