User Tag List

Sonuçlar: E36 320&Primera GT&Civic 1,6 ies

Katılımcı sayısı
60. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • E36 320

    32 53.33%
  • Primera GT

    22 36.67%
  • Civic 1,6 ies

    6 10.00%
Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: e36 320&Primera GT&1,6 ies

  1. #20
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    heyyyt be
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  2. #21
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok yakışıklı görünüyor

  3. #22
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    318is veya opel vectra gt lere bakardim acikcasi...ama primerada guzel arac

  4. #23
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben e36 320ci imkanımız varsa ci olsun
    1.6tdi.
    Ecutech.

  5. #24
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senın arabanın fotoraflarını alabilirmiyiz merak ettim 325 i
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #25
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 ies ancak ve ancak 0-100 aralığında 320i nin yanında görünür. Sonrasında vede rollde ciddi fark görür. primera gt ile yaptığım son sürat denemesinde ise sanırım 2-3 km farkla dicem abartmayayım başkaları gibi, gt nin yanından geçebiliosun. Ancak son sürate kadar yakalama şansın olmuyor. Geçmek içinse izmir çevreyolu ve çeşme kadar uzun otobana ihtiyaç var.

  7. #26
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ozmn 1,6 ies i eliyorum kafamdan şu anda zaten bmw kullanıcısıyım bu benim 3 bmw aracım zaten bmw lerden iyide anlarım açıkcası daha önce hiç nissan heleki primera kullanmadım çevremde primera kullanıcısıda yok onun için primera kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu aracın eksileri nederi artıları nedir.
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  8. #27
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senın arabanın fotoraflarını alabilirmiyiz merak ettim 325 i
    325 değil benimki 320,5 diyoruz biz ona 325 ile 320 arası bir motor var kendisinde


    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  9. #28
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 den dönme 25 mi yani 885 kapaksız 84mm pistonlu 320 diyelim ?
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  10. #29
    PimPCaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İzMi®
    Mesaj
    507
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ozmn 1,6 ies i eliyorum kafamdan şu anda zaten bmw kullanıcısıyım bu benim 3 bmw aracım zaten bmw lerden iyide anlarım açıkcası daha önce hiç nissan heleki primera kullanmadım çevremde primera kullanıcısıda yok onun için primera kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu aracın eksileri nederi artıları nedir.
    +ları şöyle üzerinde sr20de motor var.. modifiye edilmeye çok açık bi motor. modifiye parçalarıda egzantriklerinden tutta turbo kitlerine kadar her türlüsü bulunuyor. Triger kayışı yerine zincirli olmasıda extra bi +sı.. görsel anlamda basit bi modifiye için siyah zemin yada krom zemin clear farlar yine siyah zemin stoplar vs. bunlarda bulunuyor. 1200-1300kg arasında agırlıgıyla gayet makul bi degerde.. ne yüksek süratlerde uçuyor nede kalkışlarda zorlanıyor. 4 cam otomatik klima, 4 airbag, abs yol bilgisayarı ıvır zıvır donanımları var. parçalı yarı deri döşemeleri var. sis farları var. farlar için far yükseklik ayarı var. elektrikli sunroof var. pikniğe vs giderken yeterli miktarda bagaj hacmi var. arkada ortada kol dayama var. cam kilitleme var çocukların açmasını önlemek için.. elektrikli ısıtmalı yan aynalar var. yükseklik ayarlı ve hıza duyarlı direksiyonu var.ki bu yüksek süratler için oldukça iyi bi takviyedir. immobilizer var. var oğlu var anlıyacağın.. alt takımı filanda oldukça sağlamdır ayrıca.. daha ne istiosun..

    - lerine her ne kadar gelmek istemesemde bunlarıda anlatayım; bi kere eğerki herhangi bi parça değişiminde veya allah göstermesin kaza vs durumunda orjinal parça kullanmak istersen çok cömert biri olman lazım.. (kaskon yoksa tabi) orjinal parçalar gerçekten pahalı.. birebir yan sanayi parçalarıda var tabi yok değil.. onların fiyatları genelde normal değerlerde.. Şayet gt almaya karar verirsen bakımlarını filan servis yerine arabayı tanıyan nissandan anlayan bi ustada baktırırsan bakım olayını baya ekonomik atlatmış olursun..Burda eksi taraf servis ücretlerinin uçuk olması.. Birde motor konusunda alternatif parçaları kabul etmiyor illaki olması gereken birebir parça kodlu ürün neyse onu istiyor.. ben şu sene itibariyle 5 senedir P11-144 primera kullanıyorum arabam saolsun hiç bi zaman beni üzmedi.. ona üzüldüğüm zamanlarım çok oldu ama o beni üzmedi.. Ben şahsen temiz üzülmemiş bi gt bulursan almanı tavsiye ederim.. gerçekten tat alacağın bi araba olur..ayrıca yüksek devir çeviren bi motora sahip oldugunu unutma.. buda ayrı bi zevk tabi.. tercih yinede senin.. ben yardımcı olmaya çalışırım her zaman elimden geldiğince.. buda stoplar için bi örnek olsun;

    EVOLUTION GARAGE ®

    I My Primera!!!

  11. #30
    İntegra 8819 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    32
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bnce e36 3,20 sesi bile yeter 6 tokmak

  12. #31
    Silverbullet
    Misafir
    Dostum senin ruhun anca e36da huzur bulur tahmin ettgim kadryla ee bmw kullanıcısın kıme gıtcegınıde neyapman gerektıgıne bılıosundur ee arkadan itisten sonra tekrar bi onder ceker seni tatmin etmiycegini dusunuorum o yuzden bence hepsini ele al bi e36 bak keyfine ben bnm arabayı alırken 1.16yla aynı paraydı ben hondada kendimi mutlu hissetgm icin gitim honda aldım o yuzden sanada e36yı oneriorum hyrlısı olsun tabiki.

  13. #32
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam kesinlikle 320 alırım

  14. #33
    kayaside07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    83
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki bmw kesinlikle diger iki araca göre açık ara kalite konfor farkı var

  15. #34
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EKEray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 den dönme 25 mi yani 885 kapaksız 84mm pistonlu 320 diyelim ?
    hayır pistonlar standart 320 tepeli piston üst kapağa sadece port polish yapıldu ve subaplar 325 le değişti emme manifoldu ve gaz kelebeği 325 takıldı volant hafifletildi grank'ın sakalları alındı şanzıman 325 difransiyel 323 takıldı

    dyno verisi yok elimizde ama en son 328 cabrioyla kaldırdık 2,5-3 boy arayı açtı
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  16. #35
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pimpcar verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim benim gönlümden e36 geçiyor sanırım e36 da karar kılacağım onuda ince eleyip sık dokuyup alırım zaten
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  17. #36
    bozbirik
    Misafir
    Kesinlikle 320i öneriyorum,bazı arkadaşlar 1.6ies ile 320nin performansının yakın olduğunu söylemişler,herhalde sıkı yürüyen bir 320ye binmemişler ya da bindikleri ies gırtlak dolu bir araç primera gt konusunda yorum yapamayacğm,nasıl yürüdüğünü de bilmiyorum ama verilere bakarsak 320nin önünde sanırım performans açısından..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •