User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
88 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: sizce hangi coupe?

  1. #39
    RS609 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16 mı var araçta ?
    hayır tolga b16 yok.1.5 sohc vtec olması lazım.125 hp vtec acıo ama
    dynoya cıktıgında ulas herkese vtec acıo dedı kımse ınanmadı ama dynoya cıktıgında herkes salak oolmustu.sole soleyım kac seneelık araba ve full stock dynoda 125 hp verdı hıc kayıp yoktu ve katalızor falanda ustundeydı arabanın motoru hakkında bı fıkır verır herhalde

  2. #40
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunu alıp k20 koysan ne muhteşem olur ya

  3. #41
    nime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Makedonia/Turska
    Mesaj
    725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu alıp k20 koysan ne muhteşem olur ya
    tadından yenmez ama off off
    [SIGPIC][/SIGPIC]


    Nime GT Black Vtec

  4. #42
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RS609 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla o tur seyler duymadık araba hakkında ulas bu yazıları gorurse kendı daha ıyı bılgı verır ama o tur seyler oldugunu zannetmıorum araba ok gıbı duruyor
    Zamanında söylenmiş sözler. Gerçeklikle yakından uzaktan alakası olmadığını söylemişti Ulaş. Biraz çamur at izi kalsın mantığıyla söylenmi sözler.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  5. #43
    mertacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka/İZMİR
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski konularda arama yaparsan geçmişi hakkında konusu olması lazım. şuan bakımlı güzel duruyor.

  6. #44
    orkungungor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    adana
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 3 kapı si kanka sanada honda yakışır

  7. #45
    Ludacris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kupe diyince bmw geliyor ilk insanın aklına bmw al
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ludacrıs ne ıcıosun sen? alman mısın,bmw fabrıkası senın mı? ama senın spec bıraz farklı.. ben stı alırım keyfımın kahyası mısın?)
    ....05412424032

  8. #46
    Type-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunu alıp k20 koysan ne muhteşem olur ya
    + 5500. Sanırım, honda severlerin bir çoğu böyle düşünüyor, bende dahil
    Haddini bilmez gülüşlerim vardır benim... Dosta keyif, düşmana acı verir...

  9. #47
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane coupe 1998-1999 2.0 F7R diyecem ama düzgünün bulmak mesele.. 2000-2001 2.0 F4M - 140hp - IDE motor da olabilir.. 2000-2002 -1.6 - 16v - 110hp - K4M- IDE de terciğ edilebilir... BMW coupe her zaman için ilk sırada olur ama en az 2.3 olmalı bence..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  10. #48
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    1881 - 193

  11. #49
    Dayı2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hyundai coupe uda değerlendirmeye aldık..

  12. #50
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.si en yisi bence

  13. #51
    ramo35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/ek_civic_c...XQQdisplayitem ilk önce bunu düşünürdüm hem tek olmak hem de ileride projelik yada eksiği gediği varsa toplamak için ek coupe izmirde 2 tane görmüştüm bir bu bide beyaz md plaka idi(2 sene oldu göreli) 2 nci tercihim f7r coupe alırdım ancak 98-99 modellerde mevcut bu motor ve de türkiyede çok fazla olmayan bir araç temizleri kıyıda köşede vardır hala bence ama o yaşına rağmen hala daha süper gider 2000model sonrası megane coupe lerde iyi performans olarak ama şahsen almazdım sırf modelli diye 3 üncü tercihim 406 coupe fakat 3.0v6 olursa hem konfor hem performans araçta herşey var ve mümkünse 2001 model üstü alırdım temiz bir tane bulunabilir

  14. #52
    vkarayel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coupe dediğin Turbo Coupe olur ...
    Sanayide dolaşmayı seviyosan bence 220 turbo coupe ..

  15. #53
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    astra coupe

  16. #54
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.046
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Astra Coupe bence
    Ciddi Ciddi bende bakıyorum bu ara Önümüzdeki yaza nasipse..Ki fiyatları da çok makul bana göre o arac için 16-18 arası düzgününün alınabilitesi var

  17. #55
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane'i geç bence.
    Civic Sport'u yolda görsem çakma TypeR derim. Gerçi demeye gerek kalmıyor çoğu zaman TypeR yazıyorlar.
    Bertone gayet şekil ve sade bir araç. Irmscher body ile çok harika oluyor,aşağıdaki link'te tanıdığım bir araç var,düşünüyorsan çok temiz ve bakımlıdır.
    Pug 406 hakkında bilgim yok.Tipleri güzel ama.
    GSi düşünmem ben olsam,bertone varken.Tipi bildiğin Astra Classic.
    BMW tip olarak içlerinde en kötüsü. E36 tercih edilebilir onun yerine.Ama onlar da biraz eski. Bu listede en mantıklısı Bertone gibi duruyor.

    http://www.sahibinden.com/irmscher_a...QQdisplayitem?

  18. #56

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.055
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fi tarihinde bir yazı yazmıştım ex-arabam ile ilgili:

    Renault Megane Coupé 2.0 (150HP)

    Genel Bilgi

    Arabamı ben 2000 Kasım ayında ikinci el olarak satın
    aldım 67000 km de idi. Arabam Temmuz 98 trafiğe
    çıkışlı. İlk gelen Megane Coupelerden. 2000 ve sonrası modellerden gözle görülebilen farkları ön farları daha büyük, arka stoplarda reflektör yerine siyah plastik var ve jantlar farklı. O tarihlerde 1,6 lt 8V 90 hp ve 2,0 lt 16V 150 hp motorlu ithal edildi bu araba. 2000 yılında ise makyaj gördü ve 1,6 lt 16V 110 hp ile 2,0 lt 16V 140 hp olarak üretiliyor ve ithal ediliyor. 2.0 motordan yollarda az var ve arabanın etrafında 2,0 lt olduğuna dair hiçbir işaret yok. Sadece arabanın ön çamurluklarında 16V yazdığı için arabayı bilmeyenler 1,6 lt sanıyorlar ))).

    Karoser - İç Mekan

    Arabanın görünüşü bence çok hoş. Hele yandan ve önden bence çok şık. Alaşım jantlar ve 195 50 16 lastikler ayrı bir hava veriyor. Ön sis farları ve elektrikli sunroof standart. Hele park lambalarını ve sisleri yakıp sunroofun arkasını kaldırınca inanın bakmaya doyamıyorum. Arabaya giriş-çıkış kolay. Büyük kapılar hiçbir zorluk çıkarmıyor. Ama sürücü koltuğu öne kaymadığı için sürücü tarafından arkaya geçiş çok zor. Keza yolcu koltuğuda minder kaydırılınca eski konumuna dönmüyor. Ya minderi tutup sırtlığı kaldıracaksınız ya da arkaya geçen arkadaşınızın dizlerini acıtıp koltuğu
    en arkaya itip sırtlığı sonra kaldırıp koltuğu öne alacaksınız. Ne yazık ki bu durum 2001 modellerde bile aynı. Anlayabilmek mümkünü değil. Araba Megane Sedan platformu üzerine geliştirilmiş ama aks mesafesi 11 cm, toplam boy olarak 57 cm daha kısa. Bu da daha dar arka koltuk alanı ve bagaj hacmi (288 lt) olarak yansıyor. Arka koltuklar dar sayılır. Diz mesafesi kurtarsa bile baş mesafesi fazla değil. Zaten araba bence 2+2 formunda bir araba. Arka koltuk minderinin ortasında kapaklı bir göz var. Bu durumda oraya oturmak pek mümkün değil. Arabada kokpitte eşya koymak için göz sayısı yeterli. Kapı cepleri ve torpido gözü kullanışlı. Vitesin önünde de bir boşluk var. Bagaja yükleme yapmak bazen zahmetli olabiliyor çünkü arka cam bagaj kapağı ile beraber açılmıyor. Aslında hiç açılmıyor ))). Koltuklar oldukça sportif. Yan destekleri bence yeterli. Koltuk oturma pozisyonu yüksek sayılabilir ama sürücü koltuğunda yükseklik ayarı olduğu için bu pek sorun olmuyor. Esas farkı yolcu koltuğuna geçince anlıyorsunuz. Kokpit Megane serine benziyor. Bence kumandalara ulaşmak pek kolay değil. Ayrıca bence görünüm, renk olarak biraz daha sportif olmalıydı. Başka bir arabada görmediğim özellik olarak elektrikli arka kelebek camlarını belirtmeden geçmek istemiyorum. Gösterge tablosu beyaz zeminli. Yağ seviyesi, yağ basınç göstergesi, yol bilgisayarı, dış sıcaklık göstergesi, elektrikli far yükseklik ayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit, direksiyondan kumandalı radyo-kasetçalar, elektrikli aynalar, immobilizer, klima, 2 airbag, alaşım jantlar, bagaj üstü spoiler, elektrikli sunroof, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, ön sis farları, ABS ve katlanabilen arka koltuk standart. Müzik sistemi bence yeterli. Sürücü camının tek dokunuşla açılıp-kapanma özelliği yok. Bu da biraz sıkıntı yaratıyor doğrusu. Görüş olarak arka görüş biraz kısıtlı ama zamanla alışıyorsunuz. Çünkü büyük arabalar gibi arabanın nerede bittiği derdi yok. Malzeme ve işçilik bence yeterince iyi düzeyde. Sellektör yapmak zahmetli. Kısa farlar yanarken uzunları açıp-kapatıp sellektör yapılabiliyor. Diğer arabalardaki gibi far kolunu itince uzun far, çekince sellektör olayı maalesef yok.

    Motor - Performans

    Demin dediğim gibi benim araba 150 hp lik model ve
    1090 kg. Teknik veri olarak yazarsam 6000 d/d da 150 hp, 4500 d/d da 185 Nm tork üretiyor. Vites oranları kısa sayılabilir. Her viteste rahatlıkla
    hızlanabiliyor. Hele hele mesela 100 km/h ile beşinci
    viteste giderken üçüncü vitese alıp gaza dibine kadar basıp 150 km/h hıza çıkmak çok zevkli ))). Vites yolları çok kısa, vites oranları da kısa olduğu için motor gücü kesintisiz olarak tekerleklere
    aktarılabiliyor. Hızlanma verisi olarak fabrika verisi
    yanılmıyorsam 8,4 sn, maksimum hız 215 km/h. Devir kesici 7000 d/d da devreye giriyor. Tüketim olarak şehirler arası 90 km/h ile 6-6,5 lt/100 km, ortalama 140-150 km/h ile 8-8,5 lt/100 km ve şehiriçince tatlı-sert kullanımla 10 lt/100 km yakıyor. Bence arabanın verdiği zevke oranla az yakıyor. Deposu 60 lt...

    Sürüş Özellikleri

    Arabam önden çekişli ve 195 50 16 lastik var. Süspansiyon sistemi çok ama çok sert. Yolda ne var ne yok direkt hissediyorsunuz. Şu an üzerinde S Racing yay var ve araba daha da bir sert durumda. Lastikler balon yapmaya çok meyilli. Direksiyon bir uçtan diğer uca 2,5 turda dönüyor ve oldukça hassas. Ama direksiyon simidi sportif değil. Yüksek hızda tabiri caizse ip gibi gidiyor ve hızlı yapılan manevralarda yana yatmıyor. Limtlerini zorlarsanız arabanın arkası kopar gibi oluyor ama arabaya alışınca hemen toplayabiliyorsunuz. Viraj içinde hızlı giderken ayağınızı gazdan çekseniz bile izinden çıkmıyor. Önden kayma problemi yok gibi. Arabada önlerde üçgen salıncaklı McPherson; arkada dört kollu bağlantı sitemi var. ABS standart ve fren mesafesi çok kısa. Frene dokunsanız bile acayip bir hızla yavaşlıyorsunuz, hele hele ABS devreye girerse (ki kolay kolay girmiyor) inanın sizden daha kısa mesafede ve izinden çıkmadan duracak araba sayısı çok azdır. 100 km/h hızda 38-39 metrede duruyor. Fren olarak önlerde 262 mm çapında hava soğutmalı diskler, arkada ise 238 mm çapında dolu diskler var. Motor sesi bence sportif bir ses ve kabinde pek sessiz sayılmaz. Ama ben arabanın bu özelliğinede bayılıyorum. Motor sesini duymadan keyifli sürüş olmaz bence.

  19. #57
    gokhan_205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.087
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    406 cup derim ben

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •