Bence yüksek model 2000 cc bi araç al. Kasko vergi olayını takip et az vergili bişi al derim.
Printable View
Clio rs neden bakmıorsun ? 23.000 -24.000 tl ye sarı renkte vardı sanrım bırde lacıvert olan vardı...nedır ne deıldır bılmıorum fakat guzel gıden araclar...Cliolarda guzel araclar fakat dıreksıyon harıc:D neredeyse butun renolarda aynı dıreksıyon:D
Vtida guzel bı arac vergı olayı dusuk.parca sıkıntısı yok...Yol tutuşu basarılı bana kalırsa direksıyon capı bıraz sorun fakat alısınca oda sorun olmuor:D Servis olayı ucuz fakat bıkac hastalıgı var kronık senkromec sorunu hos artık rahat bulunabılınıyor parcaları bırde körük :D Görsel olarak sadece yay takımıyla cok guzel bı hal alıor ama temızını bulman bıraz zor...
vti cok güzel ama yeni yenidir herzaman bi araban daha varsa vti al oyna ugras senın eglence araban olsun yok tek araba olucak diyosan al 2007 model fordunu takıl guzelde gidiyomus hayatın rollinglerde gecmiyorsa eyer,gayet yeter bence sana,hayırlısı olsun.
Bence bakım masraflarını göz önünde bulundurursan (ki vti ne kadar az masraf çıkarırsa çıkarsın 150-200 bin km deki arabalardan herşeyi beklemelisin), st'nin 40-50 bin km ağır masraf çıkarmıcağını düşünürsek benzin maliyetinde aradaki ufak fark geçersiz kalacaktır.Birde 20-25 liralardan vti alıp satmak artık herkesin gördüğü kadar kolay değil,sonuçta o paralara clio rs,pejo 207 gt gibi arabalar düşmeye başladı bence elindeki paranı(tabi aracını satarsan) daha modern modelli if araçlara yatır.
ne zamandır vti kullanıyorsun? yanlış anlama kronik sekromenç sorunu demişsin de ben yıllardır öyle bişe görmedim kaçıncı vtı ım.. 96 model 167 binde aracımın orjinal akslerini daha 1 ay önce deiştirdim onuda önlem olsun diye deiştirdim hala sapasaglamlar.......... temizi de dolu piyasada ............
başından beri okuyorum vti için agza alınmayacak eleştiriler yapılmış.. herkeste bir iz bırakmış demek :D gurur duyuyorum küçücük yanlızca 1.6 hacimli aracımla:heyoo:
kronik senkromeci ilk defa duydum..
Tabiki ST ... Arada kaç yıl fark var, güvenlik,donanım olarak çok üstündür..Tip olarak da daha şirin bence. Mod konusunda Civic daha önü açıktır gibime geliyor.
kafana gore takıl hocam makarasınıda yaapabılırsın :)
2 senedır kullanıyorum aracımı...yeterı kadar yol ve km yapıyorum...en azından cewremdekı arkadaslarım bılır...3.wıtes cortlar dıe soylemedım oncekı mesajım kusuruma bakmazsın umarım bıraz cahılım bu konuda..Yıne affına sıgınarak soyluyorum servıse bu vıtes cortlamasından dolayı gıttıgım zaman denen laf ıdı bu kronık hastalık ws ws...neyse bakalım bıze boylesı denk gelmıs demek kı...
stock bi fieasta st ile vti geçebilmiş olan varsa görmek isterim...
benim aracımda hiç bir şey yokken hatta dandik bi filtre varken bile st yürüyememişti...
kusura bakmayında performans olarak st vtia rakip olamaz
Bana o yaşta üst kilometrelerde ki vtı'a yeni model bir araca göre o kadar para vermek işin açığı çok mantıklı gelmiyor.Ama aksine ST'yide savunmuyorum çünkü vergisi vesaire tüketimi ve 2.0 motor bir sport araca göre o güç biraz çağ gerisinde kalıyor.max 25.000 TL civarına bir araç almak istiyorsan ve performanstada önü açık bir araç istiyorsan golf 4 GTI (6 ileri versiyon 180 hp lik model)i tavsiye ederim.
ST bence ford-maniac olmadıkça alınması gereksiz bir araba.. rakiplerine göre hiçbir artısı yok..
Ben Fiesta'yı seçerdim.
forged
forge edilmis
forget unutmak
Kusura bakmayın ingilizce bilmediğimden dolayı olmuş.
bi türlü sevemedim şu golfleri valla tipi hiç hosuma gitmior
yeni model olanı al pek tabi, yaşlı araba almak çok mantıksız.
Bence sen vti al. Eğer 2006 model bir araçla 1998 model bir araç arasında gidip geliyorsan fiestayı aldıktan sonra çok üzülürsün. Ne de olsa forum buluşmalarına gittiğin zaman her tarafında vti olacak. Onları göreceksin ben niye almadım diyeceksin.
Ancak diğer ilanında da yazacaktım ama ayıp olmasın dedim. 20k a istiyorsun araca. Onun üstüne para koyup vti almak sadece saçmalık olur bence. Tabi bu vti 200+ hp değilse..
Ford markası parça konusunda gereksiz aşırı fiyat politikası uygulayan bir firma..2 tane Aks körüğüne 500TL para isteyen bir firmanın arabası ne olursa olsun geç Fordu..1991 model Hondalar Civic,Integra,Prelude hala piyasada kök söktürüyor Allah aşkına kaçtane o modelde Alman arabası var piyasada.Var ama hepsi patates:) Komfora önem veriyorsan zaten tartışcak bir şey yok Japonlarda komfor pek arama yeni modeller hariç.Bence Honda hayat onda......
Sanırsam sen ne e30 gördün ne 190e mercedes falan. Emin ol ki alman aracı kullanan insanlar eğer bahsettiğin arabayı kullanan arkadaşlar kadar emek verseler neler olurdu tahmin bile edemezsin. Parça konusuna gelince valla öyle aşırı pahalı bir durum söz konusu değil gidip servisten almadıkça. Her şekilde ucuzunu bulabiliyorsun.
hayatımda böle talihsiz bi yazı daha okumam herhalde. Bilmiyorum farkındamısın ama 1991 model dediğin alman arabası bu E36 kasa dediğimiz bmw ler (e30 bile değil bak düşün). Mercedesin esas 1960lı modelleri taş gibi yürüyor etrafta. Vos vos un 1950 li arabaları yollarda. Fordun granadasını gör bak bakalım 1970 li modeller, taunuslar aynı. Opelin recordları, omegalarının ilk versyonları, ya saymakla bitmez. Sen bence fanatizmini biraz dizginle...
Fordun parçası pahalı demek ayrı bişey, yolda 1991 model honda yürüo ama hangi alman arbası var hepsi patates demek ayrı bişi.
Sen hiç R32 body kitli golf 4 gördün mü dostum? :D Golf 4 GTI 180 lik yüklemede sınırı olmayan bir araç ;)
http://img.photobucket.com/albums/v2...GolfR32011.jpg
http://www.dragtimes.com/images/1369...n-Golf-R32.jpg
http://image.eurotuner.com/f/1119956...+rear_view.jpg
3. kafasına göre kit yapmış :D
Bir önceki mesajda düzenleme yaptım.Tabii zevkler renkler tartışılmaz ama gerçekten motor anlamında sorunsuz yükleme yapmak istiyosan baştan turbo bir araç alıp bunun üzerinde geliştirmeler yapmak en mantıklısı bence. He yok her yaptığımla ben mutlu olurum her yaptığımdan 2-3 hpcik alıyım dersen atmosferik takılabilirsin.Ama golf 4 GTI'da atıyorum Passaturbo mustafa kardeşimizin hesabı fazla masraf yapmadan çok güzel güçler elde edebilirsin seni bu konuda çok iyi aydınlatır. ;)
golf 4 gti +1 o paraya alınabilecek en güzel ve performanslı arabaladan biri bencede...
ömür konusunda hiç bir honda mercedese yaklaşamaz bile;
portekizde 10 000 tane bir milyon km üstünde mercedes 'e bindim. (Taksi)
Sayaç dönmüş diyorum, hemen hemen her takside!!!
Avrupada bir çok yerde mevcut bu araçlar...
Birde fiesta st yerıne czt önerebilirim...Neredeyse aynı fiyatlarda ikiside...
czt,st'yle başedemez..
http://www.youtube.com/watch?v=os371xC3Wzw
yol tutuş+donanım dışında her anda başeder bence. Tüketim, hızlanma, frenler, tüketim kısmında daha iyi güvenlik aynı..
pistte en iyi fiesta, ama hızlanma frenler, tüketim konusunda değil.
pistlerde değil sokaklarda buyuduk adminim :P :D
ford her ne kadar yol tutuş ustaları yaratsa da , bana 2 litreden çıkardığı beygir komik geliyor...
hatta 2,5 litre turbodan çıkardığı beygir de bence az..
sırf bu hacim/beygir verimliliği konusu yüzünden hiç ısınamadım ne focus st'ye ne de fiesta st'ye...
2 litre motorlu bir arabaya bineceksem bu kesinlikle fiesta olmaz...
vti eski sayılabilir kabul , en genci (ülkemiz için tabii) 99 model...
ama halen deli gibi mod.parçası üretilen bir araç...
bence ülkemiz şartlarını da gözönüne alırsak , yedek parça ve işten anlayan usta bulabilme kolaylığı çok büyük avantaj...
motorunun kabiliyetlerini burada yazmaya da hiç gerek yok bence , hepimiz biliyoruz..
sonuçta herşey motordan mı ibaret? orası tartışılır...
BMW 520 ler 160 hp Subaru Legacy'ler 150hp bunlarda 2.0 araçlar...Ford bu konuda yalnız değil...
Eşimin eski aracı sport trend idi, şimdi ise sfi calibra. Aralarında performans olarak calibra leyhine büyük fark var. Hatta sfi motorun modifiyesi vede parça bulunabilirliği çok daha fazla. Ama hem ben hemde eşim hala fordun tadını unutamadık. Çok tok süper yool tutan bir araçtı. Time atack ve şehir içi gazlamada düşünmeden ford derim, ancak olay drag yada roll veya top speed ise calibra. Diceksinizki sfi motor ne alaka, sadece şunun için örnek verdim; bazen sadece 1 burun yada 1 boy önde olmak herzaman avantaj değildir.
bazen sadece 1 burun yada 1 boy önde olmak herzaman avantaj değildir.
bu kısmı anlamadım
Yani şunu demek istiorum. Rollingte 1 boy önde olmaktansa daha ii makas atan, yola daha ii tutunan ama rollingte 1 boy arkadan gelen arabayı tercih ederim. Herzaman dediğim gibi bir aracı alacakken öncelikle amaç belirlemek lazım.
Ben öyle makasa aralara trafiği tehlikeye atıcak durumlara girmiyorum abi ailemin benim ve kız arkadasımın basına bu makas mevzularından olaylar geldi ben 5 takla attım allah korudu kurtuldum sevgilimin arabası pert oldu yıldırım pejoda hala 1 aydır yapılamadı vsvs benim modum sleeper :P trafikte tın tın boş buldugunda top speed Roll