User Tag List

View Poll Results: Kurallar ili ilgili Dusunceleriniz Nelerdir ?

Voters
301. You may not vote on this poll
  • Kurallari Begendim

    228 75.75%
  • Kurallari Begenmedim

    56 18.60%
  • Kural Aciklamalari yeterli degil

    17 5.65%
Page 3 of 22 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 39 to 57 of 410

Thread: 2013 İstanbul Oto-Drag kupası Kurallar ( İstanbul Park )

  1. #39
    TechTurkey B.Aktepe's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5,314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by STP View Post
    yarısa araba hazırlamak bence herseyı ıle olur, sadece makıne guclendırmekle araba yapılmazkı, adam paraya kıyar ugrasır arabasını tamamen carbon yapar kendı hacım sınıfı ıcın buda modıfıyedır bence degılmı? kılo olayı sıkıntılı baska bısıyde sorun gormuyorum
    Arabasını tamamen karbon yapan biri, ruhsat ağırlığına göre belirli bir % haiffletme verdiğimizde yine kuralın dışında kalıcak.

    bu tarz araçlar için outlaw sınıf 7 var zaten.
    Failure is not an option.

  2. #40
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by chiefkadir View Post
    Rs 1035kg.. Ben dunya para harcadim fiber yaptim,klima iptal kiti aldim , hafif koltugu iviri ziviri alayi boşaymıs
    Typerci söksün fiber yapsin kessin dograsin 1000kg ye sürücü dahil düssün prb.yok
    Swapci koysun iki kati motoru yetmiyo gibi söksün düssün
    İyi iyi kurallar iyi, rs e ekmek yok burda Akhisara gidecez mecburen ama sıkıntı yok, geliyo sohc F22 (-100kg)

    sen o fiber bagajla giremessin ai mantalların varmı açılıp kapanabiliyormu kadir abi ?

    kilo beygir oranını hesaplamak isteyen herkes k24 güçlü diyor oranlayalım

    1 106 Kaç beygir 120 Maximum kaç beygir 190 Ortasına bakalım 150
    1 vtec 160-210 ortalaması 180 bunun neresi adaletsiz ? biri 900 biri 950 kilo

    1 typer 200 ile 260 arası 230 ortalama 1050
    1 k24 swap 220-300 ortalama 250 aralarında 1100 50 kilo fark var


    Baqın hepiniz K24 güçlü diyorsunzuda buyrun hadi yapın k24 görelim 280 290 larıınızı kusura bakmayında adam 30 bin dökmüş 50 KG fazladan koyup geliyor bumu dert tasa anlayamadım ???



    Quote Originally Posted by STP View Post
    ıyı hosta sımdı yıne ornek chıefle kemalcan, aynı kılodakyken nasıl gececek kemalcanı? modıfıye yapcak dımı? ne yapcak bu adam? kemalcan ıkınsa bıraz 300 hp lere cıkabılır best setup dusunelım, chıef napacak?
    kemalcan o kapılarla giremez selcuk kapıların normal menteseyle bağlı olması ve kilitlerinin çalışıyor olması lazım malesef
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #41
    TechTurkey B.Aktepe's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5,314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by STP View Post
    ıyı hosta sımdı yıne ornek chıefle kemalcan, aynı kılodakyken nasıl gececek kemalcanı? modıfıye yapcak dımı? ne yapcak bu adam? kemalcan ıkınsa bıraz 300 hp lere cıkabılır best setup dusunelım, chıef napacak?
    clio 2.0lt rs makinası ile honda 2.0lt makinasından aynı güçleri yakalayamıyor diye, 2.0lt kategorisinde kiloyu 100kg hafiflettiğimizde, o kilolara inemeyen hondalara haksızlık yapılmış olmayacak mı?
    Failure is not an option.

  4. #42
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kadir abi kusura bamada 900 kilo k24 alayızı yarar gider farkındamısın ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  5. #43
    STP's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15,347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Oz` View Post
    selcvukcum 62mm ile 62mm billlet arasında ciddi flow farkı var usa deki amcalar sölediği için bizde koyduk
    pekı sohc?

  6. #44
    TechTurkey B.Aktepe's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5,314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by B.Aktepe View Post
    Ortalama bir sürücü 75kg olarak düşünürsek yakıt içinde (1lt yakıt= 0.7kg) 15lt yakıtla gelen bir otomobil 10kg yakıt dediğimizde;

    1.6lt hacimde 815kg ağırlık
    1.8lt hacimde 865kg ağırlık
    2.0lt hacimde 965kg ağırlık
    2.4lt hacimde 1015kg ağırlık

    bu baz ağırlıklar az mı?
    Bu atlanmasın lütfen. Sürücü ve yakıt hariç kurallar dahilindeki baz ağırlıklar nasıl az?
    Failure is not an option.

  7. #45
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by batuozcile View Post
    itiraz olmazsa buna gozmu yumulacak

    birde araci kim sokecek kimse aracini baska ellerde sokulmesini istemez

    44 mm turbosu olan dizel [ayni milimde arac 250 bg de olabiliyor 500 bg de ] bir hulk karsisinda acimasiz bir durum olmazmi onu gectim kendi aralarinde kalkmalari bile komik olur biri 1500 shot nos basiyor biri noldundan haberi yok dizeliyle gelmis
    kimse sökmeyecek batucum arbanı turbo filitreni söküceksin orda ölçülücek kendi söküceksin teknik kontrolden geçip yarışına giriceksin basit sadece filitre borusu
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #46
    STP's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15,347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Oz` View Post
    kemalcan o kapılarla giremez selcuk kapıların normal menteseyle bağlı olması ve kilitlerinin çalışıyor olması lazım malesef

    onlarla gıremeyecegını bıldıgı ıcın adam suan carbon yapıyor arabanın gereklı heryerını. kapıyı bırebır dokucekler carbondan ozaman nolucak kankacım

  9. #47
    BaDCaT's Avatar
    Üyelik
    Aug 2006
    Age
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Ayrıca şöyle birşey geldi aklıma teknik kontrol ayrıca çekilişle de yapılabilir yarış günü vs genel teknik kontrollerden sonra sürpriz edasıyla

  10. #48
    Yigit-Y's Avatar
    Üyelik
    Jan 2009
    Age
    39
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15,390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    kilo dışında tüm kurallar yerinde.
    kg/hp ile süreler doğru orantılı olucak kg sınırlamasına gerek olmamalı düşüncesindeyim.

    strokerlar nasıl tespit edilecek ?

  11. #49

    Üyelik
    Aug 2010
    Age
    34
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by B.Aktepe View Post
    Batu burada amaç, ne olduğundan haberi olmayan insanların gelmesi değil ki. Aracını hazırlayanların gelmesi. Gazihan ın ve bekir in dizelleri kök söktürüyordu Hondalara. Hatta daha iyi süreleri var.

    Aracını başka ellere söktürmez diyorsun da, sadece filtre borun sökülecek. emme pali inducer olarak ölçülecek. Yarışa girenler bunu göz önüne alıcak yanlış beyanda bulunmayacak. Teknik ekip dediğimiz ekip ralli yarışlarından işinin ehli insanlar olucak.
    benim gariban cupram onlarla ayni gruba giriyor stok araciyla girmek istiyeni almazsak bu sektor nasi gelisicek

    turbosu cok garip yerlerde olup sokulmesi bi okadr zor araclar var bi sekilde sokulur neysede

    motor hacmi sinirlamasi olanda adam motorudami sokecek
    RACE HARD OR GO HOME

  12. #50
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by STP View Post
    onlarla gıremeyecegını bıldıgı ıcın adam suan carbon yapıyor arabanın gereklı heryerını. kapıyı bırebır dokucekler carbondan ozaman nolucak kankacım
    700 kilomu o araba ? gözünü seweyim selcuk hilmi arabayı yok etti kendiyle beraber 1000 di be ama belirli kiriterler olmak zorunda bu kuralları yazmadık kafamızdan malesef bundan Tr ye uyarlanmış biraz daha yumsak kurallar amerikalılar çok sert mesela kimse sanzıman beltsiz yarışamaz çok ciddi bir kural ve cezası var yani hesaplarsan kemalcan kaç kio 80 de 960 kg olucak araba kendi başına kötü bir rakam olduğunu sanmıyorum yahu
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #51
    Erol's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5,933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki 1600cc. veya 2000cc. hacimli gözüküp de ++ hacimli araçlar nasıl ölçülecek,teknik kontrolu yapılacak?? yada sökülecek yada kim aracını söktürecek..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  14. #52
    isyfuat's Avatar
    Üyelik
    Jun 2010
    Age
    44
    Şehir
    tukıye istanbul
    Mesaj
    351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu yarisda kac arac olucak bikac gun surucek heralde

  15. #53
    Tech Moderator Schumi's Avatar
    Üyelik
    Feb 2006
    Age
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13,208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by B.Aktepe View Post
    Ortalama bir sürücü 75kg olarak düşünürsek yakıt içinde (1lt yakıt= 0.7kg) 15lt yakıtla gelen bir otomobil 10kg yakıt dediğimizde;

    1.6lt hacimde 815kg ağırlık
    1.8lt hacimde 865kg ağırlık
    2.0lt hacimde 965kg ağırlık
    2.4lt hacimde 1015kg ağırlık

    bu baz ağırlıklar az mı?
    Bence 50'şer kilo aşağı inmeli hepsi. Güvenlik her zaman ön planda olmak kaydı ile OEM kilit ve menteşe sistemi ile çalışan carbon kapılar. Çift yada 4 mandallı fiber kaput ve bagajlar vs.vs. Bunlar modifiye değil midir yani şimdi. Arabanın tavan ve taban sacına punch ile 5'er CM delikler açmaktan bahsetmiyoruz ki burada. Modifiye yarışı olsun iyi hoş olsunda herşey motor / şanzıman ikilisi midir ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #54
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RpmTurk View Post
    peki 1600cc. veya 2000cc. hacimli gözüküp de ++ hacimli araçlar nasıl ölçülecek,teknik kontrolu yapılacak?? yada sökülecek yada kim aracını söktürecek..
    itirazda en basiti bujisi sökülüp stroke u bakılabilir örnek olarak stroke bam baska birsey çıkarsa zaman itiraz veren arkadaş basar parasını söktürme taktırma bla bla bla hepsini karşılar söktürebilir


    senelerönce bunlara hep rastladık
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #55
    TechTurkey B.Aktepe's Avatar
    Üyelik
    Nov 2005
    Age
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5,314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by batuozcile View Post
    benim gariban cupram onlarla ayni gruba giriyor stok araciyla girmek istiyeni almazsak bu sektor nasi gelisicek

    turbosu cok garip yerlerde olup sokulmesi bi okadr zor araclar var bi sekilde sokulur neysede

    motor hacmi sinirlamasi olanda adam motorudami sokecek

    Yarışın amacı; stock araçları ile yarışa girmek isteyenleri desteklemek değil, girmek isteyenlerin aracını güçlendirmesidir,modifiye etmesidir.Drag sektor gelişmesi için modifiyenin gelişmesi gerekmektedir. Kurallar çerçevesinde ne kadar araç modifiye edilir ve yarışırsa bu sektor gelişir. Spped weekend değil sonuç olarak bu bir yarıştır.

    Motor hacmi içinde aynı şey geçerli, itiraz olursa araç mühürlenir ve araç sahibinin belirlediği kişiler tarafından aracı sökülür. Detaylı olarak bu kısım kurallara eklenecektir.
    Failure is not an option.

  18. #56
    bladerk's Avatar
    Üyelik
    Jan 2006
    Age
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3,045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacim sistemine hoşgeldiniz
    ECUTECH İstanbul

  19. #57
    TechTurkey Oz`'s Avatar
    Üyelik
    Oct 2005
    Age
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8,559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by bladerk View Post
    hacim sistemine hoşgeldiniz
    ya aykut kaç cc sin kardeşim ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •