User Tag List

Sonuçlar: Kurallar ili ilgili Dusunceleriniz Nelerdir ?

Katılımcı sayısı
301. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kurallari Begendim

    228 75.75%
  • Kurallari Begenmedim

    56 18.60%
  • Kural Aciklamalari yeterli degil

    17 5.65%
Sayfa 1/22 12311 ... SonSon
410 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

  1. #1
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.688
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

    Merhaba;

    Suan %80 i tamamlanmis taslak olarak hazirlanmis kurallar asagidaki gibidir .
    Bu kurallar uzerinde ufak tefek degisiklikler ve eklemeler yaptiktan sonra uygulamaya koyacagiz fikir edinmeniz acisindan sizlerle paylasiyorum.

    Sormak istediginiz Her türlü soruyu PM ile yada 0554 400 8009 numarali telefondan bana ulasarak sorabilirsiniz .


    İlginize tesekkurler .

    K.Bugra YILDIRIM



    Siniflar :

    N/A FWD Sınıf 1
    Önden çeker atmosferik otomobiller
    0-1600cc sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    1601-1800cc sürücü ile birlikte alt limit 950kg
    1801-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    2201-2400cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2401-2600cc sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    2601cc ve uzeri sürücü ile birlikte alt limit 1250kg

    N/A RWD Sınıf 2
    4-6 silindir Arkadan itiş atmosferik otomobiller
    0-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2201-2800cc sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2801-3400cc sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    3401-4000cc sürücü ile birlikte alt limit 1400kg

    SuperSport Sınıf 2A
    SuperSport Katagorisine giren atmosferik otomobiller
    Bu kategoride yarisan otomobiller fabrika teknik verilerindeki agirliklari uzerinden %5 hafifletme yapabilir.
    Örn;
    BMW m5–m6, Porsche Gt3, Ferrari F458, F430 gibi.

    * 6 silindir ve 4001cc ustu arkadan itis atmosferik swap otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1500kg

    FI FWD Sınıf 3
    Önden çeker aşırı beslemeli otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1000kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    FI RWD Sınıf 4
    Arkadan itiş aşırı beslemeli otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1700kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    FI AWD Sınıf 5
    4 çeker çekiş sistemine sahip otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1600kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    OldSchool Amerikan Sınıf 6
    Amerikan Small blok Alt limit sürücü ile birlikte 1400kg
    Amerikan Big ve Stroker Small blok Alt limit sürücü ile birlikte 1600kg
    (Bu sinifin kural taslaklari gelistirilmektedir .)


    Outlaw Sınıf 7
    Çekiş sistemi ve besleme tipi farkı olmaksızın yarışacak otomobiller
    Minimum ağırlık:
    4 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    6 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 1000kg
    8 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2 rotor: sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    3 rotor: sürücü ile birlikte alt limit 1100 kg

    -Bu sinifta minimum 6 nokta rollbar mecburidir
    -Fabrika uretimi seri otomobillerde 1500kg ve üstü ağırlıklarda rollbar zorunlulugu yoktur.
    - Bu sinifta FIA Kurallarina gore homologe tulum ve kask mecburidir.

    Genel Kurallar

    Sınıf saptamalarında hacim icin % 3 tolerans gösterilebilir. Grup saptanması itilaflarında Spor Kurulu kararları geçerlidir.
    Örn;
    1648cc sürücü ile birlikte 900kg alt limit
    1854cc sürücü ile birlikte 950kg alt limit gibi..

    *Ağırlık ölçümleri sırasında ilk ölçüm sonuçlarına göre, yarış içinde ve sonrasında oluşabilecek ağırlık farkı max %2 olabilir. Aksi taktirde yarışmacı diskalifiye olur. Nihai karar teknik kontrol ekibi ve yarış direktöründedir.
    Örn;
    Yarış öncesi sürücü ile birlikte ağırlığı 1122kg
    Yarış esnasında veya sonunda min ağırlık sürücü ile birlikte 1100kg

    a)
    * SOHC motora sahip otomobiller extra 100 kg hafifletebilir.

    * Turbo emme pali billet olmayan otomobiller extra 50kg hafifletebilir.

    * Aşırı besleme olarak sadece nos uygulaması yapan;
    FWD otomobiller sürücü ile birlikte alt limit 900kg,
    RWD otomobiller sürücü ile birlikte alt limit 1000kg

    b) Sınıfında üçten az kayıt olan araç yarış direktoru kararı ile başka bir sınıfa dahil edilir. Yarışmacılar isterlerse araçlarını bir üst sınıflara kayıt yaptırabilirler. Bu gibi durumlarda yarışılan sınıftaki emniyet tedbirleri ve kuralları geçerli olacaktır.

    c)Sınıf 7 hariç,Yarışacak otomobillerde fiber kasa uygulaması ve tüp boru profil şase uygulamasına izin verilemez. Otomobiller üreticinin üretim görüntüsünde olmak zorundadırlar. Otomobili hafifletme sağlama açısından gövdesiyle oynanamaz.

    Sinif 6 ve 7 haric Süspansiyonları standart üretim şeklinde olmalıdır, 4 link ve benzeri süspansiyonlara izin verilmez. Sadece şase tamlaması, sway bar ve traction bar kullanımına izin verilebilir.

    d) Fiber uygulama olarak, en az iki adet güvenlik mandalı olmak kaydıyla motor kaputu,bagaj kapağı, ön-arka tampon ve spoiler’a izin verilir. Bütün fiber dış aksam orjialine uygun olarak orijinal bağlantı yerlerinden monte edilmiş olmalıdır. Menteşelerinden bağlanmış,içerden ve dışardan açılacak şekilde fiber kapı uygulamasına izin verilir.Kapı içleri uygun şekilde kapatılmış olmalıdır.

    e)Fiber uygulamaları, ancak orijinal ve imalatçı üretimi malzemelerine uyumlu olarak yapılabilir. Otomobillerde farlar ve stop lambaları mutlaka takılı bulunacak ve çalışır halde olacaktır.

    * Hava filtresi için sadece 1 tane farın sökülmesine izin verilir.

    * 4lü ikaz lambası çalışır vaziyette olacaktır.

    f) Otomobil motor hacimlerinde yarışmacı beyanı esas alınacaktır. Yarış öncesi ve sonrası teknik kontrolde, herhangi nedenle limit aşımı veya yanlış beyan oluşturan bir büyütme saptanması ihraç nedenidir.

    g) Otomobilin Trafik kurallarına uygunluklarından yarışmacılar kendileri sorumludurlar.

    h) LPG ve CNG hariç her türlü sıvı yakıtın kullanımı serbesttir. Tüm gruplarda LPG ve CNG yasaktır. Önceden LPG’li araçlar yakıt tanklarını tamamen sökmek kaydıyla yarışabilirler.

    i) Bütün gruplarda güvenliği bozmamak kaydıyla jant ve lastik seçimi serbesttir. Patlama, zedelenme ve benzeri haller dışında teknik kontrol sonrası lastik değiştirmek yasaktır. Ancak Yarışma Direktörü güvenlik (yağmur vs.) nedeniyle araçların lastik değiştirmelerine izin verebilir.

    * Araçlarda (stepne tarzı) hız sınırı olan ince lastikler kullanılamaz.

    Otomobillerdeki Güvenlik Önlemleri

    1. Otomobilin içinde yerine sabitlenmemiş hiçbir malzeme bulundurulmayacaktır. Ön koltuklar orijinal veya FIA tarafindan herhangi bir zamanda homologe edilmis yarış koltuğu olmalı; mutlaka tabana uygun sertlikte cıvata ile bağlanmış kızaklı veya sabit olmalıdır. Gevşek bağlantılı koltuk teknik kontrol sırasında yarıştan men edilecektir.

    2. Sürücü Emniyet kemerleri orijinal yada 4 noktadan, Sınıf 7 de 4 noktadan bağlı olmalıdır.

    3. Sınıf 1,2,3,4’de 2kg, Sınıf 5,6,7’de 3kg sabitlenmiş yangın söndürücüsü, ayrıca sinif 7 de Bir kaza anında otomobilin elektrik aksamını kesebilecek dışardan ulaşması kolay bir anahtar (kill switch) zorunludur.

    4. Sınıf 7 hariç ön camlar lamine olmak zorundadır.Lexan-polikarbon gibi (ön cam hariç)cam uygulamasına izin verilir.
    Yarış esnasında Sürücü ile irtibat için sürücü tarafı uygun hale getirilmelidir.Lexan camlar fabrika orijinal görüntüsünde olmak zorundadır.

    * Lexan camın kalınlığı min 3mm olmak zorundadır.

    5. Tüm otomobillerde radyatör su taşırma kabı olacaktır. Aksi halde teknik kontrol sırasında araç, yarıştan men edilecektir.

    6. Tüm otomobillerde yağ ve su akıntısı, patlak delik hortumları olmamalıdır. Aksi durumlarda araca start verilmez. Teknik kontrol sorumlusu, teknik kontrol süresinin bitimine kadar zaman tanıyabilir.

    7. Aküler orijinal yerinde ya da bagajda veya otomobil içinde kutu içerisinde sabitlenmiş şekilde olmak zorundadır.Artı kutup başı mutlaka, izole edilmiş olmalıdır.

    8. Ayrıca tüm sınıflarda yarışan üstü açık otomobillerde, en az dört noktalı rollbar kullanımı zorunludur.(Takla bari olan ustu acik otomobiller haric)

    9. Tüm rollbar ve rollcagelerin TOSFED ve FIA teknik sartnamesine uygun olmasi gerekmektedir. Rollbar ve rollcagelerin kontrolleri yaris oncesinde teknik kontrol ekibi tarafindan yapilacaktir. Uygun gorulmeyen rollbar ve rollcagelere sahip otomobillerin yarismasina izin verilemeyecektir.

    FIA tarafından homologe edilmiş olanlar haricinde ana rollbar için 45 mm, diğer bağlantılar için asgari 38 mm çap olacaktır. Borular soğuk çelik çekme olacaktır. Ön, ana ve yan rollbar ayakları 120 cm2 satıhta, arka rollbar ayakları 60 cm2 olacaklardır. Bu saçlar en az 3mm kalınlıkta olacak ve önde asgari 3 arkada asgari ikişer cıvata ile tutturulacaklardır. Cıvata kalitesi 8.8, asgari çap 8 mm olacaktır. Somunlar kilitli tip olmalıdırlar.Ön tabloyu bozmamak maksadıyla kavis verilmis rollbarlar kabul edilemezler.
    (Tek büküm noktasına 30 derecelik açıyla izin verilmiştir).

    Yarış Sistemi:

    Seedingte 2 kalkış yapan sürücünün en hızlı yaptığı süre geçerlidir.
    Seeding sürelerine göre Sınıf 7 haricinde yarışan tüm sınıflarda NHRA Sportman basamak sistemi, Sınıf 7’de NHRA Pro sportman Basamak sistemi kullanılacaktır . Grubundaki araç sayısına göre eşleşme yapılır ve yarış eleme usulü yapılır.



    Örn olarak; 16 otomobilin seeding süresine göre eşleşmesi.

    ( Siniflarin icinde otomobillerin eslesmeleri Seeding te cikarttiklari en iyi sureye gore asagidaki ornek tabloda da gorebileceginiz sekilde eslestirilecektir. Asagidaki ornek tabloda galip gelen araclari ornek olmasi acisindan suresine gore belirledik . Yaris icinde seeding sonrasi zamanlar sadece gelisim amacli tutulacak eslesme sonrasi yarisin galibini cizgiyi once gecen belirleyecektir .)

    Ornegin A ve J otomobillerini asagidaki tabloya gore anlatmak istersek :

    ilk eslesme seedingteki surelere gore belirlenecek sonrasinda karsilikli yaptiklari kalkislarda 2-0 veya 2-1 seklinde o an Finish cizgisini ilk gecen otomobil kazanacak ve ust round a cikacaktir .

    A ve J otomobilleri ilk eslesmelerinde ( Tabloda Round 1) seeding lerine gore daha sonrasinda (Round 2 , Round 3 ve Final ) Finish cizgisini onde gecene gore yarismaya devam edeceklerdir .



    N/A FWD SINIF 1

    isimhacimağırlıkS. best timeS. sıralama
    A2600115012,101
    B2600115012,202
    C2400110012,223
    D2600115012,304
    E2400110012,325
    F2000105012,346
    G2400110012,407
    H2000105012,428
    J1800950 12,449
    K2000105012,5010
    L1800950 12,5211
    M1600900 12,5412
    N1800950 12,6013
    P1600900 12,6214
    R1600900 12,7815
    S1600900 12,8016





    Guvenlik ve kalkis uygulamalari ile ilgili kurallar guncellenecektir .
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  2. #2
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurallar beklediğimden çok daha iyi çok ince düşünülmüş teşekkürler
    ECUTECH İstanbul

  3. #3
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Okumadan ankete katılan bile vardır dikkatli okumak gerekir tekrar tekrar okumak gerekir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    630
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yoruma kapali olsun .fakat bunu bence sabit konu yapin yenimesajlar a tiklandiginda bile konu en ustte kalsinki herkes gorup oylasin

  5. #5
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Gariban Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoruma kapali olsun .fakat bunu bence sabit konu yapin yenimesajlar a tiklandiginda bile konu en ustte kalsinki herkes gorup oylasin
    Konuyu kilitlediğimiz zaman anket kapanıyor otomatik olarak.
    Konu sabitte olsa yeni mesajlara tıkladığında konu en üstte kalmaz benim bildiğim kadarı ile.
    Failure is not an option.

  6. #6
    JumboAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Honda35
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok teknik bi dille yazilmis abi yazi okuyan sikilir. Ama disedis bi yaris icin guzel kurllar olmus

  7. #7
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurallar cok iyi fakat bunun kontrolu bile basli basina bir is
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  8. #8
    Kadett_gsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece kurallar için bile ciddi anlamda emek ve vakit harcanmış , bu organisazyona katılmaktan gurur duyacağım.şimdiden teşekkürler

  9. #9
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olur olurr sikiti Yok vumartesi gevcesi baslar kontrol sonrasındaaa pazar yarış olur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #10
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Kurallar çok güzel elinize sağlık ama FI sınıfında mesela NOS serbest yazılıyor ona ekstra ağırlık verilse daha mantıklı olmaz mi ? pt58 üzerine 150 shot nos basan avantajlı duruma düşücek 62mm'e karşı mesela..100 kg da avantajlı

  11. #11
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    62mm basıyorsa?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #12
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gariban Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoruma kapali olsun .fakat bunu bence sabit konu yapin yenimesajlar a tiklandiginda bile konu en ustte kalsinki herkes gorup oylasin
    yorum açık olsun neden herkes bir yorum yabilmeli işyisi kötüsü osu busu hepsini görmeliyiz
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #13
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kurallar çok güzel elinize sağlık ama FI sınıfında mesela NOS serbest yazılıyor ona ekstra ağırlık verilse daha mantıklı olmaz mi ? pt58 üzerine 150 shot nos basan avantajlı duruma düşücek 62mm'e karşı mesela..100 kg da avantajlı
    Bende +75kg uygulanmasından yanayım (usa de bu şekilde) fakat bu sefer FI fwd sınıfı için düşünürsek, bu grupta yarışma ihtimali olan peugeot-cıtroen marka araçların ağırlıklarında ciddi bir artış olucak. En azından ilk yarış için bu uygulamayı es geçmeyi düşündük. Bir sonraki sezonda kurallarda ihtiyaca göre güncelleme yapılabilir diye düşünüyorum.
    Failure is not an option.

  14. #14
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000cc olup 1000kg isem 50kg agirlkmi koycz araca

  15. #15

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel araçlar hangi sınıf da olucak ?

  16. #16

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    630
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorum açık olsun neden herkes bir yorum yabilmeli işyisi kötüsü osu busu hepsini görmeliyiz
    Bencede acik olsun bilal kapalidiye belirtmisti bende oyuzden dedim bari surekli guncel kalsin .haksizlik var kardesim sistem adaletsiz :–)

  17. #17
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kilo limitlerini özellikle Türkiye'de genellikle yapılan atmosferik araçlar için aşırı kısıtlayıcı olduğunu düşünüyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #18
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kilo limitlerini özellikle Türkiye'de genellikle yapılan atmosferik araçlar için aşırı kısıtlayıcı olduğunu düşünüyorum.
    Örneklendirebilir misin?
    Failure is not an option.

  19. #19
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2000cc olup 1000kg isem 50kg agirlkmi koycz araca
    Rs 1035kg.. Ben dunya para harcadim fiber yaptim,klima iptal kiti aldim , hafif koltugu iviri ziviri alayi boşaymıs
    Typerci söksün fiber yapsin kessin dograsin 1000kg ye sürücü dahil düssün prb.yok
    Swapci koysun iki kati motoru yetmiyo gibi söksün düssün
    İyi iyi kurallar iyi, rs e ekmek yok burda Akhisara gidecez mecburen ama sıkıntı yok, geliyo sohc F22 (-100kg)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •