User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
103 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mini Cooper GP Vs Scirocco 2.0 TFSI

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mini Cooper GP Vs Scirocco 2.0 TFSI

    Arkadaşlar sadece merak ettigimden bu konuyu açtım yol tutuşu yakıt tasarrufu demiyorum tabikide... Kronik problemler. Modifiyeye verdikleri tepkiler olarak birde Malzeme kalitesi vs karşılaştırmak geldi birden sizce hangisi alınmaya değer ? En önemli iki detay yol tutuşu ve motorda modifiyeye girildiginde hangisi daha çok yanıt veriyor...

  2. #2
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorunu bilememde mini cooperler yol tutuşta bayağı iyi..

  3. #3
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VtecDream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sadece merak ettigimden bu konuyu açtım yol tutuşu yakıt tasarrufu demiyorum tabikide... Kronik problemler. Modifiyeye verdikleri tepkiler olarak birde Malzeme kalitesi vs karşılaştırmak geldi birden sizce hangisi alınmaya değer ? En önemli iki detay yol tutuşu ve motorda modifiyeye girildiginde hangisi daha çok yanıt veriyor...


    Cooper GP çok daha karizma,farklı,az sayıda ve mod'a yatkın bir araç bence. Ayrıca daha sportif olduğu aşikar. Bu arada yol tutuşu demiyorum tabikide diyip,yol tutuşunu sormuşsun

    Malzeme kalitesi olarak Scirocco daha üstün sanırsam,GPye binmedim ancak Cooper S ile kıyaslıyorum...Yol tutus acısından da bir fikrim yok kullanmadım ancak scirocco yapısı itibari ile daha iyi yol tutar gibi duruyor. Ve son olarak GP ile Scirocco farklı tarzlara hitap ediyor bence. Birisi tamamen yarış arabası gibi,diğeri ise sükse. Performans almak için sciroccoya o kadar para vermek yerine TypeR gibi bir araç alınabilir.

  4. #4
    34jem84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesınlıkle GP

  5. #5
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistte scirocco ancak normal cooper s 'i milim saniye farkla geçiyordu..Gp onu perişan eder hızlanma verileri aman aman farklı olmadığına göre handlingde gp iyidir sonucunu rahatlıkla çıkarabiliriz..

    Scirocco vs Cooper S

    http://www.youtube.com/watch?v=glyc2FmHVRI

  6. #6
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol tutuş konusunda zannedersem gp 1 adım önde


    modifiyeye werdikleri konusunda shirocco öne çıkar gp azına kdr dolu nerdeyse

    kronik sorunlar arasında shirocco daha kronikleşicek bi sorun çıkarmamıştır gp de çok sorunlu bi araç diil ikisi arasında bütçeme göre seçim yapardım

    üstüne harcıcak param warsa gpyi bozmam shiroccoyu tercih ederdim
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  7. #7
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konfor aramıosam gp alırım yoksa ben şahsen ikisini mukayese etmem zevk ve görüntü açısından

  8. #8
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    modifiyeye yatkınlık konusunda da bence gp fazlasıyla dolmuş s2000 gibi dusunelim motor o kadar sıkıştırılmışki üzerindeki blok olsun kol ve pistonlar olsun değiştirilmediği surece atmosferik olarak bir ep3 ün verdiği tepkiyi vermiyor, scirocco ise klasik vw oncelerdende tanıdıgımız gerek leon cupra gerek golf gti dan bildiğimiz 2.0 tfsi motor stock 200hp.den 340 lı rakamlara kadar gittiğini biliyoruz
    ama ben tabiki daha özel olan gp yi tercih ederdim..
    TeamPASAOGLU

  9. #9
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GP atmosferik degil superchargerlidir..ama limitlere yakin oldugu dogrudur..270 HP'lerde GP var ama scirocco'ya yapilacak masraftan daha fazlasi yapilarak aliniyor..

    sadece modifiyeye yatkinlik diyorsan scirocco al ufak islemlerle 300+ gidersin..

    ama GP ayri bir sey..

  10. #10
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .::EmrE::. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cooper GP çok daha karizma,farklı,az sayıda ve mod'a yatkın bir araç bence. Ayrıca daha sportif olduğu aşikar. Bu arada yol tutuşu demiyorum tabikide diyip,yol tutuşunu sormuşsun

    Malzeme kalitesi olarak Scirocco daha üstün sanırsam,GPye binmedim ancak Cooper S ile kıyaslıyorum...Yol tutus acısından da bir fikrim yok kullanmadım ancak scirocco yapısı itibari ile daha iyi yol tutar gibi duruyor. Ve son olarak GP ile Scirocco farklı tarzlara hitap ediyor bence. Birisi tamamen yarış arabası gibi,diğeri ise sükse. Performans almak için sciroccoya o kadar para vermek yerine TypeR gibi bir araç alınabilir.
    Kendi subjektif görüşüm, artık Cooper'in pek dikkat çekmediği. O kadar çok var ki, eskisi gibi kimse yüzüne bakmıyor.

    Scirocco'nun beyazı da çok parlak değil bu konuda, aniden parladı ve her tarafta beyaz scirocco mevcut. Tabi diğer renkleri gayet ilgi çekici, o konuda laf yok.

    Bir ara da pancar A3 furyası vardı, sanırım Scirocco'dan sonra azaldı satışları.

    Bu alternatifler arasında Fn2 Type-r performans konusunda pek bir şey veremez, 2.0 TFSI gibi senelerdir ödül almış bir motordan söz ediyoruz, sonuçta aşırı beslemeden ötürü tork avantajı ve daha ucuza daha fazla güç elde edebilme ayrıcalığı var.

    Fn2 kasanın da eskisi kadar "heyecanlı" olmadığını hesaba katarsak bu seçim bence pek yararlı olmayacaktır.

  11. #11
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fn2 kasası çok heyecanlı emin olabilirsin, kontrollü ve heyecanlı diycektim pardon
    TeamPASAOGLU

  12. #12
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GP atmosferik degil superchargerlidir..ama limitlere yakin oldugu dogrudur..270 HP'lerde GP var ama scirocco'ya yapilacak masraftan daha fazlasi yapilarak aliniyor..

    sadece modifiyeye yatkinlik diyorsan scirocco al ufak islemlerle 300+ gidersin..

    ama GP ayri bir sey..

    gp nin s/c oldugunu biliyorum tabikide ben o örnekte başka bişeyden bahsetmiştim ki onuda anlamışın zaten yazının devamında söylemişin "limitlere yakın" oldugunu..
    TeamPASAOGLU

  13. #13
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fn2 kasası çok heyecanlı emin olabilirsin, kontrollü ve heyecanlı diycektim pardon
    Hothatch sınıfındaki Mazda 3 MPS haricindeki tüm araçları kendimce test etmiş biri olarak, eski kasanın yanında "safkanlık" kavramından çok uzak bir araba bana göre.

    Bir yanda kliması ve teybi bile esasında olmayan - sonradan takılan Type-R, öteki tarafta otomatik klima-250151351 airbag, yol bilgisayarı, xenon vs.. gibi C segmentinde bulunan-sunulan neredeyse tüm donanımları barındıran Type-R.

    Bu FN2'nin kötü olduğu anlamına gelmiyor tabi yanlış anlaşılma olmasın, kimisi "safkanlık" ister, kimisi donanım + kalite de yanında olsun ister. Bu kullanıcıdan kullanıcıya göre değişir, zevk meselesi. Tabi fizik kurallarının önüne geçilmiyor, ağırlık problemi de donanım + kalitenin neden olduğu dezavantaj.

    Benim kendi görüşüm, hothatch sınıfına safkanlığın daha çok yakıştığı, bu tip donanımlara gerek yok. Bu tip donanımların da büyük etkisiyle ortada olan ağırlığı ve tork eksikliği sebebiyle hızlanma bakımından FN2 nin rakiplerine oranla baya "heyecansız" kaldığını söyleyebilirim.

    Evet süspansiyon böbrek taşı döken cinsten, ama bir yandan da "Golfleşme" devrimi geçirmiş bir Civicle karşılaşıyorsunuz (evrim diyemiyorum üzgünüm). Tabi bu benim fikrimdir, siz katılır ya da katılmassınız saygım var herkesin görüşüne.

    Son olarak, daha fazla understeering, daha fazla kontrollülük ise, evet FN2 Type-R daha kontrollü bir araç eskisine göre.

    Aradaki farkı buradan örnek gösterebilirim, tamamını izlerseniz eski ile yenisinin farkını görebilirsiniz..

    BORKED

    http://www.youtube.com/watch?v=tLE6xWbIBL4

  14. #14
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir videodur gidiyor, konunun şimdi fn2 konusuna dönmesini istemem ama bu videoyuda izlemeni isterim, gerekli parçalar kullanıldığında fn2 nin neler verebileceği zaten ortada k20. fazla söze gerek yok,
    TeamPASAOGLU

  15. #15
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sahsen scirocco tercih ederm egsoz + yazilim cok rahat 300+ hp yol tutusuda yetmezse gelistirile bilir sonucta ama guc bahsedildigi gibi minide bir yere kadar

  16. #16
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TeamPASAOGLU

  17. #17
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir videodur gidiyor, konunun şimdi fn2 konusuna dönmesini istemem ama bu videoyuda izlemeni isterim, gerekli parçalar kullanıldığında fn2 nin neler verebileceği zaten ortada k20. fazla söze gerek yok,
    tamam fn2 en heyecanlı, f430 dan bile heyecanlı ok.

    ben 2 stock aracı eski ile yeni type-r'ı birebir karşılaştırıyorum, sürüş dinamikleri hızlanma değerleri vs.. vs..

    cevap olarak sokakta gazlayan yüklü egzozlu type-r videosuna maruz kalıyoruz.

    bide ciddi ciddi oturup yazıyoruz.

  18. #18
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam fn2 en heyecanlı, f430 dan bile heyecanlı ok.

    bide ciddi ciddi oturup yazıyoruz.
    nasıl yazmamı tercih ederdin??
    tartışmaya pek açık değilsin, abuk sabuk benzetmeler yapıy7orsun farkındasın dimi f430 falan, bırak bence bu geyikleri...
    TeamPASAOGLU

  19. #19
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    marka fanatiği olmamak lazım, daha doğrusu sahibi olunan araca bu kadar körü körüne bağlanmamak lazım, sonuçta metal parçasından söz ediyoruz, yoksa bir noktadan sonra ne yazık ki söylenilenler yanlış-anlaşılmak istenildiği gibi anlaşılabiliniyor.

    bir honda kullanıcısı olarak benden tavsiye

    ayrıca üslubuna dikkat etmeni öneririm. geyik yapmadığımı yazdıklarımı biraz okumaya gayret edersen zaten anlayacaksın.

    haydi kal sağlıcakla

    konuyu dağıttığımız için kusurabakmasın kimse, özelden devam ederiz gerekiyorsa.

    EDIT: noktalama

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •