User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
86 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: LEON CUPRA 240 mı GOLF 5 GTI mı??

  1. #20

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım düşünmeyebilirim.benim esas aklıma takılan 2 side stock haldeyken golf nerdeyse bagaj kapağında gidiyor leon un 40 beygirde daha fazlası olmalı değilmi?

  2. #21
    omercanilica - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Göztepe
    Mesaj
    777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dıs tasarımda haylı haylı leonu dusunurdum motor dersende her gecen gun cupracılar araclarını yukluyo daha sportıf bır arac leon vw guzel yanı ıse 2 elde cok zarar etmıcegın bır arac olur

  3. #22
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İç mekan ve malzeme kalitesi olarak Cupranın içi gözüne batmıyorsa bana göre onun dışında Golf almak için bir sebep yok DSG si dışında..
    Manuel kullanırım diyorsan Cupra alabilirsin.
    Çıkartıcağı sorun ne olabilir remap sonrası fazla basınçtan orjinal dumpvalvein dayanmadığı yırtıldığı biliniyor ama güncelledir yenilerinde diyafram yok..
    Vitesin ileri geri yanlara geçmesini sağlayan parçalar plastik aksamdan yapıldığı için esneme kırılma, vitesin yerinden çıkması gibi bir sorunda olabilir onunda çözümü Forge shortshift çünkü o parçalar forgeda metal ve üzerinden kısalık uzunluk ayarı yapılabiliniyor.
    350 hp üstünde stock debriyajın dayanmadığı söyleniyor nasıl kullandığınada bağlı zaten stock binerim diyorsan sorun olmaz..
    TFSi motorlar kalitesiz benzin sevmiyor orjinal yazılımı ile bile missfire hatası alman muhtemel çoğu kişi 1 soğuk buji taktıktan sonra düzeldiğini söylüyor onun dışında bir kaç parça daha var..
    Üzerindeki benzin pompası, depo içindeki değil direk silindirlerin üzerindeki High Pressure Fuel Pump diye adlandırılan pompanın sorunlu ve dayanıksız olduğu biliniyor zaten 2010 Cuprada bu parça değişti, mili erittiği biliniyor ve benzin yetiştiremiyor modifiye sonrasında, yani düşünüyorsan değişmesi senin avantajına.
    Alırsan görürsün filtre motor kapağının içerisinde kaliteli bir hava akışkanlığı yok onun için takıcağın herhangi bir intake kiti arabanın rahat nefes almasını sağlayacaktır tabii burdada karşına maf sensoru arızası ve bozuk rolanti problemleri çıkabilir onun için belli markalarınkine yönelmek mantıklı olur ITG, Dbilas, Forge Twintake vs..
    Bunların dışında söyleyebiliceğim bir sorunu yok orjinal hali ile sert bir araba alışık değilsen şehir içinde dikkat etmek gerekiyor..
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  4. #23
    Kaa scirocco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İç mekan ve malzeme kalitesi olarak Cupranın içi gözüne batmıyorsa bana göre onun dışında Golf almak için bir sebep yok DSG si dışında..
    Manuel kullanırım diyorsan Cupra alabilirsin.
    Çıkartıcağı sorun ne olabilir remap sonrası fazla basınçtan orjinal dumpvalvein dayanmadığı yırtıldığı biliniyor ama güncelledir yenilerinde diyafram yok..
    Vitesin ileri geri yanlara geçmesini sağlayan parçalar plastik aksamdan yapıldığı için esneme kırılma, vitesin yerinden çıkması gibi bir sorunda olabilir onunda çözümü Forge shortshift çünkü o parçalar forgeda metal ve üzerinden kısalık uzunluk ayarı yapılabiliniyor.
    350 hp üstünde stock debriyajın dayanmadığı söyleniyor nasıl kullandığınada bağlı zaten stock binerim diyorsan sorun olmaz..
    TFSi motorlar kalitesiz benzin sevmiyor orjinal yazılımı ile bile missfire hatası alman muhtemel çoğu kişi 1 soğuk buji taktıktan sonra düzeldiğini söylüyor onun dışında bir kaç parça daha var..
    Üzerindeki benzin pompası, depo içindeki değil direk silindirlerin üzerindeki High Pressure Fuel Pump diye adlandırılan pompanın sorunlu ve dayanıksız olduğu biliniyor zaten 2010 Cuprada bu parça değişti, mili erittiği biliniyor ve benzin yetiştiremiyor modifiye sonrasında, yani düşünüyorsan değişmesi senin avantajına.
    Alırsan görürsün filtre motor kapağının içerisinde kaliteli bir hava akışkanlığı yok onun için takıcağın herhangi bir intake kiti arabanın rahat nefes almasını sağlayacaktır tabii burdada karşına maf sensoru arızası ve bozuk rolanti problemleri çıkabilir onun için belli markalarınkine yönelmek mantıklı olur ITG, Dbilas, Forge Twintake vs..
    Bunların dışında söyleyebiliceğim bir sorunu yok orjinal hali ile sert bir araba alışık değilsen şehir içinde dikkat etmek gerekiyor..
    Bbu bilgiler arkadasa baya yardımcı olucaktırr

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barışbazan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım düşünmeyebilirim.benim esas aklıma takılan 2 side stock haldeyken golf nerdeyse bagaj kapağında gidiyor leon un 40 beygirde daha fazlası olmalı değilmi?
    yok ben onun oyle oldugunu zannetmiyorum hatta bu konuyla ilgili bir cok derginin karsılastırma testleri var sadece 1000 mt lik mesafede golf gti cupranın 5-6 boy belki daha fazla gerisinde kalıyor duz yol performansına bakacak olursak bu sınıfın en hızlıları su sekilde.

    1.Mazda 3 MPS
    2.Leon cupra
    3.Astra OPC
    4.Megane RS
    5.Civic Typer
    6.Golf GTİ

  6. #25

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için çok teşekkür ederim.dumpvalve yırtığını duydum evet ama o o kadar yüklemeyi düşünmüyorum ondan sorun olmaz.
    sert araba dikkat etmek gerekiyor derken?

  7. #26
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ikisindede 2,0 TFSİ motor oldugunu dusunursek yazılımla golf GTİ da cupranın ulasabildiği guclere ulasabilir.

    daha oturaklı piyasada cupraya gore daha az ve saf VW kalitesi oldugu icin ben GTİ diyorum...
    Golf GTi da K03 turbo kullanılıyor Leon Cuprada K04 yani aralarındaki 40 beygir fark sadece yazılımdan kaynaklanmıyor turbonun dışında farklılıklarıda var.
    Golf GTi a takıcağın aynı parçalar Cupradaki alıcağın sonucu vermez.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  8. #27
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı barışbazan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgiler için çok teşekkür ederim.dumpvalve yırtığını duydum evet ama o o kadar yüklemeyi düşünmüyorum ondan sorun olmaz.
    sert araba dikkat etmek gerekiyor derken?
    Cupranın amortisörleri FR dan farklı yani süspansiyonları daha sert.
    Şehir içinde kasislerde çukurlarda dikkat etmek gerekiyor sertten kastım o.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  9. #28
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupra alırdım golf yavas kalır yanında
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  10. #29

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam doğru anlamışım şase süspansiyon durumu,, yok sorun olmaz o sağolun bilgilerden dolayı

  11. #30
    Kaa scirocco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cupra alırdım golf yavas kalır yanında
    +1111111111

  12. #31

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese cok teşekkür ederm az çok fikrim oldu saoğlun

  13. #32

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf GTi da K03 turbo kullanılıyor Leon Cuprada K04 yani aralarındaki 40 beygir fark sadece yazılımdan kaynaklanmıyor turbonun dışında farklılıklarıda var.
    Golf GTi a takıcağın aynı parçalar Cupradaki alıcağın sonucu vermez.
    evt haklısın o ayrıntıyı kacırmısım halbuki daha yeni 2006 golf gti ın turbosunu k04 e cevirdik yazlım desteği ile 270 hp guc 390 nm tork cıktısı aldık

  14. #33
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gti eskidi artik....Cupra alirdim.

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aero Body Kitli Cupra
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #35
    hakotech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bişey eklemek istiyorum arkadaşlar,cupraların fabrika çıkışı sanıldığının aksine 240 hp değil 263 hp dir,bu audi s3 modelinin önünü kesmemek adına yapılmış,bi çeşit satış palitikasıdır,zira s3 ve cupranın arasındaki fiyat farkı *****..bunu ana bayiye sorarsanız size izah edecektir,dyno verileride bunu göstermektedir zaten..saygılar..

  17. #36
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hakoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bişey eklemek istiyorum arkadaşlar,cupraların fabrika çıkışı sanıldığının aksine 240 hp değil 263 hp dir,bu audi s3 modelinin önünü kesmemek adına yapılmış,bi çeşit satış palitikasıdır,zira s3 ve cupranın arasındaki fiyat farkı *****..bunu ana bayiye sorarsanız size izah edecektir,dyno verileride bunu göstermektedir zaten..saygılar..
    Evet yurtdışındada burdada Cupralar kağıt üzerindeki güçlerinden daha fazla beygir tork çıkartıyorlar bu doğru..
    Benim aracım Paşaoğlunda 262 hp 320 nm çıkardı doğru çarpım ile 252 hp gibi bir rakam yapıyor.
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  18. #37
    hakotech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam da Joker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet yurtdışındada burdada Cupralar kağıt üzerindeki güçlerinden daha fazla beygir tork çıkartıyorlar bu doğru..
    Benim aracım Paşaoğlunda 262 hp 320 nm çıkardı doğru çarpım ile 252 hp gibi bir rakam yapıyor.
    aynen kardeşim katılıyorum ...

  19. #38
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasası eskimiş olsa bile 1.6 leonlar cupra kiti takıp geziniyorlar bir farkı kalmıyor görünüş olarak sadece arkadaki yazı ek olarak Volkswagen olması satışta çok avantajlı.
    Alıntı BarKing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski arabacilardan kim kaldi, Vaktinde saatimi satsam vtec aliodum, Simdi satsam sifir iki type r alirim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •