User Tag List

Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon
152 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Fiesta ST vs Civic Vti

  1. #115
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eşimin eski aracı sport trend idi, şimdi ise sfi calibra. Aralarında performans olarak calibra leyhine büyük fark var. Hatta sfi motorun modifiyesi vede parça bulunabilirliği çok daha fazla. Ama hem ben hemde eşim hala fordun tadını unutamadık. Çok tok süper yool tutan bir araçtı. Time atack ve şehir içi gazlamada düşünmeden ford derim, ancak olay drag yada roll veya top speed ise calibra. Diceksinizki sfi motor ne alaka, sadece şunun için örnek verdim; bazen sadece 1 burun yada 1 boy önde olmak herzaman avantaj değildir.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #116
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı brv Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BMW 520 ler 160 hp Subaru Legacy'ler 150hp bunlarda 2.0 araçlar...Ford bu konuda yalnız değil...
    Fiesta ST ile diğerleri aynı sınıfta mı sence?

    Hot hatch sınıfına üretilen bir araç için o motordan çıkan güç düşük rakiplerine bakıldığında..

  3. #117
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brv Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BMW 520 ler 160 hp Subaru Legacy'ler 150hp bunlarda 2.0 araçlar...Ford bu konuda yalnız değil...
    bmw 1987 senesinde başlamak üzere 2000cc vede 195hp araç yapıyordu(320si). Normal sedan aracın motorunla hothatch bir arabaya konulan motorumu kıyaslıyorsun sen??
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #118
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazen sadece 1 burun yada 1 boy önde olmak herzaman avantaj değildir.

    bu kısmı anlamadım

  5. #119
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani şunu demek istiorum. Rollingte 1 boy önde olmaktansa daha ii makas atan, yola daha ii tutunan ama rollingte 1 boy arkadan gelen arabayı tercih ederim. Herzaman dediğim gibi bir aracı alacakken öncelikle amaç belirlemek lazım.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #120
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben öyle makasa aralara trafiği tehlikeye atıcak durumlara girmiyorum abi ailemin benim ve kız arkadasımın basına bu makas mevzularından olaylar geldi ben 5 takla attım allah korudu kurtuldum sevgilimin arabası pert oldu yıldırım pejoda hala 1 aydır yapılamadı vsvs benim modum sleeper :P trafikte tın tın boş buldugunda top speed Roll

  7. #121
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sınıfında yeterli gücü sağlamakta bence; corsa gsi 150hp, polo gti 150hp, czt 150hp, 207gt 150hp.

  8. #122
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınıfında yeterli gücü sağlamakta bence; corsa gsi 150hp, polo gti 150hp, czt 150hp, 207gt 150hp.
    bu araçlar turbo olduğu için chıple 30hp civarı alır st 180hp yapmak ıcın daha fazla uraşı ve para gerekir.

  9. #123
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu araçlar turbo olduğu için chıple 30hp civarı alır st 180hp yapmak ıcın daha fazla uraşı ve para gerekir.
    ben modifiye edilebilirlik ile ilgili birşey demedim yanlız, orjinal olarak sınıfında yeterli güce sahip olduğunu belirttim sadece. markalar da bu durumu düşünmüyordur sanırım. honda typerı turbo yapalım millet cupraya bi çip yapıyo bizi geçiyo diyormu sence

  10. #124
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben modifiye edilebilirlik ile ilgili birşey demedim yanlız, orjinal olarak sınıfında yeterli güce sahip olduğunu belirttim sadece. markalar da bu durumu düşünmüyordur sanırım. honda typerı turbo yapalım millet cupraya bi çip yapıyo bizi geçiyo diyormu sence
    honda yeterlı guce getirmiş 150de bırakmamış 200 yapmış 2000CC

    nese zaten rekor ferrariye gecti kızgınım hondaya

  11. #125
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki turbo aracın avantajlı olmadığını da savunmuyorum yanlış anlaşılmasın. ama zevkler ve tercihler olmasaydı dünyada bukadar typer da satılmazdı n/a cı kaç kişi kaldık

  12. #126
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınıfında yeterli gücü sağlamakta bence; corsa gsi 150hp, polo gti 150hp, czt 150hp, 207gt 150hp.
    Baştan sona saydığın arabaları motor hacimleriyle sıralayacak olursak;
    corsa gsi=1600 cc Turbo/ 150 hp , polo gti 1800 cc Turbo/ 150 hp , colt czt 1500 cc Turbo/ 150 hp, 207 gt 1600 cc Turbo/ 150 hp. Ama malesef ST de koyacak Bi turbo ibaresi bulunmuyor ve hepsinden büyük hacimli bir motora rağmen nihayetinde 150 hp olması biraz çağın gerisinde bırakıyor.Her koşulda rakiplerinin gerisinde doğruyu kabullenmek gerek...

  13. #127

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kıyaslamam bile.tabiki de fiesta.hakkını veren bir pilotajla virajlı yolda, ST ye herhangi bir vti yaklaşamaz bile

  14. #128
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baştan sona saydığın arabaları motor hacimleriyle sıralayacak olursak;
    corsa gsi=1600 cc Turbo/ 150 hp , polo gti 1800 cc Turbo/ 150 hp , colt czt 1500 cc Turbo/ 150 hp, 207 gt 1600 cc Turbo/ 150 hp. Ama malesef ST de koyacak Bi turbo ibaresi bulunmuyor ve hepsinden büyük hacimli bir motora rağmen nihayetinde 150 hp olması biraz çağın gerisinde bırakıyor.Her koşulda rakiplerinin gerisinde doğruyu kabullenmek gerek...
    arkadaşım üreticiler bizim gibi hacim ile sınıflandırmıyorlar arabaları fordun amacı 150hp civarında ufak bir performans arabası yaratmak ve bunu 2.0 na bir motorla başarmış standart verilerine bakarsak. focus'ta da aynı şey söylendi niye 2.5 motor, ford anca 2.5tenmi çıkarabiliyor o gücü? amacı hp/lt oranını yükseltmek olsa emin ol çok daha fazlasını yapabilecek kapasitede teknolojileri.

  15. #129
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    e vergi HP bazında alınıyor, neden uraşsın adam hacimle..
    Built to fall....

  16. #130
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baştan sona saydığın arabaları motor hacimleriyle sıralayacak olursak;
    corsa gsi=1600 cc Turbo/ 150 hp , polo gti 1800 cc Turbo/ 150 hp , colt czt 1500 cc Turbo/ 150 hp, 207 gt 1600 cc Turbo/ 150 hp. Ama malesef ST de koyacak Bi turbo ibaresi bulunmuyor ve hepsinden büyük hacimli bir motora rağmen nihayetinde 150 hp olması biraz çağın gerisinde bırakıyor.Her koşulda rakiplerinin gerisinde doğruyu kabullenmek gerek...

    Yukarıda bir arkadaş Fiesta için sınıfından pek fark yok diyordu. Bu ibareye göre bence 1 farkı var. NA isteyen biri için bir seçenek olabilirmiş.

    Fordun gidebilitesi dışında rakiplerinden çok geri olacağını düşünmüyorum. Ancak Ford bunu standart araçlarında hep yapıyor. Ama zaten bu tarz özel araçların üretiminde hep Ford kendisini destekleyen ülkelere göre hareket etmek istiyor. Gerçi onu da başaramıyor. İngilizler Focus RS i awd istiyorlardı.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  17. #131

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiesta ST ile diğerleri aynı sınıfta mı sence?

    Hot hatch sınıfına üretilen bir araç için o motordan çıkan güç düşük rakiplerine bakıldığında..
    o açıdan yazmadım...ford gibi bir markanın 2.0 dan 150hp alması başarısızlık gibi bir yorumun üzerine yazdım yorumumu...yoksa o sınıfta bir araba için motor olarak zayıf...

  18. #132

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmw 1987 senesinde başlamak üzere 2000cc vede 195hp araç yapıyordu(320si). Normal sedan aracın motorunla hothatch bir arabaya konulan motorumu kıyaslıyorsun sen??
    http://www.arabadergisi.com/ab/bmw/bmw5-serisi.htm

    http://www.bmwteam.net/veribank/BMWB...deller/E39.asp

    ford 2.0 motordan 150hp almış başarısız yorumunun üstüne yazdım o yorumu...fordla bmw'yi kıyaslamak saçma...ayrıca si'dan bahsetmiyorum e39 520 lerden bahsediyorum...

  19. #133
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sword fitenki satsana benaaaa

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •