clio'lar cezbetmiyor desem yalan olmaz :rolleyes:
kasanın ufak olmasındanmı kaynaklanıyor bilmiyorum ama bana sempatik geliyor minik ve güçlü :)
Printable View
bu recarolar clioda standartmı megane rs in bile sadece r26 sında var hiç görmemiştim böle koltuklu clio hatta bi arkaşımda vardı mavisi böle koltuk yoktu bi yanlış anlaşılma olmasın
o koltuklar 182 trophy modelinde var.
yani powershopun vardı bi aralar aynı böyle mavi içi gayette kötüydü 206 rc den
ama resimdeki ii tabi öle bi modeli 25 lira civarıysa
valla sahıbındekı arabaya baktım
ıcı kotu halen, dısı ayrıntılı bakınca kotu deıl ama ıyıde deıl bana gore tabı kısısel dusunce..
ama donanımı cok ıyımıs hatta baya baya ıyı hız sbtleme fılan maşallah s320 sankı:)
http://www.sahibinden.com/kazasiz_co...XQQdisplayitem
Donanım yönünden Rc yi iyi bulanlar o yüzden tekrar düşünsün dedim. Bence Rs çok daha donanımlı bir araç Rc den :icon_tup:
Bu arada recaro koltuklar standart fakat sadece trophy modelinde mevcut sonradan takılma değil fabrika çıkışı böyle. Düzlerinde yok o koltuklar.. 182 ler bikaç versiyon çktı trophy cup v.s ..
yağmur sensörü rs tede mevcut hatta 172 de bile var..
Neyse baştan beri donanımda üstün zannedilen Rc fikirlerini değiştirdim ben sadece.. yok öyle bi üstünlüğü donanım konusunda
Sonuç olarak Rs in donanım performans güvenlik yol tutuş v.s en önemli konularda Rc den 1 adım önde olduğu aşikar..Bu sınıf bir araç alırken en önemli kriterlerde bunlardır.
Gidip böyle bir sınıfta sadece iç konsolu sağını solunu koltuğunu daha hoş bulduğun için alıosan bence 206 gti yada 206 xs al :) bikaç ayrıntısınıda tamamla al sana RC :) Gerek yok okadar para vermeye..
yani kusura bakmada bu dediklerin sadece senin kişisel görüşlerin tamamen
hiç bir testte veya reelde düşündüğün farklar ortada yoktur
ne donanım olarak ne konfor olarak ne yol tutuş olarak nede güvenlik olarak 1 adım öndedir denilecek bir durumları yok çünkü öyle bişey yok çok eşit araçlar herkez söylüyor işte..
206 RC sandığın kadar basite indirgenmiş bir araç değil yürüyeninden direksiyon sisteminden motoruna kadar GTI ila alakası olan bir araç değildir
yani GTI dan ayrılması için ne yapmaları lazımdı ciddi merak ettim yeni bir body falan yapılmasını mı beklerdin anlamadım..
...........
hahaha gece gece çok güldüm
öyle bir yazılmışki sanki murat 131 vs mercedes
al birini vur ötekine ne farkı varki 206 rc ile clio rs in?
tamamen zevk meselesi...
Peki ben ne alayım? Karar veremem öyle tek başıma:)
RS172 ile RC düzde yan yana gidiyorlarmış galiba? RS182 ile RC nasıl oluyorda yan yana gidiyor? RS172 ile RS182 aynı mı gidiyor yoksa?
RC benimde hoşuma gitmiyor değil fakat videolarını izliyorum araba 1'de bile devilenirken sıkıntı çekiyormuş gibime geliyor çok sinirimi bozuyor.RS'in soluksuz devir çevirmesi çok hoşuma gidiyor özellikle.
RS'den kastım ilandaki aracın ta kendisi.Araç alınır mı sizce?
mk2 değilde neden mk1 abi?
cai, egsoz, headers, yazılım, kısa işlemlerini mk2ye yapsak mk1'de olduğundan daha iyi olmaz mı? en azından stock ep3 ile yürür herhalde? Söylediğin rakamdan daha düşük birşeylere anlaşabiliyoruz mk2 ile.
Peki abi saydığım işlemleri yaptığım taktirde mk2 ile RC arasından hangisi en azından ep3 ile yürüyebilir hale gelebilir?
mk1 ile mk2 arasında yaklaşık 50kg fark varmış senin yrvdeki gibi superleggera işine girsek kapatırız sanki aradaki farkı?:)
pardon jantın ismini karıştırdım:)
pm attım abi;)
gazlamak ıcın czt baya ıdealde ıc mekan konfor vs tercıh meselesı tabı..
cztye sen bındınmı:) sımdı ayıp olck kullananlara fılan gercı..:)
:icon_tup:rc yi avantajsız kılan en onemli sorun elektronik gaz kelebegi.
ekosz cai yazılım hali ile rc yi normal gidisinden cok fazla degistireblirsin.kısayı saymıyorum bile.bu islenmlerden sonra devirleri her vitesde guclu olarak hissedebilirsin.
tercih sana kalmıs.:icon_tup:
colt'da baktım bir ilanı açtım arka çapraz profilden bir fotoğraf çıktı önüme fotoğraf kaliteside kötü idi, birlikte monitör'e baktığımız arkadaşlar görmeden sayısını bilmediğim kadar ekranın sol üstündeki ''geri''bölmesine bastım:D
RS çok özel birde.Mesela alırsam izmit'te tekim galiba.İstanbul'da bile birkaç tane vardır tahminimce.Belirgin biçimde daha da iyi gidiyor RC'den, buda bu başlıktaki bir konuda birinci etkendir şüphesiz.
Konu dışı ama, bende de bir kaç adet kendi çekmiş olduğum CZT fotoğrafları var.
http://fc04.deviantart.com/fs45/f/20...lietzhonda.jpg
http://fc08.deviantart.com/fs43/f/20...lietzhonda.jpg
ne kızı yaw kız için arabamı alınır :D Ozaman gider cooper falan alırım hepsinin dibi düşsün :D
mk2 alacak param olsa mk1 e bakmam.. İkiside sağlıklı stock olsa Mk2 gaz kelebeğiylede olsa mk1 e üstünlük sağlıyor. Önünüde daha açık görüyorum ben. Özellikle üst devirlerde ve yüksek süratlerde mk1 den çok daha iyi ivmelenme gösterebilen bir araç. Ama burda değeri pek bilinmedi ve fiyatları konusunda fazla uçanlar var o yüzden çok tutamadı mk1 kadar. Şuan senin araçtaki malzemeleri mk2 ye geçir onda çok daha iyi randıman alacaksındır. :icon_tup: (bu arada şanzıman olarak şuan 15/61 i kısa olarak kullanıyorsun mk2 de o şanzıman orjinal :) )
En basit örnek Rs cenneti ingilitereye bakarsan rs fanatiklerinin gerçek tercihi her zaman mk2 olmuştur. İngilterede rs lerde onlara göre çok ucuz tabi Adamlarda para bol kullan kullan at :D
İleride kısmet olursa bi mk2 yapcaz :)
benim için şuan mk2 hayal olurda mk1 işini biliosun inş yakında bol bol deneriz.
Bu arada denediğiniz o mavi 182 ise onda sorun varmış diye duydum ben sonradan. Bora abiylede konuştuta okadar fark normal değil zaten..
...............
Koltukların konforunu fazla kafana takma. Nasıl olsa dolu bir CTR gelir seni geçerse o gördüğün konforlu koltukların alayını sökeceksin :hahaha:
Haa bu arada stock ile yürürmüyüm diye sormuşsun. Sadece filtre ve CAI kombinasyonu ile stock ep3 ile rahat rahat yürürsün. Ben sadece CAI ve egzoz kombinasyonumla sadece CAI ve egzozu olan EP3 ile 180kmh lara kadar yarım ila 1 boy civarı önde oluyordum. Yani o kadar da kötü değildir RS ler ;)
Ama şunu unutmamanda fayda var, stock ep3 ile CAI, egzoz ve de headersı olan bir ep3 arasında dağlar kadar fark var. Ama iyi bir yazılım yaparsan yine 180 - 190kmh lara kadar yanyana yürürsün ki bence bu da bir başarıdır. Referans olarak benim veya Barışın videolarına bakabilirsin.
Ben en son pert olan mavi Mk2 ile denediğimde aramızda 6 boy filan fark olmuştu ki bu normal değildi. O nedenle Mk2 lerin o kadar kötü olmasına imkan ihtimal vermiyorum ;) Bir gaz kelebeğinin elektronik olması, her özellik açısından eski kasasından daha iyi olan bir arabayı 6 boy geriye atmaz. O zaman elektronik gaz kelebekli arabaların hepsi yavaştır demek gerekir ki bu doğru değil.
Egzoz, CAI ve yazılım kombinasyonun ile o arabayı ciddi yürür hale getirirsin :icon_tup:
En azından headerslı egzozlu caili kısalı veya kısasız VTI ve 306 GTI gibi arabaları 230 - 240kmh lara kadar çok rahat 4-5 boy arkana alırsın bu kombinasyonların ile. Hatta bence daha bile fazla olur bu fark. RC ye gelince de, stock vs stock olarak RS daha hızlıdır ;)
Sen SoneR abini dinle al bi RS :hahaha:
Clio 182 bakanlar icin soyluyorum bir adet sarı vardı zamanında bende bakmıstım temiz duruyor fiyatı biraz fahiş ama pazarlık yapılır hrld .
ama rc nin fiyatlarına yaklaşamaz yinede temiz denilen rc ler ck daha hesaplı arada kalan para ile sanki Clio dan daha hızlı bir araç yapılabilir mantık olarak .
CLio ile ingiltere de satış rakamlarına tavan yaptıran trophy serileri bence daha hafif daha hızlı track day kulturune uygun araçlar elbette satış rakamlarını zıplatır.
RS ile RC nin arasına CZT de yakışır tercih edilebilir .
yakında umarız bizde bir adet basarılı yuruyen bir Clio 182 goruruz yollarda zira cidden merak ediyorum :)
arada ep3 ile ilgili yazılarda vardı onla ilgili diyecegim ep3 e ikinci el toplam 750-800 tl ya cai ve heades alınıyor ve aracın kimligi degisiyor :)
ilandaki mavi 182 , değişeni var satanda biliyor ama kazasız yazıyor düşünen varsa diye yazdım...:icon_wack zaten çok az var geriye kalanlarında fiyatları uçuyor, bu durumda ister istemez rc bakmaya başlıyorsun:)
Artı olarak birsey daha ekleyecem Megane RS var birde 30 milyar ve duruma gore altına eger ciddi ciddi Renault marka araç yapılacaksa niyet oysa Megana RS te kovalanabilir sınfıı donanımı dikkate alınınca 25-26 ya ne rc ne rs megane a da bakmak lazım :)
Megane RS lerin ciddi yakıt sarfiyatının olduğunu da hatırlatmakta fayda var. Clio RS lerin o konuda yanına bile yaklaşamaz ;)
O kadar ki arabayı ucuza alıp sarfiyatı yüzünden yürütemeyenleri bilirim.