Murat para için yapmaz o kapaktan. Çekilcek çile değil. :D
Printable View
yine, yeni, yeniden... :)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...12257771_n.jpg
Kurbana ciksn kurbana:D
güzel ciciler.
Maşallah kazasız belasız
valf yatakları üç açı olarak işlendi.
valfler de açılı olarak üretime başlandı.
pazartesi salı motoru toplarız hayırlısı ile.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...97784112_n.jpg
Masallah begenerek izliyorum :) gergin rs im var deneriz :D az gecin ama beni :D
diyecek söz yok 206 gtinin önderleri burada
Saplarim emre :)
hepimiz kardeşiz :p
Egzantrik yolu beklerim oyoyoyoy türkücü olacam bu arabanın yüzünden ulen şu memlekette üretilen bişey yokmu be herşeyi avrupadan alıyoruz bide her seferinde 1 ay bekliyoruz :)
Bu kapağı port polish yaptıktan sonra 3 açılı olcak şekilde rektefiyecide özel aletleriylen yapıldı dimi?
Ayrıca o 3 açılı işlenen yere özel 3 açılı subap kalitesi orjinal kadar verimli olucak mı ?
Veya şöyle söyliyim 3 açılı işlenen yere orjinal subap kullanılmaz mı ?
Birde verim konusunda 3 açılı işlenen kapakla normal kapak arasında verim farkı nedir ?
Çok oluyorum dimi:D
açı olayı rektefiyeci de yeni alınan güzel bir makine ile yapıldı.
subapların kalitesi orjnden çok daha iyi. orjn almayıp yaptırmamızın sebebide fiyat performans. orjn subaplar ucuk fiyatına rağmen bizim için dezavantaj olan bir kaç sorun ile geliyor.orjnden daha ucuza daha kaliteli ve istediğimiz özelliklerde subaplar yaptırmak çok daha mantıklı. kısacas çok daha fazla verimli olacak.
bu kapağa orjn de takılabilir. bu açı verme, subaplar açılmaya başladığı zamanki performansa yönelik işleniyor. hava akışına %20 ye varan verimlilik kazandırıyor.
bujilerin kodu ne? bende kullansam faydasını görürmüyüm
stok motorda kullanmana kesinlikle gerek yok. eğer motor ısınınca sarsıntı gibi yada avans sıkıntısı yaşıyorsan bosch marka rc bujisi almanı öneririm. parça kodu 5960.G3.