GTC 1.6 turbo'da vardı ondan. 4 kapısında olduğunu bilmiyordum.
Printable View
ancak focus kadar mı ? bunu neye dayanarak söylüyorsunuz bana ispatlıya bılırmısınız ? ve dah once kullandınız mı ? bir ambition serisi a3 ?
dediğim şeyler ilave değil fabrıka çıkışı STANDART donanımdır bu pakette ilavelerden bahsetmıyorum ben
daha oncekı verdıgım linktede focusun standar 205 taban 16 janttab bahsedıyorkı ? zaten bişi demem gerek yok
ha dersenız kı ST ??? ozaman derım S3 bu konuya hiç girmeyelim :)
lastik tabanın 300 olsa en iyi yol tutan sen olucaksın o zaman. Bu işler o şekilde olmadığını biliyorsundur. İlaveten dediğim şey ise yay. Ben anlamam öyle paketlerden maketlerden. Ambition pakette tek fark senin bu söylediğin jant lastik ölçülerimi. Ekstra daha kalın viraj denge çubuğu yada ne bilim daha sert sport amortisör felan filan mı var. Sen neye dayanarak söylüyorsun benim aracımın yanına focus yanaşamaz diye onuda söyle ki bizde bir kıyaslama yapalım.
Edit : Kaldıki A3 dediğin Leon ve Golf ile aynı platformu paylaşan aracın sürüş dinamikleri Focus ile bir değil ve body roll maruzu kalan bir araç.
Bu karşılarştırmaların en iyi sonucunu TOPGEAR yada 5GEAR videolarından öğrenebilirsiniz.
Benim şahsi fikrim yok yani büyük ihtimal golf dür
a3 bu arada gayet ii yol tutar belrtiyim' arkadasa hak veriyorum. burdaki focus haric diger araclardan ustundur rahatca.. focusada yakindir diye dusunuorum aralarinda ole bariz farklar olmaz.. 1 seriside cok ii yol tutar.. ama bu araclar hep birbirine yakin oldugu icin kullanim tarzlari sonuca etki eder. rwd fwd pistin karakteri gibi..
handling olayinda e90 3 series diorum direksion tepkisi muazzam. focusta cok iyi ilaveten..
Focusları iyi yol tutuyor diye biliyorum,
VSA lı civicde güzel tutuyor ama VSA sız beş para etmez
Çok ilginç yahu,vsa,esp gibi elektronik sistemler aracın yolda kalmasını sağlayabilir ama handling'e hiç bir etkisi yoktur,bir virajı sistem ile daha hızlı dönmek mümkün değil bunu nasıl atlıyoruz anlamak mümkün değil :)