fazla degil 1000 km yolu sıkıştıra sıkıştıra bir hondayla bir pejoyla geçmek lazım![]()
honda
peugeot
Honda önce artık atmosferik üretmeyi bırakıp turbo benzinli , dizel motor üretsin.Rakipleri aldı yürüdü
benim turbo vti'ım olsun 300bin tl lik araç rolling harici üzerme kırmadığı veya egosuyla ezmeye çalışmadığı sürece basmam bunlar dışında büyük ihtimal salağa bak napıyo diyodur
Dizel Pug,benzin Honda diyorum bende
Ekleme yapmak isterim, atmosferik dizel rekoru litre başına alınan güç konusunda hala Honda'da.. Turbo yapmamalarının sebebi maliyet mi yoksa atmosferik candır demeye mi çalışıyorlar anlamıyorumDizel Civic olsa burada bir çok kişi alır tahminimce, Peugeot'nun yeni çirkin tasarımlarını düşünürsek.. Uzun süredir 207RC ve RCZ dışında görünüm olarak beğendiğim Peugeot yok.. En son 106 yı güzel yaptılar o kadar
(benim fikirlerim)
Bu konu çok derince düşünülmesi gerek ama, verim diyince yakıt verimi mi motorun verimi mi belli olmuyor yani..
Valla kalmış demek kiAccord'lar CRV'ler hala atmosferik dizel
Yeni modeller eskiler değil yani abi.. Ha ben diyorum zaten, eğer gerçekten maddiyata önem verirse Honda'nın yapamayacağı bir şey değildir.. Şirket politikası diye düşünüyorum.. Yoksa biliyorsundur sende yurtdışında nasıl modeller satılıyor
Oddssey tam bir aile arabası ama V6 3 litre 350 hp atmosferik
Türkiyede kim alır onu yani ? Doğal olarak Honda Türkiye de getirmiyor.. 150-200 hp dizel yap 2 litre kapış kapış gider
![]()
Şu anda Honda TR'de sadece CRV dizel var... 2.2...
Onun dışında avrupada 2.2 accord ve civic 2.2 dizel mevcutdur.... civic üstünde mükemmel bir motor bana göre... Civic üstündede 2.2 nin yakıt değeri 4.3 litre şehirer arası...
ayrıca legend tr ye ilk geldiğinde liste fiyatı 128.000 tl idi... aynı sınıf mercedesi 230 liradan aşağı alamıyorsunAyrıca SH-AWD nin kılı olamaz 4matic...
ha konumuza gelecek olursak... tabiki HONDA motor co.... Dünyanın en büyük ( otomobil değil karıştırılmasın! ) motor üreticisi...
Haa ama bu aralar honda rezil etti kendini ayrı konu... Acuralar üstünde düzügn motor artık sadece.... onun dışında avrupaya getirdikleri motorlar ve araçlar cacık.... ayrıca honda bir an önce motorları üfletmeye başlaması lazım... + süperspor otomobil üretmeli... NSX ten sonra birşey çıkmadı... çıkarmalı yeni NSX i öyle proje rafa kaldırmakla olmuyor bu işler... R35 ler LFA lar piyasada gezerken hondanın bir cvp vermesi lazım....
Atmosferik dizel diye birşey yok hondada.... accord 2.2 i-CDTI bildiğin Idiot-Commonrail Turbocharged Direct injection... ilk çıkanı 2003'de çok verimli ama NOx ve emisyon testinden kaldı... sonra partikülendiler ama verim azaldı..... ardından N22B ler geldi portları farklı konumlandırılmış dizel oda euro 5 emisyonunu yakaladı piyasaya sürüldü... şu anda trde satışta olanlar bu motorlar... trye gelmeyen şu anda i-DTEC dizeller var... en verimli honda dizel motoru yine 2.2 motor... 2010 yılının en çevreci dizel motor seçildi...
Salak wiki aptal wikideğişmiş o madde..
Diesel engine (naturally-aspirated) - 33.38 kW (45.4 PS; 44.8 hp) per litre - 1993 Mercedes E 300 Diesel 100 kW (136 PS; 134 hp) DIN 2.996 L I6[citation needed
yanına da citation needed yazmışlarSen yazmasan gidip bakmayacaktım abi ahahah
Highest Redline
Internal Combustion Production Car: 2010 Ariel Atom 500 10,600 rpm
Electric Production Vehicle: 2008 Tesla Roadster 14,000 rpm
Bu maddede Honda S800 vardı 10.500 devir ile.. Değişmiş demek kiGerçi bunları da insan yazıyor, neymiş güvenmeyecekmişsin wiki ye
Sağol bilgi için, msnden ayrı bilgi için daha tekrar sağol
Ha buraya merak ettiğiniz markaları yazın, Honda'da güzel şeyler çıkıyor
List of automotive superlatives - Wikipedia, the free encyclopedia
Belki çıkar bir yerden atmosferik dizel motor Honda'da bakalım biz sağa sola![]()
Legend konusunda üst sınıf araç arayanlara göstermiştim de Honda'ya o kadar para vermem diyorlardı.. Japonya'da SH-AWD vs. deli gibi ödül almıştı çıktığı yılDedim siz markaya para vermeye devam edin kendiniz bilirsiniz
![]()
Dizel araçların atmosferik benzinlilerle baş edebilmesinin sebebi turbodur yani aşırı besmele
Atmosferik dizel ne günümüzün emisyon şartlarına ne güç gereksinimlerine uyuyor..
Mercedesin eski dizelleri,doblonun 1.9 55 mi 60 hp mi ne dizeli,hatta 3700 cc 80 hp 230 tork magirüs motoru en güncel n.a dizel örnekleridir![]()
turbosuz 1.6 motor audi 80 vardı vakti zamanında, fena gitmiyordu ama devrini alana kadar sıkıntı üstüne sıkıntı... sonra turbosuz 1.9 peugeot partner kullanmıştım araba sollamak cidden emek istiyordu
dizel dedin mi aşırı besleme şart.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)