User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
67 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: HKS Mantar Filtre & Aem Dry Flow Mu ?

  1. #20
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorum yapanlar bence nedenini de belirtirse gerçekten faydalı olur. Yoksa pek bir anlamı olmaz

  2. #21
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.itgairfilters.com/content...ection=trifoam

    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorum yapanlar bence nedenini de belirtirse gerçekten faydalı olur. Yoksa pek bir anlamı olmaz

  3. #22
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  4. #23
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kafam iice karıştı
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  5. #24
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kafa karistircak bisi yok filtre seciminde takildiysan yaziilim isinde bol sans diliyorum

  6. #25
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aem dry flow

  7. #26
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    aem dryflow
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  8. #27
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence HKS günlük kullanım için riskli bir filtre
    HKS çok gözenekli ve tozlu ortamlarda kesinlikli içeri toz alan bir filtre, kimse inkar edemez.. ona göre herkes aracını kullandığı ortamlara göre seçimini yapabilir...
    Zaten standart bir turbo ile AEM in de geçirgenliği yeterli olacaktır...
    Ben de bi ara yer problemi olduğu için HKS mi alsam dedim ama şuanda AEM kullanıyorum..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  9. #28
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bir kaç kişiden duyduğum şuydu, aşırı beslemeli araçlarda HKS mantar, atmosferik beslemeli araçlarda ise Dryflow..
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  10. #29
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafa karistircak bisi yok filtre seciminde takildiysan yaziilim isinde bol sans diliyorum
    filtre seçiminde takılma sebebim 2 iyi filtre ve hks yi s. et aem al diyende war aem i s. et hks al diyende war ..

    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence HKS günlük kullanım için riskli bir filtre
    HKS çok gözenekli ve tozlu ortamlarda kesinlikli içeri toz alan bir filtre, kimse inkar edemez.. ona göre herkes aracını kullandığı ortamlara göre seçimini yapabilir...
    Zaten standart bir turbo ile AEM in de geçirgenliği yeterli olacaktır...
    Ben de bi ara yer problemi olduğu için HKS mi alsam dedim ama şuanda AEM kullanıyorum..
    tşk. ederim bu yorumundaki açıklamalardan dolayı aem dry flow çok mantıklı geldi.
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  11. #30
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aem daha geçirken hks mantara göre, biz test ettik hondata flashprodan görülüyor, fakat benim filtre yerinin konumu ve mantar filtreninde formu açısından HKS yi kullanıyorum.
    TeamPASAOGLU

  12. #31
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dryflow daha mantikli bence, mantar toz toprak acisindan sikintili olabilir.

  13. #32
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu hks de k&n gibi yağ içeriyor mu

  14. #33
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende düşünüyordum herkes tam mantara geçmeyi konu iyi olmuş

    Ama bazı açıklamalardan sonra arada kaldım az daha düşünelim.
    SongürGarage

    USPeformance
    by UtkuSelamoğlu

  15. #34
    TechTurkey SAYGIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/ank
    Mesaj
    9.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hks mantar iyidir,gerekirse sırf süngerini değiştirip kullanmaya devam edersiniz..
    yedek sünger bulamayan varsa da mesaj atabilir yardımcı olurum.hks konusunda.

  16. #35
    GökhanAk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    887
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Selman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende düşünüyordum herkes tam mantara geçmeyi konu iyi olmuş

    Ama bazı açıklamalardan sonra arada kaldım az daha düşünelim.
    mantar var orj. hekase taksit yaparız ahah
    SongürGarageTeam

  17. #36
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8t ıcın gozlemlerıme gore ,hks aem'e gore cok daha gecırgen.aem ı 0 alıp ılk taktıgınızda guzel ama cok degıl 2-3000 km den sonra gecırgenlıgı asırı azalıyor cunkı cok ıyı fıltre edıyor.temızledıkten sonra bence eskı performansını veremıyor ozellıkle turboda.ben aem'den sonra hks'ye gectıgımde dırek farkını anlamıstım.bu arada bazı arkadaslar toz toprak falan demıs ,oyle turbonun bıcaklarına zarar verecek kadar toz toprak gecırecek bır fıltre degıl hks.genelde herkes dıs goruntusune aldanıyor buyuk gozeneklı sunger zannedılıyor ama arastırırsanız eger 3 katmanlı bır fıltrelemeye sahıp oldugunu gorursunuz.kısacası turboda bende hks dıyorum.

  18. #37
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filitre nin amacı nedir ?

    Ses mi - yoksa dışardaki toz topragı motorun içine gecirmemek mi

    Filitre ses verir şöle iyi muhabbeti hakikaten cok komigime gidiyor yahu filtre niye ses versin

    kapalı kutalarda kagıt filitre var oraya kagıt haricinde ne koyarsanız koyun gecirgenligi zaten daha fazla oldugundan performansı alıyorsunuz

    bundan snra ne gerekiyor içeriye toz gecirmemesi

    bunu da şu anda en iyi yapan AEM dir

    ben HKS de kullandım AEM de

    turbo emiş borusunu her gazlama öncesi söker içini temizlerim ve cıtır bezle yaglarım cünkü, gene de micron şeklinde tozlar geciyor ve borunun hemen flitreye yakın tarafına yapışıp kalıyorlar bu şekilde turboya ulaşmıyor

    buna burdan bir kaç kişi de şahittir göstermişimdir o tozları

    HKS de bu tozların miktarı daha fazla oluyor aem de daha az NA da olsa Turbo da olsa bence AEM cünkü turbonun havayı cektigi yerde de 0 atmosfer basıncı var yani NA otomobillerde aynı şekilde toz çekiyor bilginize
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #38
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    filitre nin amacı nedir ?

    Ses mi - yoksa dışardaki toz topragı motorun içine gecirmemek mi

    Filitre ses verir şöle iyi muhabbeti hakikaten cok komigime gidiyor yahu filtre niye ses versin

    kapalı kutalarda kagıt filitre var oraya kagıt haricinde ne koyarsanız koyun gecirgenligi zaten daha fazla oldugundan performansı alıyorsunuz

    bundan snra ne gerekiyor içeriye toz gecirmemesi

    bunu da şu anda en iyi yapan AEM dir

    ben HKS de kullandım AEM de

    turbo emiş borusunu her gazlama öncesi söker içini temizlerim ve cıtır bezle yaglarım cünkü, gene de micron şeklinde tozlar geciyor ve borunun hemen flitreye yakın tarafına yapışıp kalıyorlar bu şekilde turboya ulaşmıyor

    buna burdan bir kaç kişi de şahittir göstermişimdir o tozları

    HKS de bu tozların miktarı daha fazla oluyor aem de daha az NA da olsa Turbo da olsa bence AEM cünkü turbonun havayı cektigi yerde de 0 atmosfer basıncı var yani NA otomobillerde aynı şekilde toz çekiyor bilginize
    güzel bilgiler bende bu bilgilere dayanaraktan yine AEM aldım...

    Eski Aem lerimi temizlemek istiorum bunun için bir sıvı gerekiyormuş videolarını izlemiştim internetten tr de bulma şansımız nedir veya nasıl temizlenir ?
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •