User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
67 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Elektrikli araç alma sorunsalı ?

  1. #39
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snan1910 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zoe ile başlayıp Corsa ile devam edip güncel Ec4x ile elektrikli araç sürüvenim devam ediyor. Toplamda 150.000km üzeri elektrikli yol yaptım.

    Evden şarj imkanı varsa düşünmeden elektriğe geçin,


    İkinci el sıfır ayarında arac almanızı öneririm. ( Tesla harici ) satarken kaybınız olmaz bu şekilde,
    ec4x hakkında menzil yorumu ve 220v priz den şarj ile dolum süresi açısından bir bilgi istesek ?

    Benden başlangıç için 2. araba olarak bir zoe ile adım atayım istiyorum. 2 tane dizel olacağına kapıda 1 tanesi elektirkli olsun diyorum.

  2. #40
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ec4x hakkında menzil yorumu ve 220v priz den şarj ile dolum süresi açısından bir bilgi istesek ?

    Benden başlangıç için 2. araba olarak bir zoe ile adım atayım istiyorum. 2 tane dizel olacağına kapıda 1 tanesi elektirkli olsun diyorum.


    Bu sabah Aydın dan İzmir e geldim, sabah 10 derece idi hava, şuanda da dönüyorum. Hava 16 derece, toplamda 230km yol, kalorifer sürekli açık 110km sabit hız 230 km yol yapacağım %20 civarı bir şarjla evde olurum. Sabah %100 ile çıkmıştım.

    Daha sıcak hava ve şehir içinde maksimum gördüğüm menzil 380km oldu, ama dikkat ederek bu değer.

    Siz ortalama 300km menzil gibi düşünün. Hiç bir şeye dikkat etmeden.

    Ben saatten ayrı kablo çektiğim bahçemdeki prizden şarj ediyorum. Şarj cihazımda amper ayarı var, %0 -100 arası için yaklaşık 9 saat sürüyor. Akşam takıyorum sabah alıyorum. Bu süre isterseniz evde 6 7 saate kadar düşer. Dışarıda dc şarjda 25 dk %20 -85 arası gibi düşünebilirsiniz.

  3. #41
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim şöyle bir durumum var bunu bi tartışsak ?

    Sitede kendime ait garajım var. Diğer garajlar içinde sadece tavan lambası mevcut, benim garajım ise ilk yönetim planında kapıcı dairesi mutfağı olarak tasarlanmış ve içerisi (su elektrik tesisat) buna uygun yapılmış. Siteyi yapan müteahhit işten çekilince benim evi aldığım arkadaş şuan kullandığım yeri garaj olarak kapatmış ve kullanmaya başlamış.

    Daha sonra önceden mutfak sonradan garaj olan bu kısım yeniden porje çizdirilerek belediyedeki yönetim planında onaylatılmış.

    Garajın prizleri bu kapıcı dairesi sigortasına bağlı ve daire kullanılmıyor. (Sene de 2 defa toplantı için 2 3 saat kullanılıyor) Buranın elektrik faturasını ödemeyi teklif edip şarj etsem aracı bir sorun yaşar mıyım ?
    Senin garaj olarak kullandığın yer senin tapuda bulunmuyor sanırım. Tekrar proje çizilip belediyeden onay alınmış ama ne sıfat ile. Bina ortak alan diye mi geçiyor? Tapuda sana ait ise orası mutfak dahi olsa sorun yaşamazsın ama kapıcı dairesi gibi binanın kat maliklerinin tapularında brüt olarak geçen ortak alandan ise o zaman sorun olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #42
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin garaj olarak kullandığın yer senin tapuda bulunmuyor sanırım. Tekrar proje çizilip belediyeden onay alınmış ama ne sıfat ile. Bina ortak alan diye mi geçiyor? Tapuda sana ait ise orası mutfak dahi olsa sorun yaşamazsın ama kapıcı dairesi gibi binanın kat maliklerinin tapularında brüt olarak geçen ortak alandan ise o zaman sorun olur.
    Aslında konu biraz karışık, mesaj yazdıktan sonra tapuya baktım eklenti görünmüyor bende.

    Ama oturduğum siteyi yapan arkadaş iş bitmeden intihar ediyor. Sonrasında benim evi aldığım arkadaş bir şekilde uydurup burayı garaj yapıyor.

    Bunun gibi bir kaç yer daha var, binaya yeniden proje çizdiriyorlar ve belediyeden onay alıyorlar, ama gidip tapuya işletmiyorlar.

    Bana o dönem belediyeden onaylı evrakları göstermişlerdi, ben de ona istinaden almıştım evi. Ben belediyeye gidip bir şu evrakı talep edeyim sonra bir daha konuşuruz.

  5. #43
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında konu biraz karışık, mesaj yazdıktan sonra tapuya baktım eklenti görünmüyor bende.

    Ama oturduğum siteyi yapan arkadaş iş bitmeden intihar ediyor. Sonrasında benim evi aldığım arkadaş bir şekilde uydurup burayı garaj yapıyor.

    Bunun gibi bir kaç yer daha var, binaya yeniden proje çizdiriyorlar ve belediyeden onay alıyorlar, ama gidip tapuya işletmiyorlar.

    Bana o dönem belediyeden onaylı evrakları göstermişlerdi, ben de ona istinaden almıştım evi. Ben belediyeye gidip bir şu evrakı talep edeyim sonra bir daha konuşuruz.
    O konunun bence acil üstüne düş. Tapuya işletme şansın varsa işletmeye bak.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #44
    EnesPolatdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2021
    Yaş
    22
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burcinkarabacak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostlar selam,

    bileniniz vardır belki 2019 yılından beri passat variantı severek kullanıyorduk. kasım ayında kendisi ile vedalaşıp yeni kasa B9 passat variant aldım 4 aralıkta. lakin üzerine ID.7 nin çıkması kafamda büyük sorular oluşturdu. uzatmadan konuya geleyim,

    günlük rutin kullanımımız,

    hanım araç ile işe gidiyor (çocuğu okula bırakıyor arada) - akşam da geliyor oğlanı alıyor kreşten. toplam gitmesi gelmesi 35-35 = 70 km haftanın 5 günü. ortalama 350 km 4 haftalık bir ay içinde 1400 km yapıyor.

    hafta sonu gezmeler sağa sola gitmeler derken bizim aylık ortalama 1750 km yi buluyor bu da 2.deponun dolması demek oluyor. günümüz şartlarında 3000 TL ye dolduğunu varsayar isek ortalama 4500 liralık bir yakıt masrafı

    yılda 2 defa uzun yol tatile gideriz onun haricinde ankara - sabiha gökçen sık kullanıyoruz.

    koşullarımız,

    yaşadığımız sitede kapalı otoparkımız ve daireye ait park alanı bulunmakta. şarj istasyonu kurma konusunda sorunum yok. elektrik saati ile otoparkın arası 30m aynı kattalar.

    bu şartlarda üç ihtimal var kafamda

    1 - Passatı satıp ID.7 almak
    2 - Passatı satıp Tesla alıp aradaki farka 2.araba almak ya da yatırım yapmak
    3 - Passat ile devam etmek

    bunlar harici tavsiyelere açığım.

    şimdiden teşekkürler uzun oldu ise affola.
    Abi her şey iyi güzel ama ciddi bir değer kaybın olacak. Ha yine Türkiye piyasasındaki kayıp Avrupa gibi aslaa değil ama bence yine de dikkat edilmesi gereken hesabı iyi yapılması gereken bir konu. Amorti edecek mi başa baş mı olacak yoksa zarar mı diye. Hiç birimiz parayı ağaçta toplamıyoruz, kolay da kazanılmıyor. Model Y kullanma fırsatım oldu. ID7'nin daha içine bile oturamadım ama büyük ihtimalle tesladan kalite olarak iyidir. Teslada her şey ekranda toplandığı için biraz fazla sade geliyor bana, ben biraz daha kurcalamalı seviyorum. Ha Tesla'nın kalitesi beklentimden çok daha iyi çıktı ama kessinlikle kötü demiyorum. Sadece vw daha kaliteli olur gibi geldi.
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxoda sertleşme kronik pompayı kontrol edin.

  7. #45
    EnesPolatdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2021
    Yaş
    22
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    193
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EnesPolatdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi her şey iyi güzel ama ciddi bir değer kaybın olacak. Ha yine Türkiye piyasasındaki kayıp Avrupa gibi aslaa değil ama bence yine de dikkat edilmesi gereken hesabı iyi yapılması gereken bir konu. Amorti edecek mi başa baş mı olacak yoksa zarar mı diye. Hiç birimiz parayı ağaçta toplamıyoruz, kolay da kazanılmıyor. Model Y kullanma fırsatım oldu. ID7'nin daha içine bile oturamadım ama büyük ihtimalle tesladan kalite olarak iyidir. Teslada her şey ekranda toplandığı için biraz fazla sade geliyor bana, ben biraz daha kurcalamalı seviyorum. Ha Tesla'nın kalitesi beklentimden çok daha iyi çıktı ama kessinlikle kötü demiyorum. Sadece vw daha kaliteli olur gibi geldi.
    Eğer illa da pilliye geçilecek ve bu pilliler de Tesla veya ID7 olacaksa, benim oyum Tesla'ya. Sürüşünü çok beğenmiştim, hem de daha mantıklı gibi ülkemizde ciddi tuttu nereye baksanız bismillah paket yoğunlukta olmak üzere y görebiliyorsunuz.
    Alıntı doncarlo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxoda sertleşme kronik pompayı kontrol edin.

  8. #46
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu azıcık güncelleyeyim, bende ciddi sardım bu ara elektrikli işine.

    2008 - e-c4x ve bu gün BYD dolphin test ettim.

    3 ü de en dolusuydu bindiklerim.

    1. Gün 2008 i denedik, ilk bindiğimiz araç olduğundan önce çok beğendik haliyle diğer testleri yapana kadar.

    Öncelikle içi en yakışıklı olan araba buydu, kokpit ve iç dizayn çok iyi. Koltuğu gerçekten çok kötü, Bel desteği sevmiyorum ben 2008 de koltuk ortasında bir şey sizi sürekli ittiriyor.

    Donanım olarak oldukça kafi gelecek detayları var. Direksiyonu ufak ve benim tam istediğim gibi çok aşağıya iniyor, bunu çok sürücü sevmez ben bayılıyorum.

    Yüksek yapısı suv gibi hissettiriyor hafiften. Alçak araçtan inip deneyince ( vw cc) biraz değişik geldi.

    ELEKTRİK TEKNOLOJİSİ PEUGEOT Turkiye

    2. Gün e-c4x denedik. Arkası uzun olan 2 tip var. Öncelikle 2025 olanlar makyajlı içi ve özellikle koltukları değişmiş, yeni tip koltukların renkleri ve hissi gayet güzel.

    Yumuşak içine gömülen koltuk seviyorsanız tam size göre, masaj desteği güzel çalışıyor. Bagaj hacmi çok çok güzel, sadece tasarım kaynaklı yükleme ağzı dar kalmış bence. Ama hacim dediğim gibi kesinlikle gayet başarılı.

    İç öğeleri psa grubunun ortak dokunuşlarını içeriyor. Vites konsol kısmı özellikle aynı ya da çok benzer. Hidrolik destekli bir süspansiyon var diyor kitapçığı, yoldaki konforu özellikle 2008 e göre bence daha iyi hissettiriyor. Aks mesafesi de fazla zaten bunun da katkısı var muhakkak bu hisse.

    Dolusunda ön cam ısıtma + direksiyon ısıtma gibi ekstralar var, güzel detaylar. Multimedyasını çok kurcalayamadım ama muhtemelen yeterli bir deneyim sunacaktır.

    Bordo ve içi gri kombin çok şık duruyor. Araba bildiğin kocama yerden yüksek bir sedan. Biraz görmeye alışık olmadığımız bir kombin bende ilkten yadırgadım açıkçası.

    Arka koltuk ve diz mesafesi çok iyi hoş ben 1.73 üm bana hemen hemen hepsi iyi ama D sedan kadar bir yaşam alanı sunuyor. 2008 e göre daha az yol sesi alıyor.

    Menzil konusunda sonn tüketici verileri soğuk zamanlarda menzilin azaldığı yönünde.

    Kullanıcılar 17kw/ 100 km gibi bir tüketim verisi paylaşmışlar bu da kapasite bölü tüketim yapınca yaklaşık 300km gibi bir değer sunuyor. Şehir içi için yeterli gelebilir.

    Citroen Elektrikli e-C4 X Dijital Kataloğu İnceleyin | Citroen Turkiye

    2008 e göre renk seçeneği daha çok, bordosu canlı çok güzel. Nardo su da oldukça iyi duruyor.

    3. Gün Dolphin denedik. 2008 ile Dolphin'i aynı güzergahta denedik. Doplhin ciddi hızlı, zaten arada 50 hp kadar fark var. 3 yetişkin aynı düzlükte yüklenince gaza araç sizi koltuğa doğru ittiriyor net şekilde. Bu his haliyle 2008 ve ec4x de yoktu.

    Aracın karoser yapısı gereği görüş açılarını çok sevdim. ec4x de bu kadar hakim değildim yola.

    İç dizaynı 2008 den sonra kötü ama c4x den sonra daha iyi geldi gözüme. Koltuk malzeme kalitesi kesinlikle psa dan iyi.

    Özellikle ön koltukların tasarımına ba yıl dım. Hemen fotoyu şuraya ekleyeyim.





    Orta ekran kesinlikle 2008 ve ec4x in çok ötesinde. Vites modları döner tekerlek şeklinde tasarlanmış kullanımı çok kolay geldi bana. Abartı yok içeride süslü püslü şeyler yok. Ekran büyük ve dönebiliyor, ama sürüş anında bunu kurcalamak net dikkat dağıtır, ben çok rahat edemiyorum şahsen.

    Ekranın görsel kalitesi gerçekten iyi, dokunma hassasiyeti çok başarılı. Ayrıca dik ya da yatay olarak dönüyor. Bu ileride net arıza verir bir donanım bana göre dönmese daha iyi ama adamlar yapmış, istersen kullanma.

    2008 ve c4x in içten yanmalı versiyonları da olduğundan şaft tünelli var 2 sinde de. BYD de bu yok arka koltuğa oturunca dümdüz bir alan karşılıyor sizi, ben sevdim bunu.

    Arka koltuk konforu da gayet yeterli. Arkadada 2x typc çıkış gördüm mavi aydınlatılmış ufak ama hoş detay, ha tabi 2008 in iç ambiyans aydınlatmaları çok daha güzel.

    Aracın kapı açma kollarında bir çereçeve yok, öyle uluorta duruyor bu bana garip geldi ama zamanla alışılabilir sanırım.



    Bagaj hacmi ufak 2 katlı bir bagaj var altında kablo vs mevcut ama oraya da bir şeyler konur.

    Bebek arabası vs sığmaz ama, çocuklu bi aile için bu direkt eleme sebebi olabilir.

    Bence byd nin en öne geçen özelliği wifi ile araca bağlanıp sürüş öncesi sıcaklık vs gibi ayarlayabilmek. Bence en büyük konfor katan kısım bu.

    Yazın bineceksin arabana 40 derece dışarısı, 23 dereceye ayarla geldiğinde araba içinde yanma. Yada kışın tam tersi.

    Bir de his olarak ağırlık kaynaklı olabilir daha bir oturaklı geldi byd bana.

    Benim sıralamam 1 byd 2 c4x 3 2008

    Fiyat olarak BYD (çindeki satış rakamına göre daha uygun olması gerekmesine rağmen) diğerlerine göre ve sunduğu donanıma göre oldukça iddialı.

    1335 fiyat verdiler.

    Nacizane şöyle de bir tablo yaptım, değerler tamamen kendi algılarıma göredir. Kişiden kişiye bunlar muhakkak değişecektir.

    Ama menzilin daha fazla olması, telefon bağlantısı, koltuk konforu, net şekilde daha hızlı olması ve fiyatının en ucuz rakibinden 180k kadar uygun olması tercih sebebi kendi adıma.

    Dış tasarım olarak güzel bir araç değil bu arada, 2008 o konuda net 1. sırada.

    Konu KÖROĞLU tarafından (19-03-2025 Saat 13:09 ) değiştirilmiştir.

  9. #47
    snan1910 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu azıcık güncelleyeyim, bende ciddi sardım bu ara elektrikli işine.

    2008 - e-c4x ve bu gün BYD dolphin test ettim.

    3 ü de en dolusuydu bindiklerim.

    1. Gün 2008 i denedik, ilk bindiğimiz araç olduğundan önce çok beğendik haliyle diğer testleri yapana kadar.

    Öncelikle içi en yakışıklı olan araba buydu, kokpit ve iç dizayn çok iyi. Koltuğu gerçekten çok kötü, Bel desteği sevmiyorum ben 2008 de koltuk ortasında bir şey sizi sürekli ittiriyor.

    Donanım olarak oldukça kafi gelecek detayları var. Direksiyonu ufak ve benim tam istediğim gibi çok aşağıya iniyor, bunu çok sürücü sevmez ben bayılıyorum.

    Yüksek yapısı suv gibi hissettiriyor hafiften. Alçak araçtan inip deneyince ( vw cc) biraz değişik geldi.

    ELEKTRİK TEKNOLOJİSİ PEUGEOT Turkiye

    2. Gün e-c4x denedik. Arkası uzun olan 2 tip var. Öncelikle 2025 olanlar makyajlı içi ve özellikle koltukları değişmiş, yeni tip koltukların renkleri ve hissi gayet güzel.

    Yumuşak içine gömülen koltuk seviyorsanız tam size göre, masaj desteği güzel çalışıyor. Bagaj hacmi çok çok güzel, sadece tasarım kaynaklı yükleme ağzı dar kalmış bence. Ama hacim dediğim gibi kesinlikle gayet başarılı.

    İç öğeleri psa grubunun ortak dokunuşlarını içeriyor. Vites konsol kısmı özellikle aynı ya da çok benzer. Hidrolik destekli bir süspansiyon var diyor kitapçığı, yoldaki konforu özellikle 2008 e göre bence daha iyi hissettiriyor. Aks mesafesi de fazla zaten bunun da katkısı var muhakkak bu hisse.

    Dolusunda ön cam ısıtma + direksiyon ısıtma gibi ekstralar var, güzel detaylar. Multimedyasını çok kurcalayamadım ama muhtemelen yeterli bir deneyim sunacaktır.

    Bordo ve içi gri kombin çok şık duruyor. Araba bildiğin kocama yerden yüksek bir sedan. Biraz görmeye alışık olmadığımız bir kombin bende ilkten yadırgadım açıkçası.

    Arka koltuk ve diz mesafesi çok iyi hoş ben 1.73 üm bana hemen hemen hepsi iyi ama D sedan kadar bir yaşam alanı sunuyor. 2008 e göre daha az yol sesi alıyor.

    Menzil konusunda sonn tüketici verileri soğuk zamanlarda menzilin azaldığı yönünde.

    Kullanıcılar 17kw/ 100 km gibi bir tüketim verisi paylaşmışlar bu da kapasite bölü tüketim yapınca yaklaşık 300km gibi bir değer sunuyor. Şehir içi için yeterli gelebilir.

    Citroen Elektrikli e-C4 X Dijital Kataloğu İnceleyin | Citroen Turkiye

    2008 e göre renk seçeneği daha çok, bordosu canlı çok güzel. Nardo su da oldukça iyi duruyor.

    3. Gün Dolphin denedik. 2008 ile Dolphin'i aynı güzergahta denedik. Doplhin ciddi hızlı, zaten arada 50 hp kadar fark var. 3 yetişkin aynı düzlükte yüklenince gaza araç sizi koltuğa doğru ittiriyor net şekilde. Bu his haliyle 2008 ve ec4x de yoktu.

    Aracın karoser yapısı gereği görüş açılarını çok sevdim. ec4x de bu kadar hakim değildim yola.

    İç dizaynı 2008 den sonra kötü ama c4x den sonra daha iyi geldi gözüme. Koltuk malzeme kalitesi kesinlikle psa dan iyi.

    Özellikle ön koltukların tasarımına ba yıl dım. Hemen fotoyu şuraya ekleyeyim.





    Orta ekran kesinlikle 2008 ve ec4x in çok ötesinde. Vites modları döner tekerlek şeklinde tasarlanmış kullanımı çok kolay geldi bana. Abartı yok içeride süslü püslü şeyler yok. Ekran büyük ve dönebiliyor, ama sürüş anında bunu kurcalamak net dikkat dağıtır, ben çok rahat edemiyorum şahsen.

    Ekranın görsel kalitesi gerçekten iyi, dokunma hassasiyeti çok başarılı. Ayrıca dik ya da yatay olarak dönüyor. Bu ileride net arıza verir bir donanım bana göre dönmese daha iyi ama adamlar yapmış, istersen kullanma.

    2008 ve c4x in içten yanmalı versiyonları da olduğundan şaft tünelli var 2 sinde de. BYD de bu yok arka koltuğa oturunca dümdüz bir alan karşılıyor sizi, ben sevdim bunu.

    Arka koltuk konforu da gayet yeterli. Arkadada 2x typc çıkış gördüm mavi aydınlatılmış ufak ama hoş detay, ha tabi 2008 in iç ambiyans aydınlatmaları çok daha güzel.

    Aracın kapı açma kollarında bir çereçeve yok, öyle uluorta duruyor bu bana garip geldi ama zamanla alışılabilir sanırım.



    Bagaj hacmi ufak 2 katlı bir bagaj var altında kablo vs mevcut ama oraya da bir şeyler konur.

    Bebek arabası vs sığmaz ama, çocuklu bi aile için bu direkt eleme sebebi olabilir.

    Bence byd nin en öne geçen özelliği wifi ile araca bağlanıp sürüş öncesi sıcaklık vs gibi ayarlayabilmek. Bence en büyük konfor katan kısım bu.

    Yazın bineceksin arabana 40 derece dışarısı, 23 dereceye ayarla geldiğinde araba içinde yanma. Yada kışın tam tersi.

    Bir de his olarak ağırlık kaynaklı olabilir daha bir oturaklı geldi byd bana.

    Benim sıralamam 1 byd 2 c4x 3 2008

    Fiyat olarak BYD (çindeki satış rakamına göre daha uygun olması gerekmesine rağmen) diğerlerine göre ve sunduğu donanıma göre oldukça iddialı.

    1335 fiyat verdiler.

    Nacizane şöyle de bir tablo yaptım, değerler tamamen kendi algılarıma göredir. Kişiden kişiye bunlar muhakkak değişecektir.

    Ama menzilin daha fazla olması, telefon bağlantısı, koltuk konforu, net şekilde daha hızlı olması ve fiyatının en ucuz rakibinden 180k kadar uygun olması tercih sebebi kendi adıma.

    Dış tasarım olarak güzel bir araç değil bu arada, 2008 o konuda net 1. sırada.

    Tabloya, batarya büyüklüğü ve şarj hızını da eklemenizi öneririm.

  10. #48
    melihyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.148
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kia ev3 de listeye eklemenizi tavsiye ederim. Şu anda sanırım o sınıfta en çok menzil ev3 de.
    "Vurur yuze ifadesi,emisyonda hilemi yaptin bitanesi" VW BLUEMOTİON

  11. #49
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melihyilmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kia ev3 de listeye eklemenizi tavsiye ederim. Şu anda sanırım o sınıfta en çok menzil ev3 de.
    Bu gün kia ya gidip denk getirebilirsem ev3 ü de test edeceğim. Sonrasında yine bir kıyaslama yaparım.

    Kia EV3 | Kia Turkiye

    Şuradan donanımı inceledim şimdi, en baz donanımda byd den geride kalıyor açıkçası. Ama denemek istiyorum sürüş hissini merak ediyorum.

    Üst donanım güzel oldukça dolu ama rakam ciddi yükseliyor.

    1499 en düşük donanım 1924 en ful ve long range olanı.
    Konu KÖROĞLU tarafından (20-03-2025 Saat 07:56 ) değiştirilmiştir.

  12. #50
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.717
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BYD'yi satın aldıktan sonra tek başınasınız. hiçbir şekilde aracın arkasında durmuyorlar. her araç hakkında muhakkak şikayet var ancak BYD'nin şikayet sitesindeki şikayetleri mide bulandırır. bunları göz önünde bulundurun. iki kez düşünün byd derken.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    Ey Türkoğlu bu ihanetlerin tarihini sakın unutma!
    16.11.2013
    08.06.2014

  13. #51
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana göre şuan en mantıklı elektrikli Mini Countryman bence. en son 1.9 a satılıyordu.

    otomatik dolu Egea nın 1.5 olduğu bu simülasyonda bence güzel rakam

    Tesla da hala güzel alternatif ama makyajlısını beklemek lazım gibi. Çok ciddi iyileştirmeler yapılmış

  14. #52
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    8.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BYD'yi satın aldıktan sonra tek başınasınız. hiçbir şekilde aracın arkasında durmuyorlar. her araç hakkında muhakkak şikayet var ancak BYD'nin şikayet sitesindeki şikayetleri mide bulandırır. bunları göz önünde bulundurun. iki kez düşünün byd derken.
    Senin posttan sonra bi girdim baktım, cidden durum hiç hoş görünmüyor. İşin birde satış sonrası kısmı var haliyle.. Ama yakın zamanda 408 le kaza yapan arkadaşım kaput çamurluk far değişimi için 90 gün servis onarımı bekledi. Citoren de 5 ay tampon bekleyen müşteri biliyorum.

    BYD yi aklamak için yazmıyorum elbette bu dönemde servis işleri çok dert.

  15. #53
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben listeye İD4 ü de eklerdim. Hacmen baya güzel. Kullanıcı geri dönüşleri 52kw batarya da 300-320 km kış menzili ortalama, Sıcak bölgelerde 400 ortalama ş.içi

  16. #54
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elektirikli countryman süspansiyonları oldukça sert, test sürüşü yapmadan almanızı tavsiye etmem, ama onun dışında fiyat/performans mükemmele yakın.

  17. #55
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R-13239 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elektirikli countryman süspansiyonları oldukça sert, test sürüşü yapmadan almanızı tavsiye etmem, ama onun dışında fiyat/performans mükemmele yakın.
    Yakın bir arkadaşım aldı, baya inceledim biraz da kullandım.
    Eski nesil mini lere göre oldukça konforlu geldi bana. 19 jantlar vardı üstünde hem de. Bundan daha konforlu bir Mini ye binmedim hayatımda.

  18. #56
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnzdmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakın bir arkadaşım aldı, baya inceledim biraz da kullandım.
    Eski nesil mini lere göre oldukça konforlu geldi bana. 19 jantlar vardı üstünde hem de. Bundan daha konforlu bir Mini ye binmedim hayatımda.
    Mini olarak haklısınız Ama biz Fiat 500e’den geçtik, countryman yanında 500e pamuk gibi kalıyor. Yoksa geçmiş minilere göre maybach konforunda.

  19. #57
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    byd burada kendi satış ve servis ağını kurana kadar gerçek kalitesini ve marka değerini pek yaşatamayabilir
    ben dış tasarımını beğenmedim ama dolphin teknik veriler ve iç mekan olarak çok başarılı bir araç
    bagaj göreceli olarak küçük ama işlevsel , evet puset çağında bebekli ailelere az gelir
    fiyat açısından çok iyi , performans açısından çok çok iyi

    fransızlar bence doğuştan elektrikli üretmedikleri modellerde tam not alamazlar , şahsi fikrim

    mini alırken evet uygun sayılabilir , kalitesi de çok iyi , ama kullanım macerasında servislerde yedek parçalarda vs vs aslında bir bmw sahibi olduğunuzu anlıyorsunuz

    kia ev3 long range şu an menzil açısından çok çok iyi
    long range boş paket 1,6 lira seviyesinde , bulunabilirse düşünmeden alınmalı

    hyundai ioniq5'te güzel kampanya var , menzil olarak ev3 LR gibi olmaz ama iç mekan ve bagaj olarak muhakkak değerlendirilmeli bana göre

    ben byd'den biraz daha bütçem varsa pejo veya citro'ya bakmam , kia ve hyundai bakarım kesinlikle ve kesinlikle
    Tesla Model Y Sr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •