User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
129 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Yol Tutuş Açısından EP3 ve S2000

  1. #58

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi tol tutmuyor dediğin S2000 bi üstündeki 996 carera 4 300ps olması lasım 6 saniye ile geçebilmiş onun üsttündeki araç nsx onun üstünde Sl500 var.Altndaki arabalara bakıcak olursak 135i var Aston martin DB7 Vantage var E39 M5,lotus exige,E55amg vs gidiyor.Sen bunlara bakarak S2000 iyi yol tutmuyor diyorsun ilginç gerçekten.

    Fiyat performans oranına ve sınıfına göre gayet iyi yol tutan bir araba.O dediğin listede S2000'den ucuz olup daha iyi zaman yapmış br arab gösterebilirmisin mesela?
    saydıgın arabaların coğu 1,5 tonun ustunde resmen agır siklet araclar bak sana s2000 den daha gucsuz kilo olarak aynı hemde fwd olan o saydıgın arabaların da onunde olan bir araba gostereyim.

    bu arada fiyat performance konusuna diyecek sozum yok ona eyw.

  2. #59

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    çeşme-izmir
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım süpriz yumurtadan mı çıktın Sonuncu olmuş dediğin yerdeki diğer arabalara baktın mı sen rakip gördüğün diğer arabalara?Başta bu arabalarla kıyaslayacağını bilseydim zaten sana mesaj bile yazmazdım.Bu araçlarla kıyaslayıp S2000 iyi yol tutmuyor dersen gülerler söylim başta ben

    Thunderhill Park
    1. Porsche 996 GT2
    2. Dodge Viper ACR
    3. Ferrari 360 Modena
    4. Chevrolet Corvette C5 Z06
    5. Ferrari 550 Maranello
    6. Porsche 996 Turbo
    7. BMW Z8 2:13.30
    8. Acura NSX-T 3.2
    9. Mercedes SL 500
    10. BMW Z3 M Roadster
    11. Porsche 986 Boxster S
    12.Honda S2000

    Fuji

    1. Porsche 996 GT3 late
    2. Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec
    3. Ferrari F355 1:47.31
    4. Mitsubishi Evo VII 1:47.41
    5. Ferrari 360 Modena 1:47.52
    6. Honda NSX-R 1:47.84
    7. Honda NSX Type-S Zero 1:47.96
    8. Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II 1:48.21
    9. Subaru Impreza WRX STi 1:49.46
    10. Mitsubishi Lancer Evo VIII 1:50.75
    11. Toyota Supra RZ 1:51.37
    12. BMW M3 (E36) 1:53.78
    13. Honda Integra Type R DC2 late
    14. Porsche 997 Carrera S
    15. Honda S2000
    bunların hangısını gecmesini beklıyodun ahmet3425?

  3. #60
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2000 17 farklı pistte otoriteler tarafından test edilmis ve bunların 2 sinde ''FUJİ'' kendi memleketi ve Thunderhill Park ''USA'' en cok satıldıgı yerde en sonuncu olmus diğer pistlerdede ortalarda ve gerilere yakın seyrediyor. hepsi belgeli kanıtlı

    http://www.fastestlaps.com/car458a7dd85127d.html
    thunderhillde yaptığı zaman boxters, z3m ve sl500ile aynı iken nasıl yazabiliyorsun bunu hayret.fujideki turunda bi gariplik var dc2 type-r dan 10 saniye yavaş çünkü

    s2000,ringde 300-350 kg hafif lotus ve aynı şasiyi kullanan vauxhallar haricinde kendinden güçsüz hangi rwd tarafından geçilmiş?daha hzılı turu olan fwd lerinden hepsi ya turbo yada 3 lt hacimli.

    80 hp daha güçlü ve "best handling car" lakaplı e36dan 4 sn yavaş kalmış
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  4. #61
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saydıgın arabaların coğu 1,5 tonun ustunde resmen agır siklet araclar bak sana s2000 den daha gucsuz kilo olarak aynı hemde fwd olan o saydıgın arabaların da onunde olan bir araba gostereyim.

    bu arada fiyat performance konusuna diyecek sozum yok ona eyw.
    R35 1900 kilo ağır siklet sana göre bu arabanın S2000 den kötü yol tutumasımı lasım anlamadımki arabalar ağır ama güçleri yüksek.Dediğin pist 20 küsür kilometre 2km lik ufak bir pist değil düzlükleri çok, yüksek hızlara çıkılan bir pist o yüzden ağırlık çok büyük etken değil güç daha fazla ön planda o pistte.

    S2000'in den yol tutuşu iyi arabaları sayarsak bir sürü araba çıkar.Burda sen S2000 iyi yol tutmuyor diyip gidip GT2 viper ACR Modena vs arabaları örnek verirsen bunlar gibi bir sürü daha araba çıkar.Sen boşver o arabaları öyle bir yere varılmaz zaten.

    Yakın fiyatlarda aynı kategoride arabalar göster mesela S2000'den çok daha iyi zamanlar çıkarmış bende ok diyim S2000 iyi yol tutumuyor.

  5. #62
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saydıgın arabaların coğu 1,5 tonun ustunde resmen agır siklet araclar bak sana s2000 den daha gucsuz kilo olarak aynı hemde fwd olan o saydıgın arabaların da onunde olan bir araba gostereyim.

    bu arada fiyat performance konusuna diyecek sozum yok ona eyw.
    s2000 1 tona 187 hp düşüyo boxtere 191 z3m e 234 hp ve aynı zamanı yapmış.

    1500kg üstü dediğin 996tb 1 tona 269 hp,maranelloya 289 hp,vetteye 265 hp vs vs....

    nasıl bunlardan üstün olmasını bekliyosrun.arabalar ağırda güçlü arabalar.s2000 in yürüyenine 500 kg konulmuş araçlar değilki.amaaaaan daha fazla saçmalamıycam neyse
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  6. #63

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım süpriz yumurtadan mı çıktın Sonuncu olmuş dediğin yerdeki diğer arabalara baktın mı sen rakip gördüğün diğer arabalara?Başta bu arabalarla kıyaslayacağını bilseydim zaten sana mesaj bile yazmazdım.Bu araçlarla kıyaslayıp S2000 iyi yol tutmuyor dersen gülerler söylim başta ben

    Thunderhill Park
    1. Porsche 996 GT2
    2. Dodge Viper ACR
    3. Ferrari 360 Modena
    4. Chevrolet Corvette C5 Z06
    5. Ferrari 550 Maranello
    6. Porsche 996 Turbo
    7. BMW Z8 2:13.30
    8. Acura NSX-T 3.2
    9. Mercedes SL 500
    10. BMW Z3 M Roadster
    11. Porsche 986 Boxster S
    12.Honda S2000

    Fuji

    1. Porsche 996 GT3 late
    2. Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec
    3. Ferrari F355 1:47.31
    4. Mitsubishi Evo VII 1:47.41
    5. Ferrari 360 Modena 1:47.52
    6. Honda NSX-R 1:47.84
    7. Honda NSX Type-S Zero 1:47.96
    8. Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II 1:48.21
    9. Subaru Impreza WRX STi 1:49.46
    10. Mitsubishi Lancer Evo VIII 1:50.75
    11. Toyota Supra RZ 1:51.37
    12. BMW M3 (E36) 1:53.78
    13. Honda Integra Type R DC2 late
    14. Porsche 997 Carrera S
    15. Honda S2000
    şimdi fanatikliği dusmanlıgı muhabbette karıstırmayın tartısma forumunda tartısıyoruz dogal olarak.

    siyahla isaretlediğim kısımdaki araclardan en yakın olarak 8 sn fark ile geride kalmıs.
    araclara bakıyorum biri 280 hp lik 1650 kg lık devasal toyata supra ustelik 94 model.

    diğeri bmw m3 e 36 yine guc farkını agırlık la pistte kapatabilecekken en azından minimize etmesi gerekirken 3 km lik pistte 15 sn fark ile geride kalmıs.

    integra typer 200 hp lik 1150 kg agırlıgında bir arac 100 kg lık avantajına karsın 40 hp ve 30 nm tork avantajı s2000 de ama ne hikmetse yine 10 sn nin uzerinde gerilerde.

    carrera s ide saymıyorum artık.

  7. #64
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    integra typer 200 hp lik 1150 kg agırlıgında bir arac 100 kg lık avantajına karsın 40 hp ve 30 nm tork avantajı s2000 de ama ne hikmetse yine 10 sn nin uzerinde gerilerde.

    carrera s ide saymıyorum artık.
    tamam işte sende fanatikliği bi kenara koy hemen her pistte hızlı olduğu dc2R dan 10 sn yavaş olması mantıklı geliyormu?rasgele *** atmak için kendinede ters gelen bişeyi nasılda savunuyorsun anlamıyorum.
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  8. #65
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi fanatikliği dusmanlıgı muhabbette karıstırmayın tartısma forumunda tartısıyoruz dogal olarak.

    siyahla isaretlediğim kısımdaki araclardan en yakın olarak 8 sn fark ile geride kalmıs.
    araclara bakıyorum biri 280 hp lik 1650 kg lık devasal toyata supra ustelik 94 model.

    diğeri bmw m3 e 36 yine guc farkını agırlık la pistte kapatabilecekken en azından minimize etmesi gerekirken 3 km lik pistte 15 sn fark ile geride kalmıs.

    integra typer 200 hp lik 1150 kg agırlıgında bir arac 100 kg lık avantajına karsın 40 hp ve 30 nm tork avantajı s2000 de ama ne hikmetse yine 10 sn nin uzerinde gerilerde.

    carrera s ide saymıyorum artık.
    Carrera S'i niye saymıyosun 400 milyarlık araba kaçta çıktı hatırlamıyorum 997 kasa ama çok eski değil.94 model Supradan kötü zaman yapmış budamı iyi yol tutmuyor

  9. #66
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya boşverin neyin peşindesiniz ben her zman araba sürdüğüm yollarda arbamı sürceksem s2k yol tutmuo ben bunu söleyebilirim

  10. #67

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s2000 1 tona 187 hp düşüyo boxtere 191 z3m e 234 hp ve aynı zamanı yapmış.

    1500kg üstü dediğin 996tb 1 tona 269 hp,maranelloya 289 hp,vetteye 265 hp vs vs....

    nasıl bunlardan üstün olmasını bekliyosrun.arabalar ağırda güçlü arabalar.s2000 in yürüyenine 500 kg konulmuş araçlar değilki.amaaaaan daha fazla saçmalamıycam neyse
    aksinin ornekleride var ama hemde daha ust sıralardalar ve daha fazla zaman farkları var

    mesela

    mercedes sl500 168.14 hp/tonne
    986 boxster 176.38 hp/tonne
    bmw z3 3.0 171.31 hp/tonne
    bmw z4 3,0 164.62 hp/tonne
    986 boxster s 191.57 hp/tonne
    bmw z4 3,0si 185.64 hp/tonne

    ve daha bi suru arac var neyse biz bu isin icinden cıkamayız tekrar soyleyeyim s2000 kotu yol tutan bir araba değil sadece cok iyi tutunabilen bir arac değil ki cok iyiden kastım mukkemmel olmak mesela bmw z4 o agırlıkla s2000 den 7 sn daha hızlı ki aynı sınıf araclar mukkemmel bu olsa gerek diye dusunuyorum...

  11. #68

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Carrera S'i niye saymıyosun 400 milyarlık araba kaçta çıktı hatırlamıyorum 997 kasa ama çok eski değil.94 model Supradan kötü zaman yapmış budamı iyi yol tutmuyor
    demekki oyleymis her marka her aracını mukkemel uretecek diye bisey yok demek bunun bi yerini eksik yapmıslar ki supranın epey gerisine dusmus

  12. #69
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +Ben birşey söyleyim . S2000'in çoğu testi ilk çıktığında yapıldı AP1 kasalar ile. Yani 205/50/16 lastiklerle.AP2 tartışmasız daha iyi yol tutar.
    セルカン+レーラ=愛

  13. #70
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demekki oyleymis her marka her aracını mukkemel uretecek diye bisey yok demek bunun bi yerini eksik yapmıslar ki supranın epey gerisine dusmus
    Sana göre carrerada iyi yol tutmuyorsa sorun yok tartışma bitmiştir

  14. #71

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam işte sende fanatikliği bi kenara koy hemen her pistte hızlı olduğu dc2R dan 10 sn yavaş olması mantıklı geliyormu?rasgele *** atmak için kendinede ters gelen bişeyi nasılda savunuyorsun anlamıyorum.
    mantıklı geliyormu hyr gelmiyor. rast gele *** atmak diye bisey kesinlikle soz konusu değil bir muhabbettir basladık gidiyoruz medeni insanlar gibi tartısıyoruz veriler dokuyoruz bilgiler paylasıyoruz amacda bu değil mi? halada s2000 kotu yol tutuyor demiyorum kendi klasmanına gore iyidir yeterlidir eyw ama mukkemmel değildir diyorum bu mudur *** atmak ? herneyse olayı tatlıya baglayalım tartısma kızısmasın.

    s2000 en begenilen roadstarlardan biridir lt basına 120 hp uretebilen seri uretim tek otomobildir buda onun en onemli ozelliği olsa gerek seviyoruz kendisini

  15. #72

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konu ep3 ü aşmış

  16. #73

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    çeşme-izmir
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aksinin ornekleride var ama hemde daha ust sıralardalar ve daha fazla zaman farkları var

    mesela

    mercedes sl500 168.14 hp/tonne
    986 boxster 176.38 hp/tonne
    bmw z3 3.0 171.31 hp/tonne
    bmw z4 3,0 164.62 hp/tonne
    986 boxster s 191.57 hp/tonne
    bmw z4 3,0si 185.64 hp/tonne

    ve daha bi suru arac var neyse biz bu isin icinden cıkamayız tekrar soyleyeyim s2000 kotu yol tutan bir araba değil sadece cok iyi tutunabilen bir arac değil ki cok iyiden kastım mukkemmel olmak mesela bmw z4 o agırlıkla s2000 den 7 sn daha hızlı ki aynı sınıf araclar mukkemmel bu olsa gerek diye dusunuyorum...

    peki bu arabaların hacim büyüklüklerı ve torkarının hic bi onemı yokmu yanı?

  17. #74
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.954
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sahibindendeki bütün s2000 ilanlarına baktım kazalı s2000 oranı ilan sayısına bakılınca bayaa fazla kazalı olupta kazasız yazanları söylemeye gerek yok zaten burdan kendimce şu sonucu çıkardım, alışık olmayan adamlara pek yaramıyor s2000 bence arkadan itişe geçicek biri için ilk araba olmamalı s2000 bu benim fikrim bağlayıcı değil tabi ki...

  18. #75
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu açan arkadaşın sorusuna dönersek, arabayı sürekli ringde kullanmayacağını varsayarak , caddede hatalarımı affetsin diyorsan ep3, affetmesin diyorsan vsa sız s2000. s2000 şasesiyle yol tutabilen çok başarılı bir araç ama trafikte, sen hata yapmasan bile yol hatalarını veya diğer araçların hatalarını kesinlikle vsa yokken affetmeyecek bir araç. ikisini de kullandım, her yerde gazlarım dersen ep3 yol tutuşu daha iyi.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  19. #76
    Selim Kaynar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    66
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim ringlerde videolarını izlediğim s2k ları süren insanlar profesyonel bile olsa viraj çıkışlarında oversteer a düşüyor.Tabiki durumu hemen kontrol altına alıyor ancak bu durumu kontrol altına almaya çalışmak bile zaman kaybettiriyor.Sonuçta her virajdan düzlüğe çıkışta hızlanmaya erken başlamak gerekir ki ortama hızı yükseltmek için.Bunun için sınırları bazen aşıyorlar.Ancak bir ep3 te yada fd2 de viraj çıkışında görmedim hiç oversteer,belki de denk gelmedi.Sonuç olarak kullanmadım sadece video üzerine yorum yapıyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •