User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
65 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Hangisini turbolarsınız.

  1. #39
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSI ile virajın içinde frene basmayın da, ne yaparsanız yapın...
    Koni ve Kule gergisi şart GSI da...
    Frenler konusunda daha kötü bir spor araç yoktur heralde bu sınıfta...

    Turbolamak için; 306 daha mantıklı geliyor bana da.
    Loading...

  2. #40
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Clio Rs denenmeli merak ediyoruz

  3. #41
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maceraya gerek yok bence vti turbola hem parcasi bol hemde daha kolay sigdirmasi

  4. #42
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    rs tercih ederdim
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

  5. #43
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RS turbolansın zevkli olur

  6. #44
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 gti ın 90'la zor döndüğü virajı yaylı sw corolla ile 140la dönenler var bu forumda
    Bende 2009 D4D corolla var yol tutuşu şimdiye kadar kullandığım araçlardan en kötüsü diyebilirim ....

  7. #45
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa rs hafıflıgı ıle cok zewklı olur

  8. #46
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 2009 D4D corolla var yol tutuşu şimdiye kadar kullandığım araçlardan en kötüsü diyebilirim ....
    2006 civicLS, bu kadar kötüsü olabilir mi diye düşünüyordum.185/70 lastik filan.
    demekki kötüsü de varmış
    Built to fall....

  9. #47
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    focus sportrend yapın bence fren yol tutuş fena..

  10. #48
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben eski bir 306 gti kullanan ve turbolayan bi kişi olarak şunlar belirtmek isterim.

    Şuan subaru sti a biniyorum. okadar araç sahibi oldum ama 306 dan aldığım zevki başka arabadan çok zor aldım. Dediğin üzere yol tutuşu ve frenleri görünüşü bence çok güzel artı kullanımı bir okadar zevkli.

    Aracımı atmosferik kullanırken ön takımı haricinde hiç bir problemim yoktu. Taki inada binip turbo işine soyunduğumuz güne kadar. Monifoldu yaklaşık 3 hafta sürdü. 3 takım beyin çöpe attım. 2 takım enjektörüm çöpte. Buradan sana sayamıycağım bir çok pahalı ve ucuz parçayı söktüm attım. İlk yapıyordum illaki bazı şeyleri sineye çekicektim, ama artık o bazı şeyler mağra kıvamında olmaya başladı. Araba işinde olmaz diye birşey yok benim aracımda oldu sonunda. Ancak ben 1 km yol bile gidemezken problemler yaşarken adam trabzon of a kadar gitti. Biraz şansın bahtın varsa olur. Ben sattıktan sonra 1 bar ile giden haline bindim. Bence keyifli ve zevkliydi.

    Yani işin özü ben birdaha yaparmıyım s....... seler yapmam. O yüzden en mantıklısı bi civic alıp daha az paraya, daha az vakitle daha ciddi güç alırım ve başım ağrımadan binerim paşa paşa.

  11. #49
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h22 swaplı 306 derim

  12. #50
    ismailozkan_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    adana
    Mesaj
    655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 gti bi ara bende de vardı turbo hayali kurmuştum ama kısmet olmadı :-D

  13. #51
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaylı bi sw corolla alır onu turbolardım
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  14. #52
    BlackEmperor
    Misafir
    corollaya b..k atmayın ulen stok halde yol tutuşu vasat kimse kendini kandırmasın yay taktın mı iyileşiyor olması gerektiği gibi oluyor. 90la sotk bi 306 nın zorlan döndüğü virajı 140 dönemeye bilsede çok rahat 120 ile dönersin( benım lastiklerimle ve kullanığım yayla) ayrıca stok halde 195/60 15 b.stone er300 yani dolma tekerden farksız bi lastik ise ve bu lastikte 3 seneyi geçmiş ise bırakında yol tutmasın arabanın ne suçu var frenleri lastikleri ve balatalar iyiyse zımba gibi yol tutar bastınmıda durur...


    3k da Bridgestone Adrenalin RE001 205/55 R15 ve yaylı bi HB Corolla kullanıcısı....


    Bu arada Turbo RS görmek isteriz.

  15. #53
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben eski bir 306 gti kullanan ve turbolayan bi kişi olarak şunlar belirtmek isterim.

    Şuan subaru sti a biniyorum. okadar araç sahibi oldum ama 306 dan aldığım zevki başka arabadan çok zor aldım. Dediğin üzere yol tutuşu ve frenleri görünüşü bence çok güzel artı kullanımı bir okadar zevkli.

    Aracımı atmosferik kullanırken ön takımı haricinde hiç bir problemim yoktu. Taki inada binip turbo işine soyunduğumuz güne kadar. Monifoldu yaklaşık 3 hafta sürdü. 3 takım beyin çöpe attım. 2 takım enjektörüm çöpte. Buradan sana sayamıycağım bir çok pahalı ve ucuz parçayı söktüm attım. İlk yapıyordum illaki bazı şeyleri sineye çekicektim, ama artık o bazı şeyler mağra kıvamında olmaya başladı. Araba işinde olmaz diye birşey yok benim aracımda oldu sonunda. Ancak ben 1 km yol bile gidemezken problemler yaşarken adam trabzon of a kadar gitti. Biraz şansın bahtın varsa olur. Ben sattıktan sonra 1 bar ile giden haline bindim. Bence keyifli ve zevkliydi.

    Yani işin özü ben birdaha yaparmıyım s....... seler yapmam. O yüzden en mantıklısı bi civic alıp daha az paraya, daha az vakitle daha ciddi güç alırım ve başım ağrımadan binerim paşa paşa.
    Sanırım turboladığınız zaman dilimininde azizliği olduğu. Manifoldu du vs.vs bunlar hep el işi illaki olur manifold olmasada yapılır ki şu an hazırları var. Beyin ve enjektör hep problemdi ki artık onunda çözümü var. Gerek MS olsun uygun fiyatli. Gereksede AEM F/IC yada FCon Pro bunlar ile artık olmayan şey olabiliyor. Sanırım TS'yi yapan kişisiniz. Sürmek kısmet olamamış size ama benim gördüğüm gayet güzel gidiyodu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #54
    gevezekedi
    Misafir
    herkesin yorumları icin cok tessekür ederim honda yapmak biliyorum cok daha verimli vede cok kolay.. bilgi parca tonla ama benim kullanım tarzımla yol tutusu freni modlanmışken bile beklentilerimi karsılamiyor kararım ya 306 ya honda motoru swaplamak rs in kendi motoorunu turbolamak

    tüm arkadasların verdigi bilgilerden dolayı tekrar tessekkür ederim

  17. #55
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 gti ın 90'la zor döndüğü virajı yaylı sw corolla ile 140la dönenler var bu forumda
    hajı sen ne yaptın ya

    Turbolama konusunda 306 daha güven verir ama RS daha iyi olabilir

  18. #56
    Kağan Celep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 Gti turbolamanız daha iyi olur düşüncesindeyim. Hayırlısı şimdiden.

  19. #57
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 GTI turbolamak daha mantıklı bence.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •