allah allah onden ceker oldukları ıcın olabılır mı sence?
Printable View
arkadaşlar bence testlerin yapıldıgı yerle ilgili degişir veriler DSF motovision test track ile nurburgring track farklıdır...
http://www.youtube.com/watch?v=-s2K-YMyrDA bi bakın sonlarında zamanı vericek...
http://www.youtube.com/watch?v=kyw9hdO5jy0 buda s2000 testi....
ikiside yagmurlu o ring testinde 52 yapıyorlar...
s2000 testinin sonundaki zamana bakarsak type r da yavaş kalıyor...
zaten dsf nin pisti yavaş geçilen bol virajlı bir pist belkide 4 vitese hiç atılmıyor bile...
buradan şunu çıkartabiliriz yüksek hızlı pistte type r yavaş kalıyor olabilir ve bu kesinlikle s2000 nin yüksek hızdaki ivmelenmesi ile alakalı fifth gear ın yaptıgı tesi izlersek anlarız zaten s200 virajda tutunamadıgını...
hatta ve hatta evo7 1 sırada görünüyor pistte ki evo7 düz gidişahı olarak s2000 den iyi olacagını sanmıyorum...
önden çeker arabayla viraj çıkışında oversteer,s2000 in iyi yol tutamaması ve evo7 nin s2000den düzde zayıf olması...iyi valla
http://www.youtube.com/watch?v=BSHm97xrVCA viraj girişi yada çıkışı nasıl göreceginize baglı ama herşey ortada orta hızlı bir pistte....
nurburgring hızlı bir pist oldugundan(yüksek hız yapılan düzlükler) s2000 önde olması normal...
dsf motovision test ettigi evo7 stock evo7 ve 150 250 km aralıgındaki hardrolling bakarsak s2000 ileride olacagını düşünüyorum....
valla öyle bişey bayaaa bayaa zor
evo 0-160: 12,7
s2000 0-160: 14,4
evo 0-200: 21,9
s2000 0-200: 24,5
0dan kalkışlarda zaten evo üstün ama ara hızlanmalardada özellikle yüksek süratte evo hertürlü önde olur
1. neden sıfırdan kalkışlara bakıyorsun? pistte sadece time trail yapılırken sıfırdan kalkış yapılmaz biliyorsundur...
2. evo 4 çeker s2000 arkadan çeker 4 çekerin yüksek hızdaki dezavantajını anlatmaya gerek yok sanırım
3. yüksek hızdan kastım 200 üzeri hızlar.. nurburgring te araçlar 2 sektör neredeyse 200km altına düşmüyorlar...
4. birisi 240 bg rwd, digeri 276 bg awd 36 bg fark ve biri turbo digeri atmosferik. turbonun her viteste turbo lag zamanı var...
5. agırlık ve rüzgar dirençlerinden hiç bahsetmeye gerek yok sanırım...
s2000 dünyadaki tüm araçlardan üstündür :) ben bindiğim sürece de öyle olmaya devam edecektir:)
dün akşam saat 8 sularında siteye üye olduğunu düşündüğüm bir arkadaş siyah opel astrasıyla beni taciz ederken s2000 in nasıl yol tuttuğunu az kalsın tatsız bir şekilde öğrenecekti. özellikle yüksek hızda aynı hızla arkasından viraja girmemek lazım :)
stock ep3 kasa type R'ın amortisör ve yayları yol tutuşunda arkayı bırakıyor ama bu tecrübeli bir şöförün kaileye almıyacağı bir derecede oluyor..yüksek süratlerde girilen virajlarda ep3 arkadan kayma eyilimi gösterirken s2000'de bu oran daha az oluyor..ağırlık merkezi dağılımından olsa gerek s2000 daha başarılı..
çok iyi gitmiş ama viraj çıkışları sakat arka atıyor
e normal, o pistte bir suru bump lar var adam zaten sinirda gidiyor. S2000 i ciddi kullanabilmek marifet ister, type-r daha affedici bu konularda :)
bumplardan birinden sonraki kaza örneği 2si de aynı virajda kaza yapmış dikkatimi o çekti.
http://www.youtube.com/watch?v=t954q...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_Iqme...eature=related
orasi cok pis bi yer arkasi gorulmuyor ve yuksek suratle giriliyor. tam tepeyi ciktiginizda egim asagi oldugu icin tekerlerin yere olan basinci baya azaliyor. dikkatsiz suruculer icin bubi tuzagi orasi