User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
83 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: F1/13 - 5. Yarış İspanya GP / Catalunya

  1. #58
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eleanor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nico polde kalktı ve çizgi avantajı vardı ilk viraj öncesi hamilton kadar zorlamadı lastiğini.sanırım ilk iki turda 4 kere blokaj yaptı.lastikler aşındı.hala mercedese alışamadı bence mclaren agresif sürüşe daha yatkındı amg ye alışması zaman alıcak fena da değil ama nico bi tık önde gibi sezona bakarken.bahreynde hamilton bariz üstünde ama diğer yarışlar nico daha iyiydi
    mclarende geldiği sezondan beri hep oversteer yapan otomobil kullandı ve oversteer kontrolü daha kolay.bu sene mercedeste önden kayan bir otomobil kullandığını ve bunu daha çok sevdiğini söyledi.arkadan kaymanın zevkli ama süre kaybettiren bişey olduğunu,önden kaymanın çok daha fazla zaman kaybettirdiğini ama kontrol edebilmenin sürüşünü geliştirmek adına daha fazla zevk verdiğini söyledi bbc ye.otomobili kendine değil kendini bu yeni tarza alıştırmaya çalışacağını,turbo f1 lerle zaten arkadan kaymanın istenmesede yaşanacağını,understeer kontrolünü geliştirmeye çalışacağı gibi şeyler söyledi.
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  2. #59
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eriador Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atiyorum arkanda Alonso ve Vettel varken mi kasarsin yoksa Button la Webber mi ?
    grosejan ile maldonado varsa kasmam ama onlar kastırır
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  3. #60
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    grosejan ile maldonado varsa kasmam ama onlar kastırır

    o bambaska bi durum . o zaman yapilcak en iyi sey direksiyonu birak nede olsa onlar sna girecek sen en kisa surade Kelime-i şehadet e basla
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  4. #61
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk iki sölediğin isim şampıyon diğer iki isimin biride şampıyon ama hemen hemen kendi ayarında pilotlar.kendi ayarındaki pilotlara geçilmek daha fazla prestij kaybı olur.nico 3 sezonda 1 yarış kazanır pol pozisyonu alır bu hangi araçta olursa olsun böyle olur.hamilton tabiki nicodan çok daha iyi bi pilot bana göre ama bu sezon nico daha başaralı.bunda aracın büyük etkisi var ikiliye bakarsak.birde hamiltonun kendini ıspatlama gibi bi çabası yok nicoda bu baskı var.daha fazla risk alıcak önümüzdeki yarışlardada

  5. #62
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seninde belirttigin gibi kendi ayarin diyorsun .O yuzden gecilmek pekte sorun olmaz nede olsa ayni klasmandasiniz.Gunune gore hersey olur bir o gecer bir o.Ama sizden daha iyi bir aracli biri ile kapismak hele o sampyionsa kapismak hele hele kendinizi gosterme sevdaysinda iseniz cok daha iyi firsat olur kendinizi gostermek icin.Insan ayagina sans gelince limitlerini 2 kat zorlar , siradan bir durum icin bu kadar zorlamaz.



    Atiyorum senle Burak kankasiniz ve hergun ayni go kart pistine gidiyorsun , yillardir gidiyorsun artik gozun kapali gidersin .Bir gun Mika Hakkinen gelse gel senle senin pistte kapisalim dese Burak la surdugun gibimi alican virajlari ? yoksa ulan biraz daha 1 salisa daha mi gec fren kasican ?

    Nico suana kadar iyi bir is yapti ortak noktamiz bakalim istikrarli olarak Lewisin onunde olucak mi ? Sezonu onde bitircek mi ? ( Eger bitirirse tum dunyaki Lewis ci Schumi dusmanlari forumlari terk etsin ! )
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  6. #63
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dediğinde haklısın ama nico nun winner kimliği yok hiç bi zaman olmadıda iddasız sadece bi iş gibi yapıyor bu sporu.kendine bir şey kattığını ben fark edemedim gölgede kaldı belki 3 sene ama bu bölede devam edicek zorlamasının sebebine gelince bahreynde arkasındaki hiç bir pilota taviz vermedi kolay pes etmedi.nico senna ya karşıda mücadele edecek olsaydı aynı tavrı alırdı arkasındakinin kim olduğunun ona ne katacağının pek önemini düşündüğünü zannetmiyorum.nico sadece bir pilot benm gözümde bu sene kendine göre bi tık yükseltti mücadele edebiliyor sürekli.geçtiğimiz 3 sene de sadece geçen sene 1. oldu oda mercedese dua etsin.yani özet olarak fikirimiz aynı ve bence Hamilton gölgesinde bu sene kalmasada önmzdeki iki sene Mercedes hamiltona oynayacak.ve genel kanım şuki Hamilton mercedesde şampıyon olucak.

  7. #64

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alonso'nun lastik durumu tamamen kontrol ve risk almamak ile ilgili. Mantıklı olan yapılmış zaten.
    Dün Alonso yenilmezdi, Rıdvan'ın sözü vardır sabaha kadar yarışsalar gene Alonso kazanırdı. Mercedes'e söylenecek söz yok. Herkes Pirelliden şikayet ediyor fakat bu işin buraya kadar gelmesinde ki en büyük rol FİA. Herkes bunu atlayıp sanki lastiklerin böyle olmasını FİA nın istediğini unutuyor. Pirelli için F1 e girmenin amacı reklam değil midir? Çokta işine geliyor gayette mantıklı bir politika izleniyor. Mercedes'in durumu ise tamamen adaptasyon ile ilgili. Değişen koşullara iyi reaksiyon gösteremiyorlar işte. Redbull en çok şikayet eden takım olmasına rağmen harika reaksiyon gösteriyorlar. Mclaren yerine Mercedes farklı bir şasi, farklı bir araç ile girmeliydi bu sezona. Temelden arızalı bir araç Mercedes'in ki ne aero olarak nede mekanik yol tutuş olarak çok zayıf ki bütün yük lastiklerde. Birde agresif pilotlar varsa kadronda geç fren erken gaz yapan sonuç ortada 2-3 tur dayanamıyor lastikler inanılmaz gerçekten.

  8. #65
    Cankat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [/QUOTE]Bu yarislik icin mi yazdin ? Yoksa genel mi ? Genelse bence bir Hulk un yarislarina tekarar goz at derim gecene 1 sene aradan sonra geldiginde suan parliyan yildizi Di Resta yi geride birakti.RedBull larin siralamarda acik ara ustun oldugu sezon Brezilya gibi gecis e uygun hizli pistte Williams araci ile pole u aldi.

    Bu yarista ne oldu bilmiyorum izlemedim ama herkes hata yapiyor.Bu arada Kobayashi mesur kamikaze ataklari Japonyada olmustu oda kendi seyircisi onunde olmasinin gazi ile baskada ole pek ahim sahim bisi hatirlamiyorum bide ilk ciktigi Toyota yarisindada iyi isler yapmisti kisaca parladi kumas vardi ama gerisi gelmedi nedense ama bende onu gridde gormek isterdim ama Hulk dan daha iyi degil bence.[/QUOTE]

    Abi 2012 sezonunun istatistiklerine bakarsak aralarındaki puan farkı 3 fakat Hulkenberg sadece 2 defa yarış dışı kalırken Kobayashi 4 defa yarış dışı kalmış.Bunun dışında sezonda genel sonuçlara baktığımız zaman büyük bir fark görmüyorum.Hatta Kobayashi nin sonuçları biraz daha iyi gibi bence.Sanki sıkıntısı biraz istikrarsız olması.Artı bu işler biraz kişiseldir, tarzı daha hoş geliyor bana.Hulkenbergin dün pitte yaptığı öküzlükten sonra iyiden uyuz oldum açıkçası.Artı ilk sezonunda Toyota ile, düşüşte olsada çok daha iyi bir araç olan Brawn'lı beğenmediğiniz Button a bir kaç kez kök söktürdüğünü hepimiz gördük.Bunları sadece fikrimi belirtmek için yazdım abi muhalefetlik gibi bir durum söz konusu değilHemfikir olduğumuz noktalarda var zaten..Sadece iyi bir araç verilirse çok iyi işler yapacağına inandığım bir pilotun, gridde bana göre daha kötü pilotlar olmasına rağmen para yüzünden grid dışı kalması cidden canımı sıkıyor, fikrimi belirtmek istedim..

  9. #66
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alonso'nun lastik durumu tamamen kontrol ve risk almamak ile ilgili. Mantıklı olan yapılmış zaten.
    Dün Alonso yenilmezdi, Rıdvan'ın sözü vardır sabaha kadar yarışsalar gene Alonso kazanırdı. Mercedes'e söylenecek söz yok. Herkes Pirelliden şikayet ediyor fakat bu işin buraya kadar gelmesinde ki en büyük rol FİA. Herkes bunu atlayıp sanki lastiklerin böyle olmasını FİA nın istediğini unutuyor. Pirelli için F1 e girmenin amacı reklam değil midir? Çokta işine geliyor gayette mantıklı bir politika izleniyor. Mercedes'in durumu ise tamamen adaptasyon ile ilgili. Değişen koşullara iyi reaksiyon gösteremiyorlar işte. Redbull en çok şikayet eden takım olmasına rağmen harika reaksiyon gösteriyorlar. Mclaren yerine Mercedes farklı bir şasi, farklı bir araç ile girmeliydi bu sezona. Temelden arızalı bir araç Mercedes'in ki ne aero olarak nede mekanik yol tutuş olarak çok zayıf ki bütün yük lastiklerde. Birde agresif pilotlar varsa kadronda geç fren erken gaz yapan sonuç ortada 2-3 tur dayanamıyor lastikler inanılmaz gerçekten.
    lastikler en büyük sıkıntı ve dedğin gibi dünyaları harcasa prelli bu reklamı yapamazdı artık f1 konuşulmuyo prelli konuşuluyo.diğer yandanda baktığımız zaman lastikleri göz ardı edelim sezonu redbul domine eder buna hiç ama hiç şüpe yok buda sıkıcı.ikincisi kimi podyum yüzü göremez ferrariler yarış kazanırmı bazı pistlerde o zamanda sıkıcı olur araç üstünlüğü bariz farklı ve bana göre en hızlı ikinci takım mercedes.mercedesi şuana kadarki yarışlarda yavaşlatan tek unsur ne mekanik arıza yada performans düşüklüğü.lastikleri adeta yemeleri.öndeki aracıda geçmek için takip ettiğinde donwforce kaybı dahada fazla yaşanıp dahada fazla çabuk bitmesine neden oluyo.yani iki ucu boklu deynek aslında.lastik sayesinde geçiş izleyebiliyormuyuz evet (DRS harici).yani lastikler bu sporu hertürlü sıkıcı yapabilir en azından redbulla karşı bi rakip araç gelmediği taktirde

  10. #67

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pirelli'nin hatası bu sene geçen seneki lastiklerden farklı bir yol izlemesi oldu. Tam takımlar anlamaya başladılar tekrardan yeni lastikler filan derken iş isyan noktasına geldi. Redbull'un sesi çıkmıyordu şimdi tavır alıyorlar yok basın toplantısına çıkmıyorlar yok kulis yapıyorlar. Lotus da lastikler değişsin istemiyor Ferrari de haklı olarak. Araçların potansiyelini kısıtlayan bir şey kabul ama herkes için bu böyle. Bunu daha önceden engelemelilerdi bazı takımlar sadece bu yönde ilerledi AR-GE yaptı o masrafları kim karşılayacak ya da yakalanabilecek başarıların hesabını kim verecek. Ben bu konuda rebull'u kendi açısından haklı fakat bu kadar ses çıkarması olarak ve etik davranmadığı içinde haksız görüyorum. Ve en büyük zaafın aracın artık limitlerine geldiği konusunda ve yapılan güncellemelerin işe yaramadığını düşünüyorum. Önümüzde ki sene araçlar yenilenecek vs korkuyor Redbull belki de çok geriye düşecek. O yüzden bu sene son vurgunu yapmak istiyor diye düşünüyorum.

  11. #68
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pirelli'nin hatası bu sene geçen seneki lastiklerden farklı bir yol izlemesi oldu. Tam takımlar anlamaya başladılar tekrardan yeni lastikler filan derken iş isyan noktasına geldi. Redbull'un sesi çıkmıyordu şimdi tavır alıyorlar yok basın toplantısına çıkmıyorlar yok kulis yapıyorlar. Lotus da lastikler değişsin istemiyor Ferrari de haklı olarak. Araçların potansiyelini kısıtlayan bir şey kabul ama herkes için bu böyle. Bunu daha önceden engelemelilerdi bazı takımlar sadece bu yönde ilerledi AR-GE yaptı o masrafları kim karşılayacak ya da yakalanabilecek başarıların hesabını kim verecek. Ben bu konuda rebull'u kendi açısından haklı fakat bu kadar ses çıkarması olarak ve etik davranmadığı içinde haksız görüyorum. Ve en büyük zaafın aracın artık limitlerine geldiği konusunda ve yapılan güncellemelerin işe yaramadığını düşünüyorum. Önümüzde ki sene araçlar yenilenecek vs korkuyor Redbull belki de çok geriye düşecek. O yüzden bu sene son vurgunu yapmak istiyor diye düşünüyorum.
    Redbull un gelişim konusunda sana katılmıyorum.Adrian Newey turbo motolarla ilgili tecrübesi oldukca fazla ve bence tamamen kişisel düşüncem sporun içindeki en iyi mühendis.redbull gelişimin zirve takımlarından olucaktır.90 lı yılları hatırla mclaren la neler yapmadı bu adam.ki bence redbullda para dersen var newey var iyi arabayla iyi iş çıkartan 1 adet pilotuda mevcut.dediğinde haklısın belki gelişimin limitine ulaştılar ama geliştiriği aracı tam verimde kullanamadıklarını düşünüyorum tek sebebide lastik bence.

    Lotus ağlamaya başladı çünkü lastiğin şuanki durumunu çözebilen en iyi takım.he ağlamakda denmez tüm dengeleri lastikler üzerine kurdu belkide şampıyona ortasında yapılmaması gereken bişey.hayırlısı bakalım görücez

  12. #69

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen seneden beri çalışıyor Lotus ve Ferrari lastikler için. Şimdi meyvelerini topluyorlar. Geçen sene Ferrari ya da Lotus, Redbull'un bu seneki hali kadar ağlamıyordu.

    Redbull'un ekibi kötü demiyorum gelecek sene araçlar değişecek. Şu anda ki modeller ile çok benzerlikleri kalmayacak. Bir nevi sıfırdan inşa edilecek araçlar söz konusu. Bütçesi güçlü eyw ama Adrian Newey yenilmez değil keza daha öncede yenildi. Ferrari çok büyük bir transfere imza atabilir.(Allison) RB7 nin ekmeğini yedi hep Redbull. Önümüzde ki sene gene ön grupta olabilir ancak çok büyük belirsizlik mevcut. Belki de Ferrari puan sınırında kalacak bilemiyoruz ama ufak keşifler büyük fark yaratacak. Motorların dayanıklılığı ve alınacak verim de önemli. Araç iyi olabilir ancak motorlar sağlam bir değişim geçirecek bu yüzden öznümüzde ki sene çok garip geçecek çabuk adaptasyon sağlayan ve radikal davrananlar bir kaç sene kazanabilir.

  13. #70

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada eleanor böyle seviyeli ve bilgilendirme amaçlı yazılara bayılıyorum. Uzun zamandır yazmıyordum bende iyi geldi. Kendimi F1 in içinde hissettim tekrardan.

  14. #71
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo motorları bende merakla bekliyorum ama redull düşüş yaşıcanı sanmıyorum.Hondanın geleceği kesinleştimi peki?Turbo motorlarda kim üstünlük sağlar sence?

    bende forumda hiç yorum yazmam birtek bu konuda yazıyorum.Çünkü bu forum harici bu konuları babam abim harici konuşacağım tartışacağım kimse yok

  15. #72

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda konusunda net bir bilgi hatırlamıyorum. Cosworth Turbo motorlar ile bırakıyor F1'i ama, Honda büyük ihtimal katılacak. Honda-mclaren iş birliği de konuşuluyordu ne oldu o mevzu bilmiyorum. Turbo motorlar konusunda öncelikler ön plana çıkacak. Bence önceliği dayanıklılığa verecekler ve 1-2 sezon gelişim süreci serbest olacak sanırım. Zaten hali hazırda çalışmakta motor tedarikçileri. Hafızam beni yanıltmıyorsa Ferrari biraz geç davrandı çalışmaya. Mercedes ve Renault ciddi kaynak ayırdı ve ciddi çalışıyorlar. Ancak Ferrari biraz daha ağırdan aldı gibi geliyor, pek ses seda çıkmıyor. Birde Renault'un bu konuya daha fazla zaman ayırabileceği aşikar, sadece motor tedarikçisi olarak bulunuyorlar. Yüksek torklu araçlar ile ne yapacaklar bakalım. Viraj çıkışlarında yanlaya yanlaya gezecekler. F1 severleri ise bekleyen en büyük sınav motor sesleri ile ilgili olacak.

  16. #73
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013 İspanya Grand Prix İzle | MyGaraj

    yarışı izleyemen arkadaşlar tek part keyifli sehirler.ilk posta editlenirse herkes görebilir

  17. #74
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo motorlar ile alakalı Mclaren özellikle yeni anlaşma imzalamıyor diyorlar. Yeni kurallar ile birlikte Honda dan tedarik edecekler diye yorumlar yapılıyordu. Ferrari nin bu olayı hafife alacağını zannetmiyorum ki yeni motorlar için ayrı bir ekip kurmuşlardı. Bir ara Toyota da turbo motorlar üzerinde çalışıyor deniyordu ama bu haber harici herhangi birşey duymadım. Bence yeni kurallar ile birlikte BMW tekrar dahil olmalı . Rekabetçi de olabilir diye düşünüyorum.

    Avrupa yarışları geldi . Maalesef yine rötarlı olarak izleyebileceğim. Yarışın bir kısmı biraz önce viponlinesports şans eseri izledim. Ferrari iyi iş çıkarmış. Massa ya iyi moral olmuştur. BU arada raikkonnen bu tempo ile gider ve 2-3 yarış kazanırsa şampiyon olabilir. Gerçekten çok stabil ve hızlı sürüyor. Mercedes acınacak haldeydi. Bakalım sonraki yarışlarda nasıl performans sergileyecek. Redbull dan bu hafta ses çıkmadı.

  18. #75
    eleanor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mclaren dan bahsediyorsun sanırım öyle bi söylenti vardı bu yıl mclaren mercedese motor için para ödedi.öncesinde ödeme yoktu.mclaren hondaya geçecek zatende kesinmi hondanın gelişi

  19. #76
    HUSNU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eleanor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mclaren dan bahsediyorsun sanırım öyle bi söylenti vardı bu yıl mclaren mercedese motor için para ödedi.öncesinde ödeme yoktu.mclaren hondaya geçecek zatende kesinmi hondanın gelişi
    Pardon Mclaren yerine Mercedes yazmışım. Honda kesin olarak geliyor mu bilmiyorum . Ama bu kadar spekülasyon boşa değildir herhalde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •