ayrıca benim bildiğim cztnin homologasyonu yok yani yarışlara giremiyo diye duymuştum.
ayrıca benim bildiğim cztnin homologasyonu yok yani yarışlara giremiyo diye duymuştum.
Evet Orasıda öyle... ama bir kaç sefer sürdük aracı çok güzel tepki veriyor hareketlere... yatıcakmış gibi bir his vermedi coilover vardı gerçi araçta... neyse Golf Gti - Fiesta ST arasındayız şuanlık homologasyonu yok ise eger czt'nin o konuyuda araştırmak gerekiyor.
Edit : Golf Gti Mk3
ST ye bindin. CZT'yede bindim. Ama sana fark gelmedi öylemi. Bence başka bir spor dalına yönelin siz. Coilover ile CZT ancak ST kadar belki yol tutar. Yaylı ST ile boy ölçüşemez bile.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
czt-hem iç hem de dış dizaynını hiç beğenmediğim bir araç. motoru başarılı ufak dokunuşlarla güzel güçler veriyor.Kullanıcılarından hiç sorun duymadık.Sorunsuzluğu artısı.Bende pırıl pırıl bir 207gt vardı ya karnı ağrırdı ya da başı.Aynı kategori olduğu için uyarmak istedim uzak dur
fiesta st-2 lt motorundan dolayı yakıt ve vergi dezavantajı olacaktır.Atmosferik olduğu için alacağın ekstra güç, turbo bir araca göre sınırlı olacaktır.
golf gti mk3- genç bir araç olmadığı için temizini bulman belki senin için sıkıntı olabilir.Fiyatı açısından da çok avantajlı bir araç.Kasası çoğu yeni aracın kasasından güzel bence.Özellikle czt ile kıyaslarsak(Sana bu aracı öneren büyük ihtimalle Cem Özer nicki arkadaşımızdır
)
Önerime gelince, spor bir araç düşünüyor olsam seat ibiza tdi 160hp veya 130hp düşünürdüm.
fiat palio alıp oynayabilirsin kafana göre nereye giriceksen onla girer çıkarsın![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
gecen satılık clio cup aracı vardı tam aradıgınız araç![]()
yol tutuş viraja giriş hızı da değildir tam anlamıyla limiti aştığınızda aracın kolay kontrol edilebilmesi handling de buna bir örnek.ikisine de binmedim fakat ikisini de standart olarak düşünürsem belirgin bir fark olması gerekli st ile czt arasında yol tutuş olarak.
izmirde arkadaşımın bir arkadaşında vardı uzun hikaye... araçta yay vardı yerdeydi araç orjinaline göre ve gayet iyi yol tutuyordu ve fiesta konusuna gelirsek... 2.0l olabilir... ama czt'yi fiestaya göre çok daha kolay bir biçimde 200+hp'lere getirmek söz konsu ama fiestada öyle birşey yok. Golf fikrinide almanyadan bir arkadaşım verdi... mk3 kasa en güzeli dediler coil kule gergisi ve güzel bir ayarla çok güzel yol tutuşa sahip oluyormuş bir kaç parça daha demişti... ve turbolama maliyeti 10binlira civarı buda 220 hp gibi bir güç demek.. ayarlarla falan filan. daha vaktimiz var araştırıp en uygunu ve en iyisini yapmaya çalışıcaz... tabi bizimki biraz sabırsız.. sıkılıp başlarım yaaa demezse![]()
mito 1.4 t lerde bi seçenek olabilir konu cztyse eyer 1.4 tubo 155hp hatta fiat 500 ler ne zmn gelio 1.4t leri![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
araştırıyoruz.. daha önce kullanılmış makinalarda olsun... czt izlemiştim nette birtane ralli makina 500hp fenaydı bakalım zaman ne göstericek ... ama şuan czt , golf gti mk3 Fiesta ST üzerindeyiz alternatifleri değerlendiriyoruz.
sanırım izlediiniz sarı olan dı eğer oysa cz3 şasesi üzerine evo motoru koydular we 4 çeker yaptılar finlandiyadaki yarışlara giriyo
buda web sitesi
www.kosunenracing.com/
neden böyle bir ön yargı ?
Czt nin ağırlık dağılımı çok dengeli ve lastikleri aracın en uç noktalarında , iz genişliği olarak sınıfında en iddialı araç. Yüksekliği ve yumuşak sayılabilecek yürürüyle , standart haliyle çok güven verdiğini söylemek yanlış olur ama KW variant2 gibi bir coiloverla limitleri ST nin tasarladığınız yaylı halinden bir adım öteye çıkabileceğine şüphesiz eminim.
Madem ele 2aracı aldık , frenleme konusunda czt nin aşırı bir üstünlüğü olduğunu belirtmek isterim. 100-0 testlerinde yaklaşık 35mtre de durabilen nadir araçlardan biridir sanırım. Bunun dışında donanım , motor , yakıt tüketimi ve sorunsuzluğuyla fiesta st den çok öte bir araç.
Yalnız 0-160-0 'da st daha öndeydiPist şartlarında zaten önde top gear'ın testi var..
Ayrıca stok olarak karşılaştırma yapmak daha mantıklı yoksa czt'ye coilover koy st den iyi tutsun sonra st'ye coilover koy şöyle böyle vs. uzar gider..
Bu arada grup n yarışlarını takip eden varsa Fiesta ST toprak yarışlarında Civic Type-R 'dan dahi iyi zamanlar çıkarır ki st nin motoru 185 hp type-r motoruda 240 hp civarı olduğunu söylenmekte.
CZT için bitek "poktan" yol tutan bir araç denmediği kalmış... Nedir cidden bunun sebebi? Çok merak ettim?
http://www.sahibinden.com/clio_yaris...XQQdisplayitem
40bin istiyolardı önceden ucuzlamış ama trafikte kullanılırmı?bilmem
pınarbaşında ketrım larla kapışıyordu.
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)