User Tag List

Sonuçlar: Cupra mı? Type-R mı?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Cupra

    32 45.07%
  • Type-R

    39 54.93%
Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
142 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Type r-cupra

  1. #77
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yigit y : konunun basında soyledıgım gıbı kavgasız adam akıllı bı konu tartısalım. fanatıklık yapmayalım,ınsanları proveke etmeyelım. hosumuza gıden aracı savunucaz fakat kımseye saksakcılık yapıp gaza getırmeyelım rıca ederım.

    soyle bısey sorayım bıde, vag grubunun motorunun lımıtı nedır?bu gucu ne kıstlıyorda k20 gıbı her takılan parcaya cvp veremıyor? ılestım sıstemlerı mıdır sorun?
    kanka alıcı gibi soruyon valla , vag dedinde çok genel oldu baktığında almanların genel modifiye stili en hızlı en guclu olmak degıl anladıgım kadarıyla.. çıkarılan ve satılan turbo upgrade kitleri stok motor ve stok sanzumanın kaldırabileceği ve sorunsuz kullanılabilir olmasına özen gösteriyorlar.. baktığında bir cok araçta ceşitli markaların stage3 kıtlerı var ama stage 3 cok yuksekmıs gıbı gelıyor fakat uç limitler değiller 400-500 hp arası gibi..

    ama vag dersen bunun 2.0 ı var 3.2 si var, varoğlu var
    2.0 16v 850hp (tfsi motor değildir)
    http://www.youtube.com/watch?v=r65tq...aynext_from=PL

  2. #78
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence CTR bir klasik olarak kalmaya devam edecek o devam ederken Cupra 2-3 kasa daha değiştirecek daha başka bir yere gelecek..Yani teknolojik olarak gelişmeye ve daha da hızlanmaya devam edecek..

    2007-2008 Cupra temizliğinde kaç adet CTR var TR de acaba?Yani eninde sonunda nesli tükenecek..O yüzden Cupra..Pazarda atmosferik performansda ısrar eden bir Honda kaldı zaten..

    Çok param olsa ikisinide alır koyarım...Ama TR de temizi iki-üç elin sayısına düşmüş bir araç almazdım pek sanırım..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #79
    ibrahim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul / antalya
    Mesaj
    3.811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    typer hastasıyım ama cuprayı tercih ederim hem 4kapı hemde typerden fazla özelliğe sahip

  4. #80
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edo tabiki işi bilen adam 5000 lira ile o kadar harcamış Cupra geçer. Ben ama geçmek demedimki. Daha hızlı yapmak dedim. Gerekirse sökersin gene geçersin. Devir çevirmek güzel ama tork daha güzel bence. Daha binilebilinir bir araç Cupra bence.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #81
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes'in bildiği nedenlerden dolayı EP3 Type-R.. Ama ondan önemlisi "Hondamentalism".. Yani Honda'nın yarış felsefesi ve teknolojisi.. Ki kırmızı logoyu gördüğünüz zaman o hissettiğiniz duyguyu Cupra yazısını gördüğünüzde hissetmiyorsanız; kırmızı logonun adı "Hondamentalism", siz ise "Hondamentalist" olma yolunda bir adım atmışsınızdır

    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her iki aracın euro ncap test sonuçlarını bilen var mı?
    Seat İbiza
    http://www.euroncap.com/tests/seat_ibiza_2008/324.aspx

    FN2 Civic
    http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_2007/307.aspx

    (Ep kasayla karşılaştırmak mantıksız olurdu yıl farkı *****..) Sonuçlar çok yakın 1-2 puanın lafı olacağını sanmıyorum..

  6. #82
    Jam da Joker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1- cupra yada typer alanlar neden tercıh ettıler
    2- yol tutus,kullanım zevkı vs
    3-performans
    4-dıs gorunus
    5-kronık sorunlar,saglamlık(motor,sanzıman,aks,kulaklar vs)
    6-yakıt tuketımı

    1- 4 kapı olduğu için daha yeni model olduğu için (ep3 e göre) ve daha az maliyetli bir iki parça ile daha fazla güç alınabildiği için aldım.
    2- Yol tutuşu başarılı yaydan sonra dahada başarılı oldu kullanım zevki olarak fwd bir araçtan pekte zevk almıyorum artık ama yinede torku güzel..
    3- Performansı şehir içi için yeterli hatta fazla bile trafikte pek bir önemi yok..
    4- Dış görünüşünü beğenmiyorum hep söylerim profilden ay çekirdeğine benziyor Ep3 bence çok daha yakışıklı hırçın ve farklı bir tasarım ilk çıktığından beridir hep hoşuma gitmiştir her rengi ayrı güzel duran bir araba bence..
    5- Kronik sorunları stock olarak rastlamadım modifiye sonrası debriyaj ve dumpvalve diyebiliriz..
    6- Yakıt tüketimi Ep3 den fazla o kesin.. Gereksiz yakıyor 1 depo ile şehir içinde karışık kullanımda 350-400 arası km uzun yolda 550 km lere kadar çıkıyor tabi bu yazılımlı hali stock ne kadar farkeder bilemiyorum ama yinede yakıt tüketimi fazla..

    Bunun dışında frenlerini seviyorum, koltuklarını seviyorum, kadran ve ışıklandırmasını seviyorum ama orta konsol gerçekten kötü
    Amaç sadece performans olsaydı benimde tercihim Ep3 almak olurdu
    unless you ride the beast
    you wouldn't understand

  7. #83
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes'in bildiği nedenlerden dolayı EP3 Type-R.. Ama ondan önemlisi "Hondamentalism".. Yani Honda'nın yarış felsefesi ve teknolojisi.. Ki kırmızı logoyu gördüğünüz zaman o hissettiğiniz duyguyu Cupra yazısını gördüğünüzde hissetmiyorsanız; kırmızı logonun adı "Hondamentalism", siz ise "Hondamentalist" olma yolunda bir adım atmışsınızdır



    Seat İbiza
    http://www.euroncap.com/tests/seat_ibiza_2008/324.aspx

    FN2 Civic
    http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_2007/307.aspx

    (Ep kasayla karşılaştırmak mantıksız olurdu yıl farkı *****..) Sonuçlar çok yakın 1-2 puanın lafı olacağını sanmıyorum..
    baktım ***** araçların mevcut değil gördüğüm kadarıyla...

    bugün sıfır stock alınacak ise bu tercih cupra olur....

    son kasa type-r malesef başarısız....

    bu anketi son çıkan kasalara göremi oylama yapılacak onuda belirtelim...

  8. #84
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yenı vag motorlarının gelısmesı ıcın bıraz daha beklemek lazım.ha acık konusayım , suankı 2.0 turbo vag motorları 1.8t kadar tune edılmeye elverıslı olmayacak bence.bunun dısında karsılastırma lutfen vag olarak genellenmesın.cupra 2.0 turbo ve ep3 ctr 2.0 n/a karsılastırıyoruz.vag ve honda olarak gırersek ısın ıcıne b16da gırer b18de gırer f20de gırer 1.8 20vt, 2.2 20vt yada vr6 vag motorlarıda gırer konu cok uzar..bu karsılastırma ıcın bende cuprayı sectım.ama hızlı oldugu ıcın degıl ,daha yenı ve bana gore daha kullanıslı oldugu ıcın.su dakıka ıcın konusursak k20 bence 1 adım onde 2.0tfsı ye gore.sehır ıcı ıcın bınebılecegım 2. bır arac almak gıbı opsıyonum olsaydı o zman ep3 secerdım ama

  9. #85
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yenı vag motorlarının gelısmesı ıcın bıraz daha beklemek lazım.ha acık konusayım , suankı 2.0 turbo vag motorları 1.8t kadar tune edılmeye elverıslı olmayacak bence.bunun dısında karsılastırma lutfen vag olarak genellenmesın.cupra 2.0 turbo ve ep3 ctr 2.0 n/a karsılastırıyoruz.vag ve honda olarak gırersek ısın ıcıne b16da gırer b18de gırer f20de gırer 1.8 20vt, 2.2 20vt yada vr6 vag motorlarıda gırer konu cok uzar..bu karsılastırma ıcın bende cuprayı sectım.ama hızlı oldugu ıcın degıl ,daha yenı ve bana gore daha kullanıslı oldugu ıcın.su dakıka ıcın konusursak k20 bence 1 adım onde 2.0tfsı ye gore.sehır ıcı ıcın bınebılecegım 2. bır arac almak gıbı opsıyonum olsaydı o zman ep3 secerdım ama
    top ende gelırsek 5.85 400 metre suresıyle honda cocugu koyar ama kanka

  10. #86
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    top ende gelırsek 5.85 400 metre suresıyle honda cocugu koyar ama kanka

    cocuğu koyar diyorsun

  11. #87
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baktım ***** araçların mevcut değil gördüğüm kadarıyla...

    bugün sıfır stock alınacak ise bu tercih cupra olur....

    son kasa type-r malesef başarısız....

    bu anketi son çıkan kasalara göremi oylama yapılacak onuda belirtelim...
    Zaten Type-R ya da Cupra diye ayrı ayrı koymazlar.. Şaseler aynıdır.. Belki biraz daha güçlendirilir ama o kadar.. 2'si de 4 yıldız almış puanlar farkı 1 ya da 2.. (Önden,yandan ve yayaya çarpma durumu) O yüzden Euro NCAP 'te aynı sıradalar. Başarısızdan kastınız gidişi sanırım.. Çünkü çarpma testlerinin durumu ortada.. Gidişi konusunda da; Türkiye'de satılan FN2 Type-R'lar açık diferansiyel bildiğiniz üzere.. İngilitere'de LSD versiyonu var.. Piste çıktıklarında LSD Diff'li, stock Ep3 ün peşinden gidiyor.. Ama piste çıktıklarında.. İlk testi herkes bilir. FN2 çok arkada kalmıştı ama dediğim gibi LSD çok fark yaratıyor FN2'de.. Düzlükte ne olur bilemem ama pistte baya iyi gidiyor.

  12. #88
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cocuğu koyar diyorsun
    hee dedım . cıkarsana bı subaru bı alman felan 400 metresı 5.85 sn olan ?

    bıde bana bak evlat sen cıdden asabımı bozmaya basladın benım . uyandırayım cıddı olarak...

  13. #89
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupra
    +bolt on ufak tefek şeylerle tatminkar rakamlara ulasacagı icin
    +4kapılı olup kullanım kolaylıgı yüzünden
    +daha yeni oldugundan
    - proje boltondan cıkıp daha yüklü bi makina yapmaya baslayıp uzun bi liste haline gelirse parca fiyatları hondanınkilere nazaran cok daha pahalı

    eger kurcalamayı parca araştırmayı degişmeyi proje tadında ilerlemeyi seven biriyse hem parca secenegi bollugu, hem fiyatların avrupa modifiye firmalarına göre usa sayesinde daha ucuz olması, hem aracın fazla donanımı olmadıgı için hafif olması dolayısıyla performans almanın kolay olması sebebiyle typer daha mantıklı secenek olur. eger fazla ugraşmam bolt on ufak tefek şeyler işimi görür diosa cupra daha mantıklı.

    dayanıklılık konusunda cupra nasıl bilmiyorum ama vw kalitesi hondadan daha iyidir şeklinde net konusmayın derim.daha konforlu elbette olabilir ona bişey diyemem ama honda otomobilleri ciddi anlamda sorunsuz problemsiz oluyolar

    mumkunse alıntı olmasın kimseyle tartışmak kızıştırmak gece boyu dialoga girip bişeyleri tartışmak vs gibi bi olayım olmasın kendimce iki aracın artı eksilerini düşüncelerimi yazdım katılanda katılmayanda saygı gostersin
    iyi forumlar olsun

    edit: ep3 için yazdıklarım. sıfır olucaksa ne fn2 ne cupra ya o parayı baglamam ikinin yerine kullanılmıs evo9 alırım.

  14. #90
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    type-r 200 hp
    cupra 240 hp

    burada bir yanlışlık yoksa stock da sonuç ortada bence...

  15. #91
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    type-r 200 hp
    cupra 240 hp

    burada bir yanlışlık yoksa stock da sonuç ortada bence...
    olm sen ne ayaksın cıdden ya
    senı cupracılarmı sevdı

  16. #92
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee dedım . cıkarsana bı subaru bı alman felan 400 metresı 5.85 sn olan ?

    bıde bana bak evlat sen cıdden asabımı bozmaya basladın benım . uyandırayım cıddı olarak...
    niye asabın bozuluyorki abi meraktan soruyorum ?

  17. #93
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olm sen ne ayaksın cıdden ya
    senı cupracılarmı sevdı

    yok ben matematik ile ne bileyim sayılara çok meraklıyım ondan dolayı

  18. #94
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devam et sen bu sekıl bı yere kadar edersın ama

  19. #95
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    devam et sen bu sekıl bı yere kadar edersın ama

    türkiyede 0-400 rekoru şuan kaç sn ???

    vede bunu yapan araç ????

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •