User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
122 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2008 Corsa GSI vs 207 GT yardımmm

  1. #20
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2sinin de direk bir üstünlüğü yok birbirine karşı, 2 arabaya da otur hangisini beğenirsen onu al bence.

    buarada corsa eds motorsports'a göre sadece çiple 225 hp oluyormuş, istediğinde 150lik haline geri çevirebiliyorsun tek düğmeyle. ayrıca 6 vites olması bence bir avantaj. Ben corsa derim.

  2. #21
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç düşünmeden kırmızı 207gt alırdım cam tavanı iç aksamı yeteR.daha kolay mod parçalrı bulunabiliyor.ayrıca bu araçları alırken servis en önemli etkendir.servisleride arastır derim,2.elinide arastır...

  3. #22

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger gsı ıle opcnın cogu parcası ortaksa turbo gibi, dırek gsı derım o zmn, chıple 225 muazzam rakam..
    ama onun dısında suspansıyon olarak fark olcagı dusuncesındeyım opc ıle arasında, cunku opel performance deılmı o yol tutusu yakalamak ıcın ılakı bişiler yapmıstır..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  4. #23
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar ilginize alakanıza teşekkür ederim.genel olarak şöyle sonuçlar çıkardım;

    1-Gsi hakkında kullanıcısı yada deneyeni olmadığı için genel yorumlar subjektif yada internet kaynaklı.

    2-Gt uzun sayılacak süredir tr de ve forumlarda kendine iyi yer etmiş.Bu sebeple birinci elden bilgi paylaşımı bu araç için daha kolay.

    3-Gsi kullanıcısı olmadığı için bunu alıp opc ye motor olarak dönüştürmek kolay mı zor mu sorusu şu an için cevapsız...

    4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.

    Aracı 2. el alacağımdan anlaşılacağı üzere çok uçuk bütçelerim yok.Burda amaç minumum parayla bir üst modelin gücünü yakalamak olacak.Dolaysıyla önerilerinizi bu yönde bekliyorum.
    Ve benim kişisel görüşüm örn; elde 38.000 ytl para varsa 38.000 e alınabilecek en iyi aracı(hız ,konfor vb) alıp standart binmek yerine ; 32.000 e araç alıp 6.000 i aracı modlamak için harcamak.Yinede farklı tercihlere saygım var.
    Teşekkürler...

    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    buarada corsa eds motorsports'a göre sadece çiple 225 hp oluyormuş, istediğinde 150lik haline geri çevirebiliyorsun tek düğmeyle. ayrıca 6 vites olması bence bir avantaj. Ben corsa derim.
    eds-motorsport.de

    VeNoM buldum siteyi tablo böyle fyat da uygun geldi.

    Motor Tipi Standart Güç Uygulama Euro
    Corsa-D-OPC Corsa D OPC Z16LER 192HP 235HP 555 Euro

    Corsa-GSI Corsa GSI Z16LEL 150HP 235HP 555 Euro

  5. #24
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207gt nin alması satması da daha kolay olacaktır

  6. #25
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSI ile GT arasinda kalsam GT alirdim..
    GSI da Motor olarak OPC ye yakin degerler elde ediliyor olsada herzaman aklin OPC de kalacaktir...
    Tamponlarinin maliyetide baya yuksekdir.
    1 yil 2007 model 1.4 90 hp Corsa D kullandim ve su an 2008 corsa OPC kullaniyorum.
    OPC bir baska...
    Mali olarak bir problem yoksa... Ben OPC derim..

  7. #26
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Corsa OPC ilede 250 hp leri cok rahat bulursun...
    Belki aklini celer...Benim OPC.


  8. #27
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt le opc arasında tabiki opc alınır ztn gt ler 2. elde sorun yaşarken nasıl oluo bilmiorum ama inanılmaz düştü gt ler,opc ler 2.el i 40000 liralara yakın
    Team PAŞAOĞLU

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 ileri oldugundan Opel derim ben ..
    Bir arkadasta RC var 207 yol tutusunu ove ove bitiremiyor ..

  10. #29
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Antalyalogy;566034]Arkadaşlar ilginize alakanıza teşekkür ederim.genel olarak şöyle sonuçlar çıkardım;

    1-Gsi hakkında kullanıcısı yada deneyeni olmadığı için genel yorumlar subjektif yada internet kaynaklı.

    Evet bu konuda haklı oldugunu düşünüyorum.Kendim bile sanırım bir izlenim yazarken biraz Corsa'cı olarak davrandım

    2-Gt uzun sayılacak süredir tr de ve forumlarda kendine iyi yer etmiş.Bu sebeple birinci elden bilgi paylaşımı bu araç için daha kolay.

    O yönden de haklısın.GSi için bilgi bulabileceğin bir çok forum var,ancak hepsi ingilizce.İngilizcen iyi ise bu seçenek'de bir problem yaşamazsın.

    3-Gsi kullanıcısı olmadığı için bunu alıp opc ye motor olarak dönüştürmek kolay mı zor mu sorusu şu an için cevapsız...

    GSi'in OPC ye dönüştürülmesinin kolay oldugnu söyledim yukarda.EDS gibi bir chip,intercooler ve egzoz kiti ile çok rahat bir şekilde opc gibi değerler elde edebilirsin.
    Eğer OPC'deki overboost fonksiyonu bu araçta da varsa , tork olarak da GT den çok çok üstün olur.


    4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.

    GSi'i OPC'ye çekmek ne kadar kolaysa,bence GT'yi de RC yapmak o kadar kolaydır.Sonuçta aynı platform,aynı motor.

    Aracı 2. el alacağımdan anlaşılacağı üzere çok uçuk bütçelerim yok.Burda amaç minumum parayla bir üst modelin gücünü yakalamak olacak.Dolaysıyla önerilerinizi bu yönde bekliyorum.
    Ve benim kişisel görüşüm örn; elde 38.000 ytl para varsa 38.000 e alınabilecek en iyi aracı(hız ,konfor vb) alıp standart binmek yerine ; 32.000 e araç alıp 6.000 i aracı modlamak için harcamak.Yinede farklı tercihlere saygım var.
    Teşekkürler...

    Buna da dediğim gibi eğer modlamayı düşünüyor isen,GT'ye yönelmen daha mantıklı olacaktır.

  11. #30
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.

    Bu soruna hemen cevap veriyim. Hayır GT'yi RC gücüne çıkartmak kolay değil.Arkadaşım GT'ye Paşaoğlu'nda chip taktırdı.Araçta hava filtresi ve eksoz yok.Hava filtresi takıldığı zaman arıza verdi ve çıkartmak zorunda kaldı.Sonuç RC tartışmasız daha performanslı.

    RC ile GT arasında bir seçim yapacaksan önce araçtan ne beklediğini kesinleştirmelisin.RC safkan bir spor otomobil.GT konfor daha ön planda tutulmuş,günlük kullanıma uygun, sportif anlamda kullanıcısını fazlasıyla doyuran bir araç.RC'nin amortisörleri çok serttir.Günlük kullanımda rahatsız edebilir(subjektif).Ama performansı bence tartışılmaz.

    Bana kalırsa yeni kuşak bir Peugeot alacaksan araçla fazla oynamamalısın.Haddinden fazla elektronik aksamla donatıldığı için stock binmek veya ufak uygulamaları aşmamak mantıklı olacaktır.Çevremden duyduğum gördüğüm,ufak tefek modlamalarda bile araç arıza ışıklarını yakmakta fazla aceleci davranıyor.Çözümleri var tabi.Ama GT ile RC arasında büyük bir fiyat farkı yok.Seçimi baştan yapman yararına olacaktır.

  12. #31
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::.;566617
    [B
    Nickli Üyeden Alıntı
    GSi'i OPC'ye çekmek ne kadar kolaysa,bence GT'yi de RC yapmak o kadar kolaydır.Sonuçta aynı platform,aynı motor.
    [/B]
    Öncelikle bu kısım hatalı GT ile RC arasında motorda sadece yazılım farkı yok, turbo ve pistonlar farklı.

    Bunun dışında yol tutmuyo denmiş yukarda bi yerde RC'ler için; son yapılan time-trial da seyredenler olmuştur RC'ler yol tutuşunu ve çıkardıkları sonuçlarda bence sınıfına göre gayet iyiydi.

    -----------
    Alıntı:
    207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
    -Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
    -106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.
    ------------

    Şöyle de bir alıntı yapmışsın, bunu kim yazdıysa gayet saçma bi yazı olmuş. Günümüzde ekonomik sebeplerden dolayı birçok firma birbirinin motorlarını kullanmakta ve motorları ortak tasarlamaktadır. Bunun sebebi acizlik deildir. CooperS ile RC nin performansı arasında 2si de standartsa CooperS'den yana bi fark olmadığını da denemelerimizden biliyoruz ayrıca.

    Son alarak da konuyu alan arkadaşa önerim GSI ya da GT alıp aklında RC ya da OPC kalmasındansa, biraz daha bekleyip kendini sıkarak RC ya da OPC almanı tavsiye ederim.

  13. #32
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alıntı:
    207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
    -Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
    -106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.
    ------------

    Şöyle de bir alıntı yapmışsın, bunu kim yazdıysa gayet saçma bi yazı olmuş. Günümüzde ekonomik sebeplerden dolayı birçok firma birbirinin motorlarını kullanmakta ve motorları ortak tasarlamaktadır. Bunun sebebi acizlik deildir. CooperS ile RC nin performansı arasında 2si de standartsa CooperS'den yana bi fark olmadığını da denemelerimizden biliyoruz ayrıca.

    .
    Club Peugeot'dan peugeot'su olan biri yazmış,ondan alıntı yapmıştım..

  14. #33
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iki araçıda hiç tanımıyorum ... ama sadece şunu sölim 94 astra gsi larda bile yol bilgisayarı vardır ... opel konfor bakımından her zaman alman ruhuna sahiptir buda aklında olsun ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  15. #34
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsam biraz daha zorlar 207RC alırdım gerçekten GT ile alakası olmayan bir araç. RC'nin fn2lerle nasıl yürüdüğünü gördük

  16. #35
    nightkids_han
    Misafir
    207 tam 1 pist aracı bence yol tutuşu gayet iyi , yol düzgünse tabi , kasisli bozuk asfaltta bilemem,
    GT alınırsa VTİ'larla mücadele edilir, RC alınırsa vti'lar kale alınmaz farkı şelere bulaşılır kısacası bu , ama ben opel'in puG'un 1 adım dahi olsa gerisinde kalacağını düşünüyorum...

  17. #36
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 foruma daha sordum,sonuçlar:



  18. #37
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSI yerine OPC, GT yerine RC alırım. OPC 6ileri olması ile önde duruyor. Ama ikisinide sürmeden almam hiçbirisini. İkisini sürerim hangisini beğenirsem onu alırım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #38
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 foruma daha sordum,sonuçlar:


    Anketi gidip www.opelim.net sitesine açarsan sonuç bundan farklı olmaz tabi

    Bu arada GT ile RC motoru aynıdır.Turbo ve pistonlar dahil.Can bu bilgiyi nerden edindin bilmiyorum ama internetten de araştırdığımda incelemeler fark olmadığı yönünde.Aralarındaki performans farkının gözle görülür şekilde büyük,fiyat farkının da bu denli az olmasının nedeni de budur.

    GT ile RC arasında egzantrik mili ve yazılım farkı vardır. RC'nin turbo basıncı GT'den yüksektir.Ayrıca RC'de ısıya daha dayanıklı olan çelik türbin, GT'de ise dökme demir kullanılmıştır.GT'de yaşanan turbo gecikmesi (turbo lag) RC'de ortadan kaldırılmıştır.GT 1400 d/d ile 3500 d/d arasında 240 Nm tork verirken, RC yazılım farkından 1600 d/d ile 4500 d/d arasında 240 Nm tork verir. GT 5800 d/d 150 hp güç verirken, RC 6000 d/d 175 hp güç verir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •