User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
58 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Civic si vs Swift gti

  1. #39
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla standart olsa ikisi kalkışta swift biraz açar sonra si alır gibime geliyor 100 ü tamamlamadan veya tamamladıktan hemen sonra..İşin içinde modifiye varsa tahmin yurutmek imkansız bence tam olarak bilmeden neyin nasıl oldugunu.Takılan parçaların ne verecegini , uygulamanın ne kadar saglıklı yapıldıgını..Kaldıki her arabada aynı model olsa bile aynı yürümüyor.Ben kendi crx ime iyi gidiyor derken std halimleyken , yine std halde benden çok daha iyi giden gördüm.Kısaca araçları tanımadan incelemeden hatta sürmeden tahmin etmek zor.Ama ikiside gırtlaksa birini seçeceksem Si olur sanırım

  2. #40
    seyfi_pol
    Misafir
    swift geçecektir. güçlü ve gideri iyi arabalar..

  3. #41

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motoru sorunsuz swift gti kullandım , şuan zaten si sahibiyim şunu söyleyebilirim ki ; iki araçta atmosferik son haddine kadar yüklendiğinde bence swift geçer tabi gücünü gerçekten yere aktarabilirse
    Edeple gelen, lütufla gider.

  4. #42
    By_DoMiNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye / İSTANBUL
    Mesaj
    389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı opamp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motoru sorunsuz swift gti kullandım , şuan zaten si sahibiyim şunu söyleyebilirim ki ; iki araçta atmosferik son haddine kadar yüklendiğinde bence swift geçer tabi gücünü gerçekten yere aktarabilirse
    Kararını swiftten yana verirken sanırım seni Si nin kazanamayacağı düşüncesine sürükleyen şey Si nin uzun olan 3 ve 4 ü olsa gerek. Madem gırtlak yükleniyor. Şanzıman da elden geçer gibime geliyor. Crx 3-4 veya komple CRX şanzımanı Si 5. Vites dişlisi ile her halükarda Si alır gibime geliyor. Yurt DIşında B16a2 Swap EG si ler Ep3 type-R ları geçiyor. VE Si de hafif olmasına karşın Swiftten cok cok daha iyi yere basan bir araç.. Ben Oyumu Si den yana kullanıyorum. GIrtlak tabirinden ötürü..

    Düzeltme, Arkadaşlar İnternete Swift 1.3 Gti hakkında biraz araştırma yaptım. ve Kararımı Swiftin Boy boy geçeceğinden yana kullanıyorum. Bakın Geçme deği Boy boy geçeceğini söylüyorum.

  5. #43
    burrburn
    Misafir
    Şu an araçlar yaşlandı ne olur denemeden bilinmez ama 2000 li yılların başında her gün yaklaşık 20-30 kalkış yaptığımız günlerde bende si varken yanıma o kadar çok kez swift 1.3gti geldi ki (şanzımanı ile oynanmışı dahil), o zamanlar bugünkü kadar araçlar yüklenmiyordu. 1 tanesini hatırlıyorum gerçekten çok ama çok zorlamıştı beni ama 4'e atınca o da gerilemeye başlamıştı. si'da ne mi vardı? yalnızca el yapımı soğuk hava girişli filtre ,orta susturucu ve son susturucu sanayi tipi ve 7.2sn 0-100 hızlanma derecesi. o kadar.

    yolda giderken rastladıgımız kalkışlar, gördüklerimiz yanıltıcı olabiliyor herkes her arabayı kullanamıyor, kimisi arabaları rezil ediyor kimisi de inanılmaz deneni gerçekleştiriyor. o yüzden pilotluğundan emin olunan kişilerle bu testlerin yapılmasının sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
    Kupon araba dediğimiz gti, gsi, si, wrx gibi özellikli araçları herkes kullanamaz ne yazıkki.

    si la subaru impreza ile kalktığımı söylesem ve 3 bitene kadar önde olduğumu söylesem kaçınız bana inanır?? ama doğru çünkü adam deviri kesiciye kadar çevirme merakından dolayı arabayı yürütemiyordu.

    saygılar.

  6. #44

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burrburn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7.2sn 0-100 hızlanma derecesi
    buradan sonra okumayı bıraktım.
    If you don't go when you want to go, when you do go, you'll find you're gone.

  7. #45
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son dönemlerde çok talihsiz açıklamalar okuyorm yaa
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  8. #46
    burrburn
    Misafir
    Alıntı SifirinciMurat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buradan sonra okumayı bıraktım.
    1 : okumayı bırakman olayın dogruluğunu değiştirmez.
    2 : evet aracın fabrika verilerine baktıgımızda 8.5 sn görüyoruz bunu biliyorum fakat vermiş olduğum derece 2001 yılında (telefon kronometresi ya da elle ölçülen herhangi bir cihazla değil) aracın ön camına yerleştirilen cihazla ölçülmüş derecedir. o yıllarda yeterince ıspatı da yapılmıştır. 9 sene gectikten sonra bu saatte yeniden ıspatlamama gerek oldugunu sanmıyorum.

  9. #47
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burrburn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 : okumayı bırakman olayın dogruluğunu değiştirmez.
    2 : evet aracın fabrika verilerine baktıgımızda 8.5 sn görüyoruz bunu biliyorum fakat vermiş olduğum derece 2001 yılında (telefon kronometresi ya da elle ölçülen herhangi bir cihazla değil) aracın ön camına yerleştirilen cihazla ölçülmüş derecedir. o yıllarda yeterince ıspatı da yapılmıştır. 9 sene gectikten sonra bu saatte yeniden ıspatlamama gerek oldugunu sanmıyorum.
    hangi cihaz bu ? adı ne cahilliğimi mazur gör
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  10. #48
    burrburn
    Misafir
    G-tech pro denen bir cihaz. Dilersen linkini vereyim incele. http://www.gtechpro.com/#

  11. #49
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burrburn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    G-tech pro denen bir cihaz. Dilersen linkini vereyim incele. http://www.gtechpro.com/#
    yok merak ettiğim ve cihazdan çıkan sonuçlar vs 7.2 çok ciddi bi rakam ddiğin specteki sı için inandırıcı gelmedi bna da sakın yalan sölediğini vs idda ettiğimi sanma sadece inandırıcı diil
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  12. #50
    burrburn
    Misafir
    biliyorum bunlar hep o zamanlar forumlarda ya da sokaklarda da konuşuldu zaten
    denemeler yapıldı 3.30 ci ile 6 kez kalkıldı (iki ışık arası 120 km ye kadar ) 5 defa otomatik kalktı gecemedi 6.da tiptronik kalkışta yarım boy actı. opel calibra turbo motoru takılmış kadet ile kalkıldı 3. vitese attıgında 1 boy actı(patinaj etkisi olabilir). o dönemde vteclerle kalkıldıgında ise 3. vitesten sonra gecerlerdi. örnekler coğaltılabilir. tabiki hep aynı randıman saglanamaz zamanla düşüş yaşandı eskime ve yanlış tamiratlardan sonra eski performans yakalanamadı. hatta şu anki arabamı yeni aldım fakat eski si'ımın yanına yaklaşacagını bile sanmıyorum.

    bir de si ların genel anlamda gözden bu kadar düşmüş olmaları şaşırtıcı geldi bana sanırım yaşlandıklarından olsa gerek çünkü gerçektende biz zamanında ışıklarda kalkışa hazırlanan 120'lik saxoların arkalarında bekler onlar kalkınca çekilin cocuklar dercesine uzar giderdik, daha üst segmentteki araclara kafa tutardık ama bugun baktıgımda durum cok farklı gözüküyor. ilk mesajımda yazdıgıma dikkat cekmek istiyorum ya araclar kötü ya da kullananlar kullanamıyo. bana ikincisi gibi geliyor

  13. #51
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burrburn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biliyorum bunlar hep o zamanlar forumlarda ya da sokaklarda da konuşuldu zaten
    denemeler yapıldı 3.30 ci ile 6 kez kalkıldı (iki ışık arası 120 km ye kadar ) 5 defa otomatik kalktı gecemedi 6.da tiptronik kalkışta yarım boy actı. opel calibra turbo motoru takılmış kadet ile kalkıldı 3. vitese attıgında 1 boy actı(patinaj etkisi olabilir). o dönemde vteclerle kalkıldıgında ise 3. vitesten sonra gecerlerdi. örnekler coğaltılabilir. tabiki hep aynı randıman saglanamaz zamanla düşüş yaşandı eskime ve yanlış tamiratlardan sonra eski performans yakalanamadı. hatta şu anki arabamı yeni aldım fakat eski si'ımın yanına yaklaşacagını bile sanmıyorum.

    bir de si ların genel anlamda gözden bu kadar düşmüş olmaları şaşırtıcı geldi bana sanırım yaşlandıklarından olsa gerek çünkü gerçektende biz zamanında ışıklarda kalkışa hazırlanan 120'lik saxoların arkalarında bekler onlar kalkınca çekilin cocuklar dercesine uzar giderdik, daha üst segmentteki araclara kafa tutardık ama bugun baktıgımda durum cok farklı gözüküyor. ilk mesajımda yazdıgıma dikkat cekmek istiyorum ya araclar kötü ya da kullananlar kullanamıyo. bana ikincisi gibi geliyor

    çok iddalısın yaa

    hani saydığın 330 ci 6.5 sn ciwarlarında 0 100 yapıo 3 28 ler 7 civarında

    keza kalibra turbo motorlu kaddet diosun ki o bunlardanda seri ve hızlı olması gerekir

    7.2 lerden bahsederken 6 küsürlere düştün

    hani bnde honda sahibi oldum sı diil vtec sahibiydim daha ii yürümesi gerken bi vtı ım warken bn we vtı sahibi arkadaşlarım 3 30 lardan ve 3 28 lerdengenelde çekinirdik ki

    2.0 t makinalara yanaşmazdım bile 155i olsun imprezzası olsun vs olsun

    bn bunca senedir aktif pasif bi çok forumu takip ettm dışarda da bişiler duydum ddiğin gibi bi si ne duydum ne gördüm

    hani gırtlak yüklü atmsferik sı ı bile görmeden inanmam bu ddiğin arabalarla yürürken

    filtre egzozlu sı a hiç mi hiç inanmam kusura bakma
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  14. #52
    burrburn
    Misafir
    dedim ya inanmak inanmamak elinde benim ispat derdim sıkıntım yok eski aracımın plakasını da vereyim 34 FFZ 65 varsa bu forumda dediklerimi gören duyan söyler elbet. bu yazdıklarım yanlış olmasın 2002 senesinden öncedir. senin çekinirdik dediğin o araclara biz iştahla saldırırdık cidden yaw bu saatte neden uydurayım

    yalnız bak konuşmalar hep aynı; şöyle olması gerekir böyle olması gerekir, ben ne olması gerektiğinden bahsetmiyorum ne oldugundan bahsediyorum. 3.30 un 6.5 sn civarında olması gerekiyor evet ama kim kullanınca fabrikanın tese pilotu kullanınca. ona bakarsan subarular da 2001 modele kadar 6.2 sn der aramızdan subaru sahibi olup da kacımız 6.5 sn nin altında 0-100 yaptırdı standart subaruyu ölçen varmı tecrübe eden var mı? 3.28 ler 7 civarı olması gerekir diyorsun ama 120 den önce beni geçen 3.28 hatırlayamıyorum. demek istediğim o ki olması gerekenler her zaman olmuyor ve çogunluk sayılara o kadar kanıyor ki direksiyona kim oturursa otursun araba gider sanıyor. kadett örneği için gitmesi gerekir demişsin ama gitmedi işte, demekki sadece motorla olmuyormuş yere aktarımı da önemliymiş. Cem kardeşim var örnek (buradaysa o da anlatır zaten) alfa 145 e lancia integrale turbo motoru taktı 17 jant koydu. uçması gerekirdi ama uçmuyordu çünkü 3'ün sonuna kadar sarıyordu.

    unutmadan filtreli egsozlu ya inanmam dedin ama o dönemlerde ortalıkta bir iki tane integra type r motorlu si vardı onların dışındaki si ların hepsi filtre egsozluydu, çok çok crx 3-4 olan vardı 2 tane de o kadar. dedim ya bugunkü kadar modifiye imkanı ve secenegi yoktu o zaman.

    inanmamanı da saygıyla karşılıyorum ne de olsa ben si'ın 3 yaşından 10 yaşına kadarki her evresini bildiğim için ve şu anda en yenisi 16 yaşında oldugu için artık foslaşmış olmaları da inandırıcılığını yitirmesinin en büyük etkeni.

  15. #53
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swift kasa hafif ve bu yüzden seri araç.
    Sorunsuz bir swift gti binenler nasıl gittiğini iyi analiz ederler.
    Kısada etkili olur.Uzunda hacim büyük olan götürür muhtemel. 1000 m
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  16. #54
    fthm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    swift =dereceli,piston,cai,egzos,ince conta
    si sahibi arkadasta gırtlak dolu olduğunu söyledi bende onun yalancısıyım
    türkiyedeki en temiz ve modelli swift gti lardan bitanesini çok uzun bi zaman kullandım hatta şuan nette ilanı var 94 model beyaz.Ben aracın 2. sahibiydim ve aldığımda boyasına kadar orjinaldi km 75k lardaydı.söylenilen mod yapılmışsa aracın motoru düzgünse si istediği kadar yırtınsın gelemez arkadaşlar.Ancak şöyle drag değilde roll yapılırsa swift gti 150 dedimi biter si alır başını gider ama dragta fena üzerki 2005 te o araca ilk filitreyi ve egzostu ben taktım ve yakın arkadaşım Hakan Kıranla defalarca drag yaptık sene 2006 sonları ( 34 ud 1166 sedan 98 vti ) 0-100 öndeyim ,120 yanyana 130-140 vti boy atmaya başlar...si demiyorum vti diyorum ve dikkatinizi çekerim sadece filitre egzost vardı arabamda.

  17. #55
    burrburn
    Misafir
    Demekki güzel yürüyormuş arac cidden, çünkü beni de eski si'ımla karşılaştıgım durum benzer di, biz sürekli hondalar olarak dolaştıgımız için vtec sedan hatchback sebil gibiydi aramızda ve kalkışlarda genellikle ben de 0-100 de önde oluyor, 120 gibi yanıma gelirlerdi ve aynı şekilde gecmeye başlarlardı. ancak otobanda denemesiğimiz için 180 i gecme şansımız olmazdı pek ve atılan boy 1,5 ya da en fazla 2 boy olurdu.

    Si'ı ne kadar küçümsüyorsunuz anlamadım sebebini, sonuçta aracların 0-100 km hızlanmasındaki 3 temel faktörden (ağırlık-tork-aktarma) ikisinde net bir avantajı var (Vtec'e göre) 96 model hb hariç (1120 kg olanlara göre yani) si: 975 kg - 142 tork var vtec: 1120 kg - 145 tork var --> bu yüzden 100 km leri gectikten sonra vtecler daha cabuk hızlanmaya başlıyorlar, ve top speed leri daha iyi. şahsen si da son sürat olarak 235 km/h görmüştüm ama bu tabi ki vtec in o sürate ulaşmasından bayagı bir sonra oluyor, rüzgara karşı koyabilmek için gereken beygirleri daha az oldugu için. (dişli oranlarını da unutmamak gerekir tabiki.

    Şu anki aracımla bir iddiam yok, olsaydı an iyi swift hangisiyse gelsin kalkalım konuyu kapatalım derdim ancak şu an bunu diyemiyorum. ancak kendisine güvenmekten ziyade gercekten iyi giden bir si varsa cıksın ortaya, baba switf te hangisiyse gelsin kalksınlar konu kapansın. 0-100 , 0-200, roll ne isterlerse yapsınlar.

    çünkü dikkat ettim de si a karşı bu kadar sert olanlar ya kullanmamış olanlar (uzun süreliğine) ya da yaşları itibariyle vtec jenerasyonuna denk gelmiş olan arkadaşlarımız.

    saygılar.

  18. #56

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    deneme sonucu ne oldu?

  19. #57
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısada Swift kesinlikle alır uzun olunca hacim piyasaya çıkar ama bu ara swift önde olucağında durum anca hızlar yükseldikçe deişir bence.2 arabayıda kullanma fırsatım oldu.
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •