User Tag List

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
137 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Pugeot 205 1.6GTI

  1. #96
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R21TURBO 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen doğru katılıyorum. Ama ben bu arabayı yürüsün diye alıp yapmadım , gençlik zamanlarımızın idolü bir modeldi , görüntüsü hoşuma gidiyor. Hatta bu hafta mi16 motoru söküp 1.6 orjinal motorunu koymayı planlıyorum.
    Abim Kapakta Maraz Var Demişsin, Mi16 Motoru SÖkücem Diyorsun. MI16 Alt Koydun Anladıgım Kadarıyla, Üste 8v Kapak. Dogru Dimi

  2. #97
    Hann
    Misafir
    Alıntı R21TURBO 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen doğru katılıyorum. Ama ben bu arabayı yürüsün diye alıp yapmadım , gençlik zamanlarımızın idolü bir modeldi , görüntüsü hoşuma gidiyor. Hatta bu hafta mi16 motoru söküp 1.6 orjinal motorunu koymayı planlıyorum.
    tabi amaç nostaljik bir projeyse eyvallah 205 zamanında çok sükse yaratmış bir araç bende çok severim ama fransız araçlarının yüksek kullanım maliyetleri ve orj. parça sıkıntıları artık insanı bi noktadan sonra yıldırıyo inş siz bu konuda bizden daha şanslı olursunuz

  3. #98
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abim Kapakta Maraz Var Demişsin, Mi16 Motoru SÖkücem Diyorsun. MI16 Alt Koydun Anladıgım Kadarıyla, Üste 8v Kapak. Dogru Dimi
    İlk başta , grank ve kolları değişip 1.9 yapmaktı niyetim. Sonra o var bu var aaa buda varmış derken mi16 alt çıktı bir tane büyük ihtimal senden gelen blok ve grank . Ona bitikler bitiği 8v kapak koyduk , totem yaptım , çıkma yağ ve çıkma motor suyu koydum. 7000devir dönüyorum 6 aydır hala bir tarafları kırmadı.
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  4. #99
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi amaç nostaljik bir projeyse eyvallah 205 zamanında çok sükse yaratmış bir araç bende çok severim ama fransız araçlarının yüksek kullanım maliyetleri ve orj. parça sıkıntıları artık insanı bi noktadan sonra yıldırıyo inş siz bu konuda bizden daha şanslı olursunuz


    Çalışsın , ayda 1 kez bir yerden bir yere götürsün beni yeter.
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  5. #100
    Hann
    Misafir
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hann Hocam, Kasa Olarak Avantaj Cok. Ama Malesefki Temiz Makina Yok. Bu Yüzden Alıcan k20`yi vericen toda ınceyi port polisi, kproyu, 76 lıkz düzü sona warex, eve girenın canı cıksın biri deseki ben burda 205`e k20 yi koyarım. hemen yarın arabayı indiriyim dükkanının önüne yoksa ef alcam en sonunda takasta teklıf edenler var. olmadı öyle yapcaz artık
    k20 candır kardeşim imkanım olsa kaykaya bile k20 swaplarım

  6. #101
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Olabilir Abi Ama, Benım Verdigim Krank 4 Agırlıklı İdi Normal 1.9 Krank Vardı Üstünde 8 Agırlıklı Krank Taktıysanız Bilemıyorum. Ben 2003`de Actım Contası Cürümüştü, Cometic MLS Aldım Kapattım Sene 2012 Oldu Halen Kırılmadıysa. Ben Buna İnanıyorum Gercekten Kırmak Zor 8v`leri Dipnot: O Dellartolar Sanki Benım Verdigim Dellartolar

  7. #102
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olabilir Abi Ama, Benım Verdigim Krank 4 Agırlıklı İdi Normal 1.9 Krank Vardı Üstünde 8 Agırlıklı Krank Taktıysanız Bilemıyorum. Ben 2003`de Actım Contası Cürümüştü, Cometic MLS Aldım Kapattım Sene 2012 Oldu Halen Kırılmadıysa. Ben Buna İnanıyorum Gercekten Kırmak Zor 8v`leri Dipnot: O Dellartolar Sanki Benım Verdigim Dellartolar
    Bunlar 8 e uygun olanlar , sanırım seninkiler 16v kapağa uygun ve halen hüseyinde , ilerde 16v kapak denk gelirse onuda alıcaz tabi. Grank 8 kanattı.
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  8. #103
    alpy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    28
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah gerçeten çok güzel duruyor.

  9. #104
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karburatorler Aynıdır Abi, Aradakı Manifoldlar Farklıdır 8 İle 16 Arasındaki. Güzel GÜnlerde Kullan Abicim, Hastalık Bu Meret. Ama Tedavisi Yok

  10. #105
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E.Bozoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah cok güzel.
    Alıntı o.güngör Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inanmıyorum , vallahi helaL olsun

    maşallah , harika duruyor. kazasız belasız ,
    Alıntı Enes 54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah abi çok güzel
    Alıntı kip Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muayyer denen şey budur usta..

    maşallah kazasız belasız kullanasın
    Alıntı fexzi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel yaa valla

    Maşallah.
    Alıntı sinan-s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok sıkı Maşallahh..
    Alıntı Dr VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşaallah. çok çok çok iyi
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nokta..... maşallah
    Alıntı atabay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nazar degmesin..allah kaza bela vermesin kardesim...gecen hafta bende bir 93 MODEL d6b 1.9 GTİ sahibi oldum..askerden donunce calısıp alıcam dedım ılk askımı ..19 yıl olmus bu gune nasıpmıs ..yaklasık 5 yıldır yatıyormus yedek parca pazarlama ısı yaptıgım ıcın oto sanayi ve servislerde musterı zıyaretlerı yaparken en sonunda kader aglarını örüp bızı bulusturdu......205 sevdalısı arkadaslar ıle tanısıp tecrube ve fıkırlerınızı benımle paylasırsanız sevınırım)
    Alıntı asot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok arabaya yorum yapmam da bu hakkaten güzel, maşallah.
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzelmiş maaşallah, 205 den aldığım keyfi hiç bi zaman unutamam kazasız belasız günlerde kullanın.
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    küçüklüğümden beri hastalık derecesinde 205 gti fanatiğiyim çevremde herkes bilir kenara koyup hiç satmamak üzere saklamalık isterim hep artık klasik gözüyle baktığım için 1.6 gti ları daha temiz kalıyo genelde 1.6 gti olarak alabilirim bende bitane inşallah
    Alıntı _FrKn_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kozmetik olsun güç değerleri olsun çok güzel maşallah.allah kaza bela vermesin.
    Alıntı borayuksel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla harika olmus, muzelik muzelik


    Teşekkürler arkadaşlar.
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  11. #106
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi bir kadran videosu patlatsan fena olmaz
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  12. #107
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi selam cliogt nickli arkadaşın accountan pm atmıştımda burdan hemen sorim hatta tüm 205 çi arkadaşlara gelsin

    İlk kalkışta yığılma yaşıyorum sonra araç açılıyor ve kesiciye 5500rpm de giriyor ki hiç normal gelmedi bana sorun ne olabilir?

  13. #108
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı crazydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burdan hemen sorim hatta tüm 205 çi arkadaşlara gelsin

    İlk kalkışta yığılma yaşıyorum sonra araç açılıyor ve kesiciye 5500rpm de giriyor ki hiç normal gelmedi bana sorun ne olabilir?
    Kesici 1.9 larda 7000 lerde. 1.6 da öylemi bilemiyorum, ben çok uzak kaldım bu konulara yanlış hatırlamıyorsam, 6250 rpm de 1.6 gti ler max. gücü yakalıyordu... Yani bir kere bu rpm lerin çok üzerini görmeli. Bir çok sebebi olabilir erken kesmesinin...
    Debimetre,beyin,ateşlemeyi kesiyor olabilir,benzin yetiştirmiyorda olabilir gibi gibi...
    Birazda nasıl bi kesme acaba ? tarif edersen.
    Bi anlık yığılma geç gaz yeme yada geç toplama gibi gerçekleşiyor.Sonra herşey normal ise. Bana biraz avans ayarı kısık gibi de geldi. Ama bunları dediğim gibi görmek denemek duymak... Herkeze önerdiğim gibi jetronik gibi sorunlu bir sistemde Wideband edinip emisyon takibi yapabilirsin.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  14. #109
    crazydog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ıstanbul/bakırkoy
    Mesaj
    2.605
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim kesme klasik devir kesiciye girer gibi kesiyor. Yarın akşam yalovaya gidicem yoldayken telefonla video çeker koyarım buraya daha rahat olur yorum yapmak hatta izmitteysen eğer uğrayabilirimde körfezi dolaşıp gitmeyi planlıyorum

  15. #110
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AIR FLOW METER CHIPPED VW GOLF MK2 PEUGEOT 205 GTI CTI | eBay

    arkadaslar bu urunu deneyen kullanan fikri olan varmı acaba...
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.

  16. #111
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Giren hava ısısını farklı okutup ecu nun algısını yanıltıp müdahale etmek.
    Standart motorda bir işe yaramaz,ancak AFR göstergeniz var ise jetronik gibi anlık değerlerin değiştiği bir sistemde bunun ile birlikte stabil dip gaz afr değerlerini yakalamanızı sağlayabilir,debimetrenizin ohm değerleri düzenli ise...Sisteminizde bir sıkıntı varsa ve bunu uygun emisyon optimal avans değeri ile giderirseniz Buda güç getirmiş gibi görünür aslında mevcut güç değerlerine yaklaşırsınız standart gücün üstüne pek bi çıkış olmaz.
    Fakat jetronik gibi bir sistemde bunu yaparken avans bağımsız çalışmakta yani avansa el ile müdahale olunabiliyor...Uygun avansı yakalayıp ona görede buradan bir ayar yapılabilir. Size önerim şu olur.
    İyi bir emisyon ölçüm sensörü ve göstergesi edinin. Daha sonrasında jetroniği akıllandırmanın yöntemleri var.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  17. #112
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Giren hava ısısını farklı okutup ecu nun algısını yanıltıp müdahale etmek.
    Standart motorda bir işe yaramaz,ancak AFR göstergeniz var ise jetronik gibi anlık değerlerin değiştiği bir sistemde bunun ile birlikte stabil dip gaz afr değerlerini yakalamanızı sağlayabilir,debimetrenizin ohm değerleri düzenli ise...Sisteminizde bir sıkıntı varsa ve bunu uygun emisyon optimal avans değeri ile giderirseniz Buda güç getirmiş gibi görünür aslında mevcut güç değerlerine yaklaşırsınız standart gücün üstüne pek bi çıkış olmaz.
    Fakat jetronik gibi bir sistemde bunu yaparken avans bağımsız çalışmakta yani avansa el ile müdahale olunabiliyor...Uygun avansı yakalayıp ona görede buradan bir ayar yapılabilir. Size önerim şu olur.
    İyi bir emisyon ölçüm sensörü ve göstergesi edinin. Daha sonrasında jetroniği akıllandırmanın yöntemleri var.

    prof cevap ve acıklama için tesekkur ederim kardesim..bırde buradaki ustalar anlasa arac rolantıde patırdıo kara duman atıyor.komple takvıyelı sekman port polısh vs yapıldı 4 gundur ugrasıyorlar zor bela torpıdodakı ecunun yanındakı roleyi buldum oda cıkma saglam dedıler gm marka..sonuc aynı...gaz verınce araba stop edıyor!!
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.

  18. #113
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı atabay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    prof cevap ve acıklama için tesekkur ederim kardesim..bırde buradaki ustalar anlasa arac rolantıde patırdıo kara duman atıyor.komple takvıyelı sekman port polısh vs yapıldı 4 gundur ugrasıyorlar zor bela torpıdodakı ecunun yanındakı roleyi buldum oda cıkma saglam dedıler gm marka..sonuc aynı...gaz verınce araba stop edıyor!!
    Bu siyah duman olayından yola çıkarak. Belliki düzgün bir emisyon yakalanamıyor. Orada bir sıkıntı var.Patırdamanın vs,, olmasıda buna pararlel bir durum.
    Bu ustaların yapıp edeceği işler değil mağlesef Çünkü ustalarımız tesisat kontrolü,eskimiş elektrik tesisatındaki soket uçlarının yerli yerinde olup olmadığını dahi kontrol etmekten acizler
    Belki debimetre soketinin içindeki pinin bir tanesi geri çıktı yada gevşek, temas etmiyor bukadar basit birşeyde olabilir
    Şunu söyleyim bu patırdama vs.. hani uzaktan tek tek şunu bunu denemeden çözülmesi zor. Ama şans şu, çok teknolojik bir sistem değil. Aracın algılama sensörü pek yok. CTS ısı müşürü,yada debimetresi ile ilgili soket tesisat ve parçalara bakılabilir. Yedekte bir debimetre varsa yada bulabilirseniz ödünç deneme yapılabilir. Kuvvetle debimetreden yapılabilecek bir ayar düzeltme durumu olabilir. Yada debimetre artık gerekli ohm değerlerini yakalayamıyor da olabilir.

    Ecu'nun yanında bulduğunuz role benzin pompa rolesi...
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  19. #114
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok tesekkur ederim erkut kardesim ogleden sonra gidip bakicam.ozelden msjlasiriz.ko
    nuyu kirletmeyim.herkese saygilar.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •