ben diyim vti hepsini gecer :)
Printable View
ben diyim vti hepsini gecer :)
ben yeteri kadar rahatım sen merak etmede bu raat ol lafını yüzüme karşı söylesene o zaman kim rahatmış anlarız.
Stock T4 yürümez ama yüklediğin zaman Diablo kovalarsın örnek Autotech. Bana volvodan bahsetme. Bu ülkeden 1.9 T4 makinenin ve S70 T5 üzerindeki makinenin ne olduğunu kimse bilmiyor.
Ulan şu nette ne kadar çok klavye delikanlısı var. Biri ordan boş konuşma sıralaması yapar biri der rahat ol. Görseler Aman abi hemen geri vites. Ben istiyorum ki buradan yazdıklarını gelsinler yüzüme karşı söylesinler. Tek söyleyeceğim terbiyenizi takının sonra gördüğünüzde R yapıosunuz komik oluyor.
Erh arkadaşım ben ne yazmışım o zaman sen Type R da geçiodun heralde dedim geçiodum desen olay bitecek.
GC8 li arkadaşım sana da söyleyeceğim sana laf atmadık sen nereden atlıosun. GC8 in ne olduğunu biliyoruz sen nereden atladın İnsignia olayına. Konuları başından okuyun ondan sonra yazın. Adam teknik konusunda anlamanız için 200 den sonra yürümeyen İnsignia torku ile Clio yu geçer demiş ki İnsignianın en yürümeyen araba olduğunu söylemek için. Ama anlatamamış.
harbi ya herhalde 200-210 a kadar clio önde olur.arkadaş 200 den sonrası için konuşmuş.
Sen soruma cevap versene. Yazılımı sen mi hazırlıyorsun yoksa Barbaros hazırlıyor ve sen üzerine atıyorsun. Cevabı çok basit evet ya da hayır. O Megane üzerindeki yazılım sana mı ait barbaros a mı ait. Ben bunu merak ediyorum. Benim kulağıma gelen Barbaros un yazılımları hazırladığı senin arabanın üzerine atman şeklinde. Yok hayır değilse o zaman özür dileyeceğim burada.
Tamam OK konu başlığına göre cevap vermişsin burada. Ama sormak istediğim şu SS RS neden videolarda geçemiyor tamamen stock Megane Rsi ki herkes SS i övüyor müthiş yürüyor diye.
Not: Bunları art niyetle falan yazmıyorum. Merak ettiğim için yazıyorum ki SS ile denerken deniz seviyesindeler Ankara rakımı daha yüksek.
geri vites yapmam diyenler konunun acsın basını okusun..
deneyemem avans vurdu video olmaz yatak sardı kakam geldi insignia torkuuu diye uzar gideRRRRRRR:hahaha:
ha ayrıca benim insignia muhabettini bilmiyon niye olaya balıklama atlıyon:)
Evlendiğin zaman eşinin başına bişey geldi mi anlarsın neden video çektirmeyeceğimi. Eşimde kullandığı sürece bu araba F1 de geçse videosu olmayacak. Avans vurduğu zaman kiminle geri vites yapmışım nerenden sallıosun. Kanıtla arabayı hediye edicem sana. Avans vurduğu zaman ben yazılımı normalde kullandığım özgünün yazılımına getirdim. Kimseyle de denemem demedim. Şimdi kim boş yazıyormuş daha iyi anlıyoruz. Okuduklarınızı anlayın sonra konuşalım.
Clionun sanzimanindan bahsedilmis,4te 190 yapan araba 5te 255 filan goruosa orda problem vardir.. aradaki orandan ne oldugu ortaya cikar cogu iyi sanzimanin arasinda ortalama 40km vardir son viteste 45 50kmye cikabilir bazen.. ama rs bu konuda basarili hee gene son hizi iyi demiyorum aerosu kotu ama 5 kisa olsa 230a kadar en azindan daha iyi gider..
son hizda guc *frontal area*cw ve havanin younluguna baglidir, oyle sanildigi gibi aracin agirligina ve torkuna bagli deildir(guc=tork*devir ztn) agirligin etkisi hiz arttikca yani ivme dustukce azalir, m*a da a azaldigi icin.. falan filan:D
meggy rs ise bundan 3 sene once izmirde stock meggynin nasil gittigine herkes sasiriodu, halbuki araba 220 hp filandi.. onla deneyen arabalarda yavas ilan ediliyodu:D
meggyninde aerosu cok iyi deildir mesela ayni gucte dier arabalardan daha yavastir..
alper sakin ol kardeşim sinirlenmeye değmez.biz seni en azından tanıyor ve seni anlıyoruz.
bildiğniz gibi yürüme işinin sonu yok para kimdeyse o gecer .
hangisini ben kullanırsam o geçer diye bi laf vardır :D
Sadece aerodinami yeter diyenler için eski amerikanlar akıllarına gelsin. 4 vitesle kutu gibi arabalarla ne hızları görüyorlardı.
kelebeğin 46 sayfasını okumak bu konunun 50 sayfasını okumaktan daha cok keyif verdi.
olm kelebek bomba yaa. Kıza hasta oldum ama. Dengesiz hatunlar tehlike yaw.
torkun önemi yok dersek olmaz.yol düz olduğunda ve rüzgarsız olduğunda dediğin doğru ama hava rüzgarlı ve rampa yukarı son hızlarda devamlılık için tork lazım.misal aynı güçte aynı model 2 benzinli veya dizel araç düşünün birinin torku daha fazla.son hızda devamlılık açısından torku fazla olan araç hep önde olacaktır çünkü nefesi kesilmeyecek.
abi boşverin tork tartışmasını daha önce de çok tartışıldı başka forumlarda da.
Bu tork dediğiniz şey böyle elle tutulur yenilir bişey mi :D Nerde satılıyo?
Bunlarda benim sözümun özü olsun:
1. ben diyorumki clionun mrs yi gecebilmesi icin 240 ps civarlarinda olmasi lazim.bunu neye dayanarak soyluyorum? v6 clionun 225 gibi maks. surate sahip olmasina. Alet 3 litre motoru ile 300 nm torku ile ama 226 ps i ile ancak o surate cikabiliyor. Peki bunun nedeni ne? cok basit aletin on kesit alani afedresin .ok gibi oldugu icin 200 km den sonra ruzgar ona oyle bir direnc gosteriyorki hayvan 224 de kaliyor. E peki bu niye boyle. Onunda cevabi basit, adam clioyu yapaken 360 modena dizyn edilirken yapildigi gibi alip 5000 saat ruzgar tunelinde calismamis. Almis cizmis bisiler ortaya cikarmis ökuz gözlu bir araba. Yaşı buyuyup kum havuzundan sıkılanlar alsin gazlasin diye.:D
2. Ben diyorumki 200 den sonra insignia stoplari gosterir clioya. Ben demiyorumki 60 da bassalar insignia gelir gecer.adam diyorki 6 boy koydum veya digeri diyorki roll 200 demi basliyor. Yooo 200 de baslamiyor ama 200 de de bitmiyo kusura bakma. 200 pslik aracla 200 de roll mu biter.
mesela
Sen simdi boluya gidiyosun, heyecanlisin bide, mrs ayircan cunku:D. Hafiften gazliyosun bi baktin yolda bi tane 3.20 dizel bi tane insignia ile oynasiyor.:D Eziyo, üzüyo biseyler yapiyo iste, bos bulundun bu insigniaya select attin. Simdi o insignia ne yapar seni o suratlerde. Ben soyliyim, ufalar.:D Orda ne diyeceksin adama 'saga cek yavasla 60 da basalim, yok yok 70 e ayarla o devir bana daha cok uyuyo 70 de basalim' mi diyeceksin, araban 1000 kilo olsa ne yazar o suratte, veya tum koltuklari sokmussun hatta kendi koltugunu bile sokmussun hafif olsun arac diye:D sandalye koymussun yerine on koltugun:D, oyle basiyosun ne farkeder. O suratte 180 ps i ile bi de senin araca nazaran ucak gibi olan ruzgar direnci ile sana stoplari gosterir o insignia..:icon_tup:
3. Clio ile megane karsilastirmak elma ile armut karsilastirmak gibi bisey. Clio ya rakip mi yok. Bak yeni polo lar var. Revolu filan alin onla gazlayin iste, rc ler filan var, var oglu var. Ha yok illaki mrs olsun diyosan o zaman 250 ye kadar basacaksi;)n, arabayi 300-400 kilo hafiflet 60 da bas 180 190 da bitir olmaz..:icon_tup:
TORKU yuksekse ztn gucude yuksektır, ama soyle dıyorsan dızel 3500de top speed goruyor atmosferık 7000de ama ıkısınınde guclerı aynı, sen dızel olan dıyorsun, burada turbonun sısmesı devreye gırebılır, na olan sıkıntısız cevırır ama hacımlı devırlı olursa daha ıyı olabılır,
Haklısın clıo megan olayında, ancak o zaman cupra 240 ıle megan kıyaslayalım, aynı guce getırelım ıkısını bakalım 200den sonra noluyor, hatta s2ooo ıle 240 ps ıle arkadan ıtıs bıde:D:D:rolleyes:
clıo v6 nın on tamponu ıle rs ın bır degıl bu arada hatta sasısıde benzer degıl.. genıs sısık vs..
stok megane rs stok cupra ben gittim denedim. ben iki kişi cupra tek kişi 2 boy geçiyorum.
cupra iki kişiye döndü ben teke döndüm fark 5-6 ya çıktı. tabi cupracı arkadaşlar olanları duyunca yalandır dediler bilmemne dediler bende yalandır haklısınız diyip geçtim.
yiğitde zaten aracı satıcam olmaz diyerek videoları sildiği için sokamadık gözlerine. ama henüz cupra gibi yüklenen megane rs çıkmadı. çıkarsa onuda deneriz geçebilir demiyorum ama yürür belki rs de.
senin araç sıfırdan kalksa cupraya geçilebilir. ama bunun nedeni sizin uyduruk asr sistemıniz olabilir. hani çıkmıyo ya devreden, yazılımla çıkartıyormussunuz.
ama roll da bence ayırabilirsin. 0-200 un cupradan daha iyi çunku.
cupra r lara gelince onlara da çare var. onun da ilacı sizin mk3 ler:D
bende asr sorunu yok. son hıza kadar devre dışı kalabiliyor. şuan sadece gt28 im yok. olursa gider denerim 30r lılarla.
950 kilo 210 hp clio rs ile standart megan rs i geçersiniz tabi burda hemfikiriz.
seyrettim clio güzel gitmiş gerçekten ama istisnalar kaideyi bozmaz.şoferlik aracın bakımları v.s ama clionun da hakkını teslim edeyim.