User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
103 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Mini Cooper GP Vs Scirocco 2.0 TFSI

  1. #20
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu scirocco vs cooper,tartışma yine type-r ve 2 hondacı arasında geçiyor..Başımıza taş yağacak herhalde

  2. #21
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu scirocco vs cooper,tartışma yine type-r ve 2 hondacı arasında geçiyor..Başımıza taş yağacak herhalde
    çok fazla yazardım ama olayı kişiselleştirmek istemiyorum, herkese ii gclr keyifli forumlar..
    TeamPASAOGLU

  3. #22
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim anladığım videodan Şirokko yemiş GP yi yol tutuşu daha ii demek ki Yanlışım varsa düzeltin

  4. #23
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim anladığım videodan Şirokko yemiş GP yi yol tutuşu daha ii demek ki Yanlışım varsa düzeltin
    Videodaki GP değilki sorunda o zaten stok cooper s +43 hp,hafifletme ve biton farklılıktan bahsediyoruz..

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gp 2k tane var dünyada...İmkanım olsa alırım bi tane gp koyarım garajıma paşa paşa yatar...

    Scirocco tip olarak çok güzel bir araç...Mümkünse beyaz olmasın ama

    İlla ikisinden birini tercih etmem gerekirse eğer 2.0tfsi seçerdim heralda performans olarak...** Gp daha özel bir araç bence o ayrı...

  6. #25
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Videodaki GP değilki sorunda o zaten stok cooper s +43 hp,hafifletme ve biton farklılıktan bahsediyoruz..
    Doğru Ben videoyu GP die izledim :d eşşek kadar yazıyo S die

    Ama ne kadar fark ederki yani birisinden duyduğum Gp nin kıçının hafifliği kıçının bırakmasına neden oluyor falan gibi.

  7. #26
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru Ben videoyu GP die izledim :d eşşek kadar yazıyo S die

    Ama ne kadar fark ederki yani birisinden duyduğum Gp nin kıçının hafifliği kıçının bırakmasına neden oluyor falan gibi.
    gp vs s he

    e46 3.30 la m3 kadar farkeder ,heleki pistte....Gp sırf gazlamak için yapılmış bir makina..

  8. #27
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gp vs s he

    e46 3.30 la m3 kadar farkeder ,heleki pistte....Gp sırf gazlamak için yapılmış bir makina..
    ne kadar fark ederki 45 hp için değil onmu belirteyim

  9. #28
    MUY37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir scirocco kullanıcısı olarak yol tutuşunun standart haliyle aman aman iyi olduğunu söyleyemem o konuda Cooper GP daha üstündür fakat amaç güçlendirmekse VW in 2.0 motorunun kapasitesinin çok fazla olduğunu biliyorum. APR in Stage 3 kiti ve 93 oktan benzin ile 375bg 521nm tork vermiş ki bu verilerin çok daha fazlası alınır diye düşünüyorum ve kitin toplam fiyatıda 4,500 dolar. Yani doğal olarak oyum Scirocco dan yana
    - The Ultimate Sleeper -

    8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW

  10. #29
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cooper yol tutusu cok ıyıı ama vw bılemıyrum
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  11. #30
    Kaa scirocco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fn2 kasası çok heyecanlı emin olabilirsin, kontrollü ve heyecanlı diycektim pardon
    +10000000 bende scirocco kullanıorum ama yakın zamanda fn2 typer yada leon cupra 2010 model e gecicem...cok alakasız olucak kafanıda karıstırmak ıstemem ama bu dedim 2 arabayıda bir arastırmanı isterim...

  12. #31

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SAolun arkadaşlar coopers'ten biliyorum çok güzel bir yol tutuşu var makinanın sciroccoda kullandım scirocco daha bi konforlu ... bi coilover'la kesinlikle yoldan ayrılmaz gibi geliyor... artık herşeyden öte aklıma yol tutuş takılıyor.

  13. #32

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol tutuşta mini yi değişmem ama yükleyip karşılığını almak istersen Scirocco turbolu olduğu için biraz daha avantajlı

  14. #33
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gp çok farklı ayrıcalıklı bir araba neredeyse ağzına kadar dolu ztn scirocco 2.0 tfsi dsg derim

  15. #34
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ağzına kadar dolu dediğiniz gp nin motor olarak s ten aşırı bir farkı yok.. internal olarak komple aynı.. ic farklı enjektör farklı kapağın egsoz portları azcık (1.2mm) daha açık ve sc basıncı az birşey daha fazla.. yani normal bir s e kolayca yapılacak şeyler.. limit konusunda haklısınız s ve gp den 250hp fazlası için biraz tuzlu olur
    2.0tfsi motorun önü çok daha açık cupralardan biliyoruz yol tutuşta gp bence önde olur std haldeyken.. ama sciroccoya da bi coil takılırsa tadından yinmez heralde
    benim tercihim gp den yana olurdu ama sonuçta özel seri bir araba ve daha safkan bir araba
    YouTube
    DR.ECU

  16. #35
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gp gördükten sonra kesinlikle gp tabikide
    Stock

  17. #36
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mını leri bi sevemedim gitti ..

  18. #37

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo magazine in lap times kısmında vardı scirocco tsi dsg tum hot hatch leri geciyordu neredeyse ..
    http://www.superchips.co.uk/curves/S...i%20Stage2.pdf
    Bu tarz bir scirocco tadından yenmez diger yandan ..
    GP dynosu var forumda aşırı beslemeli araclar kısmında
    "şuan henüz eksiklerim olmasına rahmen methanol headers thorottle body ve şuan yetersiz kalan egsozlar vs. ve bugün dynoya çıktık araç sıfır avans vuruyo egt 810 dereceyi geçmiyor methanol olmamasına rahmen arabanın eksikleri olmasına rahmen ve hiç bir şekilde istersen 8000 devir çevir hiç bir arıza ışığı yakmıyor dyno kağıdımı sizlerle paylaşmak istedim methanolü daha çalıştırmadığımızdan dolayı avansı daha açamadık ve ciddi derecede headersım çok yetersiz kalıyo bunları tamamladıktan sonra avansı açaraktan daha iyi sonuçlar alınacak şuan başlangıç için sonuç bu..."
    http://www.techturkey.com/forum/asiri_besleme/36236-hks_con_sonrasi_mini_cooper_gp_dyno_sheet_.html
    Gercekten basarılı bir araç ..
    Sonuc olarak daha ozel bir arac oldugundan dolayı GP diyorum ..

  19. #38
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuya yazan arkadaşlar yeni attığım video linkini mutlaka izlesin. Çok ii fikir verir size.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •