User Tag List

Sayfa 22/28 İlkİlk ... 122021222324 ... SonSon
517 sonuçtan 400 ile 418 arası

Konu: 6 Ekim 2013 Pazar @ Pistgünleri.com İstanbulpark

  1. #400

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistte bazi noktalarin islak kuru kalmasi ufak cizgi disi temaslarda ozellikle semi slikli arabalarin sacmalamasina sarmasina neden oldu, 8 cok keyifliydi, lastikler sudan dolayi ilikligin otesine gecemedi buda dusurdu tabi performansi..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  2. #401
    tılsım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet güzel bir gündü.Çalıştığım(eski) iş yerime katılımcı olarak gelmek anlık tuhaf bir his yaratsada,
    eğitmen arkadaşlarımı görmek,sohbet etmek bi hayli mutlu edici ve keyifliydi.
    Yağmurun da zorlamasına karşı ayrı bir tadı vardı.Emeği geçen herkese teşekkürler..

  3. #402
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bi gündü,epeydir böyle organizasyonlara seyirci olarak bile gelemiyordum uzun süredir göremediğim dostlarımı görme fırsatım oldu katılımcı araçlara ve organize eden herkese tebrikler.. Cosworth'ler ve E34 turbo kulağımızın pasını güzelce aldı çok memnun kaldım

  4. #403

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar gecmis olsun bende farkettim bayagi et versek elle kiymaya cevirecek bir goruntusu vardi.Arka koltuklar stepne on koltuklar hafif egzosdan da hafiflemeyi ilkokul matematigiyle hesap etmeye calistim kafamda ciddi bir indirim olustu kilo bazinda o yuzden sormustum.Virajlarda memnun kalmaniza sevindim zaten a048ler ve coillerle orjinalde super olan yol tutusu kusursuz hale gelmistir bencede.Birde dikkatimizi cekti inanilmaz gec fren yapabiliyorsunuz cok basariliydi frenlemeniz disardan gozuktugu kadariyla tekrar tebrikler.Insallah sikintilari halleder ve tam sorunsuz donersiniz inecektir sure eminimki.
    esasında geç fren yapmıyor. arabanın hızı düzlükte düşük olduğu için fren noktasını daha ileriye taşıyabiliyor. Ferrari ile Clio aynı noktada frene girmez hiçbir zaman. Clio senin arabanda da yavaş olduğu için fren noktasının senden bir tık önde olması gayet normal. Time attack ta geç frenaj süreyi bozar çizgiden saparsın. Yarış içerisinde önündeki rakibi geçmeni sağlar dar virajlarda. Rakibin önüne geçip yolu bloklarsın çizgin bozulsada rakip geçecek yer bulamaz. Geç frenaj lastiklere ve balatalara büyük stres yükler. Yani demek istediğim muratın fren noktası geç frenaj değil olması gereken nokta esasında. Geç frenaj yapsa zaten sürekli 2:37 içerisinde dolanıp durmazdı. Bir kere 2:36 ya düşme şansı vardı onda da start finişe çok hızlı girip zaman kaybetti.Onda da 2:37.6 yaptı.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #404
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esasında geç fren yapmıyor. arabanın hızı düzlükte düşük olduğu için fren noktasını daha ileriye taşıyabiliyor. Ferrari ile Clio aynı noktada frene girmez hiçbir zaman. Clio senin arabanda da yavaş olduğu için fren noktasının senden bir tık önde olması gayet normal. Time attack ta geç frenaj süreyi bozar çizgiden saparsın. Yarış içerisinde önündeki rakibi geçmeni sağlar dar virajlarda. Rakibin önüne geçip yolu bloklarsın çizgin bozulsada rakip geçecek yer bulamaz. Geç frenaj lastiklere ve balatalara büyük stres yükler. Yani demek istediğim muratın fren noktası geç frenaj değil olması gereken nokta esasında. Geç frenaj yapsa zaten sürekli 2:37 içerisinde dolanıp durmazdı. Bir kere 2:36 ya düşme şansı vardı onda da start finişe çok hızlı girip zaman kaybetti.Onda da 2:37.6 yaptı.
    Start finish düzlüğünde birşey deniyordu ama bi ara, geç frenaj sonrası apekse 4-5 metre uzaklıktan döndü falan. Yinede süre güzel

  6. #405
    ahm_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esasında geç fren yapmıyor. arabanın hızı düzlükte düşük olduğu için fren noktasını daha ileriye taşıyabiliyor. Ferrari ile Clio aynı noktada frene girmez hiçbir zaman. Clio senin arabanda da yavaş olduğu için fren noktasının senden bir tık önde olması gayet normal. Time attack ta geç frenaj süreyi bozar çizgiden saparsın. Yarış içerisinde önündeki rakibi geçmeni sağlar dar virajlarda. Rakibin önüne geçip yolu bloklarsın çizgin bozulsada rakip geçecek yer bulamaz. Geç frenaj lastiklere ve balatalara büyük stres yükler. Yani demek istediğim muratın fren noktası geç frenaj değil olması gereken nokta esasında. Geç frenaj yapsa zaten sürekli 2:37 içerisinde dolanıp durmazdı. Bir kere 2:36 ya düşme şansı vardı onda da start finişe çok hızlı girip zaman kaybetti.Onda da 2:37.6 yaptı.
    Kendisi geç fren yaptım başımı derde soktu yazmış 1 sayfa önce düzlükte gitmiyor ama ferrariye göre gitmiyor yoksa bence olması gerekenden hızlı gidiyor süreye gelince gerçekten çok başarılı bu araçla ilk defa buraya çıkarak çok güzel bir süre çıkardı tebrik ederim.tüm sürelerini tuttum hep 2.37 lerde geziyordu 1 tane 2.37.2 yaptı ama transponder olmadığı için ekrana yansımadı

  7. #406
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.061
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sürücülere hava şartlarından dolayı piste çıkmadan önce farlarını yakmalarını söylenmesi gerekirdi.Farlarını yakmayan birçok kişi vardı pistte.Hava yağmurlu olması sebebi ile pistte arkadan gelen aracı görmek sürücüler açısından zorluk yaratıyordu benim gözlemlediğim
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  8. #407
    ahm_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Start finish düzlüğünde birşey deniyordu ama bi ara, geç frenaj sonrası apekse 4-5 metre uzaklıktan döndü falan. Yinede süre güzel
    Orcun cuprayı getir bırak apeksi 4-5 m yi ))

  9. #408
    CooLeqenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Bayrampaşa / Kocatepe
    Mesaj
    2.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fotografcilardan bir arkadas 5 dak bana ayirirsa sevinirim
    Buyur murat abi, ben pistte fotoğrafcıydım. Sanırım aracınızınızın fotoğraflarını sorucaksınız bana, Kırmızı Clio RS.
    Otomobil Fotoğrafcısı


  10. #409
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gec frenaj denedim cogu kez,kimi isteyerek,kimi aliskanlik bazilarida araca alismak icin.
    Ama bu lastikde,islakda gec fren Alper'in dedigine geliyor.
    Suna katilmiyorum;cizgi bozar vs,eger aracin limitlerini bilip,ona gore fren noktasini ileri tasiyabiliyorsaniz,sorun degil avantaj getirir. Ama bilmeden yaparsaniz marti gibi girersiniz...
    İslakda 2:37:30 islak/kuruda 2:37:50...
    Aracin durumunu en iyi bu acikliyor sanirim... Zaten son 2 tur 145km ilyi gecmedi anasini satimm...
    Clio nun hakki,duzgun isleyen motor ile,islak/kuruda 2:35/33 arasi. Kuruda 33 un alti,benim yapabilicegim sureler bunlar
    Sanirim ekim sonunda kasim basinda yine pist gunu olur,ozaman deneyip gorurum. Ben cok sevdim yer cucesini. Su sikintisini gidereyim,gercek potansiyelini gormek istiyorum...

  11. #410
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CooLeqenD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buyur murat abi, ben pistte fotoğrafcıydım. Sanırım aracınızınızın fotoğraflarını sorucaksınız bana, Kırmızı Clio RS.
    Cok iyi olur 1-2 tane varsa park alaninda dururken yada nasil yakaladiysaniz

  12. #411
    ahm_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gec frenaj denedim cogu kez,kimi isteyerek,kimi aliskanlik bazilarida araca alismak icin.
    Ama bu lastikde,islakda gec fren Alper'in dedigine geliyor.
    Suna katilmiyorum;cizgi bozar vs,eger aracin limitlerini bilip,ona gore fren noktasini ileri tasiyabiliyorsaniz,sorun degil avantaj getirir. Ama bilmeden yaparsaniz marti gibi girersiniz...
    İslakda 2:37:30 islak/kuruda 2:37:50...
    Aracin durumunu en iyi bu acikliyor sanirim... Zaten son 2 tur 145km ilyi gecmedi anasini satimm...
    Clio nun hakki,duzgun isleyen motor ile,islak/kuruda 2:35/33 arasi. Kuruda 33 un alti,benim yapabilicegim sureler bunlar
    Sanirim ekim sonunda kasim basinda yine pist gunu olur,ozaman deneyip gorurum. Ben cok sevdim yer cucesini. Su sikintisini gidereyim,gercek potansiyelini gormek istiyorum...
    Süreniz gerçekten güZel ama 145 km hızı arka düZlük start finish ve bazı yerlerde geçseymiş aracınız sanırım 2.30 un altına inermişsiniz tebrikler Ufak bir hesaplama yaptım mühendis olduğumdan sanırım hiç 145 i geçmedrn 128 km hızı aşağı yukarı 5400 metrede tutturmanız gerekiyor bazı virajlarda ben kendi aracımla 80 e düştüğüm oluyor siz oraları demekki en az 120 ile dönmüş oluyorsunuz bunu baz alarak mükemmel süre yapmışsınız gerçekten tebrikler

  13. #412
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    esasında geç fren yapmıyor. arabanın hızı düzlükte düşük olduğu için fren noktasını daha ileriye taşıyabiliyor. Ferrari ile Clio aynı noktada frene girmez hiçbir zaman. Clio senin arabanda da yavaş olduğu için fren noktasının senden bir tık önde olması gayet normal. Time attack ta geç frenaj süreyi bozar çizgiden saparsın. Yarış içerisinde önündeki rakibi geçmeni sağlar dar virajlarda. Rakibin önüne geçip yolu bloklarsın çizgin bozulsada rakip geçecek yer bulamaz. Geç frenaj lastiklere ve balatalara büyük stres yükler. Yani demek istediğim muratın fren noktası geç frenaj değil olması gereken nokta esasında. Geç frenaj yapsa zaten sürekli 2:37 içerisinde dolanıp durmazdı. Bir kere 2:36 ya düşme şansı vardı onda da start finişe çok hızlı girip zaman kaybetti.Onda da 2:37.6 yaptı.

    Benden bir tik degil bayagi metre ileride fren yapiyor.Bunun sebebi aracinin benden yavas olmasi degil(simdi polemik cikmasin diye yazmiyorum kendisiyle konustuk 100-200 olarak araci benden yavas falan degil cok yakin ayarda belki cok az hizli ya da cok az yavastir diyebilirim) arac son derece hizliydi clio rs e gore arka duzlukte nadir gormusumdur ben 210u..Gec frenajla nokta kaciriyor cizgisi bozuluyor demedim arac cok iyi duruyor ciddi manada gec fren yapabiliyor dedim arka diskleri benim rs imin on diskleri kadardi nerdeyse.Birde cok az benzinle piste ciktigini gordum pompasinin bozuk oldugundan suphe ettigini konustuk Murat beyle keske oyle yapmasaydi riske atmasaydi araci..Sureler en iyi 2.37.2 cikti bizim olcumumuze gore genel olarak 2.37.8 civari geziyordu guzel sureler gercekten biz cok begendik.

  14. #413
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    210km hangı arac ıle goruyorsunuz? Cok cıddı hız.
    Ben ılk cıkısımda 175km(Kadran hızı,12,7km fazla gosterıyor ) max hız gordum,sonra bu kademe kademe azaldı malesef top speed.
    Son tur 145-148 gıbı kaldı oyle. Sonrada calısmadı...
    Frenlerım guzeldı,aslında dahada gec fren yapardım,048 ıslakda ve sert frende acayıp kayıyor,kuru olsaydı cok daha ıyı durucaktı.
    Aslında bu sorun vardı zaten,daha oncede de yazmıstım,pers ve cuma ugrastılar ama nedenını bulamadılar servısde.Bu aksam tekrar bırakıyorum aracı. Sunu fark ettım,cok fazla is var aracda,yanı zengınde calısıyor,sanırım Lamdalardan bırı gorevını yapmıyor,LOG aldık aracdan calıstırınca,bunu gorduk.
    Zaten ıslakda 2:37:30 ve yarıs cızgısı kurumaya yuz tutmus halı yıne 2:37....
    dedıgım gıbı,hedeflerım acık,ınsallah yaparım.Eger 2:33-30 arası cıkarsa,Dıff kılıdı alıcagım 2-3-4-6-10-12-13. vırajlar ıcın....

  15. #414
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    210km hangı arac ıle goruyorsunuz? Cok cıddı hız.
    Ben ılk cıkısımda 175km(Kadran hızı,12,7km fazla gosterıyor ) max hız gordum,sonra bu kademe kademe azaldı malesef top speed.
    Son tur 145-148 gıbı kaldı oyle. Sonrada calısmadı...
    Frenlerım guzeldı,aslında dahada gec fren yapardım,048 ıslakda ve sert frende acayıp kayıyor,kuru olsaydı cok daha ıyı durucaktı.
    Aslında bu sorun vardı zaten,daha oncede de yazmıstım,pers ve cuma ugrastılar ama nedenını bulamadılar servısde.Bu aksam tekrar bırakıyorum aracı. Sunu fark ettım,cok fazla is var aracda,yanı zengınde calısıyor,sanırım Lamdalardan bırı gorevını yapmıyor,LOG aldık aracdan calıstırınca,bunu gorduk.
    Zaten ıslakda 2:37:30 ve yarıs cızgısı kurumaya yuz tutmus halı yıne 2:37....
    dedıgım gıbı,hedeflerım acık,ınsallah yaparım.Eger 2:33-30 arası cıkarsa,Dıff kılıdı alıcagım 2-3-4-6-10-12-13. vırajlar ıcın....
    Murat abi selam. son seans süreleri 145-148 yapark mı 2.38 geldi ?

    Süre bence gayet iyi, daha iyiside gelecektir Video yok ondan direk sana soruyorum abi, 458 ile bunun viraj hızlarını kıyaslayabilir misin? 1. ağızdan bilgi bir sende var şu anda.

    Bir de frenler de ne gibi değişiklik var, oldukça iyi duruyordu..

  16. #415
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen oyle Orcun.
    Analız etmeye bayılıyorsunuz,alın sıze konu.
    Ilk defa Clıo ıle Ist Park'a cıkıyorum ve tam ıslakda cıktıgım seans saat 3 den sonra 2:37 yaptım.
    Sonra arac bıraz alısıyorum ve en azında ıdeal cızgı kısmen kuruyor ama yıne 2:37 yaptım.
    Yanı 048 ıle pıst yuzeyı tam ıslakken 1 turda sayısız kaydım,048 calısmaya basladı,vıraj ıcı hızlarım arttı ama yıne 2:37
    Tek fark sureklı performansı dusen motor...
    Daha once de yazdım,vırajlarda bır cok spor araclardan hızlıydım ama vıdeo yu laptop a ındırıp yukleyınce gorunur.
    Tek sorun,hızlanmada olması gerektıgınden cok daha gerıde kalmamdı...
    Edıt:Frenler Stok ancak daha kalıtelı Brembo dısk var.

  17. #416
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    210km hangı arac ıle goruyorsunuz? Cok cıddı hız.
    Ben ılk cıkısımda 175km(Kadran hızı,12,7km fazla gosterıyor ) max hız gordum,sonra bu kademe kademe azaldı malesef top speed.
    Son tur 145-148 gıbı kaldı oyle. Sonrada calısmadı...
    Frenlerım guzeldı,aslında dahada gec fren yapardım,048 ıslakda ve sert frende acayıp kayıyor,kuru olsaydı cok daha ıyı durucaktı.
    Aslında bu sorun vardı zaten,daha oncede de yazmıstım,pers ve cuma ugrastılar ama nedenını bulamadılar servısde.Bu aksam tekrar bırakıyorum aracı. Sunu fark ettım,cok fazla is var aracda,yanı zengınde calısıyor,sanırım Lamdalardan bırı gorevını yapmıyor,LOG aldık aracdan calıstırınca,bunu gorduk.
    Zaten ıslakda 2:37:30 ve yarıs cızgısı kurumaya yuz tutmus halı yıne 2:37....
    dedıgım gıbı,hedeflerım acık,ınsallah yaparım.Eger 2:33-30 arası cıkarsa,Dıff kılıdı alıcagım 2-3-4-6-10-12-13. vırajlar ıcın....

    Kadranda 210 megane 2 rs ecufast yazilim downpipe komple duz boru arac tamamen takili ve full depo benzin (ben 100kilo) ile gorulen hiz biraz daha gideri var ama riske gerek yok asagi dogru freni cok zorlamak gerekebilir.Sizin aracinizin orada kadranda en az 200u gorecegini dusunuyorum cunku biz dun 2 kisi (yine ben 100 arkadasimda 80 civaridir) focus 1.6 115hp benzinli ile 170 gorduk orda kadranda belki biraz daha ustunu.Tam gazda sorun varsa(pist icin konusuyorum yani yolda cruise giderken yapiyormu bilmiyorum) sorunu lambdalarda aramamak lazim diye bilirim onu soylemeyi unuttum dun size,bilenler wot falan diye aciklamasini yapacaktir he o2de de sikinti vardir o ayri.Yine konustugumuz uzere benzin pompasinda sorun oldugunu(benzin basinciyla ilgili) dusunuyorsaniz zenginden ziyade fakirde calisiyordur ki kolay bozulan bir parca degil benzin pompasi ve bildigim kadariyla araciniz az kmli yuksek model,o dusunceyide bence sonraya birakip farkli sensorler uzerinde veya atesleme uzerinde yogunlasabilirisiniz Merdan cozecektir eminim kilit alirsaniz ve bulundugunu soylediginiz sorunlarinizida hallettiginiz anda ciddi bir sure kazanci yakalarsiniz ben megane rs te iddia ediyorum kilit olsaydi ayni kulanim stiliyle limit yapmadan 3-4 saniye inerdim cok net.Sizinde surenizi bu kadar olmasada(ben400 torktan sebep her sartta patinaja dustum) etkileyecektir kilit.

  18. #417
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen dedıgın gıbı,Lambdalarda sorun.Log alınca ona kanaat getırdık.
    Merdan persembe cuma kontrol ettı ancak lambdalarda sorun yok demıstı,sanırım fısı yada tesısatında sorun var. Insallah cozulur.
    115 lık aracla 170 gordunuz,e ozaman benım motoru ben gereksız zorlamısım anasını satım...
    Acemısı olunca Clıo nun,ılk baslarda budur gıdısı dıye dusundum sonra sıyah RS ı olan arkadaslar,S/F duzlugunde aracın hızı yavas dedıgınde,ohh dedım,garıplık bende degıl...
    Ama gıttıkce dusecegıde aklıma gelmemıstı acıkcası...
    Sımdıye kadar Clıo dan aldıgım bılgı ve gerı donusler cok cok ıyı,sorunu neyse hal olsun,ozaman bakıp Kılıte ve bazı detaylara gırecegım...

  19. #418
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arka düzlükte bizde 210-215 gibi görüyorduk bizde sanırım havalarda soğudu 220 ye gideri olabilir
    Team PAŞAOĞLU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •