yazılım düşünmeyebilirim.benim esas aklıma takılan 2 side stock haldeyken golf nerdeyse bagaj kapağında gidiyor leon un 40 beygirde daha fazlası olmalı değilmi?![]()
yazılım düşünmeyebilirim.benim esas aklıma takılan 2 side stock haldeyken golf nerdeyse bagaj kapağında gidiyor leon un 40 beygirde daha fazlası olmalı değilmi?![]()
dıs tasarımda haylı haylı leonu dusunurdum motor dersende her gecen gun cupracılar araclarını yukluyo daha sportıf bır arac leon vw guzel yanı ıse 2 elde cok zarar etmıcegın bır arac olur
İç mekan ve malzeme kalitesi olarak Cupranın içi gözüne batmıyorsa bana göre onun dışında Golf almak için bir sebep yok DSG si dışında..
Manuel kullanırım diyorsan Cupra alabilirsin.
Çıkartıcağı sorun ne olabilir remap sonrası fazla basınçtan orjinal dumpvalvein dayanmadığı yırtıldığı biliniyor ama güncelledir yenilerinde diyafram yok..
Vitesin ileri geri yanlara geçmesini sağlayan parçalar plastik aksamdan yapıldığı için esneme kırılma, vitesin yerinden çıkması gibi bir sorunda olabilir onunda çözümü Forge shortshift çünkü o parçalar forgeda metal ve üzerinden kısalık uzunluk ayarı yapılabiliniyor.
350 hp üstünde stock debriyajın dayanmadığı söyleniyor nasıl kullandığınada bağlı zaten stock binerim diyorsan sorun olmaz..
TFSi motorlar kalitesiz benzin sevmiyor orjinal yazılımı ile bile missfire hatası alman muhtemel çoğu kişi 1 soğuk buji taktıktan sonra düzeldiğini söylüyor onun dışında bir kaç parça daha var..
Üzerindeki benzin pompası, depo içindeki değil direk silindirlerin üzerindeki High Pressure Fuel Pump diye adlandırılan pompanın sorunlu ve dayanıksız olduğu biliniyor zaten 2010 Cuprada bu parça değişti, mili erittiği biliniyor ve benzin yetiştiremiyor modifiye sonrasında, yani düşünüyorsan değişmesi senin avantajına.
Alırsan görürsün filtre motor kapağının içerisinde kaliteli bir hava akışkanlığı yok onun için takıcağın herhangi bir intake kiti arabanın rahat nefes almasını sağlayacaktır tabii burdada karşına maf sensoru arızası ve bozuk rolanti problemleri çıkabilir onun için belli markalarınkine yönelmek mantıklı olur ITG, Dbilas, Forge Twintake vs..
Bunların dışında söyleyebiliceğim bir sorunu yok orjinal hali ile sert bir araba alışık değilsen şehir içinde dikkat etmek gerekiyor..
unless you ride the beast
you wouldn't understand
yok ben onun oyle oldugunu zannetmiyorum hatta bu konuyla ilgili bir cok derginin karsılastırma testleri var sadece 1000 mt lik mesafede golf gti cupranın 5-6 boy belki daha fazla gerisinde kalıyor duz yol performansına bakacak olursak bu sınıfın en hızlıları su sekilde.
1.Mazda 3 MPS
2.Leon cupra
3.Astra OPC
4.Megane RS
5.Civic Typer
6.Golf GTİ
bilgiler için çok teşekkür ederim.dumpvalve yırtığını duydum evet ama o o kadar yüklemeyi düşünmüyorum ondan sorun olmaz.
sert araba dikkat etmek gerekiyor derken?![]()
cupra alırdım golf yavas kalır yanında![]()
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Tamam doğru anlamışım şase süspansiyon durumu,, yok sorun olmaz o sağolun bilgilerden dolayı![]()
herkese cok teşekkür ederm az çok fikrim oldu saoğlun![]()
Aero Body Kitli Cupra
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bişey eklemek istiyorum arkadaşlar,cupraların fabrika çıkışı sanıldığının aksine 240 hp değil 263 hp dir,bu audi s3 modelinin önünü kesmemek adına yapılmış,bi çeşit satış palitikasıdır,zira s3 ve cupranın arasındaki fiyat farkı *****..bunu ana bayiye sorarsanız size izah edecektir,dyno verileride bunu göstermektedir zaten..saygılar..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)