User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
107 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: S2000 ve M3

  1. #58
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla şaka bir yana m3 bambaşka bi alettir illa ki ama 100 binlerin üzerindeki sizi ne kadar üzer bilemem... hani desen ki 30 binde s2k mı 30 binde m3 mü, ben kayıtsız şartsız m3 alırdımi temiz olması kaydıyla, hiç bakmadan kasko vergi vs de... şimdi o kadar yüksek km lerde m3, ne kadar masraf açar başınıza... muamma..
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  2. #59
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer motoru temiz kullanılmışsa ısınmadan basılmamış falan sa 100 bin üstü motor pek fazla sorun çıkartmaz size ki bmw motorları için 400-500 bin km lerden bahsediliyor ki bende 87 316 var motoru 350 binde orjinal motoru daha hiç sekman bile atılmış değil ordan kıyaslama yaparsın belki
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  3. #60
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m ler de aynı şekilde gidiyor mu ki peki?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  4. #61
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer motoru temiz kullanılmışsa ısınmadan basılmamış falan sa 100 bin üstü motor pek fazla sorun çıkartmaz size ki bmw motorları için 400-500 bin km lerden bahsediliyor ki bende 87 316 var motoru 350 binde orjinal motoru daha hiç sekman bile atılmış değil ordan kıyaslama yaparsın belki
    Bu m motoru 3.16 ya benzemez yalnız , daha fazla devir daha fazla aşınma demek..

    Bende merak ediyorum e46 m3 ün motorunun dayanıklılığını en az 10 tane sandık girmiş m3 var neden acaba..
    Dr.Ecu

  5. #62
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu tam benlik olmuş ben sadece düşüncelerimi yazıcam katılan katılmayana şimdiden saygılar.

    Benim s2000'e olan sevgimi saygımı yakın dostlarım çok iyi bilir.İstesem alabiliceğimide..
    Şimdi basamak basamak gider isek konunun başında eski aracından kalan bir hasarsızlık indirimi olduğundan bahsetmişssiniz benim şu andaki m3'üm eski subarumun kaskosunu devam ettirelerek yapıldı %60 indirimi vardı yanlış hatırlamıyorsam şu anda aracımın kaskosuna 1,600 veriyorum.(Rakamlar net değildir.)Sizde bunu değerlendirip birinci şıkkı eleyebilirsiniz.Yakma konusuna gelince şehir içi hafif sıkımlarla normal kullanımda 13lt başka konulardada belirttiğim gibi 2 kere top speed geri kalan sakın kullanımla 9,3 litre istanbul bodrum full klima açık..9,3 bence çok iyi bir değer bugun babamın volvosu bile uzun yolda 10lt altına inemiyor.Buda 2.secenek..

    Gelelim s2000 ve m3 ün genel bakış açısına s2000 dışarıdan gerçekten çok albenili çok yakışıklı bir araç fakat malesef eksi yönleri çok.Yagmur yagdıgında ağız tadıyla kullanmazsın güzel durması için ciddi yerde olması lazım zaten konfor özurlusu bır arabada iicene konforsuz oluor.Tıkırtı sesleri belli bir zaman sonra ister istemez geliyor,ki kimse 60,000 lira verdikten sonra bu sesleri duymak istemez.Basınca s2000'de affetmıyor yakıyor.Konsol deseniz ciddi keyifsiz fakat gel görki arabanın karsına geçip bi sigara yakmak paha biçilemez..

    Birde arada bazı arkadaşların yazdıklarına cevap vericem ben daha üzülmemiş yanlanmamış bir s2000 görmedim.Her akşam bağdat caddesindeyim daha bir tane sakin giden s2000 görmedim.Alayı gazlıyor hee benımde s2000 olsa bende gazlar yanlarım yalan yok kızmıyorum niye yapıyorlar diye haklılar ama malesef bi tane sıkılmamış s2000 yok eskiden bir baran wardı efendi efendi giderken görüyordum oda sattı o s2000'de perte bağladı zaten..

    S2000'inin yanında bir araba mutlaka şart bunuda bir örnek veriyim çok yakın arkadaşım siteye üye kenanda bildiğiniz gibi kızlar kızı bir s2000 aldı.Ki ciddi anlamda hakkını vererek kullanıyor s2000'i bu hafta sonu gördüm dizel a4 almış sormadım nedendir diye ama şöle bir yorum yaptım demekki s2000 le heryere gidelemiyor.Yada rahatsızlık veriyor ki s2000'i alalı sanırım 1 ay filan oldu.

    Şimdi kendi m3'ümden yola çıkarak m3'ü anlatmaya çalışıcam m3 benim için subarudan sonra resmen prestij oldu apartmanda bile sonunda doğru düzgün bişiler alabildin dediler daha ilk haftasında..Nişanlım bile alabiliceğin en iyi arabayı aldıgının farkındasın dimi dedi....Araba kullanmayı sewdiğimden ve trafikten nefret ettiğimden dolayı SMG tercih ettim ama aldıktan sonra öle anlatılan gibi olmadıgını anladım özellikle tam devirli sıkımlı kullanımlarda aksine düzden daha ii bunun altını çizerek söylüyorum tam devir vites attıgınzıda tansiyon tam açıkken düzden daha iyi ilk bir ay tansiyonu anlamak için sıkıntı çekıyorsunuz fakat şehir içinde 3.kademe en idaali,m3 ü alırken fullunu almaya çalışın telefonu tv zunu ekranı filan cidden çok eğlenceli arabadan zewk almanızı sağlıyori,tek kapı arabada 200 le giderken tek tuşla arka kelebekleri açabiliosunuz ki bir çok arabada hala yok..Harman cardondan bahsetmicem bile içerideki müziğin kalitesinden bu araca düşünen bunu zaten biliordur koltuk ısıtması elektrikli koltukları yukarı katlanan otomatik aynaları (ben otoparkta bile kapatıyorum ) s2000 e göre yol tutuşu çok çok daha iyi...
    İllaa yok arkadaş ben yanlıcam diosanızda tek tuşa bakıyor...Diğer türlü dsc açıkken kopartmak imkansıza yakın hemen bir şekilde şeride geliyor araba...

    Yine bir arkadaşımın yazısına cewap vericem nickler aklımda değil s2000 m3 her yerde var demişsiniz türkiyede kaç tane m3 coupe var biliyormusunuz?Ben her gece bağdat caddesinde olmama rağmen hep bağdat caddesi örneğini weriyorum ki bu tarz arabaların en çok görüldüğü yer olarak sadece BK kırmızı m3 ü görüyorum çok çok nadirende 1 2 extradan m3...s2000 lerin plakasını yazmıcam gökide bilir her 10 dakkada kaç s2000 geçtiğini ki hatta her seferinde bize inat yapıyorlar deriz.m3 e sorunlu dıyenler içinde m3 ün istediklerini verin inanın hiç bir sıkıntı çıkartmaz ısıtmadan basmayın istediği yagını koyun bakımlarını tam yaptırın smg sini düzenli fonfigire ettirin inanın bir sıkıntı çıkartmaz ben en az haftanın 3 4 gunu kullanıyorum bir gunude 100 km yapıp işe gelıorum.s2000 e göre temiz m3 bulmak bence daha kolay her m3 alan çünkü gazlıcagını sanmıorum,gazlamak derken can almadan lastik yakmadan yanlamaktan bahsediyorum.

    Bu iş sanırım birazda yaş ile ilgili ben su anda 22 23 yasımda olsaydım emınım s2000'i tercih ederdim ama artık kafa kaldırmıyor ınsan belli bir yerden sonra konfor arıyor araba kullanırken zewk almak istiyor.Ama ne yaparsak yapalım zewk işte insanın aklında kaldımı kalıyor malesef...
    Benim hedefim açıkça sölemek gerekir isek corvette c6 ben sanırım amerikancıyım onlardan aldıgım zewk ıstedıgı kadar konforsuz olsun bır başka...
    Ewimide iş yerime yakın bi yere taşıyabilirsem içimde kalmasın diye belli bir dönüm siyah hardtoplı bir s2000'e binmek istiyorum açıkçası...

    Konun özüne dönersek maddi durum m3'e bakmayı kurtarıyor ise kesinlikle m3 ama benım araca bakıcak ayırıcak ne zamanım ne nakdim war diorsanız s2000 çünkü s2000'e bakmasanız bile yürür ama m3 sıkıntı çıkartır bakımları yapılmazsa bu bir gerçek..Yada ben canını alıcam dıosanız m3 s2000 e göre daha nazik bir araba...

    Değerini bilebilicek biri ise m3 alsın gerçekten çok özel bir araba... 100,000KM üstü olmasını dert ertmeyin sahibi biraz bilgili olsun araba hakkında gerisi foss...

    m3 alınca keşke s2000 alsaydım demiceksiniz ama s2000 alırsanız keşke m3 alsaydım diceksiniz...ikisinide kullanan biri olarak düşüncelerim bunlardır..

  6. #63
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kullanacak kısının boyu uzun degılse maddı acıdan s2k, arızaları, yakıtı, vergısı, bakımı vs. sıkıntı yaratmayacaksa tabıkı herturlu M3.

    Ben bir arkadasımızın s2k e bındım daha dogrusu bınemedım asırı kucuk kıbrıt kutusu gıbı 2 büklüm belım kambur oldu koltuk gerıyede gıtmıyo, ustelık ustu acıkken bınmıstım kapansa bir de kriz gecırırım heralde edit: boyum 189

  7. #64
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu tam benlik olmuş ben sadece düşüncelerimi yazıcam katılan katılmayana şimdiden saygılar.

    Benim s2000'e olan sevgimi saygımı yakın dostlarım çok iyi bilir.İstesem alabiliceğimide..
    Şimdi basamak basamak gider isek konunun başında eski aracından kalan bir hasarsızlık indirimi olduğundan bahsetmişssiniz benim şu andaki m3'üm eski subarumun kaskosunu devam ettirelerek yapıldı %60 indirimi vardı yanlış hatırlamıyorsam şu anda aracımın kaskosuna 1,600 veriyorum.(Rakamlar net değildir.)Sizde bunu değerlendirip birinci şıkkı eleyebilirsiniz.Yakma konusuna gelince şehir içi hafif sıkımlarla normal kullanımda 13lt başka konulardada belirttiğim gibi 2 kere top speed geri kalan sakın kullanımla 9,3 litre istanbul bodrum full klima açık..9,3 bence çok iyi bir değer bugun babamın volvosu bile uzun yolda 10lt altına inemiyor.Buda 2.secenek..

    Gelelim s2000 ve m3 ün genel bakış açısına s2000 dışarıdan gerçekten çok albenili çok yakışıklı bir araç fakat malesef eksi yönleri çok.Yagmur yagdıgında ağız tadıyla kullanmazsın güzel durması için ciddi yerde olması lazım zaten konfor özurlusu bır arabada iicene konforsuz oluor.Tıkırtı sesleri belli bir zaman sonra ister istemez geliyor,ki kimse 60,000 lira verdikten sonra bu sesleri duymak istemez.Basınca s2000'de affetmıyor yakıyor.Konsol deseniz ciddi keyifsiz fakat gel görki arabanın karsına geçip bi sigara yakmak paha biçilemez..

    Birde arada bazı arkadaşların yazdıklarına cevap vericem ben daha üzülmemiş yanlanmamış bir s2000 görmedim.Her akşam bağdat caddesindeyim daha bir tane sakin giden s2000 görmedim.Alayı gazlıyor hee benımde s2000 olsa bende gazlar yanlarım yalan yok kızmıyorum niye yapıyorlar diye haklılar ama malesef bi tane sıkılmamış s2000 yok eskiden bir baran wardı efendi efendi giderken görüyordum oda sattı o s2000'de perte bağladı zaten..

    S2000'inin yanında bir araba mutlaka şart bunuda bir örnek veriyim çok yakın arkadaşım siteye üye kenanda bildiğiniz gibi kızlar kızı bir s2000 aldı.Ki ciddi anlamda hakkını vererek kullanıyor s2000'i bu hafta sonu gördüm dizel a4 almış sormadım nedendir diye ama şöle bir yorum yaptım demekki s2000 le heryere gidelemiyor.Yada rahatsızlık veriyor ki s2000'i alalı sanırım 1 ay filan oldu.

    Şimdi kendi m3'ümden yola çıkarak m3'ü anlatmaya çalışıcam m3 benim için subarudan sonra resmen prestij oldu apartmanda bile sonunda doğru düzgün bişiler alabildin dediler daha ilk haftasında..Nişanlım bile alabiliceğin en iyi arabayı aldıgının farkındasın dimi dedi....Araba kullanmayı sewdiğimden ve trafikten nefret ettiğimden dolayı SMG tercih ettim ama aldıktan sonra öle anlatılan gibi olmadıgını anladım özellikle tam devirli sıkımlı kullanımlarda aksine düzden daha ii bunun altını çizerek söylüyorum tam devir vites attıgınzıda tansiyon tam açıkken düzden daha iyi ilk bir ay tansiyonu anlamak için sıkıntı çekıyorsunuz fakat şehir içinde 3.kademe en idaali,m3 ü alırken fullunu almaya çalışın telefonu tv zunu ekranı filan cidden çok eğlenceli arabadan zewk almanızı sağlıyori,tek kapı arabada 200 le giderken tek tuşla arka kelebekleri açabiliosunuz ki bir çok arabada hala yok..Harman cardondan bahsetmicem bile içerideki müziğin kalitesinden bu araca düşünen bunu zaten biliordur koltuk ısıtması elektrikli koltukları yukarı katlanan otomatik aynaları (ben otoparkta bile kapatıyorum ) s2000 e göre yol tutuşu çok çok daha iyi...
    İllaa yok arkadaş ben yanlıcam diosanızda tek tuşa bakıyor...Diğer türlü dsc açıkken kopartmak imkansıza yakın hemen bir şekilde şeride geliyor araba...

    Yine bir arkadaşımın yazısına cewap vericem nickler aklımda değil s2000 m3 her yerde var demişsiniz türkiyede kaç tane m3 coupe var biliyormusunuz?Ben her gece bağdat caddesinde olmama rağmen hep bağdat caddesi örneğini weriyorum ki bu tarz arabaların en çok görüldüğü yer olarak sadece BK kırmızı m3 ü görüyorum çok çok nadirende 1 2 extradan m3...s2000 lerin plakasını yazmıcam gökide bilir her 10 dakkada kaç s2000 geçtiğini ki hatta her seferinde bize inat yapıyorlar deriz.m3 e sorunlu dıyenler içinde m3 ün istediklerini verin inanın hiç bir sıkıntı çıkartmaz ısıtmadan basmayın istediği yagını koyun bakımlarını tam yaptırın smg sini düzenli fonfigire ettirin inanın bir sıkıntı çıkartmaz ben en az haftanın 3 4 gunu kullanıyorum bir gunude 100 km yapıp işe gelıorum.s2000 e göre temiz m3 bulmak bence daha kolay her m3 alan çünkü gazlıcagını sanmıorum,gazlamak derken can almadan lastik yakmadan yanlamaktan bahsediyorum.

    Bu iş sanırım birazda yaş ile ilgili ben su anda 22 23 yasımda olsaydım emınım s2000'i tercih ederdim ama artık kafa kaldırmıyor ınsan belli bir yerden sonra konfor arıyor araba kullanırken zewk almak istiyor.Ama ne yaparsak yapalım zewk işte insanın aklında kaldımı kalıyor malesef...
    Benim hedefim açıkça sölemek gerekir isek corvette c6 ben sanırım amerikancıyım onlardan aldıgım zewk ıstedıgı kadar konforsuz olsun bır başka...
    Ewimide iş yerime yakın bi yere taşıyabilirsem içimde kalmasın diye belli bir dönüm siyah hardtoplı bir s2000'e binmek istiyorum açıkçası...

    Konun özüne dönersek maddi durum m3'e bakmayı kurtarıyor ise kesinlikle m3 ama benım araca bakıcak ayırıcak ne zamanım ne nakdim war diorsanız s2000 çünkü s2000'e bakmasanız bile yürür ama m3 sıkıntı çıkartır bakımları yapılmazsa bu bir gerçek..Yada ben canını alıcam dıosanız m3 s2000 e göre daha nazik bir araba...

    Değerini bilebilicek biri ise m3 alsın gerçekten çok özel bir araba... 100,000KM üstü olmasını dert ertmeyin sahibi biraz bilgili olsun araba hakkında gerisi foss...

    m3 alınca keşke s2000 alsaydım demiceksiniz ama s2000 alırsanız keşke m3 alsaydım diceksiniz...ikisinide kullanan biri olarak düşüncelerim bunlardır..
    Walla soluksuz okudum. Yorum çok objektif ve aydınlatıcı olmuş. İlk fırsatta gidip bakacağız M3 lere. Artık sizi de rahatsız ederiz bir şekilde fikir ve önerileriniz için.

    Tşk.

  8. #65
    hakotech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xdream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu tam benlik olmuş ben sadece düşüncelerimi yazıcam katılan katılmayana şimdiden saygılar.

    Benim s2000'e olan sevgimi saygımı yakın dostlarım çok iyi bilir.İstesem alabiliceğimide..
    Şimdi basamak basamak gider isek konunun başında eski aracından kalan bir hasarsızlık indirimi olduğundan bahsetmişssiniz benim şu andaki m3'üm eski subarumun kaskosunu devam ettirelerek yapıldı %60 indirimi vardı yanlış hatırlamıyorsam şu anda aracımın kaskosuna 1,600 veriyorum.(Rakamlar net değildir.)Sizde bunu değerlendirip birinci şıkkı eleyebilirsiniz.Yakma konusuna gelince şehir içi hafif sıkımlarla normal kullanımda 13lt başka konulardada belirttiğim gibi 2 kere top speed geri kalan sakın kullanımla 9,3 litre istanbul bodrum full klima açık..9,3 bence çok iyi bir değer bugun babamın volvosu bile uzun yolda 10lt altına inemiyor.Buda 2.secenek..

    Gelelim s2000 ve m3 ün genel bakış açısına s2000 dışarıdan gerçekten çok albenili çok yakışıklı bir araç fakat malesef eksi yönleri çok.Yagmur yagdıgında ağız tadıyla kullanmazsın güzel durması için ciddi yerde olması lazım zaten konfor özurlusu bır arabada iicene konforsuz oluor.Tıkırtı sesleri belli bir zaman sonra ister istemez geliyor,ki kimse 60,000 lira verdikten sonra bu sesleri duymak istemez.Basınca s2000'de affetmıyor yakıyor.Konsol deseniz ciddi keyifsiz fakat gel görki arabanın karsına geçip bi sigara yakmak paha biçilemez..

    Birde arada bazı arkadaşların yazdıklarına cevap vericem ben daha üzülmemiş yanlanmamış bir s2000 görmedim.Her akşam bağdat caddesindeyim daha bir tane sakin giden s2000 görmedim.Alayı gazlıyor hee benımde s2000 olsa bende gazlar yanlarım yalan yok kızmıyorum niye yapıyorlar diye haklılar ama malesef bi tane sıkılmamış s2000 yok eskiden bir baran wardı efendi efendi giderken görüyordum oda sattı o s2000'de perte bağladı zaten..

    S2000'inin yanında bir araba mutlaka şart bunuda bir örnek veriyim çok yakın arkadaşım siteye üye kenanda bildiğiniz gibi kızlar kızı bir s2000 aldı.Ki ciddi anlamda hakkını vererek kullanıyor s2000'i bu hafta sonu gördüm dizel a4 almış sormadım nedendir diye ama şöle bir yorum yaptım demekki s2000 le heryere gidelemiyor.Yada rahatsızlık veriyor ki s2000'i alalı sanırım 1 ay filan oldu.

    Şimdi kendi m3'ümden yola çıkarak m3'ü anlatmaya çalışıcam m3 benim için subarudan sonra resmen prestij oldu apartmanda bile sonunda doğru düzgün bişiler alabildin dediler daha ilk haftasında..Nişanlım bile alabiliceğin en iyi arabayı aldıgının farkındasın dimi dedi....Araba kullanmayı sewdiğimden ve trafikten nefret ettiğimden dolayı SMG tercih ettim ama aldıktan sonra öle anlatılan gibi olmadıgını anladım özellikle tam devirli sıkımlı kullanımlarda aksine düzden daha ii bunun altını çizerek söylüyorum tam devir vites attıgınzıda tansiyon tam açıkken düzden daha iyi ilk bir ay tansiyonu anlamak için sıkıntı çekıyorsunuz fakat şehir içinde 3.kademe en idaali,m3 ü alırken fullunu almaya çalışın telefonu tv zunu ekranı filan cidden çok eğlenceli arabadan zewk almanızı sağlıyori,tek kapı arabada 200 le giderken tek tuşla arka kelebekleri açabiliosunuz ki bir çok arabada hala yok..Harman cardondan bahsetmicem bile içerideki müziğin kalitesinden bu araca düşünen bunu zaten biliordur koltuk ısıtması elektrikli koltukları yukarı katlanan otomatik aynaları (ben otoparkta bile kapatıyorum ) s2000 e göre yol tutuşu çok çok daha iyi...
    İllaa yok arkadaş ben yanlıcam diosanızda tek tuşa bakıyor...Diğer türlü dsc açıkken kopartmak imkansıza yakın hemen bir şekilde şeride geliyor araba...

    Yine bir arkadaşımın yazısına cewap vericem nickler aklımda değil s2000 m3 her yerde var demişsiniz türkiyede kaç tane m3 coupe var biliyormusunuz?Ben her gece bağdat caddesinde olmama rağmen hep bağdat caddesi örneğini weriyorum ki bu tarz arabaların en çok görüldüğü yer olarak sadece BK kırmızı m3 ü görüyorum çok çok nadirende 1 2 extradan m3...s2000 lerin plakasını yazmıcam gökide bilir her 10 dakkada kaç s2000 geçtiğini ki hatta her seferinde bize inat yapıyorlar deriz.m3 e sorunlu dıyenler içinde m3 ün istediklerini verin inanın hiç bir sıkıntı çıkartmaz ısıtmadan basmayın istediği yagını koyun bakımlarını tam yaptırın smg sini düzenli fonfigire ettirin inanın bir sıkıntı çıkartmaz ben en az haftanın 3 4 gunu kullanıyorum bir gunude 100 km yapıp işe gelıorum.s2000 e göre temiz m3 bulmak bence daha kolay her m3 alan çünkü gazlıcagını sanmıorum,gazlamak derken can almadan lastik yakmadan yanlamaktan bahsediyorum.

    Bu iş sanırım birazda yaş ile ilgili ben su anda 22 23 yasımda olsaydım emınım s2000'i tercih ederdim ama artık kafa kaldırmıyor ınsan belli bir yerden sonra konfor arıyor araba kullanırken zewk almak istiyor.Ama ne yaparsak yapalım zewk işte insanın aklında kaldımı kalıyor malesef...
    Benim hedefim açıkça sölemek gerekir isek corvette c6 ben sanırım amerikancıyım onlardan aldıgım zewk ıstedıgı kadar konforsuz olsun bır başka...
    Ewimide iş yerime yakın bi yere taşıyabilirsem içimde kalmasın diye belli bir dönüm siyah hardtoplı bir s2000'e binmek istiyorum açıkçası...

    Konun özüne dönersek maddi durum m3'e bakmayı kurtarıyor ise kesinlikle m3 ama benım araca bakıcak ayırıcak ne zamanım ne nakdim war diorsanız s2000 çünkü s2000'e bakmasanız bile yürür ama m3 sıkıntı çıkartır bakımları yapılmazsa bu bir gerçek..Yada ben canını alıcam dıosanız m3 s2000 e göre daha nazik bir araba...

    Değerini bilebilicek biri ise m3 alsın gerçekten çok özel bir araba... 100,000KM üstü olmasını dert ertmeyin sahibi biraz bilgili olsun araba hakkında gerisi foss...

    m3 alınca keşke s2000 alsaydım demiceksiniz ama s2000 alırsanız keşke m3 alsaydım diceksiniz...ikisinide kullanan biri olarak düşüncelerim bunlardır..
    güzel anlatmişsın kardesım eline sağlık,bende corvette'yı almadan once bılıyosunkı m3'le arasında baya gıdıp gelmıstım..suan bıle senın aracında gozum hala ıcımde bı ugde yanı

  9. #66
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seve seve yardımcı olmaya çalışırım bilgilerim dahilinde...

  10. #67
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hakan msn e ekledim göremiyorum seni kardeşim..

  11. #68
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Xdream çoğu m3 sever için aydınlatıcı bi yazı olmuş

    Benim merak ettiğim bir konu daha var olası arızalar , mesela difransiyel,vanos yada ne gibi bir arızayla karşı karşıya kalınma riski yüksek.Bakım derken dikkat edilmesi gereken nedir ? yağ ve filtreler haricinde..Teşekkürler şimdiden.
    Dr.Ecu

  12. #69
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enes kardeşim şimdi söle bişi war aracı kosiflere götürdüğün zaman zaten diğer bmwlere nazaran üstüne çok titriyorlar ben vanos ve dif te hiç sıkıntı yaşamadım yani lastik yakmadıgın weya yanlamadıgın sürece çıkaracıgını açıkçası sanmıyorum..
    Ben ne yanlıyorum nede lastik yakıyorum gerek yok çünkü yani kolay kazanıpta almadım gözüm gibi bakıyorum açıkçası...Alan kişi götürsün serwise vanos ayarlarına baksınlar etsinler sensörlerini kontrol ettirsinler arabayı kullanıp içini dinlesinler her araba gibi sogukken çalıştırıp dinlesinler altına baksınlar eğiklik yamukluk warmı ondan sonra bakabilinicekse alınsın...Malesef bazı m3 sahipleri diğer bmw motorları gibi zannedıor öle deil motor zaten limitlere yakın ayarlanmış sıkıştırılmış zaten mumkun oldugu kadar serwisin sölediği abi bunu ısıtmadan sakın yürüme bile dio mesela bende hareret ortaya gelene kdr yurutmuorum hiç bir şekilde dediğim gibi maşşallahı war yeri geldi 2 hafta marşına basmadıgım zamanlar oldu hiç üzmedi beni..Ama hep dıorum araba işi tamamen kısmet biri çok ii çıkar diğeride illalah ettirir kendinden...Diff ve vanos konusunda yardımcı olamadım kusura bakma birebir yaşamadıgım sorunlar hakkında yazıp çizersem sallamış olurum sadece bir arkadaşımın m3ünde vanos sıkıntısı olmuştu 1,250 liraya ikinci el bulup deiştirdi onu biliorum...ama oda düz gitmez style dı

  13. #70
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bakım kısmını atlamışım smg için konusursak serwisin önerdiği yakın dışına çıkmayın filtre önemli değil..Birde en çok yaşanan sıkıntı smg'de valonda bağlantı saplamaları war bu zamanla gevşiyor beni uyardılar sıktır diye sıktırdım hakketten gevşekti.Kaçırıp kırılırsa volan girer oda 1,500Eurolarda dolaşıyor sıfırının fiyatları sanırım...Ama dediğim gibi 10.000 de bir filan bi göz geçirilirse onada bişi olmaz..Egzos takmayın bir çoğu içe yaramaz eksiye gider diyolar yada çok çok iyi araştırıp çok ii bir komplike sistem bulmak lazım ben rahat edemedim arabayı aldıgımda saçma sapan bi son susturucu vardı borcu çapları aynı oldugundan csl egzosu koydum için rahat etsin diye...aklıma geldikçe parça parça yazıorum ama aklıma gelenler şimdilik bunlar..Dediğim gibi aman tanrım şimdi napıcaz diye bir sıkıntı yaşamadım ama açıkçası nazik kullanıyor canını almıyorum yarın öbür gün ne olucagı belli olmaz ben 20.000 km dir sıkıntısız kullanıorum uzun yol şehir içi karışık..100kmden sonrası çok zewkli...

  14. #71
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizi yanlış anlamadım sadece her tarafta war dediğiniz için bu m3leri bir benmi göremiyorum manasında söledim.zaten sayı olarakta azız,ki bende hastalık gibi bir şey var evde oturamıyorum askerden sonra ciddi bir sıkıntı yaşıyorum evin içinde havası önemli olmadan mutlaka dışarılardayım hani ben görmuosam gerçekten kimse göremez M3 Te her araba gibi güzelce baktırılırsa süpriz yumurta gibi çıkmaz sadece işin ehli olan düzgün insanlar baksın.. RX-8 Konusunda arkadaşı yönlendirmekte fikir sahibi yapmakta tabiki de özgürsünüz burası bir forum herşey değerlendirelebilir insanların fikri 1 sn bile değişir.Benim şahsi fikrimi merak eden olursa benim trilyonlarım olsa rx-8 almam bunuda yanlış anlama sakın beni hiç bir yeri cezbetmediğinden ne tipi ne markası ne motoru bana göre değil bazıları büyük sever..Benim kide büyük,motor

    Tercih meselesidir ama ben paramın en iisini almaya çalışırım yani m3 parasına yeni kasa 3,20 de alabilirdim ama m3 un werdiği hiç bir hazzı veremezdi ne içten ne dıştan..Modellere fazla takılmadan alınacak zewke bakılmalı bence...

    Onun için elimde bir tane 74 model bir camaro war çöp tenekesi...

  15. #72
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlayışın için ben teşekkür ederim.Dediğim gibi ben m3 ü iyi bildiğimden yada bildiğimi düşündüğümden yardımcı olmak amaçlı yazdım s2000'e sahip olmadım ama çok gezdim ve duruşunu seviyorum eksilerini artılarını yazmaya çalıştım yanlış birşey yazdıysam yada eksik af ola...

    RX8 konusunda hiç bir şey diyemem bir kere bile sahibinden de açıp bakmadım nedir ne değildir diye fiyatlarını bile bilmiorum dediğim gibi benim beklentilerime cewap verebiliceğini sanmıyorum...Sadece gecen hafta bir haber geldi diyarbakırda çok çok temiz bir rx8 warmış çok zengin biri almış sarmamış satıyomuş al sat dediler telefon geldi ben anlamam o arabadan dedim,açıp bakmadım bile resimlerine açıkçası ama o araba temizmiş kaynak sağlamdı.

  16. #73
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M3 sorunları konusunda xDream' e ben de katılıyorum. Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler. 340 beygir 3.0 V6 8-9 yaşında arabadan bahsediyoruz. Her ne kadar alman olsa da bu arabalar sıkıştırma oranları yüksek aletler ve gerçekten titiz bakılması gerekir.

    Çok kıymetli bilgiler. Çok teşekkür ederim tüm yorumlarınıza. Bakalım kısmet.

  17. #74
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallahi xtreme teşekkürler makale gibi yazmısın bu yazıyı sakla bence


    çok güzel bilgiler vermişsin okumakdan sıkılmadım.
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  18. #75
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallahi xtreme teşekkürler makale gibi yazmısın bu yazıyı sakla bence


    çok güzel bilgiler vermişsin okumakdan sıkılmadım.
    Saolasin seko

  19. #76
    bmwlove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M3 sorunları konusunda xDream' e ben de katılıyorum. Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur demişler. 340 beygir 3.0 V6 8-9 yaşında arabadan bahsediyoruz. Her ne kadar alman olsa da bu arabalar sıkıştırma oranları yüksek aletler ve gerçekten titiz bakılması gerekir.

    Çok kıymetli bilgiler. Çok teşekkür ederim tüm yorumlarınıza. Bakalım kısmet.
    Ben kısaca M3 diye fikrimi yazmıştım ama kısa bir bilgi olarak m3 düz 6'dır v6 değildir. 3.2 lt hacimlidir. Yazılanları çoğu doğru ısıtmadan gazlamamak bakımları iyi anlayan biryere yaptırmak ki bu kesinlikle ''kosifler'' değil. Doğru malzemeleri kullanmak bozuk yolda zorlamamak abuksubuk yay may takmamak en ve en önemli unsur = Otopark, vale (allahın cezaları%90), baba, kardeş, dayı, enişte, eş, dost gibi 2. şahıslara vermemek durumunda hiç problem yaşatmaz diyebilirim neredeyse. Motor blok olarak zaten döküm demirdir geç ısınır ama geç de soğur bundan dolayı kısa parklardan sonra araç zaten çok soğumadığı için kışın mesela 1 - 1,5 saat nerdeyse hiç soğumuyor tekrar uzun uzun ısıtmaya gerek kalmayacaktır. Yürüyen aksam olarak kronik denebilecek tek kusuru arka travers bağlantılarını ve şaseyi yırtma durumu oluyor çok zorlanırsa ama reinforcement kiti var uygulanınca birdaha yapmıyor. Eski kasalarına oranla mekaniği daha iyi vanos daha sorunsuz güç daha stabil handling daha iyi. Her iki aracıda kullandım kıyaslanacak statüde değiller. Birisi roadster biri 4 kişi . Bu durum önemli değilse gerisi zevk meselesi. S2000 için yapabileceğim tek yorum çok zevkli ama 2004 ve öncesi Vsa s2000'in can düşmanıdır Vsa'lılar alınmasın ama maalsef arabanın bütün tepkisini öldürdü. Kapatınca kayıyo ama demeyin alakaları yok size seçiminizde başarılar.
    BMW'den Sorumlu Devlet Bakanı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •