ama dikkat ettiğim nokta 2 aracında orda fren anında direksiyon hareketi sonucu + temas azalması yaşayarak kaza yapmaları oldu
Printable View
Ordan kesin bi yargı çıkmaz bence.Şöför çok etkili pistte kesinlikle.Kendi deneyimlerimden biliyorum tamamen orjinaş bi focusla yaylı amortisörlü gergili ve cılız motor mod.u olan 106'ları geçebiliosun.Aynı yarışta başka bir 106 evolarıda geçebiliyor :) Örnekler düzenlediğimiz ve aynı zamanda içinde yarıştığımız körfez pisti deneyimlerinden :)
s 2000 daha iyidir.
Tabiki bizim kadar sert araba kullanmıyorsan m amortisorlü 320 ci nin de önden kayacağını bilmeyebilirsin.Yada polemik yaratmak isteyebilirsin.Yada bir konu hakkında bir yazı tekniğinin nasıl kullanılması gerektiğini de öğrenmeye çalışabilirsin.Bu konuya Tünayk arkadaşımız da çok takılmış.Ben viraj dememişim viraj çıkışı demişim.Yada önden çeker araç yine dememişim.Bunun yerine fd2 ep3 demişim ki bilgi arayan üyeler bazı şeyler hakkında yorum yapabilsin. Zaten olayın rwd yada fwd ile ilgili olduğunu senin bu postundan önce belirtmişim.Bu açıdan da amacını anlamış değilim zaten.Çeşitli amaçlar güdebilirsin tabiki ancak yorum yaptığım konulardaki yazı tekniğimin biraz farklı olduğunu görebilirsin.
önden çeker arabayla viraj çıkışında arkayı kaydırma kısmını sana yazdım ben sadece ve merak ettim.virajın girişinde ortasında stabil bi fwd o virajın çıkışında hızlnırken nasıl arkası kayıcak merak ettim?illa arkası kaysın diye gazı bırakma,sol ayak freni,el freni gibi saçma bişey yapmıyorsanız.siz hızlı kullananlar nasıl bi hızlı kullanıyorsunuzda gayet stabil bi viraj geçen araba viraj çıkışında kudurup arkasını bırakıyor hemde fwd iken?fwd dememişim diyorsun ama ep3,fd2 diyorsun bunlar rwd mi?
m amortisörlü viraj içinde ortasında çıkışında heryerinde önden kayabilir onda bi problem yok ama o nerden çıktı?
İkimizde aynı şeyden bahsediyoruz farkında mısın bilmiyorum?.Ben "gaz vererek fwd aracı viraj çıkışında arkadan kaydıramazsın" diyorum sen de "fwd araç nasıl arkadan kaysın?" diyorsun. Konuya dönecek olursak, fwd aracın ön lastiğinde hem dikey hem yanal bir kuvvet vardır. Ayrıca ağırlık transferi de bu lastikte negatif bir etki yaparak aracın hızlanması,viraja girmesi için gerekli olan sürtünme kuvvetini azaltır.Bunun sonucundan understeer meydana gelir.Ancak fwd araçta understeer i azaltabilirseniz rwd araçtan daha iyi bir traction kabiliyetine sahip oluruz bence.
benim nazarım da en iyi gazlanacak (trafik) araba sırasıyla FN2,EP3,s2000 dir.
trafik 'de gazlamak?
bu iş için bir kıstas var mı?