www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Ben hacime göre yarışa karşıydım, saniyeye göre olmasına taraftardım ama kuralar koyulmuş.
Bu yarışı Buğra değilde Tosfed düzenlese nasıl itiraz edicektiniz kurallara ?
Akhisarın kuralları Hasan abinin yaptıgı düzenlediği kurallar
Açın bir okuyun o kuralları tosfedin sayfasından
Henginizin aracı yarışabilcek şekilde bir bakın
Akhisardaki arkadaşlarımız kalpler kırılmasın kimse geri dönmesin yarışmadan diye musamma gösteriiyorlar kuralları bir uygulasalar ne punisher ne hulk ne pislik ne h22eg ne whie rs vs vs
Yarışamaz bir okuyun sınıfınızda ne yapmanız lazım yada okadar sökmüşseniz içine roll bar roll cage neyse yapmanız lazım kg olayınada bakın nekadar sökebilirsiniz
Sonra bu kurallar üzerinden tartışalım
İnşallah Akhisardada kurallar Net bir şekilde uygulanır
Ben kendim adıma konuşuyorum artık hafif olsun güç için uğraşmıyım kafasından çıktım
Güç için elimden ne geliyorsa yapıyorum hafiflik umrumda değil
USA de adamlar standart ağırlıkta yarışıyorlar aracımızı kıyaslıyamıyoruz bile onlarla
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Ya harbi k24 e bende kafayı taktım 106 gitti gibi heralde k24 beni bekliyo alayımda paslarını sökeyim
Gorucende baska sekilde hahahhahahhaha
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Gün programi nedir.? Gun icinde pitstopda kac kisi olacak, her yarismaci kac kisi sokabilecek
Kaç araç katilcak kaç görevli var?
Built to fall....
Gün programına devamlı yeni aktiviteler (izleyiciler için ) eklendiğinden dolayı şuan saatlerle program vermem zor .
Yarışmacılar 2 şer kişi teknik ekip sokabilecek pit alanına . Ve bu 2 kişi Tulumlu olmak zorunda (mekanik adı altında eşt dost akraba arkadaş kanka kunki vb. kalabalığını pistin iç kısmında görmek istemiyoruz .)
Bunun dışında mekanik ekiplerin duracağı alan start noktası değil görevlerini yapacakları pit alanı olacak kalkış anında sürücüye talimat açısından yardımcı olabilecek 1 mekaniker güvenli alanda bekleyip start öncesi sürücünün yanına gelebilecek ancak start noktasında ve pist üzerinde teknik tamir yada müdahale yapılamayacak burdaki mekanikerin bulunma amacı kalkış öncesi aracın göz ile kontrolünü sağlamak ve pilota konuşmak sureti ile teknik bilgi verebilmek olacak .( bununda ince detaylı hali kurallara eklenecek )
Katılım sayısını 50 araç ile sınırlandırmayı düşünüyoruz ama bu daha az yada çokta olabilir bu kayıtlar açılmadan söyleyebileceğim bir netlikte değil henüz .
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
peki, bu mekanikerlerrin bulundugu alanda, yani kendi calisma bolgelernde hakem olacak mi?
ya o an agirlik atarlarsa caktirmadan
Built to fall....
Pit alanında araçların gurup parkı olacak her gurup için ve başında hakemler olacak her gurubun sürücüsü haricinde araca müdahale diskalifiye sebebi. Bunun dışında araçta bir sorun yada mekanik bir ayar gerekiyorsa araç mekaniklerin bulunduğu teknik ekiplerin malzemelerini koyup bekledikleri alana yanaşacak bu alana gelen hakeme yarış karnelerini verecek hakem o karnede gerekli işlemi yapacak ve arac servis aldıktan sonra tekrar tartı üzerinden geçip gurup parkına gelebilecek bu yazdığım yarış esnasında olabilecek bir servis durumunda geçerli . Son kalkışını yaptıktan sonra araca tartılmadan kimse el sürmeyecek kötü niyetli olmasa bile araca herhangibir şekilde müdahale edilmesi durumunda arac diskalifiye edilecek .
İşin özü şu kontrol ust seviyede olucağından kilo ile ilgii araç tuvalete gidebilse tuvalete giderken bile tartının üzerinden geçicek (tartının ortalama ölçüm süresi 3 Saniyedir )
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Birazda işin eğlence yönüne bakın. Yarışanların çoğu ilk defa İstanbul park a çıkacak benim gibi. En azından orada bulunmak bile güzel birşey olsa gerek. Ben bile 1250 - 1300 kg civarında olmama rağmen girmeyi, tecrube kazanmayı düşünüyorum. Sınıfımda hulk bazooka turbo integra gibi araçlar olmasına rağmen .
Ha işin zevk yönü değilde kazanma tarafı ağır basıyorsa Hilmininde dediği o zaman aracınızı güçlendireceksiniz. Eskidendi o 2 pleksi 3 fiber parça ile yarışmak.
Buyrun adamlar 3040 lbs ağırlık full interiorla 10.71 yapıyor...
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=gZ1oJSiARH0
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
Buğra,sınıfların daha adil olması açısından ,
Aşağıdaki Örnekteki gibi Sınıflar bölünse nasıl olur ?
1500-1600 cc arabasını çıtırdan mod.lamış birinin kendinden çok hacimli güçlü arabalarla kalkıp alakasız farklar doğmadan yarışması,zevk alması ve Draga hazırlanırken daha hevesle katılması sağlanamaz mı ?
Önden çeker atmosferik otomobiller
N/A FWD Sınıf 1 A
0-1600cc sürücü ile birlikte alt limit 900kg
1601-1800cc sürücü ile birlikte alt limit 950kg
N/A FWD Sınıf 1 B
1801-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
2201-2400cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
2401-2600cc sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
önden çeker arabaların hepsi aynı grupta olucak neden değişiyor ne zoru var 1.8 yaptım ben ya b20 ile denicem kime neki abi sınıf mınıf bölünmez öyle birsey yok kii,
sen eşleşmeyi kurayı iyi okuyamadın sanırım abi
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Tamam bro aynı sınıfta olsunlar 1300cc arabada 2600cc arabada aynı olsun kalksın gazlasın
"* Turbo emme pali billet olmayan otomobiller extra 50kg hafifletebilir." şeklinde bile bir farklılık tanınırken hacimlerdeki böyle uçurum önemsiz geliyosa ben daha hiçbişey demiyom yazmıyom geliyom yarışıyom görelim hızlıları
Gruplasmaya yonelik yazilar cok kotu, yok biz Akhisara gideriz o zaman ne demek ya?
Gercekten bole dusunen zihniyetler Akhisara gitmesin cunku oranin gelismesinide engellemekten baska bisey yapmazlar.
Bizde kalktik taaa nerelerden Akhisara geldik, bulunduk izledik, bana sorarsan Akhisarin bir al benisi gercekten yok, doruya doru ama neden gittik?
Izmirli arkadaslarimiz emek harcamislar, bu spora gonul vermisler buyuk bir hizmet yapmislar ondan gittik.
Genede gelmeye caba gostericem yarislar oldugu surece, bunuda belirtmek isterim.
Benim kafama bazi seyler yatmasa bile Bugra abinin ben burdaki cabasi ve profesyonelliginden dolayi her zaman arkasinda olucam.
Elestirilerin gelmesi cok guzel ama yapici elestiriler olsun ki elestirinin bir anlami olsun saldirma boyutuna gecmesin.
Bu yaris olur, Bugra abinin ekibi der ki ahh bak burda bunlari degistirmemiz lazimmis, degistirelim, degistirilir.
Atla deve degil yane bu kadar cok abartmayin, ben hala hacim olayina sicak bakmiyorum ama bir hacim olayina sicak bakmiyorum diye organizasyona arkami donup gelmicem diye tehdit etmem.
Bu BENCILIK'ten baska bisey degildir.
1. olma sevdasindan spora dusunen kisisi cok az bunu gordum buradan ben, ilk once kuraldan once bizim zihniyetlerimizin degilmesi lazim kesinlikle.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)