ne gibi sorunlara şahit oldun?
Printable View
zor soru fıyatı hangısı uygunsa onu alırım ama mutınınkı gıbı yapmak gozumun onune geldı rc dedım:)
Clio 182 derim cunku ciddi hızlı bir araç 400 mt si katalog verisi 15 sn 1000 mt si 27 sn olan bir araç ..
benim oyum Rc den yana.rc kullanıcısı olarak deil sadece gerek koltukları gerek elekronik kliması elektrikli aynalar yol tutusu olarak artı yonde kullanma.ayrıca dıs gorusunu ve cekiciligi bana daha ii geliyor.
clio rs i inceleme fırsatım oldu.arkadasımın arabası fakat iç donanım hiçbir rc nin yanına bile yaklasamaz.sadece performans yonunden bakıyorsan ikiside hemen hemen aynı.
05' rs in fiyatı konusuna gelince bence ederinden cok.bu yuzden bakılırsa yine RC.
duzgun specler ile de yururu ilk halinden cok daha ii oluyor.;;)
Bu yuzden 206 RC ilk tercihim.....
kesınlıkle rs derım yaptınmı gıdıyor pugda gıdıyor ama kaportası 5 para etmez
bu saydığınız donanımlar Rs 182 de de standart zaten bunların haricinde Rs te olmayan ne donanım özellik var Rc de merak ettim ?? Ayrıca yol tutuşta Rs in yanına gelebileceiğini sanmam Rc nin..
kısaca geriye sadece görünüşünü beğendiğiniz için yada aracınız olduğu için onu seçtiniz sonucu kalıyor.
rc nin koltuklarınla rs inkini bir tutarsan rc ye ayıp etmis oluruz.koltuklar aynı gti koltugu gbi.ayrıca katlanabilen aynalar Mk2 de varmı?bunu gercekten bilmiyorum.JBL fabrika cıkısı ses sistemi de eklersek.standart deil ama bi onceki rc de vardı.
yol tutusuna gelince rc daha ii bana kalırsa rs e de bindim.esp devrede ise sorun yok:icon_tup:
iç dizayn olarak RC, RS e 10 çeker. renonun iç dizayn konusunda sıfır olduğunu bilmeyen mi var?
ben clio rs derim.nedenie gelirsek en başta kaput altındaki fr7 diyebilirim :)
ıc mekanda barız bıcımde rc ustun dıstada barız olmasada(ayıp olmasın) gene rc ustun,
donanımda cıdden elektronık klıması varmı rsın, espsı, derı koltugu, vs?? bıde konfor olayı var suspansıon deıl genel sessızlık fılan..
herşey bi yana clionun yüksek oturma pozisyonu bütün zevki bitiriyor bence
Rc'ye para vermem clio'yu bedava verseler binmem:)
Bir daha düşün bence..
http://i86.photobucket.com/albums/k1...g/IMG_1375.jpg
http://images.pistonheads.com/aimg/1004/1004251-7.jpg
http://i226.photobucket.com/albums/d...2/P1170645.jpg
http://i226.photobucket.com/albums/d...2/P1170657.jpg
Clio Rs 182 Standart Donanım özellikleri ;
ABS, ESP, acil fren destek sistemi (AFU), Cruise Control (hız sabitleme ve ayarlama) , sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları,dijital elektronik klima, hıza duyarlı elektro-hidrolik direksiyonsistemi,yol bilgisayarı, sis farları, immobilizer, uzaktankumandalı ve hıza duyarlı merkezi kilit, far yükseklik ayarı, öndeve arkada akıllı silecekler, çift açılı sürücü aynası, yükseklikayarlı direksiyon, yükseklik ve bel destekayarlı sürücü koltuğu, altı hoparlörlü radyo-cd çalar, 6'lı cd-changer, yakın koruma özellikli koltukkafalıkları, asimetrik katlanabilirarka koltuk sırtlığı, elektrikli açılır tavan, arka spoyler ve 16inçlik alaşım jantlar , metal pedallar ve vites topuzu ,
bir dergide rc , rs ve cupra tdi ın testi vardı .
testlerde clio nun rc ye 200 ustu hızlarda ve ozellikle 4. vites bitimi ve devamında ustunluk sagladıgı yazıyordu stock vs stock olarak
rc nin soyle bir avantajı var o fiyatlara model yılına gore alınabilecek en hızlı araclardan biri bence rc