User Tag List

Sayfa 3/8 İlkİlk 12345 ... SonSon
152 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Peugeot 206 1.6 16v & Alfa Romeo 2.0 SeleSpeed

  1. #39

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 5 senedir mevcut 206 Quiksilver 1.6 16v yani daha iyi nasıl tanıyabilirim bi aracı ?
    şu zamana kadar kaç kez denedim sayısını hatırlamıyorum std jant lastik ebatlarıyla oynamadığın sürece 212 km gibi bir hızda devir kesiciye girer dahada uçurumdan atsan gitmez
    std ebatım 195/55/15 tir farklı bir ebat mevcut ise farklı hızlar görebilirsin xs-xt lerde falan ebatlar daha farklı olabiliyor....
    benim ebatım 185-65-14 fark olabilir tabiki. kadran resmini koyarım problem değil. istersen topspeed videomuda çekebilirim.
    Alıntı CliOkaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konudaki depresif serdar arkadaşın 206 gerçekten sağlıklı iyi yürüyor. Bende megane II 1.6 sedanla denemiştim onun 206 ile şimdi alfa videosunu izledim hemen hemen banada böyle bir fark atıyor. 180 civarından sonrada bende megane ile gelmeye başlıyorum 200 civarıda yanına geliyorum. Uzunda geçme şansım oluyor sadece. 206 nın uzunu biraz kötü ama kısada çok atak gerçekten.

    Serdar bu alfa ile aslında benzin pompasını yaptırıp denesem iyi olcak megane ile zevkli olur gibime gelio
    bencede okan zevkli olur. ancak 2.de rollingte gördün gayet iyi. ancak 1de rolling falan denemen lazım o zaman güzel olur.

  2. #40
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim ebatım 185-65-14 fark olabilir tabiki. kadran resmini koyarım problem değil. istersen topspeed videomuda çekebilirim.
    Tavsiyem o ebatta kal büyüttükçe ciddi güç kaybı yaşanıyor çevresi değişmesede kayıp fazla oluyor..
    tarafımdan denenmiştir 17" jant ile

  3. #41

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tavsiyem o ebatta kal büyüttükçe ciddi güç kaybı yaşanıyor çevresi değişmesede kayıp fazla oluyor..
    tarafımdan denenmiştir 17" jant ile
    evet arkadaşım haklısın bende aracı aldığımda 16 jantlar vardı ilk işim orjinal 14 lere dönmek oldu gerçekten bu halinden çok memnunum

  4. #42
    boxer
    Misafir
    Alfayı kullanan SS kullanmasını bilmiyordur.

  5. #43

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alfayı kullanan SS kullanmasını bilmiyordur.
    tabi en kolay yorum bu kabullenilmesi gereken gerçekleri kabullenmek daha güzel olur

  6. #44
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum buralarda olsan bi denerdim 2003 2,0 ss ile

  7. #45

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum buralarda olsan bi denerdim 2003 2,0 ss ile
    keşke trakya civarlarında olan herkezle denemek isterim. başka araçlarla denemelerimide koyarım isterseniz.

  8. #46
    boxer
    Misafir
    Alıntı depresif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi en kolay yorum bu kabullenilmesi gereken gerçekleri kabullenmek daha güzel olur

    Paketten sallamıyom, fiili olarak SS sahibi oldum ve kullandım, bu zaman zarfında istisna daha güçlü arabalar harici hiç bir araç ne 0-100 ne de rollingte yanımda kalamadı. SS kullanmak biraz tecrübe ister, öyle 3-5 binde sadece vites düğmesine basmakla iş olmuyor. Bu geçişleri hızlandırmak ve devirden düşmemek içinde gaz pedalı ile tecrübeler dahilinde biraz oynamak gerekiyor. Yoksa ananemde düz yolda kullanır, yapacağı tek şey devir yedibine geldiğinde düğmeye basmak.

  9. #47
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ss e alışık olmayanlar için vites geçişleri kabul olabilir ama alışmak gerekiyor sonrasında sıkıntı yok.

  10. #48

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paketten sallamıyom, fiili olarak SS sahibi oldum ve kullandım, bu zaman zarfında istisna daha güçlü arabalar harici hiç bir araç ne 0-100 ne de rollingte yanımda kalamadı. SS kullanmak biraz tecrübe ister, öyle 3-5 binde sadece vites düğmesine basmakla iş olmuyor. Bu geçişleri hızlandırmak ve devirden düşmemek içinde gaz pedalı ile tecrübeler dahilinde biraz oynamak gerekiyor. Yoksa ananemde düz yolda kullanır, yapacağı tek şey devir yedibine geldiğinde düğmeye basmak.
    devir bitince kendi vites atan otomatik bir araçtan nasıl oluyorda şöförlük bekliyorsun rollingte halen anlamış değilim ben.

  11. #49
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ss ler düz otomatik değil sadece. Sen istediğinde shıft ile değiştiriorsun vitesi

    Bu arada karşılaştırma için tebrik ederim.

  12. #50

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda si ile denemem arkadan basan ve çekim yapan vts.

    http://www.dailymotion.com/video/x9z...-honda-sy-drag

    video onaylanınca izlersiniz. si ünlü 4. vitesinin sonuna doğru beni geçmekte video ortada. lütfen bu videonun altında da bişeyler aramayın arkadaşlar. tamamen doğru ve düzgün şekilde çekilmiş video.

  13. #51

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ss ler düz otomatik değil sadece. Sen istediğinde shıft ile değiştiriorsun vitesi

    Bu arada karşılaştırma için tebrik ederim.
    şanzmanının tamamen otomatik şanzman olmadığını bende biliyorum. ancak devir bitince kendi vites atıyor araç diye biliyorum şahsen bindim aracıda kullandım.

  14. #52
    boxer
    Misafir
    Normal vites değişimi yapmaya kalkarsan, her üste geçişte ortalama 1-1.5 saniye zaman kaybın olur. Niye? Çünkü sen vites değişim için düğmeye bastığında ya da kolu ittirdiğinde, araç motora gaz vermeyi keser ve değişim tamamlanıncaya kadarda sürer bu durum. Ancak dişliler yerine oturur ve sensorler tamam ben hazırım vitesi yükselttim sen gaz ver diyerek ecuya haber edinciye kadar araç boşta ilerler ve gaz vermeye başladığında da normalde 2000 rpm gibi bir kayıp oluşurken daha da fazla devir eksilir.

    Bahsettiğim bu, böyle herkes kullanır. Önemli olan bu durumu bertaraf etmesini bilmektir.

  15. #53

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal vites değişimi yapmaya kalkarsan, her üste geçişte ortalama 1-1.5 saniye zaman kaybın olur. Niye? Çünkü sen vites değişim için düğmeye bastığında ya da kolu ittirdiğinde, araç motora gaz vermeyi keser ve değişim tamamlanıncaya kadarda sürer bu durum. Ancak dişliler yerine oturur ve sensorler tamam ben hazırım vitesi yükselttim sen gaz ver diyerek ecuya haber edinciye kadar araç boşta ilerler ve gaz vermeye başladığında da normalde 2000 rpm gibi bir kayıp oluşurken daha da fazla devir eksilir.

    Bahsettiğim bu, böyle herkes kullanır. Önemli olan bu durumu bertaraf etmesini bilmektir.
    peki dostum tamam siz haklısınız vites atmayı bilseydi benim yanımdan uzayıp gidicekti arkadaş

  16. #54
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum şu ss i bi kullanmayı denesene görsen anlayacaksın da.

  17. #55

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Edirne
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum şu ss i bi kullanmayı denesene görsen anlayacaksın da.
    kullandım dedim ya dostum arkadaşım zaten aracın sahibi. vites geçişlerindeki kayıbı biliyorum. ama videoda da herşey belli yani. birtek vites geçişlerindeki kayıp alıp onu 3-4 boy önüme itmez bunu kabul edin. körü körüne araba savunuculuğu yapmayalım.

  18. #56
    CliOkaN
    Misafir
    Arkadaşlar söylemek istediğiniz alfa triptronik tamam ama burada kendi atmıyor otomatikte kullanıyor ve araç kendi değişimi yapıyor onun yaptığı sadece gaza basmak yani kısaca videoda roll yapıldığından alfa için şöförlük yönünden alonso da direksiyona otursa oda sadece gaza basacak yani serdarın anlatmak istediği o

  19. #57
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya adam gibi rolling yapmadınız yada burda şaka yapıyosunuz boxer nickli arkadaş vites geçişlerindeki zamanı gayet güzel açıklamış araç triptonik yani manual gibi kullanılıyo dostum ama o şekilde bile kullanılsa kayıp aynı eğer arkadaşınız ise bide top speed videosu çekin birlikte

    boxer´isimli üyeden Alıntı
    Normal vites değişimi yapmaya kalkarsan, her üste geçişte ortalama 1-1.5 saniye zaman kaybın olur. Niye? Çünkü sen vites değişim için düğmeye bastığında ya da kolu ittirdiğinde, araç motora gaz vermeyi keser ve değişim tamamlanıncaya kadarda sürer bu durum. Ancak dişliler yerine oturur ve sensorler tamam ben hazırım vitesi yükselttim sen gaz ver diyerek ecuya haber edinciye kadar araç boşta ilerler ve gaz vermeye başladığında da normalde 2000 rpm gibi bir kayıp oluşurken daha da fazla devir eksilir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •