User Tag List

Sonuçlar: fn2 mi? ep3 mü?

Katılımcı sayısı
615. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • fn2

    197 32.03%
  • ep3

    418 67.97%
Sayfa 14/16 İlkİlk ... 41213141516 SonSon
302 sonuçtan 248 ile 266 arası

Konu: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?

  1. #248

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  2. #249

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı çağrı dündar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    efendi gibi binip ses vereyim diyorsan fn2 ama at kırbaclıyım diyorsan ep3 kimse ep3 yerine geçemez kategorisi bile yok
    Geçmiş dönemde performans parçası olmadığı için fn2 ler yavaş kaldı zira fhe bile 15 bg üzerinde performans veriyor

    BORKED
    4WD FN2

  3. #250
    Sercanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Misya / Hüdavendigar
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.
    Pro Stock Garage

  4. #251
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her gecen gun parcalari cogaliyo mugen yuksek spoilerin replikasi var gecen surf yaparken gordum.

    Parcalarin egzantirik,kelebek,emme,lsd bunlari servisten rahatlikla alabiliyosunuz.

    Aftermarket olarakta bircok parcasi mevcut.

  5. #252
    mtcvtc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    türkiye/düzce
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ep3 kesinlikle kullanımı bile farklı sesi soluğu ile benim seçimim ep3 ten yana oldu...eğer lüks isteseydim çok daha farklı alternatifler olabilirdi.

  6. #253
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 side ayrı guzel bence,yalnız su kesın ep3 daha hızlı,fn2 daha donanımlı yıne alıcak olsan fn2 alırdım ben,model var sonucta...genele vurursak hondanın spor serısı 4 otomobılının hepsının ayrı zevklerı var k serısı verım olarak cok ıyı vıda taksan guc gelıyor tabırı caızse
    35 VT 555 98 vti 35 AD 5528 04 ep3 35 EA 6432 08 fn2
    35 EA 7292 08 s2k 35 EA 2260 09 s2k 35 EA 5988 09 s2k
    35 EA 5522 09s2k

  7. #254
    Hann
    Misafir
    Yol tutus konusunda bende ep3 u zayif buluyorum ozellikle kafadan kayma egilimi biraz can skici ama ihe li bir type r in seside tam bir senfoni hele birde isin icine kpro girince insan bagimlisi oluyor ep3 de beklenti daha cok performans yonunde olmali cunku azda olsa rahatlik konfor vs de bekleyenler ep3 u uzun sureli kullanamayip benm yaptigim gibi satma yolunu tercih edeceklerdir ama fn2 bu yonde biraz daha makul bir arac kisacasi type r dan vazgecmek istemiosaniz ama ep3 unuzu 1-2 saat kullaninca gun boyu yorgunluk cekiosaniz fn2 bu sorunun cozumu olabilir.

  8. #255
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piyasası biraz daha düşse ilerde fn2 alırım

    ep3 ilk çıktığında bu ne lan kutu gibi demiştim. fn2 çıktığında muhakkak bir tane almalıyım demiştim. type r olmasa da fk2 aldım neticede. Ve üstelik o zaman 25 liraya ep3 düşmüştü tereddüt etmeden 30 liraya fk2 aldım. ep3 ü ömrüm boyunca kullanamam. ama fn2 ye ömrüm boyunca binerim.

  9. #256
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu saatten sonra fn2 alırım, hali hazırda yürüyen bs de var zaten.
    .

  10. #257
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ep3 kadar yürümesine gerek de yok. fn2 yi kim görse hasta oluyor tasarımına. ep3 kadar yürümesin derken 200 km hızda bir boy geride olsa ne olmasa ne.

  11. #258
    goldbergbrk
    Misafir
    tercih meselesi aracın kasası herkes aynı kişiden hoşlanmadığı için zevklerde değişebiliyor banada fn2nın tipi hiç iyi gelmiyor typer alan adamların % 90ı konfor için almaz hız için alır birsürü parçası olucakkı oynasın rahatca yüklesin kendı capından cok ilerde araçlarla yürüyüp zevkin hazın doruklarını yaşasın. turbolu 300 400 hp araçlara binipde ep3ün o hazzını bundan alamıyorum çok zevkli bir araç diyen çok kişi tanıyorum .
    evli cocuklu kofora buzdolabına ihtiyacı olan benım ıcın geçilmek sorun değil diyen gitsin fn2 alsın ama unutmasınki aynı speclerdede olsa ep3 onu yine geçicektir bu gerçek hiçbirzman değişmeyecektir.

    yüklü fn2lerimizde var hangi araç olursa olsun ağzına kadar yüklersen yürür bir şekilde önemli olan çok bütceyi sarsmadan komple motorunu revizyon etmeden birşeyler elde etmek benım görüşümde piyasadaki typer kullanıcılarının %90ının görüşüde böyleki bunu 2.el tercih edilebilirlik oranındanda anlıyabiliriz

  12. #259
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu geçmekse zaten pistte fn2 geçecektir geçiyorda zaten burak. rolling se mevzu 1 veya 2 boy geçmiş çok mesele değil. fn2 yi konforlu diye almak ayrı konu zaten. gazlı amortisörü olan bir araba ne kadar komforludur.

  13. #260
    Onur Şanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    KOCAELİ/GEBZE
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlkler her zaman efsanedir. Ep3 çok farklı bir araç.

  14. #261
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur Şanlı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlkler her zaman efsanedir. Ep3 çok farklı bir araç.
    neyin ilki ilk type r değil. ilk civic typer da değil ?

  15. #262
    Emrecan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.507
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EP3 TYPE-R ı hiç bir arabaya değişmem sokakta bi ep3 görünce görüntüsü bile sportifliği yansıtıyor geçen fn2 i gördüm hiç böyle merak edip plakasına bile bakmadım ep3 ün koltukları en beğendiğim araba koltukları çok param olsa bile bıkmadan bineceğim araba Ep3 tür Fn2 lerle kıyaslayamassın

  16. #263
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sercanius Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.


    KArdeşim güzel yazmışssın eline sağlık.

    Fn2 yürümüyor diyenlere 460 hp dynamics de kesmemiş anlaşılan. Havalar düzelsin 500 hp üstüne bi çıkalım Allah izin verirse o zaman bakarız yürüyormu
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  17. #264
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İmkan varsa bitane fn2 alıp saklamak güzel bi hareket olabilir
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  18. #265
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sercanius Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fn2 tabiiki. Aşağıda yazacaklarımdan EP3 sahipleri alınmasınlar, gücenmesinler amacım ep3 ü kötülemek değil, ep3 beğenilmeyecek bir araçda değil, bende beğeniyorum sadece sapla saman ayrılsın fakat buarada EP3 e safkan yarış makinesi diyen arkadaşlar bilmeliler ki bu araçta 4 teker bağımsız çift salıncak yok, dikkat ederseniz rallilerde, pist yarışlarında, nürburgring tourist turlarında neredeyse en çok devrilen ve takla atan honda modelidir. (illa her typerda devrilir yol tutuşu çok kötüdür diye birşey yok) Best motoring vidyolarını biraz incelerseniz keiichi ile birlikte program yapan test pilotları bile aynı sorundan şikayetçi. EP3 DC5 ile birlikte sürekli aynı kefeye konuyor ve birçok videoda yol tutuş sıkıntısı yüksek hızda salllama yaptığı, dengesizleştiği, tehlike oluşturduğu sürekli vurgulanıyor hatta bir videoda ingiliz amerikan ortak tasarımı olduğu için, sokak için yeterli yol tutuşa sahip olduğu ama yüksek performans gerektiren aşırı zorlu pist ortamları için yetersiz olduğundan bahsediliyordu. EP3 ün aslı RN1-RN3 tür yani Honda Stream dır.. Streamda yine civic bazlı üretilmiş bir araçtır. Uzun yol-touring shuttle tipi MPV geniş aile aracı olarak geniş iç mekan hedeflenerek tasarlanmıştır. Bu EP kasa civicler rüzgar katsayısı çok düşük olan streamdan devralınıp türetilmiş bir araçtır. aslında EK nın asıl devamı bizim piyasadaki ES, LS civiclerdir. ingilizler ve amerikalı honda sorumluları stream kasasını iç mekanı ferah olduğu için alıp geliştirmişler avrupa için civic type-r a amerika için ise Si a dönüştürmüşlerdir. Yazdıklarımdan kimse alınmasın EP3 tabiiki çok güzel başarılı ve harika bir araç ama safkan yarış otomobili denildiği zaman iş değişir.. Gerçek safkan yarış otomobillerine biraz hakaret olur. bence EP3 aslında normalde standart bir civic veya civic bazlı sokak aracı iken hondanın bütün becerisinin ve yarış tecrübelerinin, teknolojisinin uygulandığı çok geliştirilmiş ve sokak performans aracına dönüşmüş halidir. tabiiki FN2 de safkan spor otomobil değil.. hondanın ürettiği safkan spor otomobili sınıflarına göre NSX, S2000 ve en alt sınıfta CRX dir, EK9 da bunlara en yakın gelen araçtır. Tekrar söylüyorum amacım aracı kötleme fln değil ep3 üm olmasını bigün nasip olmasını bende isterim tama tercih etme imkanım olsa daha yeni ve komforlu olduğu için fn2 tercih ederim açıkçası alınacak birşey yok sadece fikir alış verişinde bulunuyoruz fikirlerim izlenimlerim beni bağlar.
    ep3 stok olarak tıff nıedelın hasta oldugu,coıloverlı kule gergılı sekılde delı dıvane yol tutan bı arabadır. tutmuyo dıyenın araba kullanmaktan anlamadıgını dusunurum.

  19. #266
    Ahmet.S - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.080
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo fn2 videolarını bekliyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •