User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
85 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 1.6 ies - V-tec II - 125 hp lik yeni kasa civic

  1. #58
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    i es de neler var burak yazar mısın
    ECUTECH İstanbul

  2. #59
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim deneme yapacağımız araçta cai, el yapımı 4-2-1 headers, 51 ya da 52 ara boru, cat ve orta susturucu iptal, son susturucu sebring xt 1. ama benim 230 u gördüğüm malesef tamamen stock bir arabaydı. diğer arkadaşlarınki de. sizler son hız çok garip olmuş diyene kadar bu anlattığım örneklerden dolayı ise lerin top speedine çok güveniyordum. benim de kafam karıştı. vites aralıklarının çok uzun olduğun bildiğim için (meret 3. viteste 160 da kesiciye girecek abartı) söyledikleriniz mantıklı geliyor. ama gözümle gördüğüm, bizzat yaptığım denemeleri izah edemiyorum kendi kendime. 95 senesinde 94 model 60s 1100 cc 57 hp bir italyan uno almıştık. o arabada da 180 yazan kadranda 180 in altındaki boşluğu doldurmuştuk, bazen enteresan şeyler oluyor. bu arada yarın sabah erken saatlerde kat iptal tüpünü ara boru ile değiştirsem mi diye düşünmeye başladım soner abinin ies ye rahat rahat taktığını duyunca

  3. #60

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ies 4 te top speed yapıokı ztn duzde yaklasık 205 max 210 egımde 220 kesıcı yapıo5te egım olsada cok zor gıder bence..
    bıde fabrıka verılerı top speedler kactı vtec 2 ıesten daha ıyı deılmıdı:S:S
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  4. #61
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    i es d16y4 stock

    Motor, Performans
    Japonya ve Avustralya pazari için gelistirilen 1.6 litrelik motor 6400 d/d'de 120 HP güç, 5000 d/d'de 144 Nm maksimum tork üretiyor. Üst devirleri güçlü olan motor alt devirlerde cansiz; ayrica üst devirlere tirmanmakta da zorlaniyor. Performans degerleri 1.6 litrelik bir motor için yeterli olan Civic O'dan 100 km/s hiza 10.2 saniyede çikiyor; ancak 192 km/s olarak açiklanan son sürate ulasmakta zorlaniyor. Besinci viteste yapilan ölçümlerde test otomobili 60 km/s'den 100 km/s'ye 19.3 saniyede hizlandi. Esneklik degerlerinin kötü çikmasindaki en önemli etken, oranlari uzun seçilmis vites kutusuydu. Test sartlarinda yapilan ölçümlerde Honda Civic 100 kilometre mesafede 10.8 litre yakit tüketti. Bu tüketim degeri 1.6 litrelik bir motor için biraz yüksek. 45 litrelik küçük yakit deposu otomobilin menzilinin 418 kilometreyle sinirli kalmasina sebep olmus

    kaynak arştırmacı mod cem
    ECUTECH İstanbul

  5. #62

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmm 192ydı vtec 2 198 dıe aklımda kalmıs e nası ıes gecıo top speette vtec 2 yı aradakı fark az deıl, uzun sanz avantajını uzun mesafede avantajına cevırıo dıe mantık yurutmeye calısıorum
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  6. #63
    Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Berlin / Bursa
    Mesaj
    1.066
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de de cok sert attığım zaman 2'den 3 e geçişte problem yaşıyorum. kaç defa kontrol ettirdim bişey yok dediler.
    despe ile denediğimizde 2 den 3 atarken aynı anda cırtt lıyor

    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tmm 192ydı vtec 2 198 dıe aklımda kalmıs e nası ıes gecıo top speette vtec 2 yı aradakı fark az deıl, uzun sanz avantajını uzun mesafede avantajına cevırıo dıe mantık yurutmeye calısıorum
    VtecII 195km/h teknik veride..

  7. #64
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim deneme yapacağımız araçta cai, el yapımı 4-2-1 headers, 51 ya da 52 ara boru, cat ve orta susturucu iptal, son susturucu sebring xt 1. ama benim 230 u gördüğüm malesef tamamen stock bir arabaydı. diğer arkadaşlarınki de. sizler son hız çok garip olmuş diyene kadar bu anlattığım örneklerden dolayı ise lerin top speedine çok güveniyordum. benim de kafam karıştı. vites aralıklarının çok uzun olduğun bildiğim için (meret 3. viteste 160 da kesiciye girecek abartı) söyledikleriniz mantıklı geliyor. ama gözümle gördüğüm, bizzat yaptığım denemeleri izah edemiyorum kendi kendime. 95 senesinde 94 model 60s 1100 cc 57 hp bir italyan uno almıştık. o arabada da 180 yazan kadranda 180 in altındaki boşluğu doldurmuştuk, bazen enteresan şeyler oluyor. bu arada yarın sabah erken saatlerde kat iptal tüpünü ara boru ile değiştirsem mi diye düşünmeye başladım soner abinin ies ye rahat rahat taktığını duyunca
    arkadaşımın 1.6 ies i 150 de kesiciye giriyor, ki bindiğim diğer ies lerde aynı şekildeydi. bence sizde ibrede bi 10km fazlalık varmış sünnete ihtiyacı varmış

  8. #65

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    i es de neler var burak yazar mısın
    kanki benim aracta
    1.6 ies

    4-2-1 headers ,simota cai ,kat iptali , real son susturucu var.
    (kat iptalinden son susturucuya kadar orjinal)

    vtecII(bildigim kadarıyla)
    headers , cai , kat iptali

  9. #66
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtecII alt viteslerde yeni kasadan iyi yürüyor...

  10. #67
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşımın 1.6 ies i 150 de kesiciye giriyor, ki bindiğim diğer ies lerde aynı şekildeydi. bence sizde ibrede bi 10km fazlalık varmış sünnete ihtiyacı varmış
    valla arkadaşlarım sizleri memnuniyetle mersinde ağırlamak isterim. mersin honda akbayrak plazanın kaporta bölümünü babam işletiyor, hondalarla çok haşırneşiriz sizlere de bi değişiklik olur. iddialaşmayı sevmem ama malesef bunları yaşadık. km 10 fazla gösterse bile, 2. ve alakasız bir araçta aynı şeyin olması tuhaf değilmi. ben hepsi yürür demiyorum tabi. ama bu konuyu netleştirmemiz lazım . bu arada hondalarda karoser, kasko işleri vs gibi konularda soru işaretiniz ya da yardımcı olabileceğim bi konu olursa bbastacioglu@sisecam.com a mail atarsanız seve seve ilgilenir, araştırır, yardımcı olurum.

  11. #68
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı racing3000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla arkadaşlarım sizleri memnuniyetle mersinde ağırlamak isterim. mersin honda akbayrak plazanın kaporta bölümünü babam işletiyor, hondalarla çok haşırneşiriz sizlere de bi değişiklik olur. iddialaşmayı sevmem ama malesef bunları yaşadık. km 10 fazla gösterse bile, 2. ve alakasız bir araçta aynı şeyin olması tuhaf değilmi. ben hepsi yürür demiyorum tabi. ama bu konuyu netleştirmemiz lazım . bu arada hondalarda karoser, kasko işleri vs gibi konularda soru işaretiniz ya da yardımcı olabileceğim bi konu olursa bbastacioglu@sisecam.com a mail atarsanız seve seve ilgilenir, araştırır, yardımcı olurum.
    saolun erdemli'de amcamlar var, gelirsek mersin'e elbette uğrarız bi tanışmış oluruz hiç yoktan o da yeter, otomobiller ortak noktamız.

    bende olmaz demiyorum ama bana denk gelen ies ler 150 de kesiyordu 7200rpm gibi

  12. #69
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolun erdemli'de amcamlar var, gelirsek mersin'e elbette uğrarız bi tanışmış oluruz hiç yoktan o da yeter, otomobiller ortak noktamız.

    bende olmaz demiyorum ama bana denk gelen ies ler 150 de kesiyordu 7200rpm gibi
    sen bu işi biliyosun leventcim

    arkadaşım sıkıntı şu bu aracın bu dişli oranıyla ve bu devirde yapabileceği hızı hicbir şart değiştiremez ben de onu diyorum kadranında ne görürsün bilmem ama teknik olarak altdakileri değiştirmen mümkün değil kadranda sıkıntı vardır eğer gördüysen 140 ya da 170 yazabilir ama hızın 149 dur

    Top Speed in 1 gear = 57.648 KPH
    And changes into 2 gear at 4229 RPM dropping 2971 RPM
    Top Speed in 2 gear = 98.143 KPH
    And changes into 3 gear at 4715 RPM dropping 2485 RPM
    Top Speed in 3 gear = 149.884 KPH
    And changes into 4 gear at 5236 RPM dropping 1964 RPM
    Top Speed in 4 gear = 206.111 KPH
    ECUTECH İstanbul

  13. #70
    *QuaReSMa*
    Misafir
    bbastacioglu@sisecam.com - Şişecam - Paşabahçe'ye sabahları ben de işe giderken aynı güzergahta gittiğim için gördüğüm bi tane Vtec II var. Lacivert, jantlı, arka stoplar krom ve spoiler var. Bazen de ufaktan tempolu gidiyorsunuz. Sizin aracınız mı?

  14. #71
    serda-R
    Misafir
    vtec2 nin ies yi geçmesi anormal değil tabi eşit pilotajda....emreninde dediği gibi en iyisi roll denemek....vtec2'yi alıp sınıfında ondan başka hangi araca binmek istersin deseler hiç düşünmeden ies derim.....

    burak farklar nasıl oldu acaba.....çıplak gözle şöyle farazi söleyebilirmisin ?

  15. #72

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla 1,5 - 2 boy oldu
    bide soner abi yazarsa daha ii olcak

  16. #73
    serda-R
    Misafir
    Alıntı by_BuRoCk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla 1,5 - 2 boy oldu
    bide soner abi yazarsa daha ii olcak

    senin aracında maaşallahı var burak...3,25 ile videon çok güzeldi....kazasız belasız...

  17. #74

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    909
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mersinde bahsedilen 2 vti hangileri?yer zaman verirseniz bizde gelir izleriz

  18. #75

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/videolar/30820-vti_vs_si_ies_vs_vtecii_cuma_bulusmasindan.html

    buyrun arkadaşlar cuma günkü videolarımızı ekledim
    vti vs si - ies vs vtecII

  19. #76
    Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Berlin / Bursa
    Mesaj
    1.066
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni civicin(düz vites) eğimli yolda 240 yaptığı video

    http://videos.streetfire.net/video/h...-hz_684242.htm

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •