uygun dereceli kimde var peki. Mümkünse 278 den aşağı bir dereceli. Verim aralığıda 7000 devri pek geçmesin. ***** mekanik liftre tadilatı falan uğraşmayalım.
Printable View
uygun dereceli kimde var peki. Mümkünse 278 den aşağı bir dereceli. Verim aralığıda 7000 devri pek geçmesin. ***** mekanik liftre tadilatı falan uğraşmayalım.
Ben F16cr taktım çokta iyi oldu zaten tagonun koyduğu tablodan kısalığı belli olur.
egsoz çapına gelince enginim ben 48 diye hatırlıyorum onu bi araştırcam ;)
ankarada emre dıye bır arkadas vardı onda olamsıı lazımm hatta turbo gsi yapmıslardı son zmanda bayagı ıyı yuruyorduu en yuklu atmosferık aracıda onlar yapmıslardır 12,5 cm pıston koymuslardı neden soktuler anlamadımm
anladımmm emre saglık olsun her ıste bır hayır vardır
ben yenı motor yapıcamm beklıyurmm sımdılık hazır para var ama ıs ıcın kullanıyurm kışa dogruu komple arabayıı yenıden toplucam kısaca herseyı 0 lıcamm sende egzantırıkler vardıı onlarıın derecelerını yazsan buraya ıstıyen olur mılletın ısı gorulur :)
278
285 mekanik profil
304/295 sbd mekanik profil 3 takım var sıfır gibiler düşünen gsi cı arkadaşlar olursa pm atsın :)
elınde kalırsa ben kışa dogru motor yaparken alırm senden bakalım hersey kısmet :)
60-100-160-200-?? Bu km lerde nereye gidecez dostum :D Rolling yapmaya gelmiyo valla. Top speed desen zaten son viteste devir bitirme şansın yok. Onun yerine şöle bi %20 kısalsa şanzıman yada diff oranı, dadından yinmez
Standart astra gsi için 250 zor değil:)
valla stock olarak C20XE Astra GSI çokta güzel 250 yi görüyor, 260 ı görebileceğim ortam olmadı ne yazıkki :D... streetfire da videosu da vardır...
Kutu içi hava filtresi ile sadece...
kadran sapması falan diyenler olur diye baştan söliyim, 200 ile giderken reel hız 193 oluyor :] kadran sapmamda fazla yok :] %4 gibi birşey sapması...
Yani stock olarak rahat rahat görürsün o süratleri C20XE ile...
115 hp olanlar bunlar sanırsam. Ok bu tipte aracı olan İzmir sınırlarından geçmesin, itinaylen şansıman sökülür :D Sonra bozuşmayalım.
Bulabilirsen f18cr de işini görür ama ben kadett gsi da f18cr olduğunu düşünmüyorum:) Onunkide f20 olması lazım
Bu arada beyler benim lastik ebatlarım halen 195-65-15. Göstergem çalışmadığı için açıkcası kaç gördüğümü önemsemiorum. Aracımda calibra ama sizinkiyle aynı motor ve şanzıman oranına sahip oılduğum için; kısacası bana hangi ölçüleri önerirsiniz. Bu arada ben önerdiğinizdende bi boy ufağı takıcam ***** amaç zaten tekerleği iice çabuk döndürmek :D
F20DE F18DE UZUN sayilir aslinda... cokta kotu deil ama.. f16cr yada dahada kisaltabilen secenekler mevcut..
195 50 15 iyidir orj 205 50 15 tarkancim:D gerci calibra 205 55 `15 die aklimda kalmis
205 50 guzl olur..
volani hafifletin cabuk devirlenin derim:)
GSİ ciler Resmen Show yapmışlar burda ya Maşallah :)
3.72 güzel bence çok da kısa iyi olmaz bizimkiler zaten sonradan açılıyor uzunda harcayan specten:) 3.72 hangi arabadan çıkıyor onu bilen varmı peki? yada 3.82 bulsak ne güzel olur.
valla iyiki bu konuyu açmışım baya fikir alış verişi oldu bende yeni gsi kullanıcısı olarak baya fikir sahibi oldum :)
aldığın GSİ nin Plakası Ne ?
hayılısıı olsunn
sorun değil :D bi biber gazına bakar :D
bıber gazımı anlama ama adam ustune yattıgı zaman sanzuman deyıl komple motoru saklar :)
f20 forever:D
http://i282.photobucket.com/albums/k...G/P1030110.jpg
Gelde kafayı yeme senn şanzumanın benmkinden niye daha kısa. Adalet mi lan bu :ofk::Deli::D:D
harbı emre bu adaletmıı ?
F20 vaar F20 var:D
de get :D