User Tag List

Sayfa 26/29 İlkİlk ... 162425262728 ... SonSon
549 sonuçtan 476 ile 494 arası

Konu: Yeni oyuncak Golf R :)

  1. #476
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya sen Turkce okuyup anlamıyorsun yada ıcındekı onyargı,okudugunu anlamanı saglamıyor yigıt.
    Ben sana ne yazdım? "Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır." Dıye,yanı bu kıstasda aracın varsa ve suan durumu buysa,tabıkı ustune cık kı,elındekı avantajı kullan pıste. Daha nasıl anlatırım. Tabıkı tam gaz gıdıyorsun,tabıkı herseyı lımıtlerde kullanıyorsun ama Short tube varsa,ılla problem olucak dıye bır sey yok.
    Ben bu konuya ne zaman masallah,hersey ınsallah guzel gıder dıye yazdım? Aylar once! Senın etrafındakı ınsanlar fazla cıkarcı olmuslarkı,baskalarınıda oyle goruyorsun.Ben emnun olmana sevındım yazdım,bu ısın reklamını yaptım?Yada herkes Yıldanın onunde sıra mı oldu,aman bıze debrıyaj getır dıye. Dıyorum ya,her seferınde sasırtıyorsun benı,yenı seyler ogrenıyorum dıye.Yanlıs tanımısım.
    Ben sana cok once demıstım dusunduklerını yaparsan 8 olur dıye kı,burada kı hedef Super sport ıle mucadele degıl,kendı ıcınde Body kıtıyle,alt yapısı ve motoruyla ozgun bır otomobıl yaratmak olmalı.
    GTR da anlastık heralde,en azından dogrusunu ilk elden soyledım sana.
    Tekrar edıyorum,bence gayet basarılı hersey.....

  2. #477
    drahte1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Tc / Ist
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manıfoldu buyurutken kullanım sartlarınıda goz onune almak gerek.

    Ara hızlanma ve pıst ıcın kısa, top speed ve ust devırler ıcın uzun.
    Uzun yazmak yerine gorsellerle anlatacagim bu sefer;

    Bu Evo WRC'nin kaputunun alti, goruldugu uzere turbo sanzumanin ustunde, WRC'de bile uzun manifold kullanilabiliyor...


    Buda baska pozu;


    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorun,als apılıcaksa zaten dokum manıfold kullanmazsın.Yanı okadar Pro ıs cıkıcaksa,manıfoldu farklı malzemeden(metal) yapmak gerek. dıreksıyon kutusu-aks gıbı parcalarda degısmelı gıbı,hersey hakkıyla olsun pıstte...
    Baska bir Evo WRC, dokum manifoldunun ustunde ALS'yi gorebilirsiniz, WRC Evolarinin cogu dokum manifold ustunde ALS kosturmaktadir...


    Buda baska pozu;


    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanı okadar Pro ıs cıkıcaksa,manıfoldu farklı malzemeden(metal) yapmak gerek.
    Dogada amettaller daha cok bulunsa da periyodik cetvelde elementlerin cogu metaldir, bunlardan cogu ile egzost manifold yapilamaz keza bunlarin bir kismi normal kosullarda sivi ve gaz halinde bulunur...

    Metal ama hangi metal ? Keza asagida ki saf metallerin hangisi ile manifold yapilabilir ?

    Manifold yapilicak toplam 4-5 tane malzeme var;

    Mild-Steel

    SS 304
    SS 316
    SS 321
    Inconel 625

    Titanium G2


    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GTR ıle hep en kısık ayarda,egsoz yazılım varmıs gıbı yurudum!Hızlı ayarda hep problem cıktı,sureler 50-51 lere cıktı.Ne zamankı kıstım,hatta pıst odaklı dusuk basınc ve erken dolan prog attım,surelerım ıyılestı! 49,1 sec i,2 kısı yaptım! Bılsem rekor yapıyorum,o gun tek kısı kasardım. Kısık ayarda 100-200km surem 7,4 sec ıdı yigit...

    Cunku Apexde gaza oturdugumda patınaj ıle hem cızgım bozuluyor,hem dısa kayıyorum hemde ıdeal cızgıdekı kısa turu kaybedıyorum.Ki,cok cabuk hızlandıgı ıcınde,daha erken frene basmak zorunda kalıyorum,hıdrolık ısım artıyor,motor yag ısım artıyor,araba timing lerı gerı cekıyor,her sey allak bullak oluyor....
    Bu durum sizin pilotajiniz yada arabanin eksiklerinden kaynaklaniyor olabilir.

    Tekerde 800 whp cikaran COBB GTR'in sizin yukarida sikayet ettiklerinizden sikayet ettigini sanmiyorum;


    Aracinizda;

    Coilover
    Daha iyi bir lastik
    Aerodinamik iyilestirmeler ve
    Sogutma sisteminde iyilestirmeler

    Olsa, aracinizda daha yuksek guc ile, daha iyi sure alinabilinir diye dusunuyorum.

    Ben "Murat Engin'in GTR'i" diye bir mihenk tasi dumadim araba kulturunde, sizin arabanizin yuksek guc ile kotu sure cikarmasi, her aracin yuksek guc ile kotu sure cikaracagi anlamina gelmez, yanilmiyorum degil mi ?

    Keza Yigit'in Golf R sizin GTR'dan cok daha dolu bir araba, fren sistemi, suspansiyonu, yuruyeni daha elden gecmis durumda...

    Sizin arabanizda yanlis hatirlamiyorsam ne bir kanat ne bir on splitter vardi, carbon koltuk alip yaniniza bir kisi oturtup sure kovalayacaginiza; bir kanat, bir coilover yada bir radyator alsaydiniz belki yuksek gucte de sure gelirdi...

    Kisacasi, sizin, kendi araciniz ile, yuksek HP ile sure alamayisiniz sadece ama sadece sizi baglar, Norris mesala yillardir lagli, yuksek sikistirmali, on tamponda ki canardslarina 2400 dolar verdigi 2lt 4 silindir arabasi ustunde 67mm+ turbo ile pist yapiyor, her yigidin yogurt yiyisi farklidir...

  3. #478

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya sen Turkce okuyup anlamıyorsun yada ıcındekı onyargı,okudugunu anlamanı saglamıyor yigıt.
    Ben sana ne yazdım? "Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır." Dıye,yanı bu kıstasda aracın varsa ve suan durumu buysa,tabıkı ustune cık kı,elındekı avantajı kullan pıste. Daha nasıl anlatırım. Tabıkı tam gaz gıdıyorsun,tabıkı herseyı lımıtlerde kullanıyorsun ama Short tube varsa,ılla problem olucak dıye bır sey yok.
    Ben bu konuya ne zaman masallah,hersey ınsallah guzel gıder dıye yazdım? Aylar once! Senın etrafındakı ınsanlar fazla cıkarcı olmuslarkı,baskalarınıda oyle goruyorsun.Ben emnun olmana sevındım yazdım,bu ısın reklamını yaptım?Yada herkes Yıldanın onunde sıra mı oldu,aman bıze debrıyaj getır dıye. Dıyorum ya,her seferınde sasırtıyorsun benı,yenı seyler ogrenıyorum dıye.Yanlıs tanımısım.
    Ben sana cok once demıstım dusunduklerını yaparsan 8 olur dıye kı,burada kı hedef Super sport ıle mucadele degıl,kendı ıcınde Body kıtıyle,alt yapısı ve motoruyla ozgun bır otomobıl yaratmak olmalı.
    GTR da anlastık heralde,en azından dogrusunu ilk elden soyledım sana.
    Tekrar edıyorum,bence gayet basarılı hersey.....
    ben anlıyorum abi sen beni anlamıyosun bence.bende senin söylediklerinin aksini iddia etmedimki evet dahada üste çıkıcaz yolu var zaten yeterli değil yapıcaz dedm anlaşılmicak bşeyi yokki.biz biliyoruz murat abi ne amaçla yazdığını burda tanımayanlar dediğin gibi anlarda bizemi anlatıyosun abi boşver keşke herkes Yılda'nın önünde sıra olsada hep sen değil birazda o kazansa memnun olsa neyse konuyu saptırma murat abi nerden nereye getirdin saol tekrardan...
    INFINITE PERFORMANCE

  4. #479
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat(Drahte),acıklamalarını her zaman takdır etmısımdır.Yıne turlu ornekler,turlu acıklamalar,helal olsun...
    Dokum manıfold tabıkı kullanılır,yada short tube de,emınım onlarında resmı vardır,koyarsan sevınırım.
    Hatta 2. resım cok ıyı ornek olmus.Ama yıgıt dokum manıfolddan memnun olmadıgı ıcın,sahsına munhasır yapıldı kı memnunlar acıklamarına gore.
    Hangı metalın kullanılcagını bılemem ama ısın erbabları mutlaka bılıyordur ve yapıyordur.Ama tek bıldıgım sıradan aracların malzemelerı olmadıgı.
    Bak son verdıgın ornegı sana yakıstıramadım. En azından teknık bılgısı saglam olan bır kısıye;
    Benım arabada ekstra bır sey yoktukı,olsa tabıkı o guclerı kadırıp cok daha ıyı bır sure yapardım. Yanı amacım o olsaydı,senın dedıgın teknık ıyılestırmelerı yapmıs olurdum. Ben Stok halıyle,yanı stok fren-amortısor-sogutma sıstemı yada lastık ıle bu derecelerı yaptım! Yanı bu demek degılkı,guclu arac dezavantaj pıstte.Ben ne yazmıstım;"Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır."
    Yanı Golf'e takılan coıl-fren yada bu tıp upgradeler sayesınde,yıgıtınde soyledıgı gıbı vırazj cıkıslarında problem yok,hatta ustunu ıstıyorum dıyor.
    Bende ıse,bu guclerde problem var cunku eksık olan seyler var,optımum'a ulasmak ıcın gucu kısıp yenı ayarlar yapmıstım pıst ıcın.
    Yıgıt,ben ne kazandım,valla merak ettım sımdı,yoksa gızlı kapaklı bırseyler mı var maslakda,bılıp ogreneyım bunuda
    konu burada kalsın,gayet ıyı olur...
    Edıt:Yahu ben koltuk sevıyorum ve Karbon tilletlerımle cok memnundum.Ona verdıgım parayla dedıgın parcaları alırdıma ncak,ılgı meselesı.Yanı hedef o degıldı.Onlar olmadan 49,1 sec yaptım,ınsallah bırılerı asagı cekerde bende keyıfle tebrık ederım Yoksa Murat Engin GTR si dıye bırsey mı var?Alt tarafı sahıp olan bırıyım,adlandırma haddınden fazla.Yoksa pıst ılgısı cok olan bırıyım.GTR ın alt yapısı bana cok yeterlı gelıyordu,tam yogurdu yeme seklıme uygundu.

  5. #480
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yiğitçim 7.5 biraz iddalı olur.havalar düzelşin bendenicem bugünlerde ama bizim araç golf r ın en ağırı koltuklar ve şunroof olmaşı + 50 kg

  6. #481

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat(Drahte),acıklamalarını her zaman takdır etmısımdır.Yıne turlu ornekler,turlu acıklamalar,helal olsun...
    Dokum manıfold tabıkı kullanılır,yada short tube de,emınım onlarında resmı vardır,koyarsan sevınırım.
    Hatta 2. resım cok ıyı ornek olmus.Ama yıgıt dokum manıfolddan memnun olmadıgı ıcın,sahsına munhasır yapıldı kı memnunlar acıklamarına gore.
    Hangı metalın kullanılcagını bılemem ama ısın erbabları mutlaka bılıyordur ve yapıyordur.Ama tek bıldıgım sıradan aracların malzemelerı olmadıgı.
    Bak son verdıgın ornegı sana yakıstıramadım. En azından teknık bılgısı saglam olan bır kısıye;
    Benım arabada ekstra bır sey yoktukı,olsa tabıkı o guclerı kadırıp cok daha ıyı bır sure yapardım. Yanı amacım o olsaydı,senın dedıgın teknık ıyılestırmelerı yapmıs olurdum. Ben Stok halıyle,yanı stok fren-amortısor-sogutma sıstemı yada lastık ıle bu derecelerı yaptım! Yanı bu demek degılkı,guclu arac dezavantaj pıstte.Ben ne yazmıstım;"Golf demekkı bu guclerı vıraj ıcınde kaldırıyor hatta ustunu ıstıyorsa,mutlaka degerlendır."
    Yanı Golf'e takılan coıl-fren yada bu tıp upgradeler sayesınde,yıgıtınde soyledıgı gıbı vırazj cıkıslarında problem yok,hatta ustunu ıstıyorum dıyor.
    Bende ıse,bu guclerde problem var cunku eksık olan seyler var,optımum'a ulasmak ıcın gucu kısıp yenı ayarlar yapmıstım pıst ıcın.
    Yıgıt,ben ne kazandım,valla merak ettım sımdı,yoksa gızlı kapaklı bırseyler mı var maslakda,bılıp ogreneyım bunuda
    konu burada kalsın,gayet ıyı olur...
    ben döküm manifold'dan memnun olmadığımı söylemedimki sadece bizim setupımıza ve kullanım amacımıza tubular manifold daha uygun olduğu için öyle tercih ettik dedim.gerisi için daha fazla bşey yazmaya gerek yok zaten....
    INFINITE PERFORMANCE

  7. #482

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yiğitçim 7.5 biraz iddalı olur.havalar düzelşin bendenicem bugünlerde ama bizim araç golf r ın en ağırı koltuklar ve şunroof olmaşı + 50 kg
    sizinki şuan stage 4 te kaç sn 50-150 100-200 filan ölçtünüzmü hiç ölçmediyseniz ölçünce yazarsanız sevinirim merak ettim.şuanki hali ile bile 8.1-8.2 çıkıyosa stage 4 te bence yürüyen iyileştirmeleriyle beraber 7.5 çok iddialı olmaz gibi geliyo çıkar bence deneyip görmek en sağlıklısı.sizde recaro koltuk yokmu normal koltuklarmı var?
    INFINITE PERFORMANCE

  8. #483
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 7,5 un kesin çıkıcağına inanıyorum melih abinin aracı stock dsg olduğundan baya fark ediyodur, sonuçta bu şanzıman çok daha kuvvetli ve tork limitörü yok. Ayrıca arka koltukların olmayışıda +30 kilo. Bu kadar yapmışen tavanıda karbon a çevirseniz, sunroof u iptal etseniz daha iyi olmaz mı yigit? Hem parçalara uyum açısından hemde ağırlığı merkez noktasından azaltmak için bence çok yararlı olur, golf r da da bir ilk olmuş olur. 0-200 11 sn olursa bence cidden büyük başarı olucak golf r lar arasında ama her nolursa olsun arabanın aerodinamisi kötü, benzer bi araba bu tarz bi setupla 6 lı saniyelere kesin ulaşırdı diye düşünüyorum, neyse yapıcak bişey yok bizimkilerde böyle

  9. #484

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 7,5 un kesin çıkıcağına inanıyorum melih abinin aracı stock dsg olduğundan baya fark ediyodur, sonuçta bu şanzıman çok daha kuvvetli ve tork limitörü yok. Ayrıca arka koltukların olmayışıda +30 kilo. Bu kadar yapmışen tavanıda karbon a çevirseniz, sunroof u iptal etseniz daha iyi olmaz mı yigit? Hem parçalara uyum açısından hemde ağırlığı merkez noktasından azaltmak için bence çok yararlı olur, golf r da da bir ilk olmuş olur. 0-200 11 sn olursa bence cidden büyük başarı olucak golf r lar arasında ama her nolursa olsun arabanın aerodinamisi kötü, benzer bi araba bu tarz bi setupla 6 lı saniyelere kesin ulaşırdı diye düşünüyorum, neyse yapıcak bişey yok bizimkilerde böyle
    tamponu bile boyasız bi araba ile öyle tavanı kesip carbon yapmak gibi bi fantaziye gerek yok bikaç sene sonra satarken sıkıntısı çok olur birazcık fark için gereksiz bi uygulama olur.yapıcaklarımız bittikten sonra en son haliyle 0-100 3.5ten 3-3.2 arası bi süreye düşerse 0-200de zaten 11sn'lere düşücektir olmaması için pek bi engel yok neden olmasın...
    INFINITE PERFORMANCE

  10. #485
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanzuman limitoru yazilimdan olmazmi leventcim.sence sumu olacak ben debriyaji degistirince degerlerim dahami oyi olacak? Bunu neye dayanarak soyluyorsun

  11. #486
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orası öyle tabii, bence çok güzel bi ayrıntı ama...
    2012 Golf R / 6spd MT / APR Stage 3 - YouTube!
    Bu araba APR Stage 3 GTX2867R Turbolu Manuel vites 460 beygir civarlarında
    0-100 3,7 , 100-200 7,8 sn yapıyo, tabii belki eğim vardır ama bu setup için çok çok iyi süreler hemde manuel olmasına rağmen

  12. #487
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizinki şuan stage 4 te kaç sn 50-150 100-200 filan ölçtünüzmü hiç ölçmediyseniz ölçünce yazarsanız sevinirim merak ettim.şuanki hali ile bile 8.1-8.2 çıkıyosa stage 4 te bence yürüyen iyileştirmeleriyle beraber 7.5 çok iddialı olmaz gibi geliyo çıkar bence deneyip görmek en sağlıklısı.sizde recaro koltuk yokmu normal koltuklarmı var?
    Deneyince bilgi paylasimi yapacam yigitcim.

  13. #488
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanzuman limitoru yazilimdan olmazmi leventcim.sence sumu olacak ben debriyaji degistirince degerlerim dahami oyi olacak? Bunu neye dayanarak soyluyorsun
    Bizim standart sanzumanlar 600 NM tork kapasiteli, seninkide stock olduğundan HPA nın bu limitörü kaldırdığını sanmıyorum hatta bence 550 NM gibi bırakmışlardır tam limite çekmemişlerdir, bunu kaç yaptıklarını biliyomusun? HGP ile böyle bi limit olmuyo ya da 800 dü sanırım yanlış da hatırlıyo olabilirim o yüzden araba daha yüksek sanzuman torkuyla cok daha iyi ve hızlı vites atıyo. Bu arada üzülerek söylüyorum ama zamanında dünya para verdin dsg yazılımına tabii burda imkan yoktu ama bekleseydin 1 milyara şimdilerde bu yazılımı yaptırabilirdin diye düşünüyorum...

  14. #489

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen sadece sanzuman içiyle değerler çok iyileşmicek limitör olması şanzıman yazılımıyla alakalı levent.ama bide şu varki dsg içini değiştirdikten sonra sizde limit olduğu için tekrardan dsg yazılımını değiştirip limitörü yükseltmeniz veya iptal etmeniz gerekicek onu yapmadan bi anlamı yok zaten aynı değerde sadece dsg içini değiştirmenin.paylaştığın aracın verilerinin iyi olmasının sebebi tek kapı sunroofsuz ve içinin sökük olması yani epey hafif bizimkilere göre
    INFINITE PERFORMANCE

  15. #490
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen sadece sanzuman içiyle değerler çok iyileşmicek limitör olması şanzıman yazılımıyla alakalı levent.ama bide şu varki dsg içini değiştirdikten sonra sizde limit olduğu için tekrardan dsg yazılımını değiştirip limitörü yükseltmeniz veya iptal etmeniz gerekicek onu yapmadan bi anlamı yok zaten aynı değerde sadece dsg içini değiştirmenin.paylaştığın aracın verilerinin iyi olmasının sebebi tek kapı sunroofsuz ve içinin sökük olması yani epey hafif bizimkilere göre
    Evet tabi o zaman güncellemek gerekicek melih abininkini... benim yazılımım yapılcak bu hafta mesela tork 350 den 530 a cıkıcak ben sanzumanı upgrade etmiyecegim icin artık böyle kalıcak. Doğru diyosun o dikkatimden kaçmış bi de benzinde race fuel 104 oktan mı ne burda methanolle bile oralara çıkamıyoruz, o da baya fark ediyodur...

  16. #491

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet tabi o zaman güncellemek gerekicek melih abininkini... benim yazılımım yapılcak bu hafta mesela tork 350 den 530 a cıkıcak ben sanzumanı upgrade etmiyecegim icin artık böyle kalıcak. Doğru diyosun o dikkatimden kaçmış bi de benzinde race fuel 104 oktan mı ne burda methanolle bile oralara çıkamıyoruz, o da baya fark ediyodur...
    senin şanzıman yazılımınıda emre'mi yapıcak yoksa başka firmadanmı alıcaksınız?Neden vazgeçtin dsg içini güçlendirmekten?yakıtın etkisi büyük tabi bizim burdaki değerler 97 oktan pompa yakıtı + methanol ile yani fark olması normal..
    INFINITE PERFORMANCE

  17. #492
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim standart sanzumanlar 600 NM tork kapasiteli, seninkide stock olduğundan HPA nın bu limitörü kaldırdığını sanmıyorum hatta bence 550 NM gibi bırakmışlardır tam limite çekmemişlerdir, bunu kaç yaptıklarını biliyomusun? HGP ile böyle bi limit olmuyo ya da 800 dü sanırım yanlış da hatırlıyo olabilirim o yüzden araba daha yüksek sanzuman torkuyla cok daha iyi ve hızlı vites atıyo. Bu arada üzülerek söylüyorum ama zamanında dünya para verdin dsg yazılımına tabii burda imkan yoktu ama bekleseydin 1 milyara şimdilerde bu yazılımı yaptırabilirdin diye düşünüyorum...
    Canim yanlis biliyorsun.hpa motorsport dunyanin iyi dsg yazilimi yapan muhendislerin yeri.benim yazilimimda limitor yok stage 4 yazilim var.musaitsen bir bak.olabilecek en hizli vites atma 8050 devir cevirmesi ve tork kisitlamasinin olmamasi....

  18. #493
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin şanzıman yazılımınıda emre'mi yapıcak yoksa başka firmadanmı alıcaksınız?Neden vazgeçtin dsg içini güçlendirmekten?yakıtın etkisi büyük tabi bizim burdaki değerler 97 oktan pompa yakıtı + methanol ile yani fark olması normal..
    Evet emre yapıyo, valla arabayı zaten sadece gundelık kullanıyorum, piste cıktığım yok, turboda buyutmemeye karar verdim o yuzden gereksiz geldi birde adaptasyon vs gozumde baya buyudu, stock turbo ile limitlerine kadar zorlıycam, dunyada stage 4 de stage 3 de bi sürü golf r var ama stock turbo ile 400 hp ye ulasmıs herhangi bi tanesine rastlamadım, bilinen setup ı bazı parçalarla geliştirerek bu beygir lere ulaşmak istiyorum 100-200 de 9 sn olsa cidden çok iyi olur ama tabi stock turbo ile tork cok fazla olucağından sorun cıkabilir, bu da motor ıcın tehlikeli olabilir, zamanla gorucez onuda. Bizim burdaki 97 oktan avrupaya göre 94 civarlarında imiş üstüne methanolle anca 100 oktana yakın değerler elde ediyoruz ki adamlar direk saf 104 oktan yarış benzini kullandığın tabiiki çok fark oluyo. Emme manifoldu alıyomusunuz ?

  19. #494
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canim yanlis biliyorsun.hpa motorsport dunyanin iyi dsg yazilimi yapan muhendislerin yeri.benim yazilimimda limitor yok stage 4 yazilim var.musaitsen bir bak.olabilecek en hizli vites atma 8050 devir cevirmesi ve tork kisitlamasinin olmamasi....
    Bende bilmediğimden sordum zaten e peki stock sanzuman için tork sınırının olmaması çok riskli değil mi. HPA çok isim yapmış bi firma biliyorum, dsg yazılımında toplamda 40 küsür tane veri var ya seninkinde kaçı ile oynadılar melih abi ? sadece tork limitini kaldırıp deviri 8 bine mi çektiler?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •