motor %70 toplandı manifold kısmına geçtik allahdan bir mani gelmediği sürece 2 haftaya ilk marşına basarız güncel fotolar ve video olarak paylaşırım herkeze teşekkürler.
motor %70 toplandı manifold kısmına geçtik allahdan bir mani gelmediği sürece 2 haftaya ilk marşına basarız güncel fotolar ve video olarak paylaşırım herkeze teşekkürler.
Allah utandırmasın..
DTi
bir yanlıs anlasılmayı duzeltmek istiyorum, aracın ne videosunu gorduk ne gidisini denmis. peki siz o aracı erdemden alan kisinin "rizeli ahmet" oldugunu ve arabayı aldıktan sonra cezaevine girdigini, arabanın uzunca bir donem kullanılmadıgını biliyor musunuz? o yuzden, yorum yaparken biraz dikkat edin.
neyse konuya gelirsek, bur 52 guzel arabadır, bahcelievlerden burak abinin eski arabası. rengi de orjinal. cok guzel bakımlı bir arac
ama 306 da turbo cok zahmetli is, biz hergun rıfata gotuyorduk arabayı.
neyse. kolay gelsin. allah utandırmasın.
a piece of heaven, goes like hell. NİSSAN 350z
son durum nedir
MEGANE RS
Döküm filan düşünmeyin zaten çabuk ısınıp geç soğuyor egt ile uğraşıp durmanın manası yok ayrıca tezgahta gördüğüm paslanmaz boruların et kalınlığı resimde görüldüğü kadarı ile söylüyorum zayıf.. Belki parlak olmayacak ama et kalınlığını fazlası ile kalın tutun boruların ki çatlama kırılma olmasın kalın olanlar mat oluyor.. Turbonun ağırlığını hafifletecek desteklerde yapın manifolda ayrıca spiral büyük kullanın egzozun vibrasyonunu ne kadar çok alırsanız o kadar iyi manifoldun uzun ömürlülüğü açısından..
..::PASSATURBO1::..
kayseride yaptırmaya çalıştık bu tarz bi kaç manifold projesi yaptık ama kayserideki imkanlarımız sıkıntılı olduğu için kaynak ve işçilik konusunda hüsrana uğradık ama allah izin verirse bi kaç güne manifold aşaması bitip turboyu montaja geçeceğiz fotoları eklerim spec detaylarını proje bittikten sonra dyno verisi ile koyacağım herkeze teşekkürler..
İmkanlar ne kadar müsait bilemiyorum ama turbonuzu intercoolerınızı alıp arabayı bir çekici vasıtası ile istanbula getirseniz burada sebahattin usta var bu manifold un aynısını yapar intercooler borularınıda yapar downpipe ı da yapar turboyu montajlayıp yağ su rekorlarınıda çeker marş basıp dönersin kayseri ye gerçi sana daha külfetli görülebilir ama ordaki ustaların yaptığı manifold 2 kere çatlasa aynı paraya gelir sinirlerinin bozulduğu da cabası olur..
..::PASSATURBO1::..
işin aslı şu çatlayıp patlaması artık umurumda değil iş hırsa bindiillaki istanbulda veya ankarada daha kolay bi şekilde beklide daha düşük maliyetle yapılabilir ama amacım çatlasada patlasada hatta araçda yansa bu işi kayseride yapmak
![]()
döküm çıkışdan sonra 2 mm lik et kalınlığı olan 61 lik krom boru ile tamamlayacağız inşallah olur olmassada yapacak bişi yokallah razı olsun destekleriniz için tekrar teşekkürler..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)