Turbooogerçi ben hala atmosferik dizele biniyorum ama neyse
![]()
Turbooogerçi ben hala atmosferik dizele biniyorum ama neyse
![]()
konu hortlamış ama ben de turboyu daha zevkli buluyorum...
Subaru
Technica
InternationaL
PSN: ekduncan
atmosferik candır yaturbo doldurma derdin yok turbo basıncım dustu derdın ayar yaptırmam lazım derdin yok ayrıca da motor verimliliğini unutmamakta fayda var.. ama demiyorum ki turbo araba zevksizdir.. yalnış anlaşılmasın kullanım tarzınızla alakalı birşey.. ama unutmamalı ki bu sorunun cevabı asla her viteste yürürüm olmamalı, agresif kullanımda zaten vites ufaltmaya üşeniceksek ne gerek var..
![]()
bu videodan çıkartılacak iki ders var bence..![]()
- Araban güzel gözüksün istiyorsan sırf değişiklik için orası burasıyla oynamaya gerek yok..
- Sade olan güzeldir, arabayı gösterende diriliği bakımlı olmasıdır.
ilham kaynağı olması gereken bir video ülkemizde modifiye merakı olan herkese eğitim dvd si olarak yollanıp izletilmesi gerekli diye düşünüyorum.. Başka diyarlara götürdü sabah sabah beni..(markadan dolayı değil yalnış anlaşılmasın )
Benim için en önemlisi bi arabanın sorun çıkarmamasıdır. Sonradan turbo takılan araçlara bi bakın bir çoğu devamlı sorun basıncı açsan kırıcak açmassan gitmicek. 3 senedir s2k kullanıyorum etrafımdada birsürü s2k kullanıcısı mevcut deli gibi devir çeviriyolar ama daha motorunda sorun çıkanı görmedim Kİ F serisi hondanın en narin motorudur diyebiliriz.Yağ sevyesine suyuna periyodik olarak baktıktan sonra sorun yok. Ayrıca sıkıştırma sesinin tadıda kesinlikle Turboda yok yani...
son dugmeye bastıgında sogutma işlemimi yapıyo video da
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)