kolay gelsın ıns ssorunsuz sekılde keyıfle bınıp zevkınızı alırsınız![]()
kolay gelsın ıns ssorunsuz sekılde keyıfle bınıp zevkınızı alırsınız![]()
canım kardeşim orginal pistonun kast ettim
üst kağak 0.50 taşlınmış olsun riskli kırma ihtimali cok cok yüksek
düşün kapak taşlanmış ve tming yapırken kırılanı bile gördük
forget hakkında yorum yapmam biz her zaman orginalciyiz
yurt dışında dediğin gibi adamlar ıtb sine kadar koymuş deli gibi yüreyenleri mevcut ama ne kadar km kullandıkları hakkında bilgi görmedim yaparsın ömrü kısa olduktan sonra bi anlamı kalmıyo benim anlatmak istediğim iyi araştırıp yapılan örnekleri göz önüne alıp yapmakta her zaman fayda vardır çünkü yapan insanlar 1 elin parmağını geçmez hele tr de toplasan 5 araç yoktur.
işin özeti kullanılan malzeme + işi bilen kişi ve kişiler toplarsa yaparsa hakkını alırsın.
katılıyorum kesinlikle.
üst kapağın tozu alınıp bırakılmalı sadece.
sıcak çalışan motorlar dediğin gibi, fan olayını ayarlamak lazım erken açtırmak vs.
yağ sıcaklığı için oil cooler kesinlikle.
methanol bence bi nimet motor sıcaklığı vs. konusunda, ki ben kullanıcam speclerimde daha önce belirtmiştim.
ECU'yu unutmamak lazım, herşeyin bittiği nokta bence.
He benim arabam yürür yürümez orası ayrı ama ECU hemen hemen bütün riskleri ortadan kaldırıyor![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
aynen üst kapakta öle yapılmalı adam boşuna 3 katlı conta kullanmıyolar
dikkat edilmesi gereken o kdr unsurlar varki ince ince ayrıntılıara dökersek yazmakla bitmez buraya
cıkart araçını hayırlısı ile görelim yollarda yürür yürür niye yüremesin neleri yürüdüde seninkimi yürümicek.
306 maddiat açısından yorar ama yapılan emekleride verir her zaman derim 306 benim için ayrı bi dünyadır uğraşması zevliklidir orginal parça kullandıktan sonra hiç bi sorun çıkartmaz yağ su sıcaklığına dikkat et yeterkii
sana bi tavsiyem oil tank kullanman emmen yağ olmasın en azından..
gelişme varmıdır projede ?
MEGANE RS
heyy gidi burr heyyallah utandırmasın kardeşim
ingilterede tak çalıştır şeklilde epromuyla beraber gelen sc kitleri var
ama turbo kiti dp engineering dışında görmedim,
205 e swaplanmış turbo xu10 dışında yürüyen turbo xu10 da görmedim açıkcası,
ama işin şu boyutu var adamlar 2007 ye kdr wrc de bu motoru turbolayıp kullandılar ha peugeot sportsdaki mühendis ordusu yaptı ama sonuç olarak yapılmışı var.
bütün setup listesi varsa görmek isterim inşallah istediğiniz gibi olur.
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
WRC'de kullanılan blok XU7 blok. XU10 değil.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
maşallah inşallah kazasız belasız sıkıntı çıkartmadan binersin.
-Mapped by Chare-
-By Chare VTS Spec-
-07 AKS 99-
Debriyaj nereden ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)