subaru
type-r
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
fazla marka fanatikliği yapılıyor gerçek olan ise burası türkiye ne yazıkki amerika yada avrupadaki zaman koşturcagımız pistler olanaklarımız yok 404 gibi drag pistinde tutunan (asfalt ve pist kalitemiz yüzünden) aracımız yok tamamen zevk ve kişi isteğine bağlı burda birbirnize sen roll cüsün sen virajcısın sen sarıyorsun sen tutunana kdr ben uzuyorum demeğe gerek yok bence 2 side kendi klanmanında efsane olmuş araçlar gc8 yıllardır belki bir çoğumuzun büyürken hayallerini süsleyen hep yeri olan bir araçtır kötü gc8 var iyi gc8 var bunları türkiyede bolca görmek mümkün birinin k20 si birinin efsane duruşu ve 4 çekeri yüklücem dersen ep3 tercih olur çünkü alınan güç ve verim harcanan paraya göre gc8 den daha üstün(n/a olarak bahsetmiorum) 2 sininde zayıf tarafları var elbet ama tamamen zevk ve tercih meselesi ama şahsi fikrim şuan imkanım olsa ep3 alır roll kovalarım diğer ep3 lerle denerim yada diğer şaka makineleriyle ki bunu onları geçmek hırsı için değil tamamen keyif için yaparım ama 30 lu yaşlarıma yaklaşınca yada geçince gc8 alır orjinalliğini bozmadan dıştan tatlı tatlıda yüklenirdim motoruna bence böle olmalı
hiç gerek yok ...
gc8 le geziniyorum 5 gündür korkuyorum şanzuman olsun motor olsun birşey olurmu diye dün akşam askerlik konvoyu yaptık zorladımda iyi dedim dr ecu güzel bir ayar yapmış kıramıyoruz birşey olmuyor diye...
bugünde zorladım biraz sefa aradı yavaş git sol dan sağa zıplama öyle diye
ama bunlar hiçbirşeyi değiştirmez gc8 bitti benim için![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
Gc8'i yüklerim 400-500 hp için. Ama EP3'üde çıtırdan atmosferik yüklerim.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Tsukuba lap times
2005 Subaru Impreza STI Spec C --- 1.06.53
http://www.fastestlaps.com/car4728c5c71a53a.html
2001 Honda Civic Type R (EP3) Japan version --- 1.09.872
http://www.fastestlaps.com/car_Honda...n_version.html
2008 Mugen Honda Civic Type RR --- 1.06.68
http://www.fastestlaps.com/car_Mugen...c_Type_RR.html
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
aynen
konuşmak kolay uğraşmak hiç kolay değil dogbox 'a vereceğim paraya mesela gc8 i verim e36 m3 kovalayıp turbolamak var mesela bunu öğrendim dün....
gc8 e36 3.25 veya m3 le takas olabilir mesela eke yi gördükten sonra oluru var...
arkadan arkadan drag filan gideri var![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
top gear testlerini izlersenin subarunun ne kadar çok önden kaydıgını göreceksiniz hatta jeremy hayatımda hiç bu kadar lastik çıglıgı (türkçesi) duydugumu hatırlamıyorum demiştir subaru için...
http://www.youtube.com/watch?v=kK_D9...eature=related
link izleyin ki bu subaru herkesin dedigi gibi sti olsaydı karşılaştırma olmazdı diyenler için...
bu arada filmde adı geçen understeer kelimesinin manası önden kaymadır![]()
Gökhan ÇAPRAZ
34 BYC 099 civic sport plus
http://www.youtube.com/watch?v=Ps5l_...os=AbBF3OZcFwI
arkadan kaydıgında ne yapıcak type r diyenler için....
ayrıca arkadan kayma egilimi içine düşüldügünde araç güçlü ise, arka tarafı gaz pedalı kontrolü iyi olan birisi için çok kolay bi toplarlama olur....
Gökhan ÇAPRAZ
34 BYC 099 civic sport plus
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)