User Tag List

Sayfa 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
183 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: F1 Turbo Motora geçiyor

  1. #77

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vti neymiş be abi neler ile karşılaştırılmış. Bence burda o güçleri 1.6lt motor ile 45 50tur max performansta süreklilik göstermesidir.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  2. #78

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw turbo dizel olarak 3silindirli motor çıkarttı 1.2

    türkiyede ibiza da var

    1.4 tdi lar 3 silindir ve kaç senelik motor bunlar, VW için yeni deil yani..

  3. #79
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1,6 turbolar gücü dolayısıyla sıradanlaştı diyorsak eğer

    2400 cc den 18,000 devirde ve ultra hafif materyaller ve tamamen yarış amaçlı üretilen motordan litrede 300 hp çıkıyor-atmosferik

    litrede 150 hp çıkarabilecek f20c-k20a yada f20-k20 hibrid motorlarda var,9000 devir dönen ve günlk kullanım amaçlı-ki bu da atmosferik

    zaten ayağa düşmüş şuan ki atmosferik f1 motorları eğer bu mantıkla bakarsak...
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  4. #80
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yapmayın bu kadar .
    F1 motoru ile aynı gücü çıkarmakla o seviye yakalanıyorsa vah F1 in haline ...

    En basit bi örnek F1 pistonları ve motor daki bir çok parça gerçek hayatın 10 da 1 i ağırlıkta . Sürücü dahil 600 kilo olmak zorunda araç.

    Bu kadar hafif parçalardan yapılan motorlar 3 yarış dayanma zorunluluğu var her bi yarış 70 tur desek 210 tur daha sıralamaları var antremanları var rahat 300 tur dan fazla tam kapasite sorunsuz gidebiliyor bu kadar hafif motorlar .

    F1 mühendislik sınırlarının zorlandığı nokta yakın hp elde etmekle aynı şey olmuyor
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  5. #81
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    hadi bilal iyisin

    f1 takımlarından önce f1motoru yaptın

  6. #82

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,6 turbolar gücü dolayısıyla sıradanlaştı diyorsak eğer

    2400 cc den 18,000 devirde ve ultra hafif materyaller ve tamamen yarış amaçlı üretilen motordan litrede 300 hp çıkıyor-atmosferik

    litrede 150 hp çıkarabilecek f20c-k20a yada f20-k20 hibrid motorlarda var,9000 devir dönen ve günlk kullanım amaçlı-ki bu da atmosferik

    zaten ayağa düşmüş şuan ki atmosferik f1 motorları eğer bu mantıkla bakarsak...
    gecmis mesajlarımı okursan atmosferik olarak bu guclere yaklasabilmek imkansız demistim.


    bunun icin cok ciddi bir muhendislik, alt yapı ve ciddi bir kaynak gerekli. onuda ztn dunyada yapan sınırlı sayıda marka var.

    mercedes
    renault
    ferrari
    toyota
    bi zamanlar honda

    işin icine aşırı besleme girince işler karısıyor haram beygir kardesim
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  7. #83
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BMW nin eski motorlarından bir kaç örnek vereyim. F1 motorlarından daha dogurusu...







    Buradada alınan güçler MPOWER

    Renault Sports & ///MPower

  8. #84

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CF mi o turbonun emme housing i

  9. #85
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ferrari, Turbo Motorlara Karşı Destek Arıyor



    Ferrari, 2013'te Formula 1'e girmesi planlanan turbo motorlar karşısında kendisine destek arıyor.



    2013'ten itibaren 4 silindirlik turbo motorların olacağının açıklanmasından sonra Ferrari memnuniyetsizliğini dile getirmiş ancak buna rağmen boş durmayacağını söylemişti.

    Auto Motor Und Sport'a konuşan Luca di Montezemolo "4 silindir Formula 1 için değildir. Cadde araçlarımız için böyle bir motor üretmeyeceğiz. Yarışların zirvesindeki bir seri için bu motorlar biraz acı."

    "Neden V6 turbo motorlar olmasın? Katlanılabilirlikle ucuzu birbirine karıştırmamalıyız."

    "Eğer 4 silindiri erteleme fırsatımız olursa buna bakacağız. Öyle bir şans olduğunu düşünüyoruz. Hep beraber hareket etmemiz lazım." dedi.


    Mercedes'in de Ferrari gibi yeni motor kurallarından memnun olmadığı tahmin ediliyor.



    Norbert Haug "V8 dönemini ilerletmek daha iyi olabilirdi. V8'ler düşük harcamalı motorlar." dedi.

    Auto Motor Und Sport'a göre ise Cosworth, yeni bir motor tasarlamanın 30 milyon Euro olacağını düşünüyor.



    kaynak : trf1.net
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  10. #86

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insallah butun markalar destek cıkarda bu 4 silindir turbo motorlara hiç gecilmez.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  11. #87
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboyu işin içine sokarlarsa önüne geçemezler. Kurallarda açık bulup bugunkü güçlerin çok üstüne çıkacaklar. 3.0 v10 ları geri getirsinler.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  12. #88
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyu işin içine sokarlarsa önüne geçemezler. Kurallarda açık bulup bugunkü güçlerin çok üstüne çıkacaklar. 3.0 v10 ları geri getirsinler.
    çıksınlar işte daha zevkli olur bence utanmasalar hybrid yapıp yarıştıracaklar ben böyle düşünüyorum eski günler gibi olsun
    körler sağırlar

  13. #89
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen bro F1 dediğin en az 1000 hp olmalı ... bana sorarsan tüm yardımcı sistemler filanda geri gelsin TC miş motor freni filan 1500 hp filan olsun araçlar off diyorum
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  14. #90
    V.İ.P
    Misafir
    zaten yavaş gıdıyorlar daha yavas gıderler sımdı

  15. #91

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbolar gelişicek bu gidişle çok güzel oldu bu.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  16. #92
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöle bi durum var kaç tane motor üretisici kaldıki ? BMW , Honda Ve Toyota çekildi ...

    kalanlar ; Mercedes , Ferrari , Renault ve Cosworth.

    Mercedes ve Ferrari zaten diğer 2 sine göre ağır abi .Onlar işi yokuşa sürerse bu turbo işi yalan olur
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  17. #93
    ilovevti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eriador Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöle bi durum var kaç tane motor üretisici kaldıki ? BMW , Honda Ve Toyota çekildi ...

    kalanlar ; Mercedes , Ferrari , Renault ve Cosworth.

    Mercedes ve Ferrari zaten diğer 2 sine göre ağır abi .Onlar işi yokuşa sürerse bu turbo işi yalan olur
    mantıklı

  18. #94

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo motorlara gecis yapılırsa FİA illaki ciddi kısıtlamalarında yanında getirecektir.

    zannetmiyorum ki motorlara 4 bar 5 bar basmalarına izin versinler. hep birlikte bekleyelim gorelim.

    ama soylede bisey var bugun ferrarinin yol otomobillerine bakın adam simdi 1.6 turbo motor uretip arabasına koysa bu ferrariye ne kadar yakısır ?
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    Bulut Elektrik

  19. #95

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece motor hacmi ve kasa sabit kalsa geriye kalan herşey serbest olsa işte o zaman teknoloji savaşı başlar.. yeni aerodinamik yapılar yeni sistemler. yeni hafifletmeler yeni malzemeler yeni turbolar yeni beslemeler.. geçen çok geçilen çok cezalar çok dedikodu çok olur. işte o zaman eski heyecanından bile öteye gider..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •