User Tag List

Sayfa 10/12 İlkİlk ... 89101112 SonSon
225 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: aStra SFI GSI vs 306 GTI-6

  1. #172

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye bursa
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 de bassınlar 2-3-4-5 106 önde olur 5 in sonlarına doğru astra gelir.

    bi kaç hafta sonra bi denemem olacak. benm aracımda sadece chip ve kapak war, eksoz
    stock filtre stock . karşıdaki araçta chip-eksoz-filtre var. bakalm 2-3-4-5 önde mi
    olacak.

  2. #173

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre-G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bikaç ay önce denemiştikte çok sağlıklı bi deneme olmadı kalabalıktı. 2de 80 gibi basmıştık4. vites yanyanaydık diye hatrlıyorum
    emre arabanın gidişini bilmıyorum ama bu bahsettıgın sekıldeyse, up ta eski up ise arabana masaallah ıyı yürüyo demektır
    KAŞARLARLA DOLU Bİ PİYASA İŞTE BURASIDA ...

  3. #174
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AstraGSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kaç hafta sonra bi denemem olacak. benm aracımda sadece chip ve kapak war, eksoz
    stock filtre stock . karşıdaki araçta chip-eksoz-filtre var. bakalm 2-3-4-5 önde mi
    olacak.
    bu sefer kımınle denıcen ?
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  4. #175
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vts ikisinide üzer ahuahau
    barnak bassam olurmu ?

  5. #176

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye bursa
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sefer kımınle denıcen ?
    vts 2 . ha 106 ha vts ikisi de aynı .

  6. #177

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmet seni ben yakalıcam standart halımle ıle bakalım ozman napıcaksın
    KAŞARLARLA DOLU Bİ PİYASA İŞTE BURASIDA ...

  7. #178
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahmet seni ben yakalıcam standart halımle ıle bakalım ozman napıcaksın
    kanka bu gece gel deneyelim seni ararım akşam
    barnak bassam olurmu ?

  8. #179
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    theace senin tarzda yazıyım, pejoda düzgün araba görmedim henuz, eskileri tabut, yenileri sorun makineleri, günü gününü tutmaz falan... ha bunlar benim fikirlerim ben böyle gördüm

  9. #180
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    theace senin tarzda yazıyım, pejoda düzgün araba görmedim henuz, eskileri tabut, yenileri sorun makineleri, günü gününü tutmaz falan... ha bunlar benim fikirlerim ben böyle gördüm
    eyvallah ciğerim ne diyeyim ben farklı açıdan bakmışım demekki

  10. #181
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AstraGSI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vts 2 . ha 106 ha vts ikisi de aynı .
    bols sans o zaman sana
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  11. #182

    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her iki arabayada bindim kullandım ve defalarca tune edip motor yaptım çok çeşitli eksantrik çip lexmaul itb stand alone beyin diferansiyel kilidi dogbox şanzıman çeşitli ayna mahruti uygulamalarım oldu ve türkiyedeki fabrika takımının ingiltereden getirip yarıştırdığı kit kar araçlardan biri şuan arkadaşımda onunda motoru yapıldıktan sonra timingini ben yaptım bu forumda yazan cenker isimi arkadaşın arabasının motorununda dizaynı ve mekanik ayarları bana aittir zamanında tr otodrag sınıf 2 2. si olan upl 27 plakalı kırmızı astranında motorunu yapanlar ve sahibi uluç yakın arkadaşımdır benim bu konudaki objektif görüşüm tasarım ve dizayn görecelidir kişiden kişiye değişir fakat teknik olarak inceladiğimizde 306 yoltutuş fren ve şanzıman konusunda daha başarılıdır vites yolları daha kısa olduğundan kullanımı keyiflidir gsi ise motor konusunda kıyaslanamayacak kadar ezici bir üstünlüğü var şanzımanı zayıftır devirkesiciyi yukarı çektiğinizde 2. vitese geçmez frenleri zayıftır yakıt tüketimi gücüne göre çok düşüktür 4500 devre kadar yavaş devirlenir yoltutuş konusunda 306 dan kötüdür fakat amaç modifiye ise gsi ın ezici bir üstünlüğü var vites yolları uzun ve yanlış vitese geçtiği için sorun yaşayan çok oldu

  12. #183
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PriSOneR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukarıdaki motor verilerine bakacak olursak iki araçda orjinal olursa GTI alır gibi görünüyor +11hp çalışır gibi görünüyor ama deneyen arkadaşlardan yorum almamız lazım evet bekliyorum
    abi deneyen var deneyen var şimdi.safkanlarınıda bulmak zor

  13. #184
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cosworth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her iki arabayada bindim kullandım ve defalarca tune edip motor yaptım çok çeşitli eksantrik çip lexmaul itb stand alone beyin diferansiyel kilidi dogbox şanzıman çeşitli ayna mahruti uygulamalarım oldu ve türkiyedeki fabrika takımının ingiltereden getirip yarıştırdığı kit kar araçlardan biri şuan arkadaşımda onunda motoru yapıldıktan sonra timingini ben yaptım bu forumda yazan cenker isimi arkadaşın arabasının motorununda dizaynı ve mekanik ayarları bana aittir zamanında tr otodrag sınıf 2 2. si olan upl 27 plakalı kırmızı astranında motorunu yapanlar ve sahibi uluç yakın arkadaşımdır benim bu konudaki objektif görüşüm tasarım ve dizayn görecelidir kişiden kişiye değişir fakat teknik olarak inceladiğimizde 306 yoltutuş fren ve şanzıman konusunda daha başarılıdır vites yolları daha kısa olduğundan kullanımı keyiflidir gsi ise motor konusunda kıyaslanamayacak kadar ezici bir üstünlüğü var şanzımanı zayıftır devirkesiciyi yukarı çektiğinizde 2. vitese geçmez frenleri zayıftır yakıt tüketimi gücüne göre çok düşüktür 4500 devre kadar yavaş devirlenir yoltutuş konusunda 306 dan kötüdür fakat amaç modifiye ise gsi ın ezici bir üstünlüğü var vites yolları uzun ve yanlış vitese geçtiği için sorun yaşayan çok oldu
    dogru soze amın denır ustam
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  14. #185
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 de bassınlar 2-3-4-5 106 önde olur 5 in sonlarına doğru astra gelir.
    3'ün sonlarında gelir

  15. #186
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı for JDM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3'ün sonlarında gelir
    kg dan kazanıyor dotune tekme atmıs gıbı gıdıyor 106
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  16. #187
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cosworth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fakat amaç modifiye ise gsi ın ezici bir üstünlüğü var
    Yazınızı dikkatlice okudum bunları yapmış olup eşlik etmeniz,hatta bunlara şait etmiş olmanız bile büyük bir tecrübedirki siz birde bu işlemlerde yer almışsınız. Sizden özellikle SFİ motoru hakkında bilgi almayı isterim.
    Öncelikle bilgi ve tecrübe paylaşımı yönünden teşekkürler.
    Yalnız modofiye anlamında da 306 gti ın Xu motoruda çok hafife alınacak cinsten değil hani.
    Bugün atmosferik 2,0 hacimde throttle body uygulanarak maxi kit kar da 300 hp lerde eldedilirken. XU10J 306 gti motor bloğu 2,4 litre hacim stroker kitinede imkan sağlamakta.Bu kitle birlikte ne güç elde edilir teorikte aşa yukarı hesaplanır ama yapmış olanını ben görmedim daha. Yani SFİ motorun atmosferik 450+ hp ler elde ediliyorda bu şekildemi ezici üstünlük kuruyor ??
    Yoksa ben tamamen yanlış anladımda atıyorum her iki arabayada takılan eş değer(birebir olması zaten pek mümkün değil) modifiye ekipmanlarında GTI motoru % 10 verirken SFI motorunda %15 lik gibi daha pozitif güç verimi elde edliyorda siz bunumu anlatmak istediniz,buna bi açıklık getirir iseniz sevinirim.Kolay Gelsin.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  17. #188
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20xe motorun yurt dışında 300hp atmo versyonları var.

    Teorik olarak 150 den 300 e

    tabiki 167 den 300 e olana göre daha iidir.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  18. #189
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tork var tork kapak var kapak aradakı fark bu
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  19. #190
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece hp veya tork olarak bakmamak lazım gücü devirlere ne şekilde dağıttığıda önemli bence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •