User Tag List

Sonuçlar: EAGLE MI MANLEY MI

Katılımcı sayısı
43. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • EAGLE

    20 46.51%
  • MANLEY

    23 53.49%
Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: Eagle mı manley mı

  1. #20
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Armageddon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de yanlış anlaşıldım sanırım Çin'de üretim yapıyor anlamında söylemiştim. Evet Çin'de üretilen mallar da kaliteli oluyor ve Eagle forged internallarla çok başarılı yürüyen Camaro-Corvetteler de var Amerika'da ama ben Amerikan üretimini tercih ederim.
    yani sonuçta demek istedigim
    malın işçilik fiyatı uygun olsun diye nerede üretildiginin bir önemi yoktur

    sonuçta bu malzeme eskiden USA de üretiliyordu ve fiyatı 500 küsür dolardı ama çin de üretime gectiginden bu yana eagle kollar 250 usd ile 350 usd arası degişiyor yani adam aynı malı daha uygun işçilik ile daha ucuza mal edip müşteriye daha uyguna satıyor

    çok para kazanmak amaçlı degilde sanki çok fazla satmak amaçlı bir girişim oldugu ortada degilmi

    ben çık konuşmak gerekirse kendi aracıma eagle aldım 250 $ a hedefledigim güçler 800 whp ler

    ama bu güçlerin daha üstüne çıkma amacım olsaydı kullanıcagı tek marka carillo olurdu
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #21
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cem bu kadar kafanı kariştırana kadar az cok kosan arabalara sorsan ne kullanmişlar die herhalde biseylere guvenırsın dimi vıseco için konusurlar 53 bin oldu eagle için konusurlar 2 32 cont 100 shot nos basıoruz daha tık demedi söle parcaların gelsin boşver atla deve deil ya )

  3. #22
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem bu kadar kafanı kariştırana kadar az cok kosan arabalara sorsan ne kullanmişlar die herhalde biseylere guvenırsın dimi vıseco için konusurlar 53 bin oldu eagle için konusurlar 2 32 cont 100 shot nos basıoruz daha tık demedi söle parcaların gelsin boşver atla deve deil ya )
    53 bin ne zaman oldu sulhi dün gece yattın sabah kaltın 53 bin miydi arabanın motoru
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #23
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada cosworth kolları Arrow Precision a imal ettirir.

    EN24 alaşımı Arrow Precision tarafından kullanılıyor.
    Arrow ingiliz firma.

    Arrow kollar 1200 bg olarak satılırken, 1400 lere dayandı. Emniyet payları yüksek.

    Cosworth kollar da Arrow tarafından imal edilir, kol başı 230 bg. Dört silindir motorda 920 motor bg demektir. Max devir ise 8300 olarak düşünün.

    m3 motorunda arrow kol kullandık, ta ki bugüne dek, aynı kol olduğu için örnek verdim.

  5. #24
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 x 2 = 4
    fiyat + kalite = eagle

    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #25
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    53 bin ne zaman oldu sulhi dün gece yattın sabah kaltın 53 bin miydi arabanın motoru
    özgüne sor kanka canlı sahittir ayar yaparken göstermiştım

  7. #26
    CemKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    247
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mert abi ve miniksler cok tesekkür ederim biligleriniz icin allah razı olsun sizden.
    kafama göre bakıcam bişeyler kırılır kırılmaz önemli değil tekrar alırız artık kafam karıştı iice nyse ) tsekkrler
    EJ25,

  8. #27
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    88 taunus 2.6 m kolu bul topkapıdan cem cıkmacılardan tak hacım nerdeyse aynı 2.5 larla kollarıda uyar oldu

  9. #28
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cem_38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mert abi ve miniksler cok tesekkür ederim biligleriniz icin allah razı olsun sizden.
    kafama göre bakıcam bişeyler kırılır kırılmaz önemli değil tekrar alırız artık kafam karıştı iice nyse ) tsekkrler

    ne demek, komşu sayılırız.
    yköyün neresindesin?

  10. #29
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada cosworth kolları Arrow Precision a imal ettirir.

    EN24 alaşımı Arrow Precision tarafından kullanılıyor.
    Arrow ingiliz firma.

    Arrow kollar 1200 bg olarak satılırken, 1400 lere dayandı. Emniyet payları yüksek.

    Cosworth kollar da Arrow tarafından imal edilir, kol başı 230 bg. Dört silindir motorda 920 motor bg demektir. Max devir ise 8300 olarak düşünün.

    m3 motorunda arrow kol kullandık, ta ki bugüne dek, aynı kol olduğu için örnek verdim.
    EN24 seviyoruz

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cosworth un subaru kollarini Carillo, yataklarini acl, pistonlarini cp yapar.
    Mert hakli diger parcalarda ama cosworth subaru parcalari ingilterede degil amerikada uretilir.
    Eagle bir suru kullandik hicbir sikinti yasamadik, teldede dedim sana cem ama artik manley kullaniyoruz, malzeme kalitesi ve ozellikle piston pim burclari daha duzgun olculu manleylerin. eagledada manleydede saplamalar zaten arp geliyor.
    Fakat subaruda ozellikle kol cok onemli degildir bir yere kadar cunku kolda stres azdir, ne koldan ne saplamadan sikinti yasayan gormedim, oem kol ve oem saplamalar bile 600-650 hplere kadar rahat gider 8200 u gecmedigin surece. Bir kere kol kirdik ondada gt40 ile 2.6 bar uzerine 150 shot nosta back fire yaptiginda ki bence orada pauterda olsa carilloda olsa kirilacakti.

    Subaru motorunda parcalarin cok fazla onemi yoktur, sadece toplamasi onemlidir. Bosluklar ve toleranslar duzgunse en ucuz malzemeler ile bile hic sikinti yasamaz. Fakat eger toleranslar hatali veya ozensiz ise en iyi malzemeler ile bile sorun yasarsin. Cunku boxer motor digerlerinden tamamen farklidir herseyiyle, yurtdisi forumlarinda bile malzemelere nazaran deneyim ve asinalik daha onde tutulur.
    Kendi arabamda pauter ve cp kullandim ama backfire yapma olasigim oldugu icin. Eger yuksek nos kullanmayacaksam veya backfire riski yoksa varsa manley yoksa eagle takar devam ederim cok dusunmem. 200 250 kere kullanilan denenen malzemeden korkacak birsey yok denenmemis olsa, yurtdisi forumlarindan okuduklarimizla tecrube etmis olsak belki guvenmem ama TR de yapildi bu isler hayli fazla. Tak gec Sulhi ye de 3 yil once aynisini demistim.
    Guc;
    Bilgi ve Tecrubedir.

  12. #31
    CemKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    247
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne demek, komşu sayılırız.
    yköyün neresindesin?
    sana yakınım abi 2 sokak arkadandayımm çiçek sokak..
    EJ25,

  13. #32
    CemKD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    247
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cosworth un subaru kollarini Carillo, yataklarini acl, pistonlarini cp yapar.
    Mert hakli diger parcalarda ama cosworth subaru parcalari ingilterede degil amerikada uretilir.
    Eagle bir suru kullandik hicbir sikinti yasamadik, teldede dedim sana cem ama artik manley kullaniyoruz, malzeme kalitesi ve ozellikle piston pim burclari daha duzgun olculu manleylerin. eagledada manleydede saplamalar zaten arp geliyor.
    Fakat subaruda ozellikle kol cok onemli degildir bir yere kadar cunku kolda stres azdir, ne koldan ne saplamadan sikinti yasayan gormedim, oem kol ve oem saplamalar bile 600-650 hplere kadar rahat gider 8200 u gecmedigin surece. Bir kere kol kirdik ondada gt40 ile 2.6 bar uzerine 150 shot nosta back fire yaptiginda ki bence orada pauterda olsa carilloda olsa kirilacakti.

    Subaru motorunda parcalarin cok fazla onemi yoktur, sadece toplamasi onemlidir. Bosluklar ve toleranslar duzgunse en ucuz malzemeler ile bile hic sikinti yasamaz. Fakat eger toleranslar hatali veya ozensiz ise en iyi malzemeler ile bile sorun yasarsin. Cunku boxer motor digerlerinden tamamen farklidir herseyiyle, yurtdisi forumlarinda bile malzemelere nazaran deneyim ve asinalik daha onde tutulur.
    Kendi arabamda pauter ve cp kullandim ama backfire yapma olasigim oldugu icin. Eger yuksek nos kullanmayacaksam veya backfire riski yoksa varsa manley yoksa eagle takar devam ederim cok dusunmem. 200 250 kere kullanilan denenen malzemeden korkacak birsey yok denenmemis olsa, yurtdisi forumlarindan okuduklarimizla tecrube etmis olsak belki guvenmem ama TR de yapildi bu isler hayli fazla. Tak gec Sulhi ye de 3 yil once aynisini demistim.
    Tesekkürler abi manley bulamayınca.. eagle diye sordum manleyi bulmuş arkadaş aldım şükürler olsun kafam rahat
    EJ25,

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •