efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
fn2
ep3
efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???
fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederimaçıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.
Pro Stock Garage
Her gecen gun parcalari cogaliyo mugen yuksek spoilerin replikasi var gecen surf yaparken gordum.
Parcalarin egzantirik,kelebek,emme,lsd bunlari servisten rahatlikla alabiliyosunuz.
Aftermarket olarakta bircok parcasi mevcut.
ep3 kesinlikle kullanımı bile farklı sesi soluğu ile benim seçimim ep3 ten yana oldu...eğer lüks isteseydim çok daha farklı alternatifler olabilirdi.
2 side ayrı guzel bence,yalnız su kesın ep3 daha hızlı,fn2 daha donanımlıyıne alıcak olsan fn2 alırdım ben,model var sonucta...genele vurursak hondanın spor serısı 4 otomobılının hepsının ayrı zevklerı var k serısı verım olarak cok ıyı vıda taksan guc gelıyor tabırı caızse
![]()
35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
35 EA 5522 09s2k
Yol tutus konusunda bende ep3 u zayif buluyorum ozellikle kafadan kayma egilimi biraz can skici ama ihe li bir type r in seside tam bir senfoni hele birde isin icine kpro girince insan bagimlisi oluyorep3 de beklenti daha cok performans yonunde olmali cunku azda olsa rahatlik konfor vs de bekleyenler ep3 u uzun sureli kullanamayip benm yaptigim gibi satma yolunu tercih edeceklerdir ama fn2 bu yonde biraz daha makul bir arac kisacasi type r dan vazgecmek istemiosaniz ama ep3 unuzu 1-2 saat kullaninca gun boyu yorgunluk cekiosaniz fn2 bu sorunun cozumu olabilir.
piyasası biraz daha düşse ilerde fn2 alırım![]()
ep3 ilk çıktığında bu ne lan kutu gibi demiştim. fn2 çıktığında muhakkak bir tane almalıyım demiştim. type r olmasa da fk2 aldım neticede. Ve üstelik o zaman 25 liraya ep3 düşmüştü tereddüt etmeden 30 liraya fk2 aldım. ep3 ü ömrüm boyunca kullanamam. ama fn2 ye ömrüm boyunca binerim.
ep3 kadar yürümesine gerek de yok. fn2 yi kim görse hasta oluyor tasarımına. ep3 kadar yürümesin derken 200 km hızda bir boy geride olsa ne olmasa ne.
tercih meselesi aracın kasası herkes aynı kişiden hoşlanmadığı için zevklerde değişebiliyor banada fn2nın tipi hiç iyi gelmiyor typer alan adamların % 90ı konfor için almaz hız için alır birsürü parçası olucakkı oynasın rahatca yüklesin kendı capından cok ilerde araçlarla yürüyüp zevkin hazın doruklarını yaşasın. turbolu 300 400 hp araçlara binipde ep3ün o hazzını bundan alamıyorum çok zevkli bir araç diyen çok kişi tanıyorum .
evli cocuklu kofora buzdolabına ihtiyacı olan benım ıcın geçilmek sorun değil diyen gitsin fn2 alsın ama unutmasınki aynı speclerdede olsa ep3 onu yine geçicektir bu gerçek hiçbirzman değişmeyecektir.
yüklü fn2lerimizde var hangi araç olursa olsun ağzına kadar yüklersen yürür bir şekilde önemli olan çok bütceyi sarsmadan komple motorunu revizyon etmeden birşeyler elde etmek benım görüşümde piyasadaki typer kullanıcılarının %90ının görüşüde böyleki bunu 2.el tercih edilebilirlik oranındanda anlıyabiliriz
konu geçmekse zaten pistte fn2 geçecektir geçiyorda zaten burak. rolling se mevzu 1 veya 2 boy geçmiş çok mesele değil. fn2 yi konforlu diye almak ayrı konu zaten. gazlı amortisörü olan bir araba ne kadar komforludur.
EP3 TYPE-R ı hiç bir arabaya değişmem sokakta bi ep3 görünce görüntüsü bile sportifliği yansıtıyor geçen fn2 i gördüm hiç böyle merak edip plakasına bile bakmadım ep3 ün koltukları en beğendiğim araba koltukları çok param olsa bile bıkmadan bineceğim araba Ep3 tür Fn2 lerle kıyaslayamassın
İmkan varsa bitane fn2 alıp saklamak güzel bi hareket olabilir![]()
Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)