User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
58 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Colt CZT veya ??

  1. #39

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fransız istemdigimizi baştada belirtmiştim... bütçe 35 civarı şuan

  2. #40
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bindiğim CZT coiloverlı değildi. Ama sonuçta bir aracın şase rijitlik olayı vardır. Süspansiyonun yumuşaklığı ve sürüs alçaklığı basit bir şekilde NAM'da (!) bile yapılabilecek bir iyileştirme ile tabiki iyi olur. Kaliteli bir coilover ilede aracın darbe emişi ve yola tutunma isteği arttırabilinir. Ama şaseye napıcaksınız. Ağırlık merkezi çok yüksek. Okuduğum bir incelemede arka aks yapısının araca hiç uymadığından bahsediyorlardı. Tırmanma yarışı gibi yarışlarda aracın 180 hp miş 210 hp miş çok fark etmiyo. Yol tutuş ve kontrol edilebilirlik özellikleri daha çok önemli. Frenleri iyi olabilir hiç dikkatimi çekmemişti. Ancak fren dediğiniz en kolay iyileştirilebilinen özelliklerinden başında gelir. Fren kitinin takarsın gerisini unutursun. Ayrıca ST zaten şu an kullanılıyor ve gayet verim alınan ve parçaları kolay bulunan bir araç. Ayrıca merak ediyorum CZT için alınabilir LSD fiyatları ne kadar. Ben ST için alınabileceklerden pahalı olduğunu düşünüyorum. Quaife yapmamışsa tabi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #41
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.954
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    czt daha çok rolling için uygun bir araç bence yarışlara girmek için fiesta daha uygun arkadaşlarında dediği gibi...

    ayrıca mitsubishinin yedek parça fiyatları ateş pahası diye duyuyorum...

  4. #42
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    ralliart ve cusco 'un kitleri var, yurt disinda parcasi girla ama turkiyeye uygun degil. (1000 kusur dolar olmasi lazim)

    Sase kotu degil ayni sase smart brabusda da var,o iyi yol tutuyor, koltuklari cok cok yukarda, virajda dusucek gibi oluyorsun, koltuk ray kitleri vs satiliyor.(getirmek dunya parasi) Zaten japonya versionlarda koltuklar recaro geliyor.

    Motoru ve sanzumani cok cok saglam, demir block 4g15 ve getrag sanzuman standartlarin ustunde. Stock internaller 300 hp ve fazlasini kaldiriyor.
    Ama turkiyede yarismaya kesinlikle uygun deil, baski balata degisimi serviste 900 ytl....

    Bence maceraya gerek yok clio RS en iyisi.
    Built to fall....

  5. #43

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi zaten şuan için yarışmaktan bahsetmiyorum daha öncede bahsetmiştik... ayrıca elemanın aradıgıda macera.. ilerleyen zamanlarda hemen zaten okadar bütçesi yok yarış için hazırlanacak parasıda yok ileriye dönük birşeylerden bahsediyor.. tv'de görmüş sanırım çok beğenmiş. olay bndan ibaret.

  6. #44
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o zaman CZT alın;

    az yakar
    az vergi verirsin
    az kasko ödersin
    az sorun çıkarır
    çok gider.
    Built to fall....

  7. #45
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Corsa D GSI 1.6 150hp Turbo ve ya Corsa D OPC 1.6 180hp Turbo Bütçeye uygun,en yeni araçlar..Özellikle OPC bulursanız pek keyifli olur
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  8. #46
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman CZT alın;

    az yakar
    az vergi verirsin
    az kasko ödersin
    az sorun çıkarır
    çok gider.
    Bencede o zaman CZT alın. Ama şu az kasko ödersin kısmı kafamı karıştırdı. Mitsubishi araçlarında ucuz kasko olanı hiç duymadım TemSA nın fiyat politikası yüzünden.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #47
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    1300 lira civari olmasi lzm adam gibi bir yerden (anadolu-oyak euroka gibi)
    clio 1.6 ile aynı para ödüyorum
    Built to fall....

  10. #48
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio'nun kaskosu pahalıymış sende. Ayrıca Anadolu'yu sen beğeniyorsan birşey diyemiycem. Ben 25 yaş ile en yüksek risk limitlerinden 206 RC'ye 1750 YapıKredi sigorta muhafiyetsiz yaptırdım. Anadolu'da dahada ucuzdu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #49
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    alla alla clio'ya ömrümde 1000 den aşağı vermedim, 206RC almaya niyetlendim 2300 lira çıkardılar kaç sene önce arkadaşın 106 ya 3500 lira çıkarmışlardı.

    şu an eurokadan yaptırdım geçen sene oyak dı galiba
    Built to fall....

  12. #50
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alla alla clio'ya ömrümde 1000 den aşağı vermedim, 206RC almaya niyetlendim 2300 lira çıkardılar kaç sene önce arkadaşın 106 ya 3500 lira çıkarmışlardı.

    şu an eurokadan yaptırdım geçen sene oyak dı galiba
    Banada öyle 2500-3500-4000 lira felan filan dediler. Ama Yapıkrediye tanıdık felan filan olmadan gittim bu fiyatı aldım. Kredi kartı limiti bloke etmeden de 6 taksit yaptılar bir miktarda peşinat verdim kaç para hatırlamıyorum ama. Güzel fiyattı hemen yaptırdım. Zaten balayına gidecektim yaptırmam gerekiyordu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #51
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stok olarak yol tutuşu başarılı diyemem , top gear testlerinde klasik test parkurunda yarım saniye daha hızlıydı st galiba ki normal ztn. 0 dan kalkmada iptal olmayan bir esp si var , o bayağı bir kesiyor aracı
    esp olayına bende katılıyorum. rollingde bile inaılmaz kesiyor arabayı.. test edilip gorulmuştur.. bazıları direk alma yazmış ama nedenini yazmamış. yada başka bir araç bile onermemiş. o nedenle baştan şartlı kişilerin fikirlerini pek kayda değer gormuyorum

    czt dort dortluk inanılmaz bir araba değil ama +larının - lerinden cok oldugunu gormemek için kör olmak lazım. modifiyeye açık. fiesta ile boyle bir durum için karşılaştırmak bile manasız. czt nin orjinal ekipmanıyla ufacık bir gıdıklamayla 200 beygirin uzerine cıkabiliyorsun.. bir tek turbo değişimiyle bile 300 beygirler cok uzak değil. Ozan bu konu hakkında daha detaylı bilgi verecektir

  14. #52
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sovalye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esp olayına bende katılıyorum. rollingde bile inaılmaz kesiyor arabayı.. test edilip gorulmuştur.. bazıları direk alma yazmış ama nedenini yazmamış. yada başka bir araç bile onermemiş. o nedenle baştan şartlı kişilerin fikirlerini pek kayda değer gormuyorum

    czt dort dortluk inanılmaz bir araba değil ama +larının - lerinden cok oldugunu gormemek için kör olmak lazım. modifiyeye açık. fiesta ile boyle bir durum için karşılaştırmak bile manasız. czt nin orjinal ekipmanıyla ufacık bir gıdıklamayla 200 beygirin uzerine cıkabiliyorsun.. bir tek turbo değişimiyle bile 300 beygirler cok uzak değil. Ozan bu konu hakkında daha detaylı bilgi verecektir
    + 1903 aranan tırmanma yarışına girmek yada pistte herkezden hızlı dönmeye çalışmk diilse eyer czt ii bi tercih ufak dokunuşlarla güzel güçler alınıp çok yakışıklı bi araç haline gelebiliyo

    ama kesinlikle bna göre diil
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  15. #53
    A K N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bindiğim CZT coiloverlı değildi. Ama sonuçta bir aracın şase rijitlik olayı vardır. Süspansiyonun yumuşaklığı ve sürüs alçaklığı basit bir şekilde NAM'da (!) bile yapılabilecek bir iyileştirme ile tabiki iyi olur. Kaliteli bir coilover ilede aracın darbe emişi ve yola tutunma isteği arttırabilinir. Ama şaseye napıcaksınız. Ağırlık merkezi çok yüksek. Okuduğum bir incelemede arka aks yapısının araca hiç uymadığından bahsediyorlardı. Tırmanma yarışı gibi yarışlarda aracın 180 hp miş 210 hp miş çok fark etmiyo. Yol tutuş ve kontrol edilebilirlik özellikleri daha çok önemli. Frenleri iyi olabilir hiç dikkatimi çekmemişti. Ancak fren dediğiniz en kolay iyileştirilebilinen özelliklerinden başında gelir. Fren kitinin takarsın gerisini unutursun. Ayrıca ST zaten şu an kullanılıyor ve gayet verim alınan ve parçaları kolay bulunan bir araç. Ayrıca merak ediyorum CZT için alınabilir LSD fiyatları ne kadar. Ben ST için alınabileceklerden pahalı olduğunu düşünüyorum. Quaife yapmamışsa tabi.
    Madem coiloverlı değildi o zmn sadece yaylı st bile coiloverlı bir czt'den iyi yol tutar, bir adım önündedir diyemezsin... Tırmanma yarışı vs için bişey demedim o tartışılır bir konu ama coiloverlı bir czt'ye binmeni isterim fikrinin tamamen değişiceğine eminim..

  16. #54
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı A K N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Madem coiloverlı değildi o zmn sadece yaylı st bile coiloverlı bir czt'den iyi yol tutar, bir adım önündedir diyemezsin... Tırmanma yarışı vs için bişey demedim o tartışılır bir konu ama coiloverlı bir czt'ye binmeni isterim fikrinin tamamen değişiceğine eminim..
    Coilover güzel birşey ama sihirli değnek değil. Yukarıda yazdım. Aracın süspansiyon sistemi başka birşey şase rijitliği başka birşey. ST ninde aslında amortisörleri mükemmel değil. Yani ondada coilover iyi iş yapar ancak şase rijitliği ve direksiyon tepkileri CZT ile alakasız bir noktada. Ağırlık merkezide çok yüksek CZT'de ST'ye göre.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #55
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı pilot aynı şartlar aynı pist eşit güçler

    şüphesiz cooperS jcw GP nin genel tutunma , hızlanma ve yavaşlama ortalaması , coiloverlı aynı güçlerdeki czt den fazladır. Ancak yukarıda sıraladığım şartlar dahilinde izmit körfez pistinde czt ile tam emin olmamakla birlikte yaklaşık 1.5sn daha iyi süre yapıldı desem ??


    Şase rijitliğini , yaylı haliyle mi anladınız yada arabanın bu denli bodyrollu varda biz mi bilmiyoruz .. Iki coiloverlı czt ile totalde 100bin kmye yakın yol yapıldı, sahipleri en yakın arkadaşlarımdı. Herhalini bildiğim bir araba ve coilover bu araba için evet bir sihirli değenek.

  18. #56

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ralliart ve cusco 'un kitleri var, yurt disinda parcasi girla ama turkiyeye uygun degil. (1000 kusur dolar olmasi lazim)

    Sase kotu degil ayni sase smart brabusda da var,o iyi yol tutuyor, koltuklari cok cok yukarda, virajda dusucek gibi oluyorsun, koltuk ray kitleri vs satiliyor.(getirmek dunya parasi) Zaten japonya versionlarda koltuklar recaro geliyor.

    Motoru ve sanzumani cok cok saglam, demir block 4g15 ve getrag sanzuman standartlarin ustunde. Stock internaller 300 hp ve fazlasini kaldiriyor.
    Ama turkiyede yarismaya kesinlikle uygun deil, baski balata degisimi serviste 900 ytl....

    Bence maceraya gerek yok clio RS en iyisi.
    smart demişken o nasıl bir araçtır kısaca?

  19. #57

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet Arkadaşlar bugun veya yarın gidip eleman mini cooper s alıcak... czt falan hepsinden vazgeçti. konu kilitlensin veya silinsin...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •