Yol Tutuş Açısından EP3 ve S2000

Thread: Yol Tutuş Açısından EP3 ve S2000

  1. racing3000's Avatar

    racing3000 said:

    Yol Tutuş Açısından EP3 ve S2000

    Sadece yol tutuş açısından s2000 ve ep3 CTR yi karşılaştırmak istedim. s2000 i vsa lı ve vsa sız ayrı ayrı değerlendirmenizi rica edicem
  2. _muhaRRem said:
    2sinide kullandım s2000 çok daha başarılı ep3 ten yol tutuş olarak
  3. TünayK said:
    vsa lı vsasız dıye bır ayrım yapamazsın zaten adam gıbı testlerde teknoljık destekler kapatılır da test yapılır...ıkıncısı caddede kullanan adamın yorumlarına gore bu konuda karar veremezsın..nedenı; bırıncı yollarımız yol degıl ıkıncısıde benım dıyen sofor caddede bır arabanın lımıtlerını goremez...gel geleım soruya...type r gıtsın ekmegıne baksın s2000 ın yol tutusu cok cok ayrı bır dunya tabıkı kullanabılene...
  4. cenk's Avatar

    cenk said:
    s2k nın yoltutuşu çok çok daha iyi
  5. racing3000's Avatar

    racing3000 said:
    Quote Originally Posted by tünayK View Post
    vsa lı vsasız dıye bır ayrım yapamazsın zaten adam gıbı testlerde teknoljık destekler kapatılır da test yapılır...ıkıncısı caddede kullanan adamın yorumlarına gore bu konuda karar veremezsın..nedenı; bırıncı yollarımız yol degıl ıkıncısıde benım dıyen sofor caddede bır arabanın lımıtlerını goremez...gel geleım soruya...type r gıtsın ekmegıne baksın s2000 ın yol tutusu cok cok ayrı bır dunya tabıkı kullanabılene...
    söylediklerin bana çok garip geldi, ep3 için demiyorum ama s2000i başka bir araçla karşılaştırdığında vsa devrede değilken geride, vsa devrede iken ise daha başarılı olabilir. aynını e90 bmw, leon arasında yaşadık. diğer konuda ise ben inadına caddede kullanan arkadaşların değerli fikirlerini almak istiyorum. bir otorite kararı değil amacımız.
  6. EmrE-35 said:
    Bir kere biri arkadan itiş diğeri önden çeker s2k hertürlü daha iyi yol tutar tabi dogru düzgün bi lastikle
  7. seko said:
    Standart kullanıcı isen vsa sız s2000 alıp istedigin gibi gazlayamazsın diye dusunuyorum
    s2000 yol tutusu cok daha iyi deniyor korfez time trial larında yakın speclerde hangisi daha iyi derece yapmıs ona bakmak lazım
    diger turlu kullananın bilegine ve kafa durumuna bakar
  8. Juggernaut's Avatar

    Juggernaut said:
    S2000 daha iyi.
  9. _muhaRRem said:
    Quote Originally Posted by seko View Post
    Standart kullanıcı isen vsa sız s2000 alıp istedigin gibi gazlayamazsın diye dusunuyorum
    s2000 yol tutusu cok daha iyi deniyor korfez time trial larında yakın speclerde hangisi daha iyi derece yapmıs ona bakmak lazım
    diger turlu kullananın bilegine ve kafa durumuna bakar
    seko 2 arabayıda coiloverlı kullanıyorum her türlü s2k diyorum..biliyorsun objektif birisiyim ben..pisti boşver,pist ap ayrı birşey..Sen bana güven
  10. Utku's Avatar

    Utku said:
    kendimde bu şekilde canlandırmaya çalıştım merak ettim o yüzden soruyorum.atıyorum 140 layım 4.vitesteyim ve hızlanma halindeyim 3 şeritli yol en soldan en sağa attım ve haliyle tekrar sola kırdım ,bırakcağını düşünmedim ama nasıl tepki verir bırakması olanaksızmı yoksa direksiyona yapışmak mı lazım ?
    Vorsprung Durch Technik
  11. _muhaRRem said:
    Quote Originally Posted by uTkU View Post
    kendimde bu şekilde canlandırmaya çalıştım merak ettim o yüzden soruyorum.atıyorum 140 layım 4.vitesteyim ve hızlanma halindeyim 3 şeritli yol en soldan en sağa attım ve haliyle tekrar sola kırdım ,bırakcağını düşünmedim ama nasıl tepki verir bırakması olanaksızmı yoksa direksiyona yapışmak mı lazım ?
    direksyona kontra vermessen ÖLÜRSÜN
  12. initial-D's Avatar

    initial-D said:
    ep3 daha affedicidir o kesinde,s2k ağırlık merkezi+arkadan itişi+ağırlık dağılımı ile çok daha iyidir ep3ten

    ama yeni fd2 type-r muhtemelen daha iyi olabilir kazık gibi olmasından dolayı
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
  13. Utku's Avatar

    Utku said:
    Quote Originally Posted by _muhaRRem View Post
    direksyona kontra vermessen ÖLÜRSÜN
    sağa girip sola kırdıktan sora harbi harbi asılmak lazım diyosun yani öylemi ? benide korkutan bu =) direksiyonu iyi olmayan adama bu araba çok tehlikeli gerçekten.ben s2000 alacağım zaman bi 3-4 ay köşe başı antremanları yaparım diye düşünüyorum =)
    Vorsprung Durch Technik
  14. BlackEmperor said:
    hangisiyle daha güvenli gazlanır sorusunun cevabı ep3 olsa gerek rwd her zaman sakattır bu bağlamda
  15. dragstar's Avatar

    dragstar said:
    s2000in daha iyi olması lazım
  16. ahmet3425 said:
    top gear power laps.

    Honda NSX Type R 1.31.6

    Honda Civic Type-R 1.33.5 ''CTR''

    s2000 testi yok ancak bu baglamda s2000 nsx den daha hızlı bir arac olamaz. ve bana kalırsa ctr den daha hızlı da değil pistte. yine bu baglamda bana gore EP3 daha iyi bir yoltutusuna sahiptir.

    s2000 de onden kayma probleminin virajlarda sıkıntı yarattıgını testlerde bi cok kez okumustum ayrıca vsa sız versiyonununda yine virajlarda surucuyu tedirgin ettiğini yazıyorlardı.
  17. BlackEmperor said:
    nsx kaç bg/kg s2k kaç bg/kg ve hangi lastiklerle ?
  18. Juggernaut's Avatar

    Juggernaut said:
    Nsx'in zamanını ıslak pistte yapılmış bir zaman.
  19. ahmet3425 said:
    biraz daha detaylı arastırdım sonuc olarak gordum ki s2000 daha iyi bir yol tutusuna sahipmis

    Nordschleife, Germany (20600 m)

    180. Honda S2000 8:39

    197. Honda Civic Type-R (EP3) 8:47