Fransız istemdigimizi baştada belirtmiştim... bütçe 35 civarı şuan![]()
Fransız istemdigimizi baştada belirtmiştim... bütçe 35 civarı şuan![]()
Bindiğim CZT coiloverlı değildi. Ama sonuçta bir aracın şase rijitlik olayı vardır. Süspansiyonun yumuşaklığı ve sürüs alçaklığı basit bir şekilde NAM'da (!) bile yapılabilecek bir iyileştirme ile tabiki iyi olur. Kaliteli bir coilover ilede aracın darbe emişi ve yola tutunma isteği arttırabilinir. Ama şaseye napıcaksınız. Ağırlık merkezi çok yüksek. Okuduğum bir incelemede arka aks yapısının araca hiç uymadığından bahsediyorlardı. Tırmanma yarışı gibi yarışlarda aracın 180 hp miş 210 hp miş çok fark etmiyo. Yol tutuş ve kontrol edilebilirlik özellikleri daha çok önemli. Frenleri iyi olabilir hiç dikkatimi çekmemişti. Ancak fren dediğiniz en kolay iyileştirilebilinen özelliklerinden başında gelir. Fren kitinin takarsın gerisini unutursun. Ayrıca ST zaten şu an kullanılıyor ve gayet verim alınan ve parçaları kolay bulunan bir araç. Ayrıca merak ediyorum CZT için alınabilir LSD fiyatları ne kadar. Ben ST için alınabileceklerden pahalı olduğunu düşünüyorum. Quaife yapmamışsa tabi.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
czt daha çok rolling için uygun bir araç bence yarışlara girmek için fiesta daha uygun arkadaşlarında dediği gibi...
ayrıca mitsubishinin yedek parça fiyatları ateş pahası diye duyuyorum...
ralliart ve cusco 'un kitleri var, yurt disinda parcasi girla ama turkiyeye uygun degil. (1000 kusur dolar olmasi lazim)
Sase kotu degil ayni sase smart brabusda da var,o iyi yol tutuyor, koltuklari cok cok yukarda, virajda dusucek gibi oluyorsun, koltuk ray kitleri vs satiliyor.(getirmek dunya parasi) Zaten japonya versionlarda koltuklar recaro geliyor.
Motoru ve sanzumani cok cok saglam, demir block 4g15 ve getrag sanzuman standartlarin ustunde. Stock internaller 300 hp ve fazlasini kaldiriyor.
Ama turkiyede yarismaya kesinlikle uygun deil, baski balata degisimi serviste 900 ytl....
Bence maceraya gerek yok clio RS en iyisi.
Built to fall....
abi zaten şuan için yarışmaktan bahsetmiyorum daha öncede bahsetmiştik... ayrıca elemanın aradıgıda macera.. ilerleyen zamanlarda hemen zaten okadar bütçesi yok yarış için hazırlanacak parasıda yok ileriye dönük birşeylerden bahsediyor.. tv'de görmüş sanırım çok beğenmiş. olay bndan ibaret.
o zaman CZT alın;
az yakar
az vergi verirsin
az kasko ödersin
az sorun çıkarır
çok gider.
Built to fall....
Corsa D GSI 1.6 150hp Turbo ve ya Corsa D OPC 1.6 180hp Turbo Bütçeye uygun,en yeni araçlar..Özellikle OPC bulursanız pek keyifli olur![]()
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
1300 lira civari olmasi lzm adam gibi bir yerden (anadolu-oyak euroka gibi)
clio 1.6 ile aynı para ödüyorum
Built to fall....
Clio'nun kaskosu pahalıymış sende. Ayrıca Anadolu'yu sen beğeniyorsan birşey diyemiycem. Ben 25 yaş ile en yüksek risk limitlerinden 206 RC'ye 1750 YapıKredi sigorta muhafiyetsiz yaptırdım. Anadolu'da dahada ucuzdu.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
alla alla clio'ya ömrümde 1000 den aşağı vermedim, 206RC almaya niyetlendim 2300 lira çıkardılar kaç sene önce arkadaşın 106 ya 3500 lira çıkarmışlardı.
şu an eurokadan yaptırdım geçen sene oyak dı galiba
Built to fall....
Banada öyle 2500-3500-4000 lira felan filan dediler. Ama Yapıkrediye tanıdık felan filan olmadan gittim bu fiyatı aldım. Kredi kartı limiti bloke etmeden de 6 taksit yaptılar bir miktarda peşinat verdim kaç para hatırlamıyorum ama. Güzel fiyattı hemen yaptırdım. Zaten balayına gidecektim yaptırmam gerekiyordu.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
esp olayına bende katılıyorum. rollingde bile inaılmaz kesiyor arabayı.. test edilip gorulmuştur.. bazıları direk alma yazmış ama nedenini yazmamış. yada başka bir araç bile onermemiş. o nedenle baştan şartlı kişilerin fikirlerini pek kayda değer gormuyorum
czt dort dortluk inanılmaz bir araba değil ama +larının - lerinden cok oldugunu gormemek için kör olmak lazım. modifiyeye açık. fiesta ile boyle bir durum için karşılaştırmak bile manasız. czt nin orjinal ekipmanıyla ufacık bir gıdıklamayla 200 beygirin uzerine cıkabiliyorsun.. bir tek turbo değişimiyle bile 300 beygirler cok uzak değil. Ozan bu konu hakkında daha detaylı bilgi verecektir
Coilover güzel birşey ama sihirli değnek değil. Yukarıda yazdım. Aracın süspansiyon sistemi başka birşey şase rijitliği başka birşey. ST ninde aslında amortisörleri mükemmel değil. Yani ondada coilover iyi iş yapar ancak şase rijitliği ve direksiyon tepkileri CZT ile alakasız bir noktada. Ağırlık merkezide çok yüksek CZT'de ST'ye göre.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
aynı pilot aynı şartlar aynı pist eşit güçler
şüphesiz cooperS jcw GP nin genel tutunma , hızlanma ve yavaşlama ortalaması , coiloverlı aynı güçlerdeki czt den fazladır. Ancak yukarıda sıraladığım şartlar dahilinde izmit körfez pistinde czt ile tam emin olmamakla birlikte yaklaşık 1.5sn daha iyi süre yapıldı desem ??
Şase rijitliğini , yaylı haliyle mi anladınız yada arabanın bu denli bodyrollu varda biz mi bilmiyoruz .. Iki coiloverlı czt ile totalde 100bin kmye yakın yol yapıldı, sahipleri en yakın arkadaşlarımdı. Herhalini bildiğim bir araba ve coilover bu araba için evet bir sihirli değenek.
Evet Arkadaşlar bugun veya yarın gidip eleman mini cooper s alıcak... czt falan hepsinden vazgeçti. konu kilitlensin veya silinsin...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)