User Tag List

Sonuçlar: Kurallar ili ilgili Dusunceleriniz Nelerdir ?

Katılımcı sayısı
301. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Kurallari Begendim

    228 75.75%
  • Kurallari Begenmedim

    56 18.60%
  • Kural Aciklamalari yeterli degil

    17 5.65%
Sayfa 18/22 İlkİlk ... 81617181920 ... SonSon
410 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

  1. #324
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buğra fikrimi sölüyorum.

    Katılımcıları bi liste yap rakam belirle bi miktar ücret al, her kafadan bi ses çıkmaz. Sende katılımcıların fikrini alıp istediklerini kendi istediklerinle kıyaslarsın. Hepimiz arkadaşız kardeşiz saygı sevgi çerçevesinde kırmadan havalanmadan dinleriz birbirimizi.

    Bu şekilde girmeyi sadece pistte gazlamak için istiyen arkadaşlar var diğer tarafta bundan sonraki organizasyonlarada gelicek gönül vermiş adamlar var. Aynı kefeden ben olsam bakmazdım. İllaki ticari boyutu var ama 3 yarış diyosun totalde adam 1 yarışa gelir gazlar biter. Gönül vermiş adam hepsine girer.

    Senin için sölemiyorum (işinize gelmiyosa girmeyin kardeşim) kadar kırıcı bir kelime olabilirmi bu nasıl organizasyon yapmaktır bu nasıl katkıdır nasıl bi emektir. Topu topu camiada kaç kişi var kimler gönül vermiş kimler yarışmış bi ölçelim biçelim kelimelerimizi.

    Benim fikrim bu eğerki adaletli bi dağılım olursa listeye yaz beni savaş abiyi uc sti vs. Uzatırız listeyi

    Adaletsiz olan yer bana göre 2.0 litresin atmosferiksin 1100 kg

    4 çekerim shaftım var 4 aksım var defransiyelim var ve sıvıları dolu 1150 kg

    2.0 na ile 2.4 ü ayırmışsın

    52 mm li turbo adamla 73 mm normalmi sence hemde hacimi katmıyorum daha

  2. #325
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim

  3. #326
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buğra fikrimi sölüyorum.

    Katılımcıları bi liste yap rakam belirle bi miktar ücret al, her kafadan bi ses çıkmaz. Sende katılımcıların fikrini alıp istediklerini kendi istediklerinle kıyaslarsın. Hepimiz arkadaşız kardeşiz saygı sevgi çerçevesinde kırmadan havalanmadan dinleriz birbirimizi.

    Bu şekilde girmeyi sadece pistte gazlamak için istiyen arkadaşlar var diğer tarafta bundan sonraki organizasyonlarada gelicek gönül vermiş adamlar var. Aynı kefeden ben olsam bakmazdım. İllaki ticari boyutu var ama 3 yarış diyosun totalde adam 1 yarışa gelir gazlar biter. Gönül vermiş adam hepsine girer.

    Senin için sölemiyorum (işinize gelmiyosa girmeyin kardeşim) kadar kırıcı bir kelime olabilirmi bu nasıl organizasyon yapmaktır bu nasıl katkıdır nasıl bi emektir. Topu topu camiada kaç kişi var kimler gönül vermiş kimler yarışmış bi ölçelim biçelim kelimelerimizi.

    Benim fikrim bu eğerki adaletli bi dağılım olursa listeye yaz beni savaş abiyi uc sti vs. Uzatırız listeyi

    Adaletsiz olan yer bana göre 2.0 litresin atmosferiksin 1100 kg

    4 çekerim shaftım var 4 aksım var defransiyelim var ve sıvıları dolu 1150 kg

    2.0 na ile 2.4 ü ayırmışsın

    52 mm li turbo adamla 73 mm normalmi sence hemde hacimi katmıyorum daha


    Erdem aşağıya kopyaladığım guruplarda önerdiğin kiloları yanlarına çizgi - koyarak eklermisin nasıl kilolar sence herkez için uygun ve adil olur ?

    N/A FWD Sınıf 1
    Önden çeker atmosferik otomobiller
    0-1600cc sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    1601-1800cc sürücü ile birlikte alt limit 950kg
    1801-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    2201-2400cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2401-2600cc sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    2601cc ve uzeri sürücü ile birlikte alt limit 1250kg

    N/A RWD Sınıf 2
    4-6 silindir Arkadan itiş atmosferik otomobiller
    0-2200cc sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    2201-2800cc sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2801-3400cc sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    3401-4000cc sürücü ile birlikte alt limit 1400kg

    SuperSport Sınıf 2A
    SuperSport Katagorisine giren atmosferik otomobiller
    Bu kategoride yarisan otomobiller fabrika teknik verilerindeki agirliklari uzerinden %5 hafifletme yapabilir.
    Örn;
    BMW m5–m6, Porsche Gt3, Ferrari F458, F430 gibi.

    * 6 silindir ve 4001cc ustu arkadan itis atmosferik swap otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1500kg

    FI FWD Sınıf 3
    Önden çeker aşırı beslemeli otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1000kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    FI RWD Sınıf 4
    Arkadan itiş aşırı beslemeli otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1100kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1300kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1700kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    FI AWD Sınıf 5
    4 çeker çekiş sistemine sahip otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1600kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    OldSchool Amerikan Sınıf 6
    Amerikan Small blok Alt limit sürücü ile birlikte 1400kg
    Amerikan Big ve Stroker Small blok Alt limit sürücü ile birlikte 1600kg
    (Bu sinifin kural taslaklari gelistirilmektedir .)


    Outlaw Sınıf 7
    Çekiş sistemi ve besleme tipi farkı olmaksızın yarışacak otomobiller
    Minimum ağırlık:
    4 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    6 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 1000kg
    8 cyl: sürücü ile birlikte alt limit 1200kg
    2 rotor: sürücü ile birlikte alt limit 900kg
    3 rotor: sürücü ile birlikte alt limit 1100 kg
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  4. #327
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hacı yargılamak bana düşmez sonuçta 4 5 adam emek veriyosun kafa patlatıyosun bi dünya adama fikir danışıyosun.

    Beni benim yarışıcağım grup ilgilendirir onuda yazdım zaten.

  5. #328
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hacı yargılamak bana düşmez sonuçta 4 5 adam emek veriyosun kafa patlatıyosun bi dünya adama fikir danışıyosun.

    Beni benim yarışıcağım grup ilgilendirir onuda yazdım zaten.
    Yok yanlış anladın Erdem gerçekten yaz gerçekten fikrini öğrenmek istiyorum aslında bu konuyuda ondan açtım yaz abi sen yaz diğer yazsin ama örnek vererek yazın ki üzerinde düşünelim hepberaber sınıfta tek bir araç aralığını oynatınca hepsini düzenlemek gerekiyor baya çalıştık üzerinde ben daha iyisi daha güzeli olsun isterim benim yazdığım kanundur gibi bi tavrım yok .

    O nedenle lütfen yukardaki tabloya bak yaz yanlarına senin gurupta herkezi en adil hangi kilolarla yarıştırırız senin fikrine göre.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  6. #329
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde bişey sorucam adamın emme pali billet değilse 50 kg hafifliycek ya nerden bakıcaksın buğra yargılamıyorum sadece merak ediyorum

    Turbo 67 mm içi büyüdü 69 mm oldu nerden biliceksin?

  7. #330
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok yanlış anladın Erdem gerçekten yaz gerçekten fikrini öğrenmek istiyorum aslında bu konuyuda ondan açtım yaz abi sen yaz diğer yazsin ama örnek vererek yazın ki üzerinde düşünelim hepberaber sınıfta tek bir araç aralığını oynatınca hepsini düzenlemek gerekiyor baya çalıştık üzerinde ben daha iyisi daha güzeli olsun isterim benim yazdığım kanundur gibi bi tavrım yok .

    O nedenle lütfen yukardaki tabloya bak yaz yanlarına senin gurupta herkezi en adil hangi kilolarla yarıştırırız senin fikrine göre.
    Başkan diyorum işte beni ilgilendiren grup 1150 kg grubu turbom 64 mm

    Adamın emme pali billet değil adam 1100 kg. Senin umrunda olmaz tabide emek verdiğim alın teri döktüğüm arabamı nasıl çöp ediyim.

    Buğracım 1100 kg na araçla 4 çeker arasında 50 kg gibi bi fark bana garip geldi

    Yürüyen farkı
    Yürüyen sıvıları
    Shaft ağırlığı
    Turbo ağırlığı
    Wasgateler v.s v.s uzar yani sinekten yağ çıkarırsın listeyle

  8. #331
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek post atıcam bu konu ile ilgili başkada yazmıyacam..

    ilk olarak ağırlık kuralından başladınız bizim arabaları ve pejo saxo grubunun ağırlıkları ortada...

    1. 11.49 veya 135 milden hızlı araçlarda flywheel shield şartı neden yok?

    2.11.49 a kadar süre yapacak arabalarda rollbar 9.99 ve altında roll cage neden zorunlu değil??

    (roll cage in en azından tosfed standartlarında olması gerekli bence)

    3. 150 mil ve daha hızlı araçlarda paraşüt neden zorunlu değil?

    4.hacime göre gruplama yapılacak dendi sadece turbo mm ne göre sınıf belirlendi .

    kuralların adaletli bir şekilde yapıldığına inanmıyorum o nedenle yarışlarınıza katılmayı düşünmüyorum.

  9. #332
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek post atıcam bu konu ile ilgili başkada yazmıyacam..

    ilk olarak ağırlık kuralından başladınız bizim arabaları ve pejo saxo grubunun ağırlıkları ortada...

    1. 11.49 veya 135 milden hızlı araçlarda flywheel şartı neden yok?

    2.11.49 a kadar süre yapacak arabalarda rollbar 9.99 ve altında roll cage neden zorunlu değil??

    (roll cage in en azından tosfed standartlarında olması gerekli bence)

    3. 150 mil ve daha hızlı araçlarda paraşüt neden zorunlu değil?

    4.hacime göre gruplama yapılacak dendi sadece turbo mm ne göre sınıf belirlendi .

    kuralların adaletli bir şekilde yapıldığına inanmıyorum o nedenle yarışlarınıza katılmayı düşünmüyorum.
    1- Güvenlik kuralları güncellenmekte bu kuralların başında da yazdığı gibi taslak olarak güncellemek üzere bu kuralları paylaştık.

    2- Güvenlik kuralları güncellenmekte bu kuralların başında da yazdığı gibi taslak olarak güncellemek üzere bu kuralları paylaştık.
    ( Ayrıca Rollbar ve rollcage Tosfed den öte FIA şartnamesine göre yapılmak durumunda sadece kontrolu konusunda uzman ekiplerim tarafından kontrol edilecek burdafederasyona onaylatmak için ödenmesi gereken 300-400 tl lik mebla yarışmacıların cebinde kalsın diye gelen Hasan abinin önerisine kulak verdik şuan için türkiyenin en büyük ralli garajlarından biri ve sanırım türkiyede en çok rollcage ve rollbar yapmış ustasıda bu ekiptedir )

    3-Güvenlik kuralları güncellenmekte bu kuralların başında da yazdığı gibi taslak olarak güncellemek üzere bu kuralları paylaştık.

    4-Atmosferiklerde hacim aşırıbeslemelerde turbo pali esas alındı (biz uydurmadık Dünyada uygulanan sistem budur .)

    İnancınız bu yöndeyse saygı duyuyor ilginize teşekkür ediyorum.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  10. #333
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde bişey sorucam adamın emme pali billet değilse 50 kg hafifliycek ya nerden bakıcaksın buğra yargılamıyorum sadece merak ediyorum

    Turbo 67 mm içi büyüdü 69 mm oldu nerden biliceksin?



    Turbo da emme palinin inducer ölçüsü geçerli bizim için, iç tarafı yanı exducer ölçüsü önemli değil.


    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başkan diyorum işte beni ilgilendiren grup 1150 kg grubu turbom 64 mm

    Adamın emme pali billet değil adam 1100 kg. Senin umrunda olmaz tabide emek verdiğim alın teri döktüğüm arabamı nasıl çöp ediyim.

    Buğracım 1100 kg na araçla 4 çeker arasında 50 kg gibi bi fark bana garip geldi

    Yürüyen farkı
    Yürüyen sıvıları
    Shaft ağırlığı
    Turbo ağırlığı
    Wasgateler v.s v.s uzar yani sinekten yağ çıkarırsın listeyle
    Kilo konusunda haklısın zaten bu yüzden %80 hazırlanmış taslak diye belirttik, bu tarz konuları konuşup ortak bir yön bulalım diye,

    awd grubunda yarışma ihtimali olacak otomobillere bakacak olursak eğer,
    subaru gc8
    evo 6
    evo 7-8-9
    evo 10
    audi s3

    bu tarz araçların ortalama ağırlıkları alınıp, belirli bir kilo hafifletme imtiyazı sağlanıp olması gereken bir ağırlık belirlenebilir.

    Aynı işlemleri n/a rwd ve fi rwd sınıfı içinde düşünüyoruz.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  11. #334
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek post atıcam bu konu ile ilgili başkada yazmıyacam..

    ilk olarak ağırlık kuralından başladınız bizim arabaları ve pejo saxo grubunun ağırlıkları ortada...

    1. 11.49 veya 135 milden hızlı araçlarda flywheel shield şartı neden yok?

    2.11.49 a kadar süre yapacak arabalarda rollbar 9.99 ve altında roll cage neden zorunlu değil??

    (roll cage in en azından tosfed standartlarında olması gerekli bence)

    3. 150 mil ve daha hızlı araçlarda paraşüt neden zorunlu değil?

    4.hacime göre gruplama yapılacak dendi sadece turbo mm ne göre sınıf belirlendi .

    kuralların adaletli bir şekilde yapıldığına inanmıyorum o nedenle yarışlarınıza katılmayı düşünmüyorum.
    abi bak çok güzel söylüyorsun %80 dedik SlywhellShield mantıklı mesela ama bunun düşünüldüğünü biliyorum fakat abi amerikaya göre ççok yumsadık paraşutolayı mesela 2014 kural kitapcığında olacak bir olay yada cage suanda agırlık ve hacim ile belirlendi sonra klenicek Flywhell shield mesela eklenecek Cage eklenecek suan değil ama ilerideki kurallara eklenicek bu bir taslak elimizden geldiğince düzgün hazırlamaya fikir vermeye çalıştık amerikayı inceledik avustrlayayi inceledik

    mesela çamurluklardan dışarı o lastikler tasamaz ben bu kuralı eklettsem bugraya senin arabanı yeniden ypman 1 ay ama kiloyu esitlemen en masrafsız ve kolay + senin yararına (beni ilgilendirmez Sadece fikir)


    anlatabildimmi açıkmıdır acaba yazım
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #335

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    23
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yarış günü internet üzerinden canlı yayın ihtimali varmı yada düşünülüyormu?
    Şimdiden Allah muaffak etsin diyorum. M. Odabas
    sanirim gözden kacti?


  13. #336
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanirim gözden kacti?
    Sponsorlarımız ile görüşmelerimiz devam etmekte internet üzerinden yayın düşünmüyoruz ancak sponsorlarımızın bu tipde bir isteği olur ise değerlendirebiliriz .
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  14. #337
    34GUN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    858
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo6ve gc8 haric
    1450-1500 kg civarı mesela benim aracim 1470kg 100kg atsam 1370 ama 30tubolu arac ile 2.5lt 40lı aracla kalkmak nekadar mantikli olur Bilmiyorum? 30lular ayri bi katagori olsa daha cekismeli olur kanaatindeyim ve katilimda artar kanisindayim(ornek ve oneri istediginiz ve katilacagimicin yazdim) hee herkese gore kural koyamazsiniz oda ayri. Bide kalkistan sonra herkeste pistte tur atma gibi bi istek var bitek onun icin girerim diyenler var ama buna izin verilecegini sanmiyorum?
    Mustafa GüNeŞ
    BZ S3UPERMAN

  15. #338
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki buğra emme palinin malzemesini ve çapını kim ölçücek bizim araçları ölçmek kolay ama s3 te monifold arkada ve turbo ulaşımı zor nasıl ölçülücek pal yapısına nasıl bakılıcak. Yanlış anlama merak ediyorum.

  16. #339
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34GUN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evo6ve gc8 haric
    1450-1500 kg civarı mesela benim aracim 1470kg 100kg atsam 1370 ama 30tubolu arac ile 2.5lt 40lı aracla kalkmak nekadar mantikli olur Bilmiyorum? 30lular ayri bi katagori olsa daha cekismeli olur kanaatindeyim ve katilimda artar kanisindayim(ornek ve oneri istediginiz ve katilacagimicin yazdim) hee herkese gore kural koyamazsiniz oda ayri. Bide kalkistan sonra herkeste pistte tur atma gibi bi istek var bitek onun icin girerim diyenler var ama buna izin verilecegini sanmiyorum?
    Öncelikle sizin için değil ama okuyup yazmaktan çekinenler için birkez daha yazıyım . Her tip geliştirmeye fikre açığız. Yeterki bu işi daha iyi yapabilmemize önayak olan eleştiriler gelsin .

    Bu noktada direk olarak sınıf üzerinden konuşalım aşağıdaki gurupta nasıl bir kilo dengesi herkez için bundan daha dengeli olabilir direk olarak sağına bir - koyarak yazarmısınız . Fikir almamız açısından bize gerçekten bunlar gerekli .

    FI AWD Sınıf 5
    4 çeker çekiş sistemine sahip otomobiller
    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1600kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    Nos uygulaması serbest
    Yakıt serbest

    Teşekkürler.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  17. #340
    Dr.Ecu Chiptuning ERDEMM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    694
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34GUN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evo6ve gc8 haric
    1450-1500 kg civarı mesela benim aracim 1470kg 100kg atsam 1370 ama 30tubolu arac ile 2.5lt 40lı aracla kalkmak nekadar mantikli olur Bilmiyorum? 30lular ayri bi katagori olsa daha cekismeli olur kanaatindeyim ve katilimda artar kanisindayim(ornek ve oneri istediginiz ve katilacagimicin yazdim) hee herkese gore kural koyamazsiniz oda ayri. Bide kalkistan sonra herkeste pistte tur atma gibi bi istek var bitek onun icin girerim diyenler var ama buna izin verilecegini sanmiyorum?
    Hacı başkan 30 lular ayrı

    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1600kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)

    Ama öle bi kg inemezsin sende bizim gibi

  18. #341
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.700
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki buğra emme palinin malzemesini ve çapını kim ölçücek bizim araçları ölçmek kolay ama s3 te monifold arkada ve turbo ulaşımı zor nasıl ölçülücek pal yapısına nasıl bakılıcak. Yanlış anlama merak ediyorum.
    Erdem herseferinde yanlış anlama demene gerek yok yahu sorun abi yeterki bunları sorun canımı yiyin

    şimdi öncelikle katılımcının beyanı esastır . Bu bağlamda sen ne var dersen ben onu kabul ederim ancak yarıs sonrasında aracın teknik incelemeye düşer . Aracının Malzemesini görerek muayene ettiğimizde zaten ustalarımız cevabını verecektir haa ustanan güvenmiyorum gözü yanlış gördü diyorsan bu konuda uzman minimum 10 kişiye tek tek inceletirim ordaki teknik ekipten sonuçta ne olduğunu söylerim. Aşağıdaki örnek resimlerde hangisi billet diye sorar isek sanırım cevabı herkez bulablir



    S3 te de aynışey geçerli sonuçta o emme tarafı sökülür pallere bakılır (ayna vb. ekipman ile )

    induceri ölçmek için her mm de kalıplar olacak turbonun girişine oturmadığı taktirde geçmiş olsun diskalifiye edilir . Tüm mecralarda yapılan hile ifşa edilecek ve birdaha yarışa kabul edilmeyecek bu işlemi yapan kişi yada garaj.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  19. #342
    34GUN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    858
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERDEMM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hacı başkan 30 lular ayrı

    58.9mm ve aşağısı sürücü ile birlikte alt limit 1050kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)
    59mm-67.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1150kg
    (gt35-37-40serisi,precision 62-64-67serisi)
    68mm-72.9mm arası sürücü ile birlikte alt limit 1250kg
    58.9mm ve asagisi Twin Turbo Otomobiller surucu ile birlikte alt limit 1600kg
    (Gt28-30serisi,Precision 55-58serisi)

    Ama öle bi kg inemezsin sende bizim gibi
    Abi onu yazicaktim ama polemik olur biri cikar sok vs.isine gelmiyosa git kumda oyna felan Yazar boyle diyaloglara girmemek icin yazmadim zaten ben kapiyi bacayi soksem yine dusmez
    Mustafa GüNeŞ
    BZ S3UPERMAN

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •