focus tabiki ama ATA156nında dediği gibi sınırları zorlayınca 4 lastik kayıyo :D geçen gün tosluodum biyere o şekil
Printable View
focus tabiki ama ATA156nında dediği gibi sınırları zorlayınca 4 lastik kayıyo :D geçen gün tosluodum biyere o şekil
focus'un bu konudaki methini çok duyduk..demekki var bir hikmeti:)
focus mu ?
Audi a3 ambition paket 225 45 17 ve fabrıka cıkısı spor amortisor ve yay takımı artı esp ?
sizce hangisi ?
Yine focus :) aynı ebatta lastik ve amörtisörle heleki tartışma kabul etmez..
Autocar'ın bir testi vardı.Önden çeker spor arabaları pistte test ediyorlardı.Ve bu teste 1.6 standart bir focusta dahil olmuştu,virajlarda ne kadar farklılar diye görmek açısından...O aracın x , y değilde focus olmasının sebebi sadece yol tutuşudur.
Testin sonunda ise focus st dünyanın en iyi yol tutan önden çeker aracı seçilmişti..
dipnot:mini gp teste dahildi.
dipnot 2 : focus rs çıktı,oda önden çeker ve st'den daha öte bir makina :)
ya badboy arkadasım focus kardeste fabrıka çıkışı oyle birşey yok ? 16 jantın ustunde jant yok 205 ustundede taban yok
benım dedıgım modifiyeli değil ? FABRIKA ÇIKIŞI fokusun yanına gelemsı imkansız ?
http://www.ford.com.tr//UIContent.aspx?pid=487&AID=40
fabrika çıkışı focus benim audimin yanına yaklaşamaz demek istiyor bence audi kullanmadım bişey diyemem ama focus iyi...
Bu testte niye 1 serisi ve 3 serisi yok? :)
asıl yol tutuşu ovulen kasa focus'un ilk kasasıdır ,
ama nedendir bilmem ben kullanıp test etmiştim , full'ünü ghia'ydı , arkasını virajlarda rahatça kaldırıp atıyordu , bence 1 golf 5 ondan daha iyi ....
Katılıyorum. Denediğin hava sıcaklığından tut asfaltın sıcaklığına kadar. Lastik basıncından viraja giriş açına vs.vs. herşey sonucu etkiler. Zeminin tozlu olması rüzgarı aldığın yön felan. Genel sürüş ile hissedemeyip şu virajda şöyle oldu diyerek karşılaştırma objektif olamaz. Ve her aracın bir karateri sürüş tarzı vardır. İkisinide sürülmesi gerektiği gibi sürecek birisi ancak bu kıyaslamayı objektif olarak kendisi için yapabilir.
Esp konusu yanlış anlaşılıyor sanırım.
Esp'li araç bir viraja hızlı girebilir,ama hızlı çıkamaz.Zaten mantığa aykırı esp aracı düzeltmek için tekerlere farklı basınçlarda fren yaptırıyor ve buda doğal olarak hızı aşırı düşürüyor.
Yani hızlı olmak için esp varsa esp kapatılır araç mekanik yeteneklerini sergiler.
He varsa bi zeki ben esp'yle saçma bi viraja saçma hızla girerim diyen,girer lafım yok ama balataları aşınmış şekilde aşırı yavaş bir hızla o virajdan çıkabilir ancak..
Megane II dahıl edebılırdın :D
platformun %70i aynı olabilir ama c4 un yol tutusu 307 den daha iyidir. arkayı kolay bırakır ama toplaması kolaydır. golf(espli), megane ve astra kullandım berbattı. yukardaki sıralamaya gore focus en iyisi...
ford'u fazla abartmayalım .... güzel tutuyor ama oyle abartılacak kadar değil....
daha ne olsun yol tutuş konusunda referans alınan bi araç ve o sınıfta en iyisi..
Peki Yeni Kasa Hb Astraların yol tutuşu çok iyi diyorlar buna katılıyormusunuz?
Yardım eden herkese şimdiden teşekür ederim
astra H astra g den birazcık daha iyiymiş yol tutuşta...
Ben bi Astra G kullanıcısı olarak Yol tutuşundan gerçekten çok memnunum acayip yol tutuyor ama bi bozuk yola geldinmi çok hissettiriyor ön takımlar patladıgı halde gayet memnundum yol tutuşundan
astra H iyidir, testlerde focusu en çok zorlayan araba oluyordu.
Bide Astranın Cosmo versiyonunda Bir tuşla Amortsörler sertleşebiliyor hemde yumuşatılabiliyor Sertleştirilince daha iyi yol tutar
96 Coroll XEi m vardı zamanında. yol tutuşu berbattı....